Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 28. září 2013

Catrice Eve In Bloom LE

Dobré ráno :)

   Do některých prodejen Rossmann tento týden dorazila krásná limitka od Catrice Eve In Bloom. Proto vám ukážu swatche některých věcí, které jsem si koupila, dokud stále máte možnost na ní narazit :)

   Musím říct, že mně se kolekce opravdu líbí a připomíná mi LE Hollywood´s Fabulous 40ties z minulého podzimu, která mě nadchla úplně stejně :) Obě mi připadají velmi ženské a nositelné, plné elegantních odstínů. Eve In Bloom obsahuje duostíny (cena 100 Kč tuším), tvářenkortěnky (100 Kč), laky na nehty (65 Kč), pudrový rozjasňovač (přesnou cenu nevím, ale byl z celé kolekce nejdražší), nálepky na nehty (60 Kč) a kajalové tužky (50 Kč). 
   Vzorky jsem nenašla k tužkám, jinak k tvářenkám, stínům a pudru jsou. Rozjasňovač jsem na ruku nezkoušela, jediné co vím je, že má růžový podtón. Stíny mi přišly jemné, avšak slaběji pigmentované než na co jsem u Catrice zvyklá. Nejlépe pigmentované jsou ty khaki, naopak ty hnědovínové docela málo. Celkově bych řekla, že pigmentace je slabá až střední. U většiny stínů Catrice, co mám doma, je pigmentace střední až silná. I když ono v té prodejně taky bylo vidět pěkný kulový... Tvářenkortěnky (nebo jak to česky nazvat) jsou tužší konzistence, přišly mi polomatné a dle mého jsou lepší na rty, rozetřít to po tváři asi bude boj. Pigmentace mi přišla slabší, spíš se jedná o jemně zabarvený balzám. Neobsahují shimmer ani třpytky. Kajalové tužky jsem nezkoušela, protože zkoušet nevzorek mi přijde dost sobecké, obzvláště, když si ho určitě nekoupím.

   A teď k tomu, co jsem si koupila - laky na nehty a květované nálepky.


   To, co jsem chtěla nejvíc, a kvůli čemu jsem se taky nejvíc naběhala, abych to sehnala, jsou nálepky na nehty. Tady vám jen řeknu, že jich je 12 (což na obalu není napsáno) a jsou velikostně značně rozdílné. Já si většinu budu muset zastřihnout podle tvaru nehtů a na to se vážně moc netěším. Nejsem však takový nail art machr, abych si tohle růžové veledílo na nehty namalovala sama. Navíc, vezmeme-li v potaz, že si je dáte na ruce jednou, tak je to docela drahá záležitost. Jinak nálepky mají hrubší povrch, něco jako plastová hračka pro batolata (takové ty pestrobarevné kostky :). Slibovaná výdrž je 5 dní a zatím jí nemohu posoudit, neboť nálepky čekají na nějakou zvláštní příležitost (jsou tak krásně romantické, že to vidím na výročí vztahu :). Ostatně jako všechny nálepky, co mám doma :)



   Laky na nehty jsou dostupné v 5 odstínech - Bed Of Flowers jako by z oka vypadl kolegovi z řady Ultimate Nudes s názvem Karl Says Trés Chic - krásná starorůžová s jemným hnědým podtónem. Rosebuddy je příjemná světlejší červená, vůbec ne řvavá a řekla bych, že se jedná o povedenou červenou bez oranžového či růžového zabarvení. Blossom Me, Blossom You je oranžovo korálová barva. Zmíněné 3 jsou krémové, bez shimmeru.

   Floralilac je růžovofialová barvička s výrazným fuchsiovým shimmerem, docela řvavá, ideální někam na párty :) Štěteček laku je dobře střižený, mám pocit, že v tomto se Catrice opravdu zlepšil a už dlouho jsem nenarazila na ty jejich hrůzičky. Lakoval se trochu hůř, je hodně hustý a nešel rovnoměrně rozetřít. Díky hustotě také déle schne. Dokonce mi udělal asi 2 bublinky... A já bublinky nerada. Schne do vysokého lesku. A mým rukám bohužel tolik nesluší, i když se mi odstín velmi líbí. Výdrž neposoudím, po zaschnutí jsem ho odlakovala. Ale nové laky Catrice mi vydrží i 4 dny bez podlaku a nadlaku, což je u mě opravdu slušný výkon.






