Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 22. září 2013

TAG: Co by, kdyby...

Pěknou neděli všem :)

   Tenhle tag jsem poprvé zahlédla u Rory, kde jsem se musela řehtat na celé kolo :) Objevil se taky u Chroustíka a Moory, takže doufám, že ho nemáte plné zuby. Já rozhodně ne a jestli víte o nějakém dalším zpracování, klidně mi dejte do komentářů odkaz :)

1. Co by, kdybys byla na jeden den mužem?

   Nějak si nejsem jistá, jestli je myšleno být ženou v mužském těle nebo mužem i s mužským vědomím :) V prvním bodě bych zašel do hospody a užíval si pocit, jak mě nepoloží 6 velkých piv, říhl bych si a necítil se jako prase, pak by mě kumpán poplácal po rameni se slovy: Ten byl dobrej! Rychle bych pak utíkal k pisoáru a užil si fakt, že mi nevadí, když chybí toaletní papír.
    Kdybych se přenesla i s mužským vědomím, chtěla bych vědět, jaké to je, když muž žádá ženu o ruku - jak moc je nervózní a jak moc je šťastný, když vidí, že ženuška brečí dojetím a vrhá se mu okolo krku :)

2. Co by, kdybys měla mít jedno přání?

   Neviditelný plášť :)

3. Co by, kdybys potkala sama sebe ve 40 letech?

   Čučela bych s otevřenou pusou.

Zdroj

4. Co by, kdyby sis mohla vybrat v jaké době chceš žít?

   Jako Marie Antoinetta na konci 18. století. Gilotina by mi nevadila, lepší užívat si a zemřít mladá, než zemřít stará a nudná :)

Zdroj

5. Co by, kdyby sis mohla vybrat, jak budeš vypadat?

   Cate Blanchett je kočka, nemyslíte?

6. Co by, kdyby sis mohla zakázat jednu věc na světě? 

   Být protivná v MHD? (Ale jako paní Julie fakt nejsem!)

7. Co by, kdyby sis mohla na týden vyměnit život s celebritou?

   Jela bych na Nový Zéland, koupila milion dárků pro blízké, vykoupila bych Pařížskou a celou Sephoru :) A jeden den bych udělala velkou party pro fanoušky u mě doma ve vile :) (Gatsby by mi s tím poradil.)

8. Co by, kdybys měla být zvířetem? 

   Jako domácí mazlíček, bych pořád otravovala páníčka a jako volně žijící zvíře bych se snažila být nesežrána.

Nejez mě! Zdroj

9. Co by, kdybys mohla jet kamkoliv by se ti zachtělo?

   Adresa je jasná: Hobitín, Kraj, Středozem. Konečně bych si připadala vysoká, muhaha :D

Zdroj

10. Co by, kdybys uměla číst myšlenky?

   Konečně bych věděla, jestli mi ty nové červené šaty sluší nebo přítel kecá :D

11. Co by, kdyby sis mohla vybrat jakékoliv povolání?

   Malíř, který prodá obraz minimálně za milion :D

12. Co by, kdybys měla jeden rok prázdnin?

   Jela bych do Alp na túry, pást kravičku Milku, bydlet ve srubu a dýchat čerstvý vzduch :)

13. Co by, kdyby sis na dovolenou mohla vzít 3 věci?

   Přítele a kreditku k věčně nabitému kontu, to mi stačí. Nejsem náročná :D

14. Co by, kdyby ses mohla zbavit jedné své špatné vlastnosti?

   Chtěla bych se zbavit výbušnosti a naštvanosti. Poslední dobou se dokážu rozčílit nad prkotinou a to šíleným způsobem. Kdyby jste do mě v tramvaji nebo metru omylem vrazili a já naštvaně pronesla Ježišiiii!, tak si toho moc nevšímejte a předem se omlouvám.

15. Co by, kdyby sis mohla koupit cokoliv na světě?

   Světový mír by se mi líbil. Bez legrace :)


A jak jste na tom vy?

