Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 17. září 2013

Julie G - My Private Palace

Pěkné úterní odpoledne :)

   Taky je u vás taková zima? Já už bych nejradši zapnula topení, ale zatím si musím vystačit s huňatým županem a ponožkami :) A abych se (a vás) zahřála, přicházím s jedním z nejlepších laků tohoto roku - odstín My Private Palace od značky Jesse´s Girl, který navrhla Julie G.


   Tenhle lak je neskutečně zajímavý - jedná se o chladnou champagne s výrazným žlutým shimmerem s teplým podtónem, co není ani shimmer, ale střípky. Má zvláštní tendenci přecházet do šedofialové, pokud na něj nesvítí světlo. A přestože je do studena, navozuje mi pocit tepla, světla a svíček. Kdybych mu měla dát jméno, nebude to My Private Palace, ale Crystal Chandelier, protože mi ho hrozně připomíná :)
    Vidíte, že i přes 2 vrstvy prosvítají konečky. Julie ho doporučuje jako efektový nadlak, mně se však líbí takto ve 2 vrstvách :)





   Lakoval se skvěle, má vodovější konzistenci, ale nikam nezatéká a nedělá žádnou neplechu. Štěteček jsem vám samozřejmě zapomněla vyfotit, klasika. Jestli si pamatuji správně, byl dobře střižený, středně úzký. Schnul rychle až středně rychle.



   Co mě naprosto dostalo, byla jeho výdrž. Říkala jsem si, lak ze střípků, ten vydrží maximálně 3 dny. Pff! Plné čtyři dny byl naprosto krásný bez jakýkoliv ošoupanin nebo oprýskanin. Pátý den jsem ho odlakovávala s těžkým srdcem se 2 ošoupanými prsty (palec a ukazovák). Bez podlaku a nadlaku trhl rekord ve výdrži a překonal tak Nubar Brilliant se 4,5 dne.
   Přiznám se, že jsem se s ním těžko loučila :D




   No a teď, kde tohohle krasavce sehnat... Koupíte ho na eshopu Jesse´s Girl za 3,99 dolarů. Doručování je mezinárodní, jenže za poštovné zaplatíte od 8 do 16 dolarů a to bez cla. Osobně na doručování ze zahraničí moc nejsem a cokoliv tam nerada objednávám, protože mi bohatě stačí tahanice s naší poštou...

    Každopádně, kdyby ho někdo chtěl, tak aspoň momentálně ví, že ten lak za to stojí :)

Za zapůjčení mockrát děkuji Sonidlu, která lak ukazovala zde.

Jak se vám líbí? Mějte se krásně :)

29 komentářů:

  1. Nádherný!! Ten chci. Kéž by ho někdo dovážel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :) Já mylsím, že bychom to měly navrhnout šminkám :D

      Vymazat
    2. To je dobrý nápad! Do neděle je tam sleva 20%, ale ten měnící se lak je vyprodaný a štece RT taky. Ach jo.

      Vymazat
    3. Taky jsem na Ruby Wing koukala. Škoda, že jich neobjednali víc :(

      Vymazat
  2. Tééda ten je!!! Ani se nedivím, že se Ti s ním těžko loučilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko těžko... hlavně, když vím, že jemu podobný není :/

      Vymazat
    2. Bohužel :( jo a jinak taky sedím s huňatým županem na sobě a piji horký mátový čaj a stejnak mi je zima :D

      Vymazat
    3. Tak je asi málo huňatej :D Já zas přemýšlím, co budu pít - čaj jsem měla, kafe jsem měla, grog mi nechutná, takže zbývá jedině kakao :D A po 5 dnech s těžkým srdcem sundavám Tongue & Chic (achjo ty laky mi to srdce zatěžují víc než cholesterol:D)

      Vymazat
    4. Ty jo to držel tak dlouho? Bezva :) Kakao je fajn, to mi přippomíná, že jsem ho dlouho neměla. Nebo potom už jedině něco ostřejšího :DDD Jinak laky můžou za vše :-P

      Vymazat
    5. Na konci druhého dne se dorbly 2 nehty na pravé ruce, tak jsem to dolakovala. Za to na levý se držel zuby nehty! Perfektní lak <3

      Vymazat
  3. Páni, ten je nádherný! Co nádherný, přímo luxusní :)

    P.S.: Moc se mi líbí nové záhlaví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Sabi :) Jsem ráda, že se líbí .) Jsem zvědavá, za jak dlouho mě omrzí, ale asi se budu snažit, aby neomrzelo :D
      Taky ve mně evokuje luxus, kam se hrabou zlaté laky :)

      Vymazat
  4. Obdivovala som ho už u Soničky a u teba ho musím obdivovať zas! Je to naozaj nádhera, rovnako ako aj tvoja fotka v headeri ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuji :) Ach, kdyby jsi ho viděla naživo! I přítel se mi pořád díval na ruce :D

      Vymazat
  5. Fešák. :)
    A zapomněla jsem Ti včera pochválit nové záhlaví, moc hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky An, jsem ráda, že se líbí :)

      Vymazat
  6. Příjemná barvička, takové odstíny mám moc ráda:-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat
  7. no ja neviem, ja by som za ním asi aj plakala, keby som ho musela vrátiť :-D
    pekný header, ja síce nemám rada hlavičky s tvárami blogeriek, dobrovoľne sa priznávam, ale tvoja ma celkom zaujala :-) asi preto, že je taká jemná, zasnená a tajomná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sakra, já tám mám vždycky ten můj ksicht :D
      Co ti budu povídat, člověk by nad těma fotkama plakal :D

      Vymazat
    2. no práveže takto sa mi to páči. aj keď je na celú veľkosť môjho monitora, neruší ma :-)

      Vymazat
  8. Ten je moc hezký a zajímavý, musím říct, že žádný takový ani podobný nemám a to dcera už vyslovila přání, že by chtěla zlatý efekt :-D...škoda, že je tak nedostupný. Jinak jsi mi navodila krásnou romantickou náladičku s tou růžičkou a tak..moc hezké fotečky a samozřejmě nehtíky...Díky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co, jsme ráda, že se líbí :) já mám tyhle divoký růže stejně radši než ty umělý z květinářství :)

      Vymazat
  9. Bože ten je úžasný! Hned jdu prolézt ebay, jestli ho někdo neprodává s menším poštovným. Už dva roky pátrám po nějakém třpytivém laku, který by se mi líbil, a tenhle je jednička!

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, ebay mě vůbec nenapadlo :) Snad pořídíš :)

      Vymazat
    2. Bohužel by to vyšlo ještě dráž než z ofiko stránek... Ale White Cap od China Glaze by měl být téměř stejný, tak zkusím ten, je na ebayi dostupnější:D

      Vymazat
    3. Taky jsem na to koukala, docela pálka :( White Cap mi přijde jemnější (střípky i pigmentací). My Private Palace je takový hezky řvavý :D Vážně škoda, že k nám nedoručují nějak lépe :(

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)