Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 13. září 2013

Just one outfit...

Pěkný pátek všem :)

   Vzhledem k tomu, že se tu objevil dotaz na outfit, tak vám jeden přináším. Je to outfit, který si chci vzít na zítřejší přehlídku v rámci Prague Fashion Weeku (momentálně už jen Fashion Weeku :). Fotografie vznikly na schodišti, kde není nejlepší světlo, navíc bylo zataženo a s digitálním kompaktem prostě zázraky neuděláte. Ale jako inspirace snad postačí :)


   Sukně je z Reserved, triko z Pimkie. Boty z Deichmanna a psaníčko z F&F jste mohli vidět už zde. Hodinky jsou přítele. Proč nosit napodobeninu pánských hodinek, když si můžete vzít rovnou pánské :)









A výrazu si moc nevšímejte - ono fotit s virózou a horečkami není nic moc :)
Snad se s někým z vás na PFW uvidím :)

Mějte se fajn a hezký víkend :)

22 komentářů:

  1. No Niki, paráda! Umím si představit, že na FW hravě zastíníš kdejakou draze oblíkanou celebritku ;-)
    Mám dotaz: ty hodinky - co je to za značku a případně i model?
    Jo a ta sukně - jednak ti dělá krásný pas, jednak taky oceňuju ty kapsy (poslední dobou se mi daří kupovat si právě šaty a sukně s kapsami a nutno dodat, že je to velmi pohodlné a leckdy výhoda :) ), jednak se mi chce v přátelském tónu podiskutovat o té délce.
    Na facebooku v kometářích zaznělo (aspoň jak jsem pochopila), že to není délka vhodná pro každou postavu. Co ty o tom soudíš? Já se této délce po dlouhé roky vyhýbala a hledala spíš kratší sukně, ale poslední dobou upřednostňuju právě tyhle střihy. Mám pocit, že mi to udělá lepší službu než kraťoučké sukýnky, jinak řečeno že mě to v rámci možností prodlouží (to se při mé výšce hodí), což se o krátkých sukních vůbec říct nedá. Ale schytala jsem za tuhle délku už i ošklivou kritiku. Takže docela tápu.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuji :)
      Já si myslím, že mi tahle délka sukně ubírá na délce nohou. Od přírody je mám relativně krátké a určitě by mi víc sedla délka nad kolena. Na druhou stranu mám tu sukni nad boky, tak do nevypadá tak katastrofálně, jak by mohlo. A musím uznat, že ta sukně vypadá elegantněji než nějaká mini :) Aspoň podle mě :)
      Hodinky jsou značky Duc Decreon De Saint Pierre, model 2100 BK Cannes. Na téhle stránce (http://montres-decreon.com/cat/) úplně dole vlevo :)
      Na eshopu (http://www.planete-bijouterie.com/2100-bk-cannes-duc-de-creon,fr,4,2100BK.cfm?codesf=89112688&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping-flux&utm_term=Montre+Duc+Decreon+2100+BK+Cannes&utm_source=Shopzilla%28via+Shopping+Flux%29) stojí 359 euro

      Vymazat
  2. Cele je to pekne premyslene,zladene.Super.

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to a nepřijde mi, že by ti to zkracovalo nohy. Jen mi přijde volba barev příliš usedlá na tvůj věk. Je pravda, že jsem v tvém věku nosila také někdy usedlé barvy. Na druhou stranu je to k vínové perfektní volba a vínová je barva tohoto podzimu. Boty už jsem ti chválila. Já osobně bych ještě přihodila kromě hodinek i něco na krk nebo naušnice.