Mějte se hezky :))

26 komentářů:

  1. Hezké odpovědi. :) A vtipné. Kdybych do Tebe náhodou vrazila, tak se k Tobě přihlásím a budu chválit, třeba naštvanost přejde. :))
    Je to všude, asi to též sepíšu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)) To, kdybych někoho potkala ze čtenářek, tak celá ožiju a rozzářím se, ale bez nich jsem v MHD úděsná :D

      Vymazat
  2. Sepsala jsi to výborně. U tý osmičky jsem se dobře zasmála, to bych měla asi stejně..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň bych věděla jaký je to naštvat paničku, když jí sežereš kecky :D

      Vymazat
  3. Mimooooň! :) A s tou štrnástkou som na tom rovnako :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tam musela dát :)) Koukám, že nás je víc :) Já tohle mám po tátovi, ten se dokáže rozčílit nad kdečím a čím je starší, tím je to horší. To budu pěkně nepříjemná baba :D

      Vymazat
  4. Velice vtipné odpovědi. Nemohu věřit tomu, že se tak moc rozčílíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokážu :/ Proto mi rodina říká bubák :D

      Vymazat
  5. Bavilo:) V Hobitine se u me zastav na party:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli bude halloweenská, určitě stavim ;)

      Vymazat
  6. Jé, ta jednička je tak milá! :))) Já mám ten tag rozepsaný a myslela jsem jenom na to, kde bych ulovila bandu holek :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, ty snad budeš chlap :D Ale být ženská v těle chlapa, asi by mě bavilo prozkoumávat tělo :D Což zní dost úchylně, ale třeba by mě bavilo uběhnout několik set metrů a nezadýchat se tolik :) Nebo něco těžkýho zvednout :)

      Vymazat
  7. Moc hezký a parádní počteníčko, ostatně jako vždy, u tvého blogu se nikdy nenudím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, to je krásný tag, ještě jsem ho u nikoho neviděla; asi se do něj také pustím:) S tím Hobitínem jsme na tom stejně. To by dnešnímu nejslavnějšímu oslavenci udělalo radost:)

    kissabee.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli by nás vůbec do Dna pytle pustili :D

      Vymazat
    2. Tak já bych se mu tam rovnou nastěhovala:D Tag už mám také sepsaný: http://kissabee.blogspot.cz/2013/09/co-by-kdyby-tag_23.html :)

      Vymazat
    3. To bys byla jak Pytlíc ize Sáčkova :D jdu si to hned přečíst :)

      Vymazat
  9. Jé to jsem si tak fajně početla a posmála se Nikolko, tenhle tag se Ti teda povedl :-)) Já bych Tě jako domácího mazlíčka moc chtěla :-)) a to mi povídej, Ty že nejsi velká?, na fotkách vypadáš vysoká :-) a řeknu Ti, kdybych jezdila MHD tak jsem protivná taky (jasně, jako ta paní z YT, néé:-)), občas jsem protivná na poště a v obchoďáku, zrovna o víkendu v IKEA, když nás paní nenechala vyjít ze dveří na záchodech a už se tam cpala - to nenávidím...Moje milá myslím, že bys byla ještě lepší než Marie Antoinetta :-DD. Papá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nešvar, že někdo neumí dát přednost vycházejícímu člověku, mě taky štve. Třeba u dvěří OC Nový Smíchov je věčně narváno a když jsem čekala dost dlouho, abych vyšla ven, tak jsem se naštvala a prostě šla. Samozřejmě se tam narval nějakej chlap a vrazil domě. Začal na mě ječet, cože to do něj vrážím a když jsem mu řekla, že jestli eneví, že se má nejdřív vycházet, tak mi řekl, že jsem svině... Fakt ty lidi nechápu... A dělají to hlavně starší lidi, ne žádný mlaďasové.
      Jako Marie bych byla skvělá, hlavně nakupování a pápání čokoládových bonbónků by mi šlo na jedničku :D
      Mám 168 cm :)

      Vymazat
  10. :D :D :D
    Best of všech tagů: Co by kdyby... :D :D
    Já mám ze smíchu normálně křeče :D
    :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to mám velice, velice škodolibou radost :D Já jsem u Rory taky brečela smíchy :D

      Vymazat
  11. Děkuji moc za zmínku, jsem opravdu ráda, že jsem tě pobavila :). Jinak na jedničku jsi suprově odpověděla :), a desítka je taky dost dobrá :D. Vykouzlila jsi mi tímto článkem úsměv na tváři :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rory, vůbec nemáš za co :) Ani nevíš, jak dlouho jsme se takhle u notebooku nezasmála :D
      Když on mi vždycky říká, že mi to sluší, to už je nějaký podezřelý :D

      Vymazat
  12. Pěkně a vtipně napsaný! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)