Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 11. září 2013

Barry M Sequin White

Pěkný den všem :)

    Dnes bude řeč o velmi zvláštním laku od Barry M v odstínu White. A jelikož se jedná o báječně variabilní lak, připravte se na nálož fotek :)


   Tenhle lak se mi původně vůbec nelíbil a podobný (jen s hladkým povrchem) jsem si chtěla koupit od Jolly Jewel. Když jsem však zjistila, že se loupou i první den, rychle jsem si to rozmyslela a řekla si, že zkusím tento. A nakonec to byla šťastná volba :)

    Lak se skládá z glittrů a malých perliček, které se dají používat na kaviárovou manikúru. Nejedná se o klasický texturovaný nebo pískový lak. Protože pokud vím, texturované laky vypadají v lahvičce a těsně po nalakování normálně a až potom si utvoří hrubý povrch. U tohoto laku nanášíte lak už s hrubými částečkami, což je někdy trochu obtížné, hlavně u vykreslení nehtového obloučku.


    V první vrstvě se lak moc nechytá. Tedy, pokud nepoužijete podlak. Na něm se glittry lépe usadí a máte jich na nehtech víc. Jinak se první vrstva lakuje bez problémů, tekutina je relativně vodová, žádná hustá žvýkačka.


   Při nanášení druhé vrstvy se trochu zapotíte. Glittry i perličky mají tendenci se shlukovat a člověk si s jejich rozmístěním musí pohrát. A také musíte pracovat rychle, protože čím víc přejíždíte štětečkem po nehtu, tím víc vám perličky dělají brázdy do laku. Docela věda :)




    Lak schne s opravdu hrubým povrchem. A dokáže zlikvidovat silonky...



   Aby jste mi věřily, že tam ty perličky jsou, nafotila jsem pár detailnějších snímků :)




   Jestli vás, tak jako mě, napadne přetřít lak nadlakem, nedělejte to. I přes 2 silné vrstvy bude mít lak stále hrubý povrch a navíc to vypadá hnusně...



   Ve dvou vrstvách vypadá lak opravdu moc hezky a zajímavě. Jenže já ho plánovala využít jinak - na následujících fotografiích jsou 2 vrstvy bílého laku Max Factor Glossfinity v odstínu Snow White a 1 vrstva Barry M Sequin White. Vidíte ten rozdíl množství třpytek v 1 vrstvě na podlaku a bez něj?






   Jinak schne velmi rychle. Výdrž bez podlaku je okolo 2 dnů (průměr), s podlakem krásné 4 dny (hezký nadprůměr).  Odlakovat ho dokážete jen pomocí alobalové metody.
   Seženete zde za 139 Kč a za mě velké ano, protože je ošklivý až krásný a hlavně velmi zajímavý :)

   Jak se vám líbí? Mějte se hezky :)

32 komentářů:

  1. jo jo, ošklivý až pěkný :-D to si vystihla.

    Takže radíš dát jako podklad jiný klasický bílý lak?

    A dík za foto o těch perličkách :-D hádám, že to bylo pro nás nevěrce, co jsme si mysleli, že je v tom písek, či co :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco jako Glum - ošklivý až roztomilý :)
      Klidně i průhledný, prostě se tam ty částečky zachytily mnohem líp :)
      Áno áno, to bylo přesně pro tebe :-*

      Vymazat
  2. Já ti nevím mě se asi nelíbí :D je fakt zvláštní. Nebude to ten MUST HAVE lak pro mě. A propo očekávej pošťáka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože? Pošťáka?! Ty jsi zlobila! Měla sis koupit nějaký nový Nubar ;) To se těším jak malá, zlatíčko :))
      (Teda jestli mi neposíláš malilinkatou bombičku v pidiobálčičce :D)

      Vymazat
    2. Jojo pana poštmistra :) Nubar jsem si přece koupila ten Vino ;) původně jsem ti nechtěla dávat žádný avízo, ale.nevydržela jsem to. :D

      Vymazat
    3. S tím taky bojuji, když někomu posílám překvapení. Vždycky se to tiše chichotám a představuji si ten výraz obdarovaného :D
      Ale k nám chodí paní pošťačka, Marcelka Havlíková :D

      Vymazat
    4. Jenže nedosla, že tě prý nezastihli při pokusu o doručení.

      Vymazat
    5. To je ono! Někdo tu zvonil, tak se do telefonu ptám, kdo tam a ticho (teda jen šustění, jak jde někdo dovnitř), tak jsem si řekla, nějaký otrava... Protože pošťačka mi vždycky do vrátnýho hlásí, že má pro mě recommando. Zase někdo línej...

