Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 15. září 2013

PFW - Marks & Spencer Fashion Show

Pěkný den všem :)

   Díky kamarádce mám možnost zúčastnit se letošního (Prague) Fashion Weeku. Proto se to tu bude v příštích dnech hemžit jen módou :)


   Na akci byla spousta Britů, ostatně jednalo se o britskou módu pod záštitou britského (myslím) velvyslanectví nebo institutu. Vše se konalo ve stanu The Tent postaveného speciálně pro PRW na Alšově nábřeží v Praze. Musím říct, že moc hezky vyzdoben nábytkem Cardinal a nasvícen fialovými světly. Ve stanu nebyla zima jako minulý rok na Dreft Fashion Weeku. Pouze na  této přehlídce jsem zažila něco jako šatnu, na ostatních jsem si kabát musela držet.



   Co se týče kolekce, líbila se mi, byla typicky britská, klasická, spousta červené a černé se smyslem pro doplňky. Vzhledem k tomu, že se jedná o konfekci, jsou modely dost nositelné a i normální člověk si vybere. Snažila jsem se něco nafotit, ale z dálky s digitálním kompaktem toho při špatném osvětlení moc nevyfotíte, tak přináším jen pár fotek a děsně kvalitní video :D


Tyhle šaty se mi hrozně líbily, prostě černobílá :)
 Ale jak znám M&S, 4000 Kč za ně dát nechci.



   Přehlídky se zúčastnila i Petra Němcová s Karolínou Bosákovou. Musím říct, že šaty Petry se mi nelíbily, ale k ní prostě sedí :)



Obě seděly a stály zády ke mně. Typické :D
    Mimochodem z této akce je i rozhovor s Petrou na super.cz.

   Hned po přehlídce obě dámy pospíchaly do Lobkowitzkého paláce na galavečeři.



   A co jsem měla na sobě já? Britsky vyhlížející outfit :D Tílko a treggíny jsou z H&M, psaníčko, halenka a kabát z F&F a boty z Deichmanna (na těch kluzkých kočičích hlavách to byl nářez!). Hodinky jsou z Avonu a mám je přes 4 roky. Lak je China Glaze Tongue&Chic, který jsem dostala od hodné Haničky <3


Chytré využití halenky, která už vám je malá :)



   Po přehlídce následovala coctail party s občerstvením a každý návštěvník při odchodu dostal krabičku mentolových bonbonů M&S. Milé :)



   Mám-li celou akci posoudit s těmi ostatními přehlídkami (Tatiana Kovaříková, Beata Rajská, UJEP, VŠUP, Young Talents), byli organizátoři této k návštěvníkům nejmilejší.

    A je tu i něco pro kosmetické fanynky - vizážisté v zákulisí - děs a hrůza. Modelky si musely udělat řasy samy, vizážisté udělali něco jako kouřové líčení, co lezlo do vrásek, padalo pod oči, řasenka slepovala, chyběla tvářenka/bronzer, rtěnka. No.. i já bych ty holky nalíčila líp :D


   Příště uvidíte tvorbu mladých návrhářů, fotky vyšly lépe :) (Za ty dnešní snad nedostanu na čumák, ale říkám si lepší než nic.)

    A co vy pražský Fashion Week? A pátek třináctého? Pro mě to by příjemný den až na večer, kdy jsem si v koupelně vrazila do nohy skleněný střep. Zvláštní, u nás v bytě jsme nikdy nic skleněného nerozbili :D

Mějte se hezky :)

12 komentářů:

  1. Musela to být fajn akce. Tobě to jako vždy slušelo :) a ten láček vypadá náremně moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bude samostatný článek na láček, že ano? A hlavně detailnější fotečky. JSem ráda, že jsi s ním spokojena. :)

      Vymazat
    2. To samozřejmě bude, neboj se :)

      Vymazat
  2. Slušelo Ti to moc:)
    Na ty krémové šaty s kontrasntí černou krajkou na předním díle jsem se shodou okolností dívala včera v MaS a mám pocit, že stály něco kolem dvou tisíc, ale fakt si to nepamatuju. Já strašně moc chtěla tu bílou halenku s černými krajkovými nárameníky a paspulkami kolem kapes a ta nebyla:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za info, tutto :) I tak se mi za šaty 2000 Kč dávat nechce, pokud do nejsou plesovky :)

      Vymazat
  3. Tvoje módní příspěvky mám ráda, baví mě pozorovat, co máš na sobě, i tvou hezkou tvář :) A vůbec, já jsem takový módní neznalec a ty mi všechno svým stylem psaní hezky přiblížíš... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A že já jsem módní guru, co? :D
      Díky Soni :)))

      Vymazat
  4. Jsi jedna z mála, u kterých mě baví i takovýhle módní příspěvek... Ty šaty, co se Ti líbí, jsou moc hezké, ale asi budou trochu přestřelené, no. :)
    Tobě to moc slušelo...:)
    Líčení modelek je dosti tristní, taky bych to asi zvládla lépe... Ale je to přehlídka, jde o modely, ne o modelky...
    Mentolky od M&S zbožňuju, takže mi to přijde jako moc milá pozornost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je moc hezká lichotka, že tě tyhle články u mě baví :) Přiznám se, že mě móda baví, ale klasické fashion blogy ne, protože mi spousta z nich připadá stejná a bez nápadu (aneb parku, legíny a pocvočkované gumáky mě vážně neohromí :).
      Líčení je prý bomba tak nějak všude :D Ale tady to obzvláště odfláklý...
      Mentolky jsou fajn, ono ostatně celé jídlo je V M&S lepší než to oblečení :D

      Vymazat
  5. Tak teda nevím, kam se mi schoval ten komentář, co jsem tu nechávala asi chyba v Matrixu :-/
    Protože mě ses líbila nejvíce z těch modelek - krásné botky a psaníčko, vychytávka s halenkou, prostě Ti to moc sluší...Ovšem ten popis ze zákulisí - líčení a tak... je docela drsné a neprofesionální. Klidně bych šla ráda na nějakou fashion show, která má úroveň, ale připadá mi, že oproti slavným fashion weekům v Paříži a New Yorku je to tady až příliš zoufalé a přitom Praha srdce Evropy by mohla- kdyby chtěla, ale tady pořádně nefunguje ani trh s módou...No a je fakt, že oblečení MS mě nijak nebere, za to na čaj a sušenky bych k nim do obchodu šla :-)). Moc pěkná reportáž!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nic, já muzikant. ostatně Matrix blbne nějak často, jinak bychom nemohli mít Trinity doma :D
      Tohle přesně jsme říkali s kamarádkou - proč to neudělají v lepších prostorách (kde by byla šatna), nepozvou i zahraniční návrháře a tak... Nejlepší bylo, jak mi kamarádka říkala, že jídlo pro modelky jim vždycky snědli kadeřníci a vizážisté, pro které nebylo určeno. Pak mají být ty holky hubený :/
      A moc děkuji ta pochvalu :) To víš, té halenky se nechci vzdát, i když jí už nezapnu :)

      Vymazat
    2. Ono je to docela smutné, protože tady to vypadá, že modelky jsou velké celebrity, ale to jen ty tři, co jsou pořád v bulváru, ale ty ostatní holt jen tvrdě makají a pak jim ani nedají napapat...S tou halenkou to chápu velice, občas se mi taky povede v šatníku mít kousek, který bych nosila do "roztrhání" :-)
      Pozdravuj tu svou malou krásnou Trinity spadlou z Matrixu :-DD

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)