Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 24. září 2013

PFW: Taťána Kovaříková, Beata Rajská


Pěkné odpoledne :)

   Dnes se ještě vrátíme k letošnímu Fashion Weeku a to k sobotním přehlídkám Taťány Kovaříkové a Beaty Rajské, které byly moc povedené. A vůbec celý večer byl báječný. Obzvláště obrovskou radost mám z příjemného povídání s Petrou Němcovou o jejích luxusních svíčkách Be The Light New York. Petra byla úžasně milá. Na Prague Fashion Night se fotila téměř s každým a když jsem to zjistila, bylo mi líto, že fotku nemám. Aby bylo jasno, nejsem příznivec obtěžování celebrit za účelem fotografování, ale když jsem viděla, jak je milá, tak jsem si řekla, že to zkusím. Navíc je to jedna z mých nejoblíbenějších modelek a obrovsky ji obdivuji kvůli její charitativní činnosti.
   Co vám budu povídat, měla naspěch, fotit se chtěl každý a když už mi proklouzávala pod prsty, stihla jsem jen vypípnout: "Slečno..." a Němcová jsem nedořekla. Mile mi řekla, ať jdeme stranou. Když jí Karolína Bosáková volala, řekla, že se musí ještě vyfotit. Tak jsem tam jednomu milému fotografovi vrazila foťák do ruky a vyfotily se. Ještě jsme rychle probraly dostupnost jejích svíček u nás, pak se mě zeptala na jméno a poděkovala. Později jsme jí ještě psala na facebook děkovnou zprávu a překvapivě mi odpověděla, popřála hodně štěstí se studiem a hodně lásky. Tomu říkám celebrita - ne jako některé namyšlené bloggerky, co dokázaly prd a svým čtenářům nejsou ani schopné odpovědět na dotaz v komentáři. Na tuhle pozitivní osůbku budu vzpomínat ještě dlouho :)


   Další příjemné setkání bylo s další Péťou a jejím manželem. V reálu vypadají stejně jako ve videích, ohromně milí :) Jsem moc ráda, že jsem se s ní konečně potkala naživo :)) Škoda, že nebyl čas si pokecat nějak víc :)


   Teď už k přehlídkám. První byla značka Tatiana a její zimní kolekce pro letošní rok. Jednalo se o velmi elegantní kousky, nadčasové víc než je u Tatiany zvykem. Tradičně dominovala černá, červená a béžová. K vidění byly i ženské prvky jako mašle a květiny, pro Tatianu tolik typické. Kolekce se mi líbila, ale postrádala tak nějak šťávu a šmrnc. Určitě bych si několik kousků vybrala, ale mít celý šatník takovýto, ukousala bych se nudou.


Tady mě nejvíce zaujal červený kabát, ten byl opravdu moc hezký a do sychravého počasí ideální.

Zde mě nejvíce zaujaly béžové šaty a elegantní černý overeal, ideální na párty.


Škoda, že fotografie uprostřed je neostrá, protože tyhle šaty se mi z celé kolekce líbily nejvíc.

video

   Na tuto přehlídku jsem měla pozvánku pro 2 osoby, tak šel i Francouz. Nejvíc se mu líbila úvodní reklama na Range Rover :D Taky se mi líbila, to se přiznám. Ovšem ta na Guerlain vede :) Je hrozně roztomilá, co myslíte?

   Další přehlídka začínala za necelé dvě hodiny, které jsme chtěli strávit v některé ze synagog, protože byla muzejní noc. Obvykle je vstupné hrozně drahé a minulý rok tam byla šílená fronta, tak jsme se na to vykašlali. Muzejní noc měla začít v 19 hod., jediné Židovské muzeum začínalo až ve 21. hod.  A už tam byla slušná fronta. Tak příště no...


    Nakonec jsme tedy zašli do restaurace Mistral Café, kde jsem si dala vynikající houbové ragů s bramborovými placičkami, míchaným salátem a švestkovým džusem.


   Následovala přehlídka Beaty Rajské, která se mi opravdu líbila. Jako jediná byla pro jaro/léto 2014. Dominovala bílá, zlatá, světle růžová a světle šedá. Oblečení bylo vzdušné, jako pro moderní víly. Některé kousky byly extravagantnější a to se mi líbilo. Kolekce tak působila velmi svěže.



Tady se mi hodně líbily šaty uprostřed a komplet vpravo :)

   Sama Beata byla oblečena do krásných šatů ze své kolekce Popelka.



video


   Na této přehlídce byla spousta lidí i několik známých tvářích. Zahlédla jsem Emmu Smetanu, návrhářku Natali Ruden a Sára Saudková se vedle mě fotila s kamarádkami na mobil.

Sára Saudková byla typicky oblečená


Natali Ruden

Nakonec se stejně stan vyklidil :)

   A jak bych závěrem celý Fashion Week zhodnotila? Příště lepší organizaci v zákulisí a pozvat více významných hostů. Přeci jenom Jimmy Choo je větší tahák než Petra Němcová, i když ji mám moc ráda. A taky šatnu, prosím! A také předejít další ostudě ohledně názvu celé akce.


