Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 12. října 2013

China Glaze Tongue & Chic

 Pěkný víkend všem :)

   Na blogování je bezesporu nejlepší poznávání nových lidí a získávání přátel. Já jsem přes internet objevila několik skvělých lidí. Například Hanička, s kterou si ráda píšu emaily a sdílím vášeň v oblasti laků (hlavně Nubary :). No a ta skvělá duše je i hlavním strůjcem tohoto článku, neboť Tongue & Chic mám právě od ní :))


   Tenhle krasavec je z letošní kolekce Autumn Nights, kterou bych chtěla snad celou. Z finančních důvodů jsem si koupila jen růžovovínový Do Not Make Me Wine. Ovšem ta dobrá duše jménem Hanička si zapamatovala, že se mi líbil i Tongue & Chic a dala mi ho. A k němu ještě tmavě zelený třpytivý Flormar, který dle mého bude nádherný na zimu a já už se moc těším, až ho nalakuji.

   Zpátky k hlavnímu hrdinovi dnešního článku - jedná se o tmavou petrolejovou barvu se stříbrným shimmerem, který laku dodává na mystičnosti, noblese a originalitě. Reálná barva vynikne na fotografiích s přímým sluncem, v polostínu se zdá lak víc do modra. Navíc je neskutečně pigmentovaný a mezi jednou a dvěma vrstvami nepoznáte rozdíl (na některých fotkách je vrstva jedna a na některých dvě a kdybych neviděla čas pořízení fotografie, nepoznala bych počet vrstev ani náhodou :).

polostín, 1 vrstva
polostín, 1 vrstva

polostín, 1 vrstva

polostín, 2 vrstvy

   Lakuje se naprosto báječně, má hladkou konzistenci, je středně hustý až řidší, nedělá bublinky, netáhne se, prostě dokonalost sama. Schne velmi dobře. 
   Velice zajímavá je výdrž - na konci druhého dne se mi odloupl kousek laku na ukazováčku, tak jsem ho dolakovala. A pak mi lak vydržel další 3 dny bez poškození. To vše bez podlaku a nadlaku. Ovšem napříště si podlak vezmu, protože nehty zabarvuje lehce do modra.

slunce, 2 vrstvy

slunce, 2 vrstvy

slunce, 2 vrstvy

slunce, 2 vrstvy

   Koupíte zde za 150 Kč nebo tady za 120 Kč :) Obsah je 14 ml. Osobně můžu jen doporučit, s tímhle elegánem určitě uděláte parádu všude. Jak by řekla Lenka, pro mě je to numero uno letošního podzimu :)) 

   Hani, ještě jednou děkuji za takové krásné dárečky <3

Plus jedna zajímavá fotografie - nevím, jak vám, ale mně ty složené prsty připomínají Vetřelce :D

polostín, 2 vrstvy




21 komentářů:

  1. Vetřelce zrovna ne, ale díky neschopnosti fotky zachytit perspektivu to vypadá dost divně, to je fakt. Jako by kus ruky chyběl. :D
    Jinak je ovšem lak krásný, barva je luxusní! (A tím myslím opravdu budící zdání luxusu). Ach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo... v reálu to tak děsivě nevypadalo, tady to skoro vypadá jak pazoura Lorda Voldemorta :D (i když ten si nehty asi nelakoval)

      Vymazat
  2. Numero uno :-D Já tu poslední hodinu usínám, otevírám článek a říkám si, ty fotky, to sou bájo. Text mi hlava nebere :-D A pak tam někde Numero Uno :-D

    Tak jsem si to dala ještě jednou a poctivě... a musím říct, že ti ho závidím :-) Ale podobné už mám tři :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám podobný jen jeden, od Gabrielly Salvete 135, ale je zelenější a se třpytkama místo shimmeru. Jak říkám, Tongue & Chic je prostě numero uno :D

      Vymazat
  3. Je nádherný! Nákup zatím zvažuju, obávám se, že nějaký podobný už mám.

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaaa, sa mi podarilo uspesne zabudnut na ten odtien a teraz po tychto fotkach, ho uz fakt budem musiet kupit :/ :D:D:D
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky stává :D Vždycky něco odsunu do kosmetického skladu v mozku, a pak mi to nějaká darebná bloggerka z toho skladu zase vynese :D

      Vymazat
  5. To je naprosto nádhernej odstín toto! Určitě jsem se na něj už někde koukala a nějak mě nezaujal, ale u tebe prostě zase jo.. Už budu vypadat trapně, jak ti jen vychvaluju. :D Jinak u tý poslední fotky jsem si říkala, jak jsi to jako s těmi prsty dokázala. :D Taky zkouším nové "pózy" a co z toho občas vyleze...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen vychvaluj, na podzimní depresi je to skvělý lék ;)
      No, já už ty nové pózy radši zkoušet nebudu :D

      Vymazat
  6. Nikolko, nemáš vůbec zač. Chtěla jsem Ti udělat radost a koukám, že dárečky svůj účel splnily :) Také jsem Tě ráda poznala přes net a třeba někdy v budoucnu se sejdem i naživo <3 Jak tak na něj koukám, měla jsem si ho vzít i pro sebe :DDD

    P.S. Vetřelec nemá chybu :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že se někdy setkáme :)))
      Bych ti ho na oplátku mohla koupit k Vánocům, co? :D
      Příště si tu ruku natřu černým lesklým lakem na dřevo a to bude vetřelec :D
      Díky, zlatíčko <3 Zdá se to nemožné, ale jdu ho lakovat znovu. Miluji ten odstín :))

      Vymazat
  7. Neotřelá barva, neotřelé fotky! Luxusní. V tobě se kreativec nezapře.

    OdpovědětVymazat
  8. Super! Barvička je to opravdu luxusní a moc Ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Aaaa ta poslední fotka, tomu se říká v internetovém slově mindfuck!:D Barva Tvým rukám moc sluší, taková typicky zimní:)

    OdpovědětVymazat
  10. veľmi krásny a zaujímavý odtieň, myslím, že taký ani nemám. minulý týždeň som tiež robila pri fotené opičky, chcela som odfotiť nejako lak aj nechty a dať to do nejakej pózy a nebyť kvietkov pod rukami, tak by som ho asi rozbila :-D ale táto poza je dobrá, zaujímavý záber :-)

    OdpovědětVymazat
  11. je to opravdu nádherný lak! už ho mám doma asi dva měsíce a ještě jsem ho nelakovala. budu to muset co nejdříve napravit. máš ho nádherně nafocený! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určotě nalakuj, nebudeš litovat :) Včera jsem ho lakovala znovu - už je to asi 3 roky, kdy jsem měla stejný lak na nehtech dvakrát za jeden měsíc :))
      No bohužel není tolik do zelena jako ve skutečnosti :) Jsem zvědavá, jestli tvůj foťák tu zelenou zachytí :) Tomu mému se moc nechtělo...
      Děkuji :)

      Vymazat
  12. Proč já si nelakuju nehty? A proč nikdy nesáhnu po tejhle barvě? Je super, vypadá opravdu luxusně:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)