Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 3. srpna 2013

Už zase utrácela, neřád jeden!

Pěkný víkend všem :)

   Víte, že jsem se v červenci trochu víc rozšoupla v nákupech. No a aby ten přechod z utrácení do neutrácení nebyl tak brutální, dokoupila jsem ještě pár věcí :)


   Když přišly nové odstíny Ruby Wing, řekla jsem si, že si hned nějaký musím objednat, protože Myth mě opravdu zaujal. Vzala jsem odstín Lily, i když mám pocit, že mi moc nebude slušet - jedná se o shimmer s teplým podtónem. Myslím, že by skvěle seděl k Martince. Ovšem ta barva se mi moc líbí a hlavně mám zvláštní vztah ke slovu Lily. Miluji lilie a miluji jméno Lily :) Takže cokoliv Lily musí být moje :) Pokusím se ho nalakovat a vyfotit ještě před dovolenou :)
   K němu jsem vzala dlouho chtěný holograf od Color Clubu Beyond. Na tmavé laky nejsem, ale tohle je vesmírná krása. Někdo je na koloušky, někdo na holoušky :)

Vlevo ve stínu, vpravo na slunci 
 
K tomu samozřejmě vzorky a hezký vzkaz od Barči - poznávací znamení objednávky ze šminek
 

   Protože vás příští týden opustím a už se možná nikdy nevrátím (neboť zájezdové vlaky a autobusy mají autonehody častěji než Paris Hilton nové boty), neb se jedu vyvalit jak vorvaň na pláž, koupila jsem si jednoduché modré šaty v Terranově (199 Kč z 399 Kč, jiné barvy i 129 Kč).


   Potřebovala jsem nějaké jednoduché tmavě modré šaty, pod které bych skvěle schovala svoje plavky (všechny modré se zavazováním za krk :). Líbily se mi jedny maxi šaty v Camaieu, ale 600 Kč jsme za ně dávat nechtěla, když budou jen na pláž, protože vím, že do města bych asi neměla odvahu je nosit. Tak jsem vzala tyto - dělají moc hezkou postavu a menší prsa, což se mi obzvláště líbí :D Mají také protiskluzové gelové pásky v oblasti dekoltu.


   Jo a pokud chcete ušetřit, je obzvláště nebezpečné bydlet pár minut od nákupního centra. To jdu takhle jednou z pošty a říkám, že se projdu a nevezmu si tramvaj. A nakonec procházka skončila v Camaieu :D Chtěla jsem nějaký náramek s trochou hnědé, aby se mi hodil k novým botkám :) Tenhle stál 59 Kč (PC 179 Kč) a jen jsem si ho trochu zkrátila, protože univerzální velikost byla nějaká větší.


   A asi jsem vám zapomněla ukázat malinkou objednávku z Avonu (kdyžtak mě opravte, pokud se mýlím). Rtěnka Frozen Rose je podobná Barry M Pinkie Gold Sparkle, jen nemá shimmer tolik výrazný a víc hydratuje. Takže i když je moc fajn, přeci jen se možná půjdu podívat do toho Inglotu. Rtěnka se dá sehnat už od 99 Kč.
   Vzala jsem si také ťupkovač a štěteček na nail art v jednom. Vyšel mě na 59 Kč, moc se mi líbí, že kulička je malá a už s ním mám naplánovaný jeden moc hezký nail art (tedy v mých představách hezký, uvidíme za pár dní, jak se povede :D).


   A teď se prosím nesmějte :) Občas dokážu být neskutečně dětinská. A miluji Krtečka - on byl má první láska a navždy bude. Takže, když jsem viděla bublifuk s ním, musela jsem ho hned mít. A nebublala jsem už 8-9 let, proto jsem měla chuť na nostalgii. 

Velký Krteček je z Manufaktury a už ho mám déle :)
 
   Takže vesele bublám :)


   A teď se smějte ještě méně, pokud možno :) To roztomilé müssli jsem si nekoupila kvůli princeznám nebo růžovému obalu, ale kvůli roztomilé žábě a drakovi, co chodí tak trochu "gayovitě" (to se na mě nezlobte, proti homosexuálům nic nemám, ale když se na něj podíváte, tak je to takový zajímavý "baleťák" :).


