Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 8. září 2013

Liebster Award

Pěknou neděli všem :)

   Dnes přicházím nečekaně s "tagem", na který mě nominovaly holky Radu a Maru. Jedná se o věcičku určenou pro blogy s méně než 200 pravidelnými čtenáři. Pravidla jsou následující:

1. Řekněte o sobě 10 věcí.
2. Odpovězte na 10 otázek bloggerky, která vás nominovala.
3. Vymyslete 10 otázek pro ty, které budete nominovat.
4. Nominujte 5 bloggerů, kteří mají méně než 200 čtenářů.
5. Informujte bloggery o tom, že jste je nominovali.

Část první: (silně mi připomíná můj vlastní tag :)

1. Je mi 21 let, 5 měsíců, 3 dny a cca 15 hodin.
2. Dřív jsem zkoušela být vegetariánka, jíst zdravě a bio a dnes je pro mě požitkem pečená kachna s červeným zelím a knedlíky nebo svíčková s brusinkami :)
3. Hrozně mě přitahuje židovská tématika a nejen ta okolo druhé světové války. Starověká židovská histrorie je daleko zajímavější.
4. Mám problémy se spánkem - někdy nespím vůbec, někdy i 14 hodin denně.
5. Odmalička mám ráda Prahu a vždycky jsem v ní chtěla bydlet a studovat. Za poslední 3 roky se mi splnilo oboje :)
6. Nesnáším natvrdlé lidi a ty, co se nesmyslně zastaví při východu z eskalátoru tak, že si všichni za nimi dají na držku.
7. Nemám ráda akční filmy bez emocí a hloupé komedie typu Kameňák a Zahulíme, uvidíme...
8. Poslední dobou mám slabost pro Mimoně :))


9. Jsem hrozně nešikovná. Zraním sebe i ostatním způsobem, který jste neviděli ani v Neváhej, a toč!
10. Miluji dýně!!! (Letos bude dýňový speciál, uvidíte :)


Část druhá: 

1. Jaká je tvá kosmetická nezbytnost, bez které nemůžeš žít? Lak na nehty??



2. Jaké je tvé vysněné místo, kam se chceš jednou podívat? Do Švédska, ještě jednou.
3. Kočka nebo pes? Kočky, jsou tišší a méně otravné :) Ideální pro líné lidi, co mají rádi klid :)

Mimochodem, chtěli by jste vidět náš nejnovější rodinný přírůstek, co se mnou pózuje na fotografii?


4. Co byl poslední nový kousek do tvého šatníku? Hmmm. Asi můj nový křivák.
5. Nejhorší sen, který se ti zdál :-) Vážně jich chcete slyšet tolik?
6. Lodičky nebo baleríny? Baleríny :)
7. Momentálně rozečtená popř. dočtená kniha? Paní Dallowayová od V. Woolf. Ano, stále.
8. Nejoblíbenější filmy nebo seriál. Jen jeden vybrat nedokážu. Filmy - Ratatouille, Vesnice, Láska nebeská, Hodiny, Katakomby... Seriál - IT Crowd a Simpsonovi.
9. Jaký je/byl tvůj nejvíce a nejméně oblíbený předmět ve škole? Nejvíce - biologie a dějepis. Nejméně - matika!!!
10. Jakou sportovní aktivitu pravidelně provozuješ? Ehm... žádnou.

Část třetí:

1. Jaké je tvé nejoblíbenější místo v ČR? (Kromě domova)
2. Jakou značku kosmetiky nemáš ráda?
3. Jaký je tvůj nejmilejší koníček/aktivita/hobby?
4. Jaká je tvoje nejoblíbenější sladkost?
5. Co by jsi se svým blogem chtěla dokázat?
6. Preferuješ sukně nebo kraťasy?
7. Divadlo nebo kino?
8. Jaká je tvá nejlepší a nejhorší vlastnost?
9. Co máš nejradši na víkendech?
10. Myslím, že jsem... (doplň podle své fantazie)


Část čtvrtá:

A kdopak si to odskáče??

