Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 16. září 2013

PFW - VŠUP, UJEP, Young Talent Range Rover Evoque Selection

Ahoj všem :)

   Dnes přicházím s dalším dílem módního seriálu o letošním Fashion Weeku. Je ze sobotního odpoledne, které bylo věnováno mladým českým návrhářům.



   První přehlídka byla VŠUP pod vedením Liběny Rochové a moc mne neoslovila. Přesněji řečeno nezaujala. Byla velmi jednoduchá, bez výrazných prvků či doplňků. Oceňuji, že se zde našli kousky i pro pány.

VŠUP

   Další přehlídkou byla ta od UJEP. Ta už byla nápaditější. Velmi zajímavé byly oděvy z takové té textilie na malování nebo hadry (na obrázku vlevo). Ve mě to evokuje něco hrozně špinavého a měla bych problém si to asi jen zkusit :D

UJEP
 
UJEP

UJEP

   Po krátké pauze (kdy jsem dostala šílený záchvat kašle a bez lahve vody jsem myslela, že se tam udusím a zkolabuji) byla na programu přehlídka tří mladých návrhářů, které si vybrala společnost Range Rover, aby je sponzorovala.
   Jako první svou tvorbu představila Lay Sedláková. Oblečení bylo velmi barevné, lesklé a hravé. Velmi by mě zajímal materiál, z kterého bylo ušité, ale spousta věci mi připadá jako z PVC :) Nejvíc se mi líbila objemná světle růžová sukně jak pro baletku. S bundičkou nevypadala špatně, ovšem ty kožené kalhoty k tomu mě odradily.

Lay Sedláková

Lay Sedláková

   Další byl návrhář Libor Komosný, u něhož dominovala kůže, průhledné materiály, z barev vínová, černá, zlatá, šedá a výrazným doplňkem byla černá kšiltovka a kožené rukavice.

Libor Komosný

   Následovala kolekce od Denisy Dovalové, která byla extravagantní hlavně výběrem šperků, které byly netradičně umístěny na obličeji.

Denisa Dovalová

   Mimochodem, jestli máte komplexy ze své postavy, tak vás tahle fotka utvrdí, že je mohou mít i modelky :)

Denisa Dovalová

   Více fotografií najdete zde.

   A ještě bych se ráda zastavila u místa, kde víkendové přehlídky probíhaly. Velký stan The Tent nevypadal vůbec špatně, ale co si budeme povídat, luxusní hotel Boscolo byl lepší :)


Program dne byl k vidění na velké televizi.

    Výzdoba byla zajištěna i oděvy, doplňky a šperky od některých návrhářů.


Tyhle šaty se mi moc líbily, ale zvolila bych jiný (nemačkavý) materiál :)


Range Rover - hrdý sponzor Fashion Weeku


   A jak jsem vyrazila oblečená? Na odpoledne jsem zvolila treggíny, černé tílko a kimono z H&M, žluté lodičky jsou z Deichmanna a černé psaníčko jsem dostala. Efektivní a maximálně pohodlné :)


   A na závěr milá momentka :D



Mějte se hezky :)

4 komentáře:

  1. Moc ti to slušelo. Hlavně to bylo efektní. Ten kimonový kabátek je velmi hezký. Já bych si asi z modelů tady nevybrala nic kromě zmiňované sukně, ale bez těch kalhot. Z modelů z odkazu se mi líbily ty od Kovaříkové, Macháčka a ještě něco od Sedlákové, jinak už asi nic.

    Je mi líto, že jsem na žádné přehlídce nebyla, ale nějak jsem nemohla. Prosím vezmeš mne příště s sebou? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, ráda bych tě vzala, ale kamarádka si mohla brát jen jednoho člověka a jen jednou se í podařilo získat pozvánku pro 2 a to dost naspěch. ta organizace byla prostě strašná, i když to mohl šlověk vidět jen v zákulisí...

      Vymazat
  2. Jéé Nikčo, krásné fotky :)) Z UJEPu se mi modely líbí nejvíc, jsou nejnápaditější, už jen z toho důvodu, že na ujepu studuji :D:D

    Jinak moc Ti to sluší, dneska jsem viděla fotku u Péti na blogu a jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji :) Škoda, že z UJEPu ty fotky nevyšly líp, kamarádka tam totiž studuje taky :) Díky za pochvalu, nejlepší an těch fotkách s Péťou je, jak jsme každá koukaly trochu jinam (řečeno na svého partnera, který nás fotil), takže to vypadá trochu komicky :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)