   Největší investicí byl dárek pro přítele, protože měl včera svátek (a ne nejmenuje se Gustav :). Už dlouho chtěl trackballovou myš. S myší pracuje 14 hodin denně, takže něco na odlehčení zápěstí se mu hodilo. Jenže ona je celkem dost drahá a pokud vám myš funguje, asi nemá cenu si jí kupovat. Ale má cenu ji koupit jako dárek. Toto bylo jediné utrácení, kvůli kterému se na sebe nezlobím, i když bylo z daleka nejdražší. Měl radost jako malý kluk :)))

Kupovala jsem v Alze za 1599 Kč

   Když už jsme u těch dárků... Obdivuji všechny, kdo umí hezky zabalit dárek. Ty, kteří si tvoří origami na ozvláštnění krabic, ty, kdo nespotřebují tunu izolepy. Mám ráda kupování a dávání dárků, ale jejich balení... to je noční můra.


   A teď něco, co jsem si sama nekupovala :) U An. jsem vyhrála soutěž a moc jí za to děkuji. Anilinové vodovky se mi líbily u sestry, když je měla jako malá. Pak se u nás už neprodávaly a mně to hrozně mrzelo, protože mají překrásné odstíny. Tak a teď mám vlastní :)
   Olejové křídy mám od Koh-i-Nooru a zdaleka nemají tak hezké barvy. Blok papírů už mám nakoupený, dnes jdu dokoupit štětce, protože mám jen s hrubými štětinami na olejové barvy.


   S nimi jsem vyhrála i korálky. Moc se mi líbí fialovozlatá kombinace a jako několikařadý náramek se mi moc líbí. K tomu ručně psaný vzkaz na fialovém dopisním papíře - díky An. <3

Oranžovost kůže způsobuje foťák, ne předávkování beta karotenem :)

   A na závěr - Sonička mi poslala nějaké Jolly Jewels a Julie G na vyzkoušení. Tenhle odstín od Julie se mi opravdu hodně líbí a Jolly Jewels ráda vyzkouším na vlastní nehty, protože na srpen plánuji objednat hned 6 odstínů (a k tomu 2 paletky Sleek...). Obzvláště na růžový se těším :)



Tak to je všechno :) Taky se na sebe někdy zlobíte, když moc utrácíte? :)

Mějte se hezky a užívejte slunečného víkendu!

25 komentářů:

  1. Nikol!!! Jak plánuju objednat Sleek, nerozčiluj!! :D (Došla jsem ke Sleeku a vypustila jsem celý článek z hlavy :D:D:D) I ty jedna pokušnice!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já objednám určitě Oh So Special a Ultra Matte V2. Co ty? :D

      Vymazat
    2. Oh So Special už mám :) Chci tu Ultra Matte a potom asi 5 tvářenek, nu :) A koukám i po nějaké té šílené paletce... Až mi MUA vrátí prachy za ztracenej balík (sice mám prej ještě čekat, ale nevěřím tomu), tak je rozfofruju na Sleeku :D

      Vymazat
    3. Je a nemáš jí někde na blogu nafocenou? :) Já český swatche radši :D Ultra Matte je ultra hezká :) A stou MUA jsem zvědavá, jestli dodrží slovo nebo ne :((

      Vymazat
    4. Nemám, ale už se strašně dlouho překecávám do recenze. Dokonce už jsem omylem smazala fotky a musela bych ji teď fotit opotřebovanou... No, aspoň budou fotky autentický :D

      Vymazat
  2. Kam ty na ty hlášky chodíš. :)) To s Paris mě tak rozesmálo, že jsem si skoro poprskala obrazovku. :D Nejvíc mě zaujal ten štěteček z Avonu, protože něco podobnýho sháním, tak musím říct kámošce. Jinak já už se na sebe za nákupy nezlobim. Spíš nad sebou rezignovaně kroutím hlavou. Na tenhle měsíc jsem si dala předsevzetí, že nebudu utrácet ( tolik ), a přemýšlím, že bych si objednala taky jednoho Ruby Wing a stopka. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsem ráda, že jsem tě pobavila :) Štěteček je středně silný, mám jeden slabší, ale je kratší a já ptřebovala něco delšího pro lepší manipulaci :)
      Ruby Wing ti schvaluju a už teď se těším až ho nafotíš :)

      Vymazat
  3. Tolik parádních novinek - nevím, co komentovat dřív :D Ale asi bych měla největší radost z výhry u An. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen mít ještě čas na malování - snad v září konečně nějaký bude :) To zas bude upatlaná podlaha :D

      Vymazat
  4. Ty šaty jsou nádherné já bych je nosila kamkoli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je provětrám i do města, aby mi tu chudinky nesmutněly :)

      Vymazat
  5. Já mít utrácet co, tak taky utrácím :D Nádherné věci, moc se mi líbí ten náramek a bublofuky miluju! K výhře gratuluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ehm mít co utrácet... Ono přišlo trochu větší stipendium, tak mi to prošlo :)) A děkuji :)))