Hanička, eM, Cácorka, Lenka a Adriana. Máte radost, co? :D


Tak se mějte hezky a příští týden tu bude ten Barry M White Sequin, Chorvatsko a snad nějaký mazlík :)

29 komentářů:

  1. Tak ti moc děkuji :D akorát nevím jestli budu mít 5 holek s méně čtenáři než 200 :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já si poradím mimo to chtěla jsem dnes přidat recept na dýňovou polévku ale asi se vrhnu na ten TAG.

      Vymazat
    2. já myslím, že se svět enzboří, když jich nebude 5 :)) Já vím, máš určitě radost :D Mňam, na dýńovku tu mám hned 2 dýně :D

      Vymazat
  2. Hezký tag a nic z toho mne nepřekvapilo. Hodně jsme si toho řekly :-) Těším se na dýňové recepty, protože tu úžasnost jako je polévka z ní, jsem objevila teprve minulý rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z dýně je skvělý i biskupský chlebíček a "bramboráky" :)

      Vymazat
  3. Největší problém bude vymyslet 5 dalších bloggerek :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude stačit i jedna :)) Ale taky jsem se bála, jestli jich tolik najdu :D

      Vymazat
    2. Už mám v hlavě dvě, tak snad mi je nikdo nevyfoukne :-). Jinak děkuji za nominaci a za sympatické otázky :-). V pondělí se na to vrhnu a snad to dopadne nějak k světu ;-). A těším se na dýňový speciál, mamka mého přítele by z tebe byla nadšená ;-).

      Vymazat
  4. Jé koukám že jsem nominovaná :-) Tak samozřejmě Nikolko děkuji :-). Tvůj tag se mi četl skvěle, zase jsem se dozvěděla něco více o Tobě a taky jsem moc ráda, že jsi hned dala fotečku Trinity - ježiš to je tak krásné kočičí mimi - určitě chci -fotky!!!!! Holky jste kočky obě na té fotce !-))...Teda ale ty nové otázky jsou zákeřné !-D. Ale víš co hlavně Ti chci napsat? - že se mi móc líbí Tvoje nová úvodní fotka :-DD - je boží že jsi tu kresbu takto použila!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti pár fotek pošlu, ale určitě tu bude i článek, protože do mailu yb se mi všechny nevešly :) Je to poklad, hned, jak jí hladím nebo pusinkuji, tak vrnká a vrnká a vrnká :) Jen na fotkách vypadá víc zrzavá, protože v obýváku byly zatažené závěsy :) Je spíš čokoládová a želvovinová :) A je to britka a má dlouhatánský rodokmen. A když jsem slyšela její cenu... Uff :D
      Moc děkuji za pochvalu, děkuji, že se líbí :)

      Vymazat
    2. Tak Nikolko tag je zpracován a vypuštěn do éteru ufff :-)
      http://emeverydaylife.blogspot.cz/2013/09/versatile-blogger-award-liebster-award.html

      Jinak jak jsi psala, že je mazlivá a volá, že se chce mazlit, tak to je přesně náš Shelly, někdy je fakt jak mimčo a to mazlení si neskutečně užívá, už jsme moc dlouho neměli tak mazlivé kotě, protože Eška byla Lady a mazlila se málo...ale Shelly se ráno ode mě nehne, když vstávám první a chodí za mnou jako pejsek, je to fakt k zulíbání takováhle kočičí mláďata. Tak ať Vám Trinitka dělá radost :-))

      Vymazat
  5. Jé, vy jste si pořídili micinu? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rodiče :)) A já jí budu jezdit mazlit, protože je úplně boží :)

      Vymazat
  6. Tak jsem si takhle pekne sedla po dvou dnech k wifi a rikam si, copak to ta Niki dneska sdilela. Vesele procitam tag a rikam si... Je, to je tak sikovne... Pak si rikam..hmm, dole nejaka Lenka (ja sem taky Lenka)... Rikam si, mrknu na ni, treba bude Sympaticka a on v odkazu muj blog :-D

    Niki dekuji,
    Urcite sepisu, tento tag se mi moc libi. Jen to vidim na konec tydne. A uz poctive tozmyslim, kdo bude dalsi nominovany :-)

    Krasnou nedelni noc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sympaťačka to je a veliká, to máš pravdu :))
      Neboj, já mám času dost a ráda si počkám :)
      Tobě taky krásnou noc, Leni :)

      Vymazat
    2. No, ted jsem si to cetla znovu a u desate otazky dopln..mne napadlo...myslim si, ze jsem magor :-D lol, mela bych jit spat :-)

      Oki, tak jeste jednou moc dekuju, vezmu to poctive, snad to dam do kupy driv nez mi z USA priveze kamaradka stetce na liceni... Pak by to bylo totiz zabity.

