Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 10. října 2013

Autumn outfit - easy peasy :)

Pěkné odpoledne všem :)

   Vypadá to, že letošní podzim moc teplý nebude, tak vám dnes ukážu outfit, který nosím často (s obměnou trika :), dokud je to ještě aktuální, protože mám pocit, že příští týden budu chodit v zimním kabátu.


   Nehledejte v tom nic složitého nebo nápaditého :) Bunda a jeggins jsou z F&F, triko Cherokee, kabelka Camaieu a boty Deichmann. Na přeběhnutí do metra nebo pochůzky po městě mi to stačí :) Ostatně vysoké tenké podpatky na pobíhání centrem Prahy moc nejsou, aspoň pro mne ne. Taky máte na běžný den radši klínky, ploché boty nebo statečně cupitáte na podpatcích? :)

   Na outfitech je vždycky nejvíc vidět rozdíl mezi kompaktním digitálem a zrcadlovkou. Navíc tmavost fotografií jsem zjistila až na počítači, tak snad mě neukamenujete za ty neostré snímky.




O botách i bundě jsem se rozepsala už zde.





   Kdyby vás zajímalo líčení, tak jsem použila paletku stínů Sleek Oh So Special, sadu na úpravu obočí od Catrice, rtěnka je od NYC v odstínu Mauve Gold a tvářenka od Avonu v odstínu Cheeky (cihlovomeruňková). Lak na nehty je Konad Shining Wine, který moc nekryje a proto bych nedoporučila.


A v čem chodíte v těchto dnech vy? :))

Mějte se krásně :)

25 komentářů:

  1. Jéé ty máš pěkný copánek :) Já si na něj myslím už snad 14 dní, ale vždy se dokopu jen k culíku. Jsem na vlasy hrozný lenoch. Asi jak s nehtama - nalakovat to jo, ale s nailartem už je moc práce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky copánek je jeden z mých nejvrcholnějších účesů :D Pravda, ještě do zvládnu nakulmovat a ty vlny skřipečkama sepnout do takovýho drdolu :D
      No nail art... chystám halloweenský speciál nail artu a zlomil se mi prostředníček, takže mám takový baby nails, na který se mi nevejde ani samolepka :D Takže dokopat se k tomu bude taky zajímavý :)

      Vymazat
  2. Mně je hrozná zima jenom tě v té bundičce vidím, brr... A ten holej krk! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ráno už si okolo krku něco taky hodím, třeba malinkou Fleur :D Je to focený ejště právě před tím ochlazením, tak tu šátek chybí. Ale přes den, tak do 16°C to jde :)

      Vymazat
  3. Moc ti to sluší. :) Ten copánek se mi taky moc líbí, docela teď nosím copánky taky. :) Co dodat, prostě naše kočka Nikol. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se z toho červenám :)) Moc děkuji :))
      (ale co si budeme povídat, některé výrazy obličeje jsou trochu šílené :D)

      Vymazat
  4. Nikčo, opět Ti to moc sluší :) .. Líbí se mi, jak Ti ladí botky s bundičkou a pěkný účes, i když je to jen copánek, tak Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Je to moc hezké, příjemné na všední den. :) Navíc jsi hezky upravená, hezky se na Tebe kouká (kéž bych takových lidí potkávala víc... :( )

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jsi krásná vždy. Ty podpatky nepotřebuješ. Mně se na tobě líbí právě ty pohodové outfity. Podobně teď také chodím. Hlavně v pohodlných botách!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému se líbí, to co co nemá či nenosí :) Mně se líbí tvůj elegantní šik styl a přitom sama bych se v něm necítila. O to víc tě obdivuji. Děkuji :)

      Vymazat
  7. Moc hezký outfit Nikolko, takový pohodový mám moc ráda, chodím podobně oblečená až na to, že já už vytáhla podzimní kabátek :-) a koženou bundu pomalu opouštím. Ani já nejsem statečná a v podpatcích neběhám - klínky jsou výhra :-). Moc Ti to sluší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už pod ní začíná nosit světřík nebo taky inklinuji ke kabátku. To babí léto se opravdu nevydařilo :/ Díky, zlato :)