      Vymazat
  6. Hurá Beyond už je doma a mám pocit, že tvým nehtům bude slušet víc. Jinak fajn nákupy, musím přiznat, že jsem zhřešila. U Barči ve výprodeji - 2 laky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, jaké jsi ulovila? Mě hrozně mrzí, že jsem u Labradoory propásla China Glaze Ahoy!. Po tom mé srdce touží věky :(( Zítra holouše lakuju! :) Chtěla jsem už dnes, jdu do krabice a tam na mě smutně kouká Wild At Heart - už jsem ho měla, ale špatně nafocený a je tak krásný, že mě ukecal :)

      Vymazat
  7. Ulovila jsem Orly Haleys Comet a China Glaze Admire - ten teda trochu pruhuje, ale hlavně ho chci zkusit na razitkovani. U Ivči jsem si myslela, že se ho povedlo tobě ulovit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fňuk, byla jsem v práci :(( Škoda, že už se nedá sehnat :((
      Koukám, že Admire je na razítkování jako dělaný :))

      Vymazat
  8. Ty šatičky jsou úžasné :), hned bych taky jedny takové brala :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rory, ještě měli bílé, žluté, korálovomeruňkové, černá a šeříkové, které se mi taky moc líbily :) Jen černé a modré byly za 199 Kč, ostatní za těch 129 (139?) Kč :)

      Vymazat
  9. Ha, už vím, kdo mi ten lak vyfoukl. Nestihla jsem jej objednat a byl fuč. Moc se těším na recenzi. Myš vypadá dokonale, ale já potřebuji ty menší. Jinak Avon zase vyzkouším, jen musím počkat, až se vrátí má kamarádka. Inglot doporučuji. Chystám se tam na ty jako-gelové laky, které perfektně drží. Mám doma nevhodné barvy. Bojím se, že to u laku nezůstane a pak si to budu vyčítat...trochu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co to slyším (čtu)? Skvělé laky? Tak ti pěkně děkuju :D :D To ty si mě namlsala za ten vyfouknutý lak, co? I ty jedna šibalko ;)
      Ale laky byly 2 - někdo v tom jede se mnou :D
      Jinak ty myš zas tak velká není, dřív se tahle verze dělala i větší :) Jen ta kulička tam nějak vybočuje :)

      Vymazat
  10. Ty šaty a jejich "speciální efekt" se mi moc zamlouvají, asi na ně zítra půjdu kouknout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten mě na nich hodně zaujal - většinou se tohle nevidí v dnešní době :)

      Vymazat
  11. No to jsou nákupy jedna báseň, kdyby moje peněženka pořád nevzdychala hned bych zase nakupovala. Ty šaty jsou nádherné Nikolko, to jsou určitě ty, o kterých jsme si psaly a ta cena! Láčky, jo to je jediné, co si teď taky dopřávám, to prostě musím - koloušky ani holoušky zatím nemám !-), pořád pokukuju a Jewells hmm, těším se na lakovací články...a pobavila jsem se i: krteček!! toho jsem před rokem vezla do Německa pro vnuka mé příbuzné, ten krtečka miluje a v Berlíně ho nět. Ale nejvíc jsi mě dostala těma barvičkama, těším se, co namaluješ, doufám, že ukážeš !-) teda ani jsem nevěděla, že jsou ještě anilinky k sehnání a i já mám olejové pastely, ale větší set (teď nevím 24? od Kohinoru a nějak mi tam už několik let leží netknuté-nějak mi tohle médium nesedlo - nechtěla bys je třeba? Jestli s něma ráda kreslíš,napiš mail - pošlu...Tak se měj krásně na pláži a vrať se jó!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jsou to přesně ony :))
      Já jsem ty anilinky taky jinak vůbec v obchodech neviděla a jsem za ně hrozně ráda .) No to se uvidí, jestli se mi něco po tak dlouhé době povede. A nemůžu najít ty olejovky od Koh-i-nooru :// Někam se zatoulaly mršky. Měla jsme set 12.
      Je pravda, že se s nima nemaluje tak skvěle jako s pastelama, ale jsou sytejší a nemažou se. Podle mně je třeba fajn míchat suché a olejové pastely, ty oeljové na výrazné linie a tak :)
      to b jsi byla moc hodná, ale jsem si jistá, že ty s ima dokážeš větší zázraky :))
      Neboj, budu se snažit vrátit, už jen kvůli tobě :))) <3

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)