Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 6. září 2013

Hromadně děkovací článek :)

Pěkné dopoledne :)

   Původně jsem měla v plánu tenhle článek toto úterý a nakonec je tu až dnes. Ze začátku jsem chtěla poděkovat jen 2 lidem a nakonec jich tu mám mnohem víc :) A protože z toho mám radost, tak si to chci zapsat do svého blogo-deníku. Snad to se mnou vydržíte :)

    Už před tím, než jsem odjela na dovolenou, jsem u An. vyhrála krásný balíček s vodovými barvami, korálky a olejovými křídami. Hned jsem si vzpomněla, že mám jedny doma od Koh - i - Noor a řekla jsem si, že si je od rodičů přivezu a budu kreslit. Jenže já jsem je nenašla u  rodičů a ani tady v Praze. To je tak, když sestra za vaší nepřítomnosti uklízí... Tak už jsem je chudinky oplakala a nějak na to přišla řeč s mojí milou eM a ta mi řekla, že jedny má a že je nepoužívá. Navíc 24 kusů v balení a já měla jen 12. Tak mi je poslala a já z toho měla obrovskou radost :) 


    A taky mi je krásně zabalila až jsem si to musela zdokumentovat :)

Tohle balení zvedne náladu hned :)

   Takže mám hned 36 kříd a už začínám kreslit - po 6 letech :) První obrázek můžete vidět hned v záhlaví blogu.


   Jenže Marcelka byla ještě hodnější, a kromě nádherného dopisu jsem ještě dostala ručně vyráběnou brož, které můžete vidět na jejím blogu (má celkem 3, holka aktivní :). Poslala mi ji v krásné béžovobílé kombinaci, velmi čisté a elegantní. Hrozně mám ráda bílobéžovou a bílozlatou kombinaci, takže se mi skvěle trefila do vkusu :)

Sentimentálně jsem si nechala pytlíček i s ceduličkou :)

   A už vím, jak brož budu nosit :) Ozvláštním jí dutou šálu hned, jakmile se ochladí. Že je kytička i na baretu mi nevadí, mám je ráda :)  Flower power.

Výraz nic moc, ten den mi nebylo dobře.
   A protože mám brože ráda, nebude ta od eM sirotečkem :)


    Díky, eM <3

   Když jsem přijela z dovolené, čekal na mě ve schránce mail od Suzi, že pro mě něco má a jestli bych jí poslala adresu. Víte, ona má Zuzka i blog o ručně dělaných věcech (i jídle :). A hlavně naprosto krásných. Mě třeba naprosto dostaly výšivky, které dělala pro sraz slovenských bloggerek. A Suzi mi jednu poslala! Tak krásný a milý dárek :))) Miluji poznávání nových báječných lidí díky blogu :)


    Výšivka je z druhé strany podšitá látkou, což mě vůbec nenapadlo :)


   A co jsem s obrázkem udělala? Dívám se na něj každé ráno i večer, když jdu do skříně, kde mám oblečení (část), doplňky a kosmetiku :) Proto si nemyslete, že jsem ho strčila do skříně, abych na něj neviděla. Naopak, dala jsem ho na místo, na které koukám velmi často.



    A k tomu krásný dopis, krásně psaný :) Ďakujem veľmi, Zuzko <3

   Další poděkování patří přítelovi. Děkuji mu za krásné slova podpory a důvěry, kterými mi pomohl, když mi tento týden nebylo nejlépe :) A za krásný dáreček, který mi přivezl cestou z práce :) Merci beaucoup, mon cheri <3 <3 <3