      Uz tak tyden koukam na fotky, co mi poslala a misto dopsani clanku resim reklamace na ebay.

      Vymazat
  7. Tak a teď už vážně nemám koho nominovat. :D To bude boj. Ta fotka s koťátkem je moc hezká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přece jsi to zvládla :)) S malou Trinity moc děkujeme :)

      Vymazat
  8. prvá dvojka :-D inak mňa ľudia, ktorí zastavia pred výťahom rozčuľujú tiež. rovnako, ako keď vystúpia z busu a urobia to isté, prípadne si ešte zložia na zem tašky, aby si ich lepšie chytili. a aj napriek tomu, že majú túto blbú vlastnosť, už minútu pred vystupovaním sa počas jazdy trmácajú k dverám, aby vystúpili prví :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesměj se :D
      Jojo, to taky zbožňuji. Hlavně většina důchodců tě div nesmete, vrazí do tebe., předběhne tě, jen , aby si sedli, přestože ví, že je vždycky někdo nechá sednout... A pak, že jsou mladý nevychovaný!

      Vymazat
    2. tak tak :-D mňa ide šľak trafiť, keď sa ľudia nepostavia na zastávke pekne do radu, ale kto príde, len sa bude stavať dopredu a nie, ako prišli, teda dozadu, len aby sa cpali ako prví a sadli si. raz sme tak išli, ale rovno z autobuska, lebo na niektoré spoje chodí horda dôchodcov a nechce sa mi vysvetlovať, že nie ja som neslušná, ale oni sú nevychovaní, tak si ušetríme nervy, radšej sa trochu prejdeme a nasadneme ešte skôr, no a pozorovali sme ich, ako vždy, nachystaných na štart, kto z koho :-D a šoférko otvoril dvere a babu, čo sa tam pchala, sundal s dverami. priamy zásah do čela. asi videla aj hviezdičky. ešte mu potom začala nadávať, či je slepý :-D ten jej s kľudom angličana povedal, nie teta, to je boží trest :-D

      Vymazat
    3. :D :D Prý boží trest :D :D Mě takhle dostalo, když se jeden mladík ohradil, že ho jeden starší pán pořád strká taškou a div ho nemlátil, jak se metro kývalo. Dědula na něj vystartoval, že kdyby ho mladík nechal sednout, tak by ho nemlátil a jakej že je to debil a nemá úctu ke starším...

      Vymazat
    4. OMG :-D no ale tak, homo kauflandus, ktovie ako dopadneme my :-D už teraz ma to desí.

      Vymazat
    5. Suzi, my uz zit nebudeme, neb do duchodu stale dal a dal a az budeme v duchodu, jestli vubec, nebude uz ani na rohlik :-D

      Takze hadam, ze bud driv umreme, nebo budeme zalezli u sebe doma a rikat si jak to mladi bylo krasne :-)

      Vymazat
    6. no, Ellen, aj to je veru možné, keď to stále posúvajú :-D

      Vymazat
  9. Zajímavé informace... A dýni miluju taky... :)
    Ale všechno stejně předčilo koťátko... Uáá, miluju kočky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýně je hrozně inspirativní zelenina :))
      Kotě je zlatíčko, už se na ní zase těším :)

      Vymazat
  10. Děkuju pěkně Nikol, já to čekala, jen jsem přečetla pravidla :D Ale tím, že jsem byla o víkendu mimo a všichni už to stihli napsat a nominovat se navzájem mám o práci míň s bodem číslo tři a čtyři :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahojky Nikol, tak trošku opožděně dodávám i já tu svoji verzi :-)

    http://ellennnka.blogspot.cz/2013/09/tag-liebster-award.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)