   Dalším kouskem je Bloomynous - smetanový základ se zlatým shimmerem, velmi elegantní a slušivý. Stejně jako jeho kolega má dobrý štěteček, je hustý a dělá pár bublinek. Paradoxně je jeho krycí schopnost lepší než u tmavšího Lilactric. A taky rychleji schne a lépe se lakuje :) Jeho finish rozhodně není tolik lesklý, vypadá skoro až polomatně.







   Bloomynous mi hodně připomíná odstín 103 od Gabrielly Salvete - bílá barva se zlatým shimmerem. Proto jsem je zkusila porovnat vedle sebe. GS je vodovější, lépe schne, ale hůř kryje. Je bělejší, zářivější a lesklejší, vhodný pro studené typy, zatímco Bloomynous bude slušet teplejším typům.

Gabriella Salvete 103 (ukazováček a prsteníček), Catrice Bloomynous (prostředníček a malíček)

Gabriella Salvete 103 (ukazováček a prsteníček), Catrice Bloomynous (prostředníček a malíček)

Gabriella Salvete 103 (ukazováček a prsteníček), Catrice Bloomynous (prostředníček a malíček)

    Kolekci hodnotím barevně jako velmi podařenou, kvalita laků by však mohla být o něco lepší, obzvláště, když ty ze stálé nabídky jsou perfektní.

Zaujala vás kolekce? :) Mimochodem, během psaní článku se mi pořád vybavoval Orlando Bloom a má oblíbená píseň od Kylie Minogue a Nicka Cavea Where The Wild Roses Grow :D


Mějte se krásně a hezký víkend :)

33 komentářů:

  1. Pani, to je nadherna limitka! Muzu se zeptat kdes na ni narazila? Ja vim o jednom Catrice stojanu a tam jeste vcera nic podobneho nebylo:D Ty laky jsou nadherne, zavidim krasne nehty na ten ruzovy,ten by tem mym neslusel, ale ten druhy by se hodil:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Praze - ve Vodičkově, to už bylo probraný, ale v Bělehradský byl kromě rozjasňovače plný stojen. Dnes jsem jí viděla i v Regensburgu :)

      Vymazat
    2. Díky, do Bělehradský zajdu mrknout:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Souhlasím, jsou krásné. Jen škoda, že jich není víc a lepší velikosti :)

      Vymazat
  3. Krása zase mě pěkně pokoušíš, ty laky a nálepky krása, ne nesmim si už nic koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničkoooo... máš tu malý pozdrav z Německa :) Příští týden je u tebe :)

      Vymazat
    2. Děkuji jsi zlatíčko :) pošli na email kolik to stálo ať ti můžu poslat penízky a číslo účtu. Akorát ti platbu budu moci poslat až ve středu zítra jsem v práci do 12:00 a v úterý vůbec, budou nám dělat už konečně ty okna :)

      Vymazat
    3. Teď mě koukám, že pořád u tvých příspěvků pořád krásuju :D

      Vymazat
    4. Napíšu dopis do obálky a číslo účtu potom pošlu na mail :) A nevadí :)
      V krásování klidně pokračuj, to se mi líbí :)

      Vymazat
  4. Limitky od catrice nesledujem ale tie laky su strasne pekne, najma fialovy... *.*
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já zase jo, některé mají opravdu povedené :)

      Vymazat
  5. Ten polomatný efekt se mi moc líbí. A ještě víc tvůj tvar nehtů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Podle mě ten polomatný efekt vypadá hodně elegantně a nositelně na běžný den :)

      Vymazat
  6. Mně se teda limitka moc nelíbí, nějak nezaujala, jedině snad lak na nehty v odstínu Bed Of Flowers. Tvé laky jsou na můj vkus moc shimmerové, já přece jen raději krémovky. Jsem zvědavá na nálepky, ty vypadají hezky :)

    Pěkný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já vzala jen shimmeráče :) V březnu nálepky možná uvidíš na nehtech, což už ti bude prd platný... Typická já, s křížkem po funuse :)

      Vymazat
  7. Ty laky jsou hodně povedený a právě bych řekla, že ti ten fialovo růžový moc sluší. :) Jsem zvědavá pak na ty nálepky až si je budeš dávat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, mně právě přišlo, že je na mě až moc řvavý :) Ale stejně se mi líbí :) Já jsme hlavně zvědavá na výdrž nálepek :)

      Vymazat
  8. no tak to teda vypadá velmi dobře.. a ty laky! páni :))

