Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 9. září 2013

Ponorkování

Pěkné pondělí :)

    Dnes je tak ošklivé počasí, že je nutné si den nějak zlepšit. Třeba dalšími fotkami z Chorvatska :)
    Aby bylo jasno - rozlišuji dovolenou pobytovou a dovolenou poznávací. Poznávací je hon za co největším počtem navštívených míst a pobytová je hon za co největším počtem hodin strávených relaxací. A protože letošní dovolená byla typu odpočinkového, nenavštívili jsme ani Plitvická jezírka ani Vranské jezero (ostatně tam už jsem byla). Jediné dva výlety byly na blízký ostrov, kde jsme se koupali a váleli na pláži, a výlet semiponorkou.


   Cesta touhle poloponorkou stála 70 kn/os., tedy 245 Kč. Na zážitek na celý život mi to nepřijde přehnaná cena, přestože se to někomu může zdát hodně.


    Naše roztomilá ponorčička byla pro 14 lidí a rozkošně pomalovaná zvenku :) Sedadla byla příjemně měkká :)


   Chorvatsko sice není ráj pro potápění jako Egypt, ale i tak to bylo zajímavé. Většinou jsou k vidění řasy, rybky, ježci a miliony mořských okurek, které na fotkách moc nejsou.

Foceno u nástupního místa u břehu




Ježečci :)










Rybičky, rybáři jedouuu :D






Mořská hlubina :)

Ovšem nejlepší je fotit bublinky vznikající čeřením hladiny ponorkou :)

A potkat můžete i potápěče :)


A co vy? Co říkáte na podobné atrakce? A byli jste už pod vodou? :)

Pěkný start do nového týdne :)

21 komentářů:

  1. Juuuuuuuuu, to chci taky zazit. I kdyz nas by ta plavba stala tisicovku :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, mám z těch fotek úplně divný pocit. Já bych se snad i bála :D A nejsem si jistá, jestli kvůli klaustrofobii, nebo z toho neznáma v hlubině, kam není vidět :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů to je nádhera , to ti závidím ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Podobná atrakce by se mi taky líbila. :) Fotky mě hezky zahřály. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to super a ta cena je skvělá, "na západě" to stojí mnohem víc :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co na západě víc nestojí :D Ale ještě, že nemáme moře my, to bychom se nedoplatili.

      Vymazat
  6. Věřím, že to musel být skvělý zážitek. I ta cena se mi zdá fajn.

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Viděla jsem taky, ale bylo to pro nás docela drahé, přece jen 4-členná rodina, takže jsem se potápěla jen tak. Ale super, že to můžu vidět alespoň z fotek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že pro rodinu se to dost prodraží :( Ale u té naší bylo i nějaké výhodné rodinné vstupné :)

      Vymazat
  8. Jo na něčem podobným jsem kdysi byla ve Francii ale byla to loď a šlo se do prosklenýho podbalubí a bylo to fajn. Sice v tý Francii nebylo skoro nic vidět ale i tak fajn zážitek :) i když si to skoro už nepamatuji. Chodila jsem totiž v tý době do 5. třídy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je víceméně loď ve tvaru ponorky, ona se nepotápí, jen její půlka je pod vodou :)

      Vymazat
  9. S tvým blogem a tvýma fotkama se dá udělat jen jedna jediná věc - zbožňovat je ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vivi, dojala jsi mě tak, až mi srdce vyskočilo do krku a já nemohu dýchat! Děkuji :-)

      Vymazat
  10. Holky, jsem ráda, že se fotky líbí :) Díky za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou skvělé fotky. Hned bych do toho plavidla nastoupila. Jela jsem jen s průhledným dnem, ale toto je mnohem lepší. Není nad relax u moře.

    OdpovědětVymazat
  12. Za takovou podívanou by mi určitě nebylo líto utratit :).

    OdpovědětVymazat
  13. wooow, to je krása. tak za toto by som zaplatila veľmi rada

    OdpovědětVymazat
  14. Já ti ponorku taky viděla, ale nelákalo mě to. Já si raději zašnorchluji :-)

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, já bych klidně šnorchlovala, ale vždycky vyplavu na povrch :D

      Vymazat
  15. Viděli jsme tuhle ponorku v Omišu. Podle fotek mě to moc neláká, byli jsme v Pisaku, kde je moře "skalnatější" a i díky potápění při hladině s brýlema to tam bylo zajímavější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)