Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 28. října 2013

3x Easy Halloween Nail Art

Pěkný den všem :)

   Dnes tu mám pro vás 3 tipy na halloweenský nail art, který zvládne každý. Dokonce i nevytrénovaný nail artista jako já :)


Nail art inspirovaný dýní

   Dýně mám ráda, to už víte. Stejně jako tento nail art, který jsem vymyslela minulý podzim. Bude slušet obzvláště zimním typům a těm, kteří mají rádi barevný podzim :) A hlavně je velmi rychlý a jednoduchý.


Pomůcky:

Essence Be Optimistic! (Kdo nemá, může použít stejný Nubar Bronzo.)
halloweenské nálepky (k dostání zde a zde)
NYC Turbo Dry Top Coat


Postup:

1. Nalakujte nehet 2 vrstvami bronzového laku.
2. Po uschnutí nalepte nálepky.
3. Pro větší trvanlivost přelakujte nadlakem.


 



Bat Nail Art (Or Bad Nail Art?)

   Elegantní nail art, který mě baví už od minulého roku :)


Pomůcky:

Gabriella Salvete Diamond Force
Avon Matte Inky Blue
Essence Mellowe Yellow  (novější verze)
halloweenské nálepky obsahující siluetu netopýra


Postup:

1. Tmavě modré laky zabarvují nehty, proto nehet nalakujte jednou vrstvou podlaku.
2. Všechny nehty kromě prsteníčku nalakujte standardně 2 vrstvami laku. Na prsteníčku vynechte místo pro měsíc. Pokud se bojíte, že jej nenakreslíte, vystřihněte si z lepenky kolečko a použijte ho jako šablonu. Jestliže přetáhnete, modrý lak odlakujte pomocí odlakovače v peru nebo vatové tyčinky namočené v odlakovači. Vůbec nevadí, že si odlakujete base coat, světle žlutý lak nehty nezabarví.
3. Prázdné místo vyplňte silnější vrstvou světle žlutého laku. Štětečkem můžete místo jen poťupat, nerovnoměrný povrch nevadí - Měsíc má přece krátery, ne?
4. Na měsíc nalepte netopýra a pořádně uhlaďte. Můžete zafixovat matným nebo lesklým top coatem, já jsem tento krok vynechala.






Strašidelný hřbitov 

   Ani nevím, proč mě tenhle nail art napadl. Asi si o mě musíte myslet, že jsem nějaká divná, když si maluji hřbitov na nehty. A vážně netuším proč. Na hřbitovy chodím nerada, zastávám názor, že je to místo odpočinku a my živí bychom jej neměli rušit. Ovšem pokud se vám Halloween příčí a máte radši dušičky, tenhle nail art vám bude sedět lépe. 
   Původně měl být hřbitov zamlžený, ale moje houbička má v sobě větší díry, takže to ve finále vypadá jako šedá oblaka :)
   Pokud se vám nepovedou dokonalé kříže jako mně, nezoufejte, protože:
a, Na starých hřbitovech jsou kříže rozmlácené a nevadí tak, že je jedno křídlo užší než druhé. Prostě bylo poničené.
b, Pokud kříž uděláte silnější nebo vám ujede ruka, může konečný výsledek vypadat jako socha. A ta se na hřbitovech objevuje také, ne?



Pomůcky:

Yves Rocher Péče pro zářivé nehty
China Glaze Exotic Encounters
Essence Got A Secret
Sephora London Sky
Rimmel 60 Seconds Black Out ( i když černá akrylová barva by byla určitě vhodnější)
NYC Turbo Dry Top Coat (na fotografii chybí)
houbička na nádobí nebo na make up
úzký štěteček na nail art
alobal


Postup:

1. Zelenomodré laky dělají stejnou neplechu jako ty tmavě modré, a proto jsem nehty ochránila base coatem. Použila jsem ten od značky Yves Rocher, který nehty viditelně vyběluje (a to i když ho odlakujete).
2. Na celý nehet jsem nanesla lak od Chiny Glaze. Použila jsem 2 vrstvy.
3. Na kousek houbičky jsem nanesla pruh tmavě šedého laku od Sephory a těsně pod něj světle šedý lak od Essence. Houbičku jsem přiložila na nehet tak, aby spodní část nehtu zůstala s původní zelenkavým lakem.
4. Na alobal jsem si dala černý lak a do něj namáčela štěteček, s kterým jsem kreslila hroby. Myslím, že na kříže by byl vhodnější určitě tenčí štěteček.
5. Okolí nehtu jsem očistila odlakovačem namočeným ve vatové tyčince.
6. Vše jsem přetřela top coatem, o kterém bezpečně vím, že laky nerozpouští (tady se vyhněte Vivid Top Coatu od Color Clubu, jinak si celou manikúru pokazíte).





