Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 30. září 2013

Regensburg

Dobré ráno :)

   Poslední prázdninový víkend jsem chtěla strávit na cestách a přítel k mé radosti vybral Regensburg - německé historické město :) A tak se jelo...


Zapomněli jste se navečeřet a snídaně byla malá? Nema problema, blízko Rozvadova je mekáč a děsně zdravé papáníčko :D

Nudíte se v autě? Kupte si králíčka sebevraha :)

   Řezno je plné historických budov a příjemné zeleně. Netřeba nic říkat, fotografie to udělají za mě :)

Jak já bych chtěla bydlet v domě s věžičkou :)

I názvy ulic jsou psané historickým písmem :)





Že by Yetti??

Starobylé prvky najdete i na moderně vyhlížejících budovách :)

Katedrála - chlouba Regensburgu :)




Ve městě snad každý jezdí na kole (kromě turistů). Takže se obrňte nervy a zvykněte si na fakt, že na vás bude někdo věčně cinkat.


Úzké křivolaké uličky já můžu :)

Mezi turisty jsem moc Čechů nezaznamenala, ale spousta jich tam bylo v krojích nebo zvláštních kostýmech.





Pták samotář. Chudinka :)

Přece bych vás neochudila o mojí maličkost :)


Ptáci pana Hitchcoka :)


Městem protéká Dunaj, v které je posázeno několik ostrovů vedle sebe, takže máte pocit, že jsou tam 3 řeky a ne jedna :)

Ve městě se intenzivně staví, proto jeřáby trochu kazily výhled.



Na severní straně města je obrovský klid a chvílemi si připadáte jak na venkově :)



Tohle mi připadá jako mnohem lepší varianta městských parků, co říkáte?


Bydlení kousek od přírody a stále v centru :)



Z fotek jste si asi všimli, že nám počasí přálo. Já jsem si sluníčka užívala plnými doušky :)

Zámky na mostech jsou snad po celém světě...




Neskutečně monumentální stavba :)




Nakonec perlička pro Rakovničáky :) Jejich altán má bohužel stejný osud jako ten náš...

   Ale nemyslete si, že Regensburg jsou jen památky - najdete tu obchodní centra plná fajnových věciček. O tom však příště. (Máte se na co těšit :)
   Takže pokud vás mrzí, že máte Drážďany daleko, klidně jeďte na jih do Řezna, které je podle mě o chlup lepší, protože kromě obchodů, je tady krásné prostředí, což mi u Drážďan trochu chybí (samozřejmě je to hezké město, ale na mě moc staveb a málo zeleně :).


Tak co? Jeli by jste se taky mrknout a trochu se projít?

Hezký den :)

P. S. Omlouvám se za nálož fotek, ale prostě jsem nemohla vybrat jich jen pár :) Na to si mě Řezno až moc získalo.

27 komentářů:

  1. Naopak, čím víc fotek, tím líp. Vypadá to, že je tam nádherně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já se taky vždycky ráda kouknu na kvanta fotek :)

      Vymazat
  2. V půlce jsem si začala vyhledávat spoje do Vídně, chtěla bych si užít poslední teplejší dny a podniknout něco, co už delší dobu plánujeme a neustále odsouváme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet to znám... My taky kolikrát plánujeme až přeplánujeme. Do Vídně bych taky chtěla, znovu :) Jejich vánoční trhy a Mozartovy kuličky jsou bezkonkurenční :)

      Vymazat
    2. Má být zima a hodně pršet, takže Brno s náhradním programem to jistí. :D

      Vymazat
    3. :D Do Brna se taky chystám, ale doufám v lepší počasí. nějak se to letošní babí léto nevyvedlo, škoda :/

      Vymazat
  3. Já se můžu divit, že ten školní internet nějak blbne... No při téhle záplavě fotek! :D

    Moc ti to sluší a koukám, kočičákovej šátek už dorazil :) Výlet musel být moc fajn, fotky se mi líbí a dýchá z nich takový klid... Takže jo, já bych na výlet jela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není moje chyba, školní internet je vždycky zlo :D
      Jojo dorazil, jsem hrozně překvapená, ajk jsou jemný a příjemný :) A samozřejmě mi ho kamarádky hned první den ve škole záviděly :D Takže díky za tip, zlato <3

      Vymazat
  4. Super report, moc ti to sluší a nálož fotek není vůbec na škodu! :) Taky bych chtěla bydlet v domě s věžičkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji :)
      Ta věžička je parádní, jen bych chtěla vědět jestli se tam vejde ložnice nebo jen sprchový kout :D

      Vymazat
  5. Krásné fotky... :) Aspoň kousek jsem si užila taky. :)
    Škoda, že to mám daleko i tam. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím ti ,Ani, neporadím... Já to řikám furt, že by už měli vymyslet ten teleportét a hlavně zadarmo :D

      Vymazat
  6. Úžasná atmosféra! Nádherné fotky. Tobě to v outfitu i se rtěnkou moc slušelo! Tam bychom zajet mohli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, určitě zajeďte :) Tam by se manžel na fotkách vyřádil, i když houbičky nevedou :)
      A moc děkuji za poklonu, od fashion bloggerky to potěší dvojnásobně :)

      Vymazat
  7. Krásné fotky, krásný výlet a ještě krásnější Nikolka :) ne fakt z nich dýchá parádní atmoška

    OdpovědětVymazat
  8. Regensburg mě nikdy nelákal, ale to jen díky české podobě názvu města - Řezno. Bleee! Evidentně je ale chyba se mu vyhýbat jen kvůli zprzněnému překladu. Díky za nálož fotek! Město je to opravdu pěkné a počasí vám vyšlo špičkově, tak to má být :) ;-)
    A.... ach bože, další kočičková šála! To už není možný, víc znamení asi nepotřebuju - musím je mít taky! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojoj ty názvy jsou občas zvláštní... přitom Regensburg nezní tak špatně :)
      kočičky honem objednat :)

      Vymazat
  9. Odpovědi
    1. Mně by zajímalo, proč tam jen taky bala, žádná cedule u ní nestála .) A taky jak jí udělali :)

      Vymazat
  10. opäť som zažila pekný výlet do zahraničia, takže ja som vďačná za nálož fotiek :-) šiesta fotka, ten okrúhly výklenok, som si predstavila, ako v ňom mám hobby room :-D
    P.S.: už sa teším na to, čo si odtiaľ priniesla ;-)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná procházka díky Tvým fotkám. Moc jsem si to užila :-)) A jsem ráda, že jsi přidala i fotky svoje. Musím říct, že ta rtěnka Ti moc sluší, to je ta nová Rimmelka? A ten kočičkový šáteček - nádherný :-) Hezky jsem se s Tebou prošla a viděla Tvýma očima tohle město, které neznám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, eM :) Ano, je to ta matná, č. 170 :) Je krásně pigmentovaná a také díky tomu déle vydrží, ta světlejší vydrží max. hodinu :/

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)