      Vymazat
  3. No fakt tam jsou perličky :D Já ti nevím, na tom bílém podkladu vypadá hezky, ale ten povrch se mi prostě nelíbí. A přitom mám pískové (ale ty klasicky po staru pískové) laky ráda. Tohle je jak bordýlek v laku :D Kdyby byl hladký, tak je krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už by asi přišel nezajímavý s tím hladkým povrchem :) Ale zase by byl praktičtější a nebyl by to silonkobij :)

      Vymazat
  4. Nejdřív jsem nevěděla jestli se mi líbí, ale nakonec s každou další fotkou mi docházelo, že ano, líbí. :D A hodně mě zaujal jeho černý kolega, toho asi chci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ten černý je zajímavý :) Růžový se mi líbí asi nejméně :)

      Vymazat
  5. Za mě bohužel jenom ošklivý, nějak mě neokouzlil. Nelíbí se mi povrch a celkově ta hrubost a neupravenost, škoda, že není hladký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně na fotkách taky přijde neupravený, ale ve skutečnosti z dálky vapadá hezky :)

      Vymazat
  6. Jo taky jsem si takhle zlikvidovala silonky :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D A ještě k tomu ty silonky pěkně zdražujou... Docela drahý 50 - 200 Kč za jeden den nošení :D

      Vymazat
    2. :D :D V těch bych asi trošičku umrzla :D A navíc jsem měla černý :D

      Vymazat
  7. Je každopádně hravý, vypadá jako konfety na sněhu. Koukala jsem zrovna dnes na něj, ale taky si myslím, že hladký by byl lepší už kvůli těm silonkám.

    Každopádně máš krásné nehty, dlouhá lůžka. To jsem ani nestihla říct. Mně se taky zlepší díky kopýtku od tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kopýtkem se dá kužička zatlačit tak šikovně, že lůžko vypadá hned delší :)
      Mně zase připomíná cukrové perličky na bílkové polevě na cukroví :)

      Vymazat
    2. No to je ještě lepší přirovnání, ale já se snažím na sladkosti nemyslet. Mne hned napadl Silvestr a večírek venku :-D

      Vymazat
  8. Teda to je fotek, výborná recenze! :D Jsem pořád na vážkách, co se tohoto odstínu týče, tak já zrovna mám od GR pár Jolly Jewels a všechny mi drží výborně, mám právě i 115ku a spokojenost, takže tento bílý asi kupovat nebudu (i když ty perličky v něm jsou tak fascinující :D), ale prostě ten růžový... No myslím, že si ho stejně dřív či později objednám :D :D Tento odstín se mi líbí víc přes bílý podklad, vypadá to o moc "příjemněji" :D Když jsou totiž ty dvě vrstvy samotného Barry M, tak mi to příjde takové moc omítkové, ale s bílým lakem je to krásné a navíc ty třpytky o dost víc vyniknou <3 A s těma silonkama :D :D to věřím, to musí být zabiják!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Zkusila jsem 3 JJ a ani jeden mi nedržel :/ a to se mi jich líbilo hned 6.
      Mně se líbí obě varianty :) A taky mi to přijde jak sádra rozpuštěná ve vodě D:

      Vymazat
  9. Dnes mi přišel ten černý, sice moc na tmavé laky nejsem, ale na fotkách se mi strašně líbil, tak jsem na něj zvědavá. Mně se ty laky líbí, je to zas něco nového. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten černý vypadá hrozně elegantně :))

      Vymazat
  10. pamätám si, ako som ich na svojom profile zdieľala, že hmmmm. potom som si pozrela swatches a povedala som nie, nie. očakávala som totiž, že budú práve také, ako tie Jolly Jewels, tento finish ma ale neoslovil :-( ale inak veľmi pekná recenzia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pamatuji, jak se mi líbily v lahvičce a když jsem viděla swatche, tak jsem byla hrozně zklamaná. A teď vůbec :)

      Vymazat
  11. Hexagonky se mi líbí, ale celkový dojem tolik ne... :D :D

    I když, mám v mé sbírce něco podobného, tak ho možná zase provětrám :D:D

    OdpovědětVymazat
  12. Nikolko tenhle lak se mi moc líbí, je zároveň jemný, ale i zajímavý těmi glitry a hexagonky a ještě k tomu kaviár...:-) já mám tyhle laky ráda, mám jeden od NYC, ale teda strašně mě vždycky štve jak musím ty velké glitříky rozmísťovat, protože se shlukujou různě,a většinou to vzdám a dám jen jednu vrstvu jako nadlak a smířím se jen s pár glitříky, i tak to vypadá hezky...Ty Jolly Jewels mě moc lákají, ale pořád nevím nevím :-) - navíc jsem si koupila ten pořádný glitrák na veletrhu od Jordany tak jsem zvědava co to vyvede za manikúru..Moc pěkná recenzička a fotečky jedna báseň :-))

    OdpovědětVymazat
  13. Tyjo, nevěděla jsem co čekat, ale tohle je na mě asi trošičku moc! :D Perličky samy o sobě dobrý, barevný glitry na jednobarevným podkladu taktéž, ale dohromady už je to trochu překombinovaný ;-) A vím zcela určitě, že tenhle povrch by mě rozčiloval.
    Jinak, škoda těch Jolly Jewels, které jsi zkoušela? A co to u tebe znamená "nedržely vůbec"? Mám zatím jen jeden a výdrž bych ohodnotila jako průměrnou - cca 2-2,5 dne bez defektů. Mohla by být lepší, ale i mnohem horší.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, měla jsem čísla 102 (stříbrný), 103 (zlatý s fialovými glittry) a 109 (růžové želíčko s tmavě růžovými a bílými glittry). Ráno jsme nalakovala a večer už oloupáno na 2-3 nehtech :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)