    OdpovědětVymazat
  9. Fešáky jsi pořídila. Škoda, že na limitku asi nikde nenarazím... a vlastně si z ní už ani nic nekoupím... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta říjnová výzva co? Já do s ní váma asi půjdu, stejně jsem po dnešním dni v Německu bez peněz :D

      Vymazat
  10. Krásná romantická záležitost a moc se mi líbí Tvé zhodnocení limitky, protože ve výsledku mi přijde, že to zas taková výhra není, ale přece jen to téma růží je krásné, písničku mám taky moc ráda :-). Líbí se mi oba laky, ale jak píšeš, jestli je ten fialkový víc řvavý, tak by to stejně nebylo nic pro mě. Sice ji nebudu moc okouknout v reálu, ale takhle mi to stačí a moc hezky jsem si početla :-)). a moc krásné fotečky. Krásný víkend Nikolko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatí, moc děkuju :) První část víkendu se vydařila, jen bříško nějak bolí a zlobí... (pitomá laktóza).
      Ty laky mě zamrzely tou svojí konzistencí, vážně jsem se s podobnou u Catrice nesetkala...

      Vymazat
  11. Tak to já ráda mrknu na ty kajalové tužky. Zatím mě tužky od Catrice nezklamaly. Pokud ještě na tuhle limitku narazím.
    Opět krásné fotky laků na nehtech:) Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tutto, díky - za přání i kompliment :) To se hezky poslouchá. Já jsem od Catrice tužky ještě nezkoušela, ale když je doporučuješ i ty, tak se na ně časem mrknu :))

      Vymazat
  12. To není možné, zpívám si tu písničku a najednou ji vidím u tebe. :) :D Laky jsou parádní, brousím si teď zuby na jeden ze stálé (asi) nabídky - Welcome to Rosywood, jsem na něj zvědavá, příští týden ho jdu omrknout.

    Jinak vážně obdivuju tvé dokonale upravené nehty. Napsala bys prosím článek, jak se o ně staráš? Já mám sice silné a tvarem docela fajn nehty, ale kůžička mě poslední dobou dost trápí, jak jsem starší a mám dost suché ruce (i když dost často mažu krémem). Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, to tě zklamu. Welcome To Rosywood už se nedělá :/ Nejpodobnější mu je ten Karl Says Trés Chic z Ultimate Nude kolekce, ale není tolik do fialova...
      Článek už jsme psala tady: http://mademoiselleeem.blogspot.cz/2013/04/ma-pece-o-nehty.html a jediné, co se změnilo, že na vybělení nehtů mi pomáhá Yves Rocher Péče pro hladké a zářivé nehty a jako nadlak mám ráda NYC Turbo Dry.
      K té kůžičce - já jsme s ní měla problém,měla jsem strašné záděrky a tak. Proto jsem 2 dny s sebou nosila klasický Dove krém (Nivea podle mě poslouží stejně) a každých 15-20 minut prováděla masáž krémem, na každém prstu tak 30 sekund. Od té doby je všechno v pohodě, jen jedno za čas máznu krém s arnikou. A taky pomáhá opravdu zatlačovat kůžičku každé 2-3 dny, hodně se zredukuje a nepřesahuje :)

      Vymazat
    2. Tak to je opravdu škoda, protože se mi fakt líbí. Tak budu muset hledat hodně podobnou náhradu jiné značky.
      Díky za ten odkaz, musela jsem článek přehlédnout, protože Tě sleduju určitě dýl.
      Zkusím tu kůžičku teda nějak zkrotit, i když krémem to moc nejde. Mně se osvědčil olejíček v peru od e.l.f., ale pomůže jen na chvilku a musela bych si nehty mazat opravdu každou chvíli.

      Vymazat
  13. Kolekce je nádherná, také se mi v drogerii moc líbila.. Hlavně ty laky na nehty mají úžasné barvy.. :) Jinak Nikčo, k těm nálepkám...Měla jsem stejné, nebo spíš podobné a byla jsem vážně zklamaná.. Na nehtech nedržely, odlepovaly se hned ten den, kdy jsem je aplikovala.. No hrozný, taková patlačka s tím a pak stejně žádná radost.. :( Takže držím pěsti, až se s tím budeš zlobit/nezlobit ty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéžiš... Tak to se bojím a přemýšlím, jestli tomu pomůže nadlak nebo ne, ale bojím se, že spíš ne... Vteřiňák na ně :D

      Vymazat
  14. Laky, které sis pořídila mají překrásnou barvu :). Sice bych kolekci dala spíš na jaro, ale i tak je nádherná :)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)