      Vymazat
  8. Nechci se opakovat po ostatnich, jak ti to slusi a jak si Niki krasna, o tom bez debat a hlasita zavist :-)

    Ale to zabradli je proste luxusni :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zábradlí je z našeho domu snad to nejhezčí :D A uklízečka by ho někdy mohla otřít :D

      Vymazat
    2. Tak ji na nem nechej vzkaz :-)

      Kraska jsi

      Vymazat
    3. Haha, to by bylo vtipný :D :D :D Už vidím tu uklízečku, jak jí spadne brada a oči vylezou z důlku :D
      Ale prosím tě, jaká kráska. Kráska je Péťa Z Lovely Hair, Simča ze Style Cookbook, Martinka z Elegant 40, ale já en. Maximálěn atypická kráska :)) Ale hezky se to poslouchá, to jo :) Děkuji :)

      Vymazat
    4. Ale blbost, Peta je krasna, ale nenalicena (alespon dle fotek), vypada mene vyrazne jako vetsina z nas. Voz se mi tedy na ni libi, ze nevypada po ranu stejne uchvatne jako po naliceni. Normalni prirozena kraska, co zvyditelni sve prednosti.

      Ty mas prirozenou krasu ale uplne jineho smeru (opet soudim dle fotek), ale bez naliceji jsi uchvatna a jemne liceni to leda pak umocni.

      Takovyhle typy holek jako ty by meli jit predvadet na mola a byt modelky Victoria secret, protoze takove bych uverila, ze budu krasna. Nez kdyz tam daji nevyraznou nic nerikajici tvar, kterou si nakonturuji podle svych potreb.

      Pro mne jste krasne obe, kazda jinak. Ale z tebe cisi zkratka jeste o neco vic ta svezest a mladi a elan. A... Franzouzskej smrnc, takhle nejak si totiz predstavuji Francouzsku.

      Co se uklizecky tyce, bych to zkusila. Zluty listek s napisem.. (umyj mne prosim, mam ucpane pory, jak na mne vsichni sahaji) a dej to na skrytou kameru :-D

      Vymazat
    5. Leni, co na to říct... :) Udělala si mi hroznou radost :) Budu se snažit být z takových krásných komplimentů nenamyšlená :D
      Ještě jednou děkuji <3

      Vymazat
  9. To mě vůbec nenapadlo, že se vám takový ejdnoduchý outfit bude líbit. Mockrát vám děkuji za chválu, jste hrozně milé :)) <3

    OdpovědětVymazat
  10. Tobě to sluší :)! Ty botičky vypadají rozkošně :).

    OdpovědětVymazat
  11. toto je presne môj štýl a ty si zase aká peknučká :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné a moc a navíc to obléká krásná slečna :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ono je asi úplně jednou, co si vezmeš na sebe, protože chlapy budeš okouzlovat i v pytli od brambor, to je jasná věc. :)
    Líbí se mi ladění barviček. A taky to, že víš, co ti sluší. Prostě to k tobě jde!

    Já doufala, že tento týden už budu mít k dispozici svoje zimní kabáty, páč ty minulotýdenní zimy mě docela vyvedly z míry, no ale domů jsem nakonec nejela, takže ani kabáty nebudou ještě týden. Doufám tedy, že to počasí bude ještě shovívavé a nebudu dalších několik dní mrznout! :-D

    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak snad nám neumrzneš :) To by byla škoda a jaká! Ale dneska už jsem měla kabát i svetřík, nějak ve mně ta ranní tma vykouzlila pocit, že musí být hrozná zima a odpoledne to tak hrozné nakonec nebylo. Ovšem od příštího týdne má být ošklivo, tak doufám, že se domů dostaneš :)
      Náhodou takový pytel od brambor přepásaný provazem může vypadat jako pouzdrové šaty s páskem :D
      A moc děkuji :) Ale můžu být ráda, že jsem okouzlila aspoň toho jednoho mužskýho :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)