Jaké modely zaujaly vás? K PFW se vrátím ještě jednou, kde shrnu své outfity. Snad mi to, mé kosmetické spolunadšenkyně, prominete :))

Mějte se hezky :)

24 komentářů:

  1. Vypadáš nádherně na té fotce s Petrou Němcovou. Je báječné, že jste si to užili. Úplně ti to závidím. Skvělý článek a bezva fotky! Moc mne zaujaly ty drdoly a vlastně všechny modely se mi líbí. Jen trochu nechápu, proč tolik vystrkují břicho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :) Podle mě mají tak hubený nezpevněný tělo, že se jim prohybá. Navíc ony takhle i musí chodit, že dávají nohy hodně vpřed. A kamarádka mi říkala, že jedna modelka byla tak nervózní, že zapomněla zatáhnout břicho :D

      Vymazat
  2. Téda, tuhle módní akci jsem si díky tobě moc užila, i když jen virtuálně. Petra Němcová se mi vždycky moc moc líbila, ale měla by si dávat bacha a nefotit se s holkama, které jsou ještě mnohem krásnější než ona ;-)...čímž chci říct, že jsi prostě nádherná, fotogenická a na sobě máš šaty, které šťávu a šmrnc rozhodně nepostrádají. Jednička s hvězdičkou! ;-)
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, ty jsi kecka, co? Moc děkuji :))) Měj se hezky, zlatíčko :)

      Vymazat
  3. Mně se nejvíc líbila reklama na czechtourism ;) A souhlasím, že tam chyběla nějaká perlička v podobě opravdu slavného hosta. Ale třeba co se názvu týče, tak já jsem si všiml až doma na fotkách, že je část názvu začerněná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta byla taky dobrá :)) Ohledně názvu jsem to poprvé četla někde na blesk.cz nebo podobný server, když jsem hledala fotky z těch prvních přehlídek. Ale vypadalo to vtipně, jak to měli přelepený páskou :D To asi dělali celou noc :D

      Vymazat
  4. To setkání s Petrou Němcovou muselo být úžasné, hrozně závidím! :) Modely se mi celkem líbí, jsou dle mého názoru přijatelné a nositelné. Přehlídky Beaty mají vždy šmrnc. Nejúžasnější by ale byla možnost popovídat si s Jimmym Choo. O tom ale můžeme jen snít. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokecat si s Jimmym by bylo fajn, ale česky by asi neuměl :D

      Vymazat
  5. Vivi i Martina už to napsaly za mě. Moc Ti to sluší a rozhodně nestojíš ve stínu krásné Petry N:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky tutto, jsi zlatá :)) Ale na té fotce stejně září víc ona :)

      Vymazat
  6. Ahoj Nikolko, tak já na tu módu nejak nejsem :) ale zaujaly mě ty drdoly, které by mi stejnak určitě na hlave nedržely :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě móda baví, ale nemíním se držet zuby nehty všech trendů.
      Tbě by nedržel, protože máš vlasů hodně, já bych ho neudělala, protože jich mám málo. Život je holt krutý :D

      Vymazat
  7. Nikolko strašně Ti to s Petrou sluší - dvě krásné ženské, radost se koukat a moc se mi líbí Tvoje šatičky!!! A je fajn si přečíst, že je Petra normální a příjemná žena a né nějaká nafrfněná celebrita - napsala jsi to skvěle i o těch blogerkách..
    Opět skvělá reportáž, jsem ráda, že si to můžu takhle zprostředkovaně s Tebou užít :-)) Hmmm červený kabátek bych brala hned!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten by ti určitě slušel :))
      Haha všichni mi tu chválíte šatičky a to jsou z britskéhou outletu za 40 Kč :D

      Vymazat
    2. Ty jo outlet za 40 Kč, to je úlet :-)). Teda tomu Nikolko říkám umění nakupovat, klobouk dolů!!!! Opravdu v nic vypadáš neskutečně "in"..normálně a upřímně závidím :-)...ale přeju..
      A děkuji, jsi moc milá!!

      Vymazat
    3. Škoda, že ten obchod zrušili. Občas se tam dali najít věcičky...

      Vymazat
  8. Moc ti to slušelo, a páni, vůbec by mě nenapadlo, že Petra Němcová je až tak úžasná:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Míšo :) Mně si Petra naprosto získala :)

      Vymazat
  9. Setkání s milou Petrou muselo být skvělé, je moc hezké vědět, že některé celebrity se nechovají jako jiné celebrity ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bych ti mohla vyprávět, co jsem slyšela od kamarádky :D

      Vymazat
  10. Závidět se nemá, ale takové milé setkání s Taťánou a Péťou :)! To sis musela opravdu užít :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Šatnu by to chtělo! :D Na fotku a příbeh s Němcovou můžu říct jenom wow, doufám že se s ní taky někdy potkám!! :)) A v Mistralu jsem byl po PFW taky (potkal jsem se tam snad se třetinou stanu) :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držet si kabát mě vážně nebavilo, takže chápu :)
      Setkání s Petrou je zážitek na celý život, je to neuvěřitělně pozitivní člověk :)
      Tak Mistral byl nejblíž, pokud člověk nechtěl jít do KFC :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)