Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 25. září 2013

Nubar Raspberry Truffle

Pěkný podvečer :)

   Protože jste si včera na facebooku odhlasovaly Nubar Raspberry Truffle, máte ho tu :))


   Tahle malinová pralinka je z kolekce Chocolate Truffles, což je kolekce hnědých odstínů všeho druhu. Raspberry Truffle není výjimkou - jedná se o hnědé želíčko se spoustou střípků, které se v lahvičce barevně mění od růžové přes bronzovou, zlatou a až zelenou. Na nehtech je barva... úžasná a jedinečná. Netřeba slov, posuďte sami :)




   Díky jelly konzistenci vypadá dobře až ve 3 slabých vrstvách. Jinak se lakuje bez problémů, nikam nestéká, nedělá díry, nic. Schnutí je průměr, určitě si chvilku počkáte. Ale stojí to za to :)





   Schne do vysokého lesku. Kvůli časové tísni jsem ho odlakovávala na konci 3 dne s jedním ošoupaným rohem na palci :) 




   Já ho kupovala na modeláži za 150 Kč a bohužel to byl poslední kousek. Bojím se, že další naskladněny nebudou, protože, když došel Nubar Black Polka Dot, bylo tam napsáno vyprodáno (už je zase skladem) a Raspberry Truffle zmizel ze stránek úplně. Možná se časem objeví na omlazení.cz nebo votoči.



Tady jsou 2 vrstvy. Na první pohled se to nezdá, ale holá místa tam jsou. Navíc lak nevypadá tak hypnoticky :)

   Tak jak se vám líbí? Mně moc, ideální barva na podzim a přece živá a zábavná :) Ve skutečnosti je mnohem hezčí. A trochu mi připomíná ohňostroj, nevím proč :D

   Mimochodem, taky jste dostali chuť na malinovou pralinku??

Zdroj


Mějte se hezky :))

28 komentářů:

  1. Je moc hezký, ale nevypadá moc malinově. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jo :D Zavání to malinami a on je čokoládový :) Ale je nejmalinovější z celé kolekce, to se mu musí nechat :D

      Vymazat
  2. Má láska Nubar :) vybrala jsi moc dobře, krásně se na něj dívá. Já dnes lakovala Nubar Vino ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh Vino! No já se ještě nedostala k Gem, ChG Do Not Make Me Wine ani GS Azurro a už vůbec ne ChG Ahoy! :/ Teď musím nalakovat tu LE od Catrice a zrecenzovat pískový lak od Rimmelu.

      Vymazat
    2. Pořád jsi na tom líp než já - já už mám v "čekárně" zase jistě přes 20 laků :D

      Vymazat
    3. No moment moment... To je výčet jen těch nejlepších, tak 25 kousků tam mám taky :D

      Vymazat
    4. Tak to na tom moc dobře nejsi :D Připadám si jak sysel, tolik jich mám ještě nevyzkoušených a stejně přibývají další - je toto normální? :D

      Vymazat
    5. Tak aby jste v tom devcata nebyly samy u me je to stejne :D akorát u me je to číslo drobet mensi, ale těší mě, ze teď Nubar Vino můzu odskrtnout ze seznamu cekatelu. Dnes ho i mozna hodím na blog :)

      Vymazat
    6. Achjo, to jsme dopadly, co? Holky, já dneska musím ančít čtvrtou krabici, už se mi to zase nikam nevejde :/

      Vymazat
  3. Ten poslední obrázek je pěkně zákeřný! Dneska mě ukrutně honí mlsná a teď tohle! :-D
    Bebe
    Růžový chroust

    OdpovědětVymazat
  4. Ja v nom tu malinovu tiez velmi nevidim, ale cokoladovy je poriadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinový jsou jen ty střípky, který tu moc nevynikly :/ A stejně z něj mám chuť na maliny polévané čokoládou :D

      Vymazat
  5. A já tam tu malinu vidím - teda nevidím jí přímo, protože je pěkně obalená tou čokoládou, ale prostě mi něco říká, že pod tou čokoládou je :) Moc hezký lak a na podzim vážně jak dělaný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juchůů aspoň někdo tu voňavou potvůrku vidí :)

      Vymazat
  6. Ten je teda k sežrání, stejně jako ty lanýže s malinami. Moc se mi líbí. Ten by se hodil i ke mně :-)

    Nádherné nehty! Ty obdivuji pořád.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :) Jestli chceš, někdy půjčím na zkoušku :)

      Vymazat
  7. To je vážně krásná barva!! A pralinku bych si dala hned. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpovědětVymazat
  8. Je vážně překrásný! Pralinku bych si ani nedala, ale ten lak ano. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radši lžišku cukru, viď? :D Škoda, že byl poslední :/

      Vymazat
  9. Ten je naprosto k sežrání :D! Skvělý podzimní kousek :).

    OdpovědětVymazat
  10. aj keď v názve má maliny, ja som pri ňom dostala chuť na višne v čokoláde, problém je, že žiadne doma nemáme :-D a je to krásny jesenný kúsok

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nenapadlo a přijde mi, že k tomu hodí víc :) Úplný Mon cheri :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)