    Půjdeme-li podle časové posloupnosti, jste na řadě, vy, čtenáři. Hrozně moc bych vám chtěla poděkovat za komentáře k minulému článku a taky těm, kteří mě začali sledovat i na Facebooku. Asi budu znít jako Karel Gott, ale tohle jsem opravdu nečekala. Říkala jsem si, jak mi drtivá většina z vás napíše, že se bez stránky obejdou a jestli mi připadá zbytečná, ať jí zruším. Ani jeden takový komentář jsem nepostřehla a k tomu mě začalo sledovat 20 nových čtenářek. Mockrát vám všem děkuji za podporu a že mě stále (vůbec) čtete :) Mám báječné (a kvalitní, jak by řekla Dejnicka :) čtenáře <3

    A také bych chtěla poděkovat Martince za krásně strávené včerejší odpoledne. Když jsme se domlouvaly na kafe, byla jsem trochu nervózní. Osobně jsem nikdy žádnou bloggerku nepoznala a byla to premiéra. Musím říct, že je ve skutečnosti mnohem krásnější, až to není možné :))) Vypadá krásně mladistvě, má styl a šmrnc a naprosto si mě dostala :) Její článek z našeho setkání najdete zde.
     Díky, Marti :))
 

Mimochodem, když jsem viděla ten precizně ušitý kabátek, říkala jsem si,
že ho musela koupit snad na Pařížský. Vida, ona sama si ho šila :) Takže Pařížská se může jít bodnout :)

Tak se mějte hezky a hlavně si užijte následující víkend :)

P. S. Chtěli by jste samostatný příspěvek o mém "outfitu" nebo vám to připadá zbytečné? :)



31 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :D :D Ty kalhoty jsem kupovala minulý rok a od té doby jsem zhubla 8 kilo, takže mi skvěle plaandají a i to triko :D

      Vymazat
  2. Taky moc děkuji! Bylo to skvělé. Kéž bych uměla lépe psát, jsem spíš na živý hovor, jak už víš.
    Já měla asi před 25 lety výstavu obrazů, které jsem malovala právě Giacondama. Bylo to skvělé, ale bohužel jsem v kreslení dál nepokračovala. Spíš jsem šila, přišlo mi to tehdy užitečnější. Takže příště si popovídáme o kreslení i malování :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My si příště zase popovídáme o milion tématech :D Výhodou šitých věcí je fakt, že je vystavuješ každý den, když někam jdeš. Jen se člověk moc nedozví, že je to přímo od tebe :))

      Vymazat
  3. Jééé, moc se mi líbíš na té "zimní" fotce :) Sekne ti to :)
    No a Suzi je moooc šikovná a fakt zlatá :) Už jsem ty krásné výšivky obdivovala, když je dělala holkám na slovenský sraz, pak u Soničky a teď tady :) Fakt šikula :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jsem zkusila, jak bych vypadala s mikádem :D
      Přesně tak, takové krásné výšivky bych nezvládla, takže před ní smekám :)

      Vymazat
    2. ďakujem, Hanka :-) som si od jednej práve odskočila, že si prečítam dnešné príspevky :-) a nieee, že nezvládli, zvládli by ste to, veď sú to len krížiky :-D

      Vymazat
  4. Jéé, já jsem taky v článku, juché:-D A moc Vám to s Martinou sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je jasný, tvůj komentář byl excelentní :) A děkujeme ?)

      Vymazat
  5. Krása krása krása vy dvě s Martinkou moc vám to holky sluší. I ty drobné pozornosti člověku udělají radost viď. A já zase děkuji Tobě, že Tě máme a rády čteme Tvůj blog <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tohle mi nedělej, nám došly kapesníky :) Ty jsi prostě zlatíčko <3 <3

      Vymazat
    2. Ale jdi ty :) ty jsi taky zlatíčko <3

      Vymazat
  6. Já jsem si hned říkala, zda už ses pustila s tím novým záhlavím do výtvarničení. :) Všechno je krásné. Je super, že je všude kolem tolik skvělých lidí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. původní kresba je trochu jinačí (tmavší) a mám na ní červené rty, tak jsem jí trochu upravila pro potřeby blogu :) Dneska bych chtěla konečně zkusit ty anilinky, protože svítí sluníčko a to já tvořím nejradši :) Už jsem si střihla nail art, za chvíli švestkový koláč :)