    Hlavně se brzy uzdrav! Chtěla jsem tě pozvat na přehlídku, bohužel zítra máme rodinnou akci. Tak si to užij za mne. Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je pravda, že mě dělají starší, ale zase sedí barevně k mému typu, mám je ráda a dobře se v nich cítím, tak to neřeším :)
      Mně se to právě líbilo, jak je to strohé a výrazné prvky jsou knoflíčky na sukni a botách a právě hodinky :) Takový ženský dandy :D
      Díky, Marti :)

      Vymazat
  4. Ty jseš tak krásná <3 sluší Ti to. Hlavně ať je brzy lépe, kdybych já měla horečky, tak bych se k focení nedonutila. Mě stačí 36.8 stupňů a jsem kaput.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi ale kecka, co? :D Já se dokážu zapřít, když něco chci tak jsou mi horečky jedno :) Já jsem byla se zápalem plic i na tanečních :D

      Vymazat
  5. Kočka, a krásná vínová... :) Mně takhle barva asi není souzená, už dlouho si chci něco koupit, ale pořád nic pěkného vínového nepadlo do mého očka... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky An., teď mají hodně vínové v F&F a H&M, tak snad tam objevíš něco hezkýho :)

      Vymazat
  6. Pěkné! :) Akorát si nemůžu pomoct, ale nehodí se mi k tomu ty boty, což nejspíš bude jenom můj problém, protože nemám ráda tenhle typ bot. A naopak bych uvítala něco jemného na krk, třeba tenký řetízek s malinkým příveskem.

    Jinak ti hrozně moc sluší vínová barva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík Sabčo :) Ty boty jsou hezký, ale dost nepohodlný a tvrdý, musím je vylepšit gelovýma polovložkama :D

      Vymazat
  7. veľmi ti to sekne :-) a tá sukňa je parádna, mám podobnú :-)

    OdpovědětVymazat
  8. krásně podzimní:) Viróza na Tobě vůbec není znát, i tak Ti přeju, ať jseš co nejdřív fit!

    OdpovědětVymazat
  9. to je krásny jesenný outfit so závanom na retro štýl!
    no nádherný je! a veľmi ti pristane! úžas!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kejmy, moc děkuji za krásný komentář :) potěšil mne opravdu :)))

      Vymazat
  10. Ta fialová ti ohromně sekne! ty boty, ta sukně... ACH! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Bohužel jsem takto jít nemohla, ša jsem před tím na jinou přehlídku, kde byl dress code cactail chic, tak nakonec byly šaty a nižší podpatky, protože jsem si včera do nohly píchla skleněný střep :/

      Vymazat
  11. Strašně Ti to sluší a klobouk dolů vypadáš krásně i s horečkou. Moc se mi libí ta kombinace šedé a vínové, protože vínovou miluju a šedou mám ráda jen v kombinaci, jinak v ní vypadám "šedě" ble :-). Sukýnka je nádherná, ráda bych taky takový střih a nějak se mi nedaří narazit na nějakou, která by mi sedla, ty áčkové sukně jsou docela potvory i na štíhlých holkách, nevím, čím to...Pánské hodinky jsou skvělá vychytávka a odlehčila jsi jimi krásně ženský outfit. A chci se zeptat bižu a takové ty tretky nosíš? Když vidím Tvůj krček a ouška úplně mi to tam naskakuje, ale to je tím, že já na sebe furt něco věším :-))).Pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Nosím nosím, mám toho plný šuplík :D Ale náušnice si dávám třeba jen někdy, protože vše kromě zlata mě v uších bolí, i rhodiové nášnice od Swarovski, což mě mrzí, protože je mám od Juliena k narozeninám :(
      Nejsem moc na jednoduché řetízky a náramky, mám ráda výrazné přívěsky a tak, ale musí to ladit s outfitem :) Nerada bych do něj vpáčila něco násilím :)
      Mně šedá nevadí, ale celá v šedá bych být nemohla :) Jinak sukni už mám asi 5 let, ale moc jí nenosím, protože boty, co jsem k ní měla, jsem navěky rozbité a u těhlech jsem zjistila, že se snimi moc nedájí po pražské dlažbě a té klouzavé v metru už vůbec ne :D což mě docela dost mrzí, prtože se mi hrozně líbí a nakonec budou jen na zvláštní příležitosti :/

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)