Tak jaký nail art se vám líbí víc? U mě je to nerozhodně, každý má něco do sebe :)
A co vy? Budete si něco na čtvrteční svátek dělat nebo ne? Třeba ošklivé Ruined Nails? :D

Mějte se hezky :)

28 komentářů:

  1. Super Nikolko, líbí se mi všechny :) hlavně netopýří a hřbitovní. Já dělala halloweenské nehty pomocí razítek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, viděla jsme je, jsou krásné. Ale vůbec jsme neměla sílu komentovat, protže jsem v sobotu přijela pozdě a v neděli to dospávala :)

      Vymazat
  2. Hřbitovní :) Už u dýňového příspěvku jsem si jich všimla :) Ale na mě docela piplačka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno je to moc hezké... :) Ale asi nechám nějakou jednobarevnou věc, chybí mi základní věc - nálepky. A šikovnost. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že já tou šikovností překypuju, co? :D
      Ale moc děkuji, An :)

      Vymazat
  4. A já už jsem si myslela, že to první je nakreslené..vážně to tak vypadá totiž :)) Moc povedené Nikčo, nejvíc se mi líbí strašidelný hřbitov :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to byhc určitě nenakreslila :/ A právě proto jsme ráda za ty nálepky :D
      To jsem ráda, že se ti hřbitov líbí, já se bála, že vám to přijde moc morbidní :)

      Vymazat
  5. To je vše tak precizně provedené. Všechny tři se mi moc líbí. Obdivuji stínování a netopýr je super, ale na mých bych zvolila ty dýňové. Oranžová mi sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně na tebe jsem si vzpomněla, když jsem psala, že se první nail art hodí k podzimním typům :))
      Moc děkuji :)

      Vymazat
  6. Taky bych řekla, že má každý ten nail art něco do sebe. :) Ten s netopýrem mi připadá super, to jsi vymyslela skvěle. Ty nálepky jsem si taky chtěla objednat už hodně měsíců zpátky a pak mi bohužel volali, že nejsou. :/ Takže to mě mrzí, teď by se zužitkovaly. Zatim si nejsem jistá, jestli něco budu tvořit nebo ne. Už jsem včera u Hanky psala, že nějak nejsou nápady. :) Takže spíš ne-e..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mívali asi 4 druhy, teď už mají jen dva, to je škoda, na jedněch byly moc hezký strašidelný domy a náhrobky :D

      Vymazat
  7. Krásný design. :) Nejvíc se mi líbí asi ten poslední, ale přijde mi to hrozně namáhavé. :D :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  8. Nikčo, krásný! <3 Nejvíc mě nadchly hřbitůvky, ale pokoušet se o ně nebudu ani omylem, v mém podání by to vypadalo jak tmavý flek na o trochu světlejším fleku :D Ale líbí se mi, jak oddůvodňuješ asymetrii těch křížů ;) Jinak, oranžovka je krásná, ta barva mě nadchla a je škoda, že už není k dostání - na Bronzo nevěřím, to se mi na fotkách nikdy nelíbilo, ale tohle bych brala hned! (já, taková neoranžová osoba...)
    Supr nehty, potěšilo:)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuji, jsi zlatá :) Mně právě přijde, že je mu Bronzo podobnější než Arancia. No, však já tý oranžový taky neholduji. A přitom je Be Optimistic spoečně s Irreplaceable a Time For Romance mým nejmilejším Essence lakem :)

      Vymazat
  9. "Nevytrénovaný nail artista jako já"? To má být nějaký skrytý joke, který jsem nepochopila? :-D Máš to krásné! Úplně nejvíc se mi líbí ty poslední hřbitůvky, ách jo... :-) Myslím, že bych to ve čtvrtek aspoň na jeden nehet mohla zkusit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to pravda. Já vážně dělám nail art tak jednou do měsíce a ještě se mi klepe ruka, jak kdybych měla Parkinsona. Chudák táta, který miniaturními štětečky maluje miniaturní historické figurky - ten kdyby to viděl, tak se za mě bude stydět :D
      Na jeden to jde :) ale na pravé ruce to bylo něco - skoro všechny kříže vypadaly jak ty sochy :D

      Vymazat
  10. Super nápady, mne sa tiež najviac páči cintorín :) Tento rok som si aj ja chcela spraviť nejaké halloweenske nechty, ale som nejako bez nápadov, tak možno sa tebou inšpirujem :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inspiruj, aspoň to uvidíme v precizním a kvalitním provedení :))

      Vymazat
  11. Krásné! Hřbitůvky jsou tak nádherně dekadetní :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Enko .) Nj mám takový dekadentní podzim plný dekadentních laků na nehty :)

      Vymazat
  12. no poviem ti, keď som v tekvičkovom príspevku videla nechty, ja som myslela, že je to nakreslené. ťažko povedať, páčia sa mi všetky, ako píšeš, kadžé majú niečo do seba. a veľmi chválim a oceňujem fotopostupy!!!
    ja si nijaké nechty robiť nebudem, lebo tento sviatok pre mňa akosi neexistuje. a aj keby, tie ruined nails sú strašné, keď som to zbadala, až ma naplo na vracanie :-/ to už bolo na mňa moc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Holky, vy mě nějak přeceňujete. Jsem ráda, že jsem ty nálepky vůbec nalepila :D
      Sama fotopostupy nebo videa na ostatních blozích oceňuji, a protože tu nikdy video nebude, tak je tu aspoň tohle :))
      Jinak k těm ruined nails... nechápu, jak si to nějaká bloggerka může dobrovolně udělat, mě se ježí chlupy na zátylku, když se mi zlomí nehet :D

      Vymazat
  13. Mně se moc líbí ten druhý a i ten třetí má dost co do sebe a i o něm přemýšlím, ale taky nemám ráda hřbitovy, tak teď nevím :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda jen ten židovský v Praze a přitom si na nehty kreslím křesťanský, tak teď taky nevím :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)