      Vymazat
  7. Krásny článoček, plný radosti...Najlepšia foto na záver. Pristane Vám to obom. Pred ušitím takéhoto kabátika veru klobúk dole a tie tvoje plandajúce nohavice sa mi práveže páčia, vyzerajú, že presne také mali byť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem, Ela :)) Martinky kabátek vypadl zblízka a naživo opravdu famózně :)

      Vymazat
  8. Já mám od stejné firmy pastelky, takové ty lepší. A pořád se rozmýšlím, kdy co namaluji. Každopádně Tvůj obrázek v záhlaví je božský! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, moc děkuji :) Takový krásný kompliment :)

      Vymazat
  9. Ty jsi šikovná, budeš na blogu ukazovat svoje tvorby :)? Nebo aspoň na fb, musím ti ho jít hned lajknout, nějak jsem zaspala dobu :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) I za like :) Jestli se mi obrázky povedou tak jo :)

      Vymazat
  10. najprv som si myslela, že článok bude celý venovaný minulému príspevku a pozrimeže :-))) ja ďakujem, veľmi ma robí šťastnou, keď niekoho poteším ♥
    tá brošňa je veľmi krásna, Marcelka je tiež veľmi šikovná osôbka, myslela som, že som tretí blog nejako prehliadla, hoci som fotky brošničiek na jednom videla, ale pozerám, že ho ešte len rozbieha. Martinkin kabátik mi hneď udrel do očí, takže veľký obdiv, ja mám problém skrátiť aj rifle :-D
    spoznávanie nových ľudí vďaka blogu je niekedy super, lebo stretneš fakt skvelých ľudí, môžem potvrdiť, už som ich stretla zopár :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc děkuji <3
      Ty neumíš zkrátit rifle? Taková šikovná? Nevěřím :))
      Jen škoda, že jsou ty lidi někdy daleko :((

      Vymazat
  11. jé, to je boží :) měla by sis založit na facebooku stránku pro tvou tvorbu jako správný artista :DD


    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D To asi ne, ale moc děkuji :)

      Vymazat
  12. Ten úvodní obrázek, který jsi kreslila je moc povedený, jen tak dál. Jinak jsme tě nominovaly na Liebster Award - více infa u nás na blogu http://ultimatechic.blogspot.cz/2013/09/liebster-award.html

    R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, holky, moc děkuji :) Hned se do toho pustím a zítra to tu je :)

      Vymazat
  13. Teda já jsem dojatá Nikolko :-) a sama se pořád divím, jak je to možné, že člověk najde tolik skvělých holek díky blogu.
    Jsem fakt ráda, že Ti pastely budou sloužit i brožka - teda ocitla se v nádherné společnosti a moc Ti sluší k Tvému baretkovému outfitu - přesně tak flower power!! .-) Výšivky od Suzi obdivuji taky moc, já už to vyšívání vzdala i když jsem ho taky dost pěstovala, to je krásné věnování od ní Tobě...Ale co mě asi naprosto odrovnalo je kafe s Martinou - po dopsání komentu mažu na její blog - tak krásné ženské se sešly, to je fakt krása holky!!! Jak já bych ráda byla na tom kafi s Váma!
    Snad se to jednou podaří. Moc Vám to tam oběma sluší a je to pravda Pařížská si může trhnout, protože české holky jsou neskutečně šikovné..A Tvůj outfit? Že se ptáš! Mě zajímá všecko u Tebe :-)...A máš fakt pozorného přítele, to je moc hezké...Moc milý článek Nikolko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A my bychom tě určitě rády přibraly :) Škoda, že jsme od sebe tak daleko :((
      Moc děkuji, má milá eM :)
      A souhlasím, že Pařížská je hadr :D

      Vymazat
  14. Krásné dárečky :) Moc ti to sluší !!!
    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)