Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 6. října 2013

Gabriella Salvete 129

Zdravím své skvělé čtenáře :)

   Dnes bych vám ráda ukázala překrásný zelený lak od Gabrielly Salvete č. 129. Hrozně jsem ho chtěla a nemohla sehnat, protože tento odstín už se nevyrábí. V létě jsem ho však objevila v jednom menším městě v drogérii a měla jsem z toho obrovskou radost (zmínka o tomto echt vydařeném nákupu byla zde :). A protože jsme byli předminulý víkend na houbách, nalakovala jsem ho do lesa jako maskování nehtů.


   Jedná se o středně zelený lak se zlatým shimmerem. Sice je shimmerový, nedělá však žádné pruhy nebo mapy. Je spíše vodovější konzistence a jeho pigmentace není nijak závratná - musíte aplikovat 3 slabé vrstvy (jako já), nebo (pokud se vám to povede) 2 silné. Štěteček je slabší, dobře s ním vykreslíte oblouček nehtu. Schne velmi rychle.



   Vydržel mi 3,5 dne bez podlaku a nadlaku. I když se jedná o starší kolekci, tedy neinovované laky, drží na drogérkové laky skvěle.




   Nevím jak vám, ale mně se líbí ohromně :)) Vypadá jako měkoučký mech nebo svěží listy stromů :) Osobně bych se přimlouvala do opětovného zařazení do sortimentu a pokud ho ještě někde uvidíte, určitě ho hoďte do košíku :) Ostatně taková krásná zelená se jen tak nevidí :) Cena od 50-70 Kč.



   A ještě přidávám pár fotek z houbového výletu :) V lese bylo relativně šero a obloha byla zatažená, takže fotky nejsou bohužel nic moc...




   Co na něj říkáte? A byli jste letos na houbách? :) Přijde mi, že to ani moc nešlo - nejdřív sucho a pak hned mrazíky.

Mějte se krásně :)

32 komentářů:

  1. Na houbách jsme byli, a dokonce i našli. Ale už je asi po nich, s těmi mrazíky, škoda. :)
    Lak je krásný, a dokonce mám takový zvláštní dojem, že jsem si ho chtěla koupit (a nekoupila, já husa hloupá).
    A fakt, krásně podzimní barva. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, my se taky právě těšili, jak ještě půjdeme, ale s těmi mrazy to nemíním pokoušet :( škoda... ale nasušeno máme a v mrazáčku je taky něco :)

      Vymazat
  2. Takový brčálník :) ale na hezkých nehtech (jako těch tvých) je super! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)) Podle mě je to jedna z těch slušivějších elegantnějších zelených, asi právě díky tomu shimmeru :)

      Vymazat
  3. Moc hezký odstín a poslední fotka je super. :-D GS je fakt kvalita, mám sice jen jeden, ale přesvědčil mě k nákupu dalšího kousku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem minulý rok právě dostala jeden od kamarádky (119) a dostal mě svou výdrží a konzistencí natolik, že už těch laků mám 12 + 5 STARS :)

      Vymazat
  4. juj to je brčál:D:D.. ale krásnej brčál.. Líbi se mi ten maličkatý shimmer..
    Fotka s mohomůrkou je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, tvůj komentář mě hrozně pobavil :D :D ta první věta mě dostala :D

      Vymazat
  5. Já se na houby vůbec nedostala a už asi neodstanu. Docela bychh si ho představila i jako vánoční lak :) V tomto podobném odstínu jsme měli kuličky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, kdyby se přetřel teřba Essence Gold Fever, tak je to vánoční manikúra jak vyšitá :))

      Vymazat
  6. Ty fotky v lese se mi moc líbí. :) No a co říct..snad jen, že slint, slint a sliiiiint... :D Nádherný lak a jestli ho někdy někde náááhodou objevím, tak je můj. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No škoda, že nejsou tak ostré... já se těšila, jak si najdu mýtinku se slunečními paprsky a ono nic :D
      Jinak jsme v noci nemohla usnout, tak jsem koukala na ten Dům v růžích.... špatný nápad, přítel nebyl přes noc doma a já nemohla usnout, jak jsem se bála :D

      Vymazat
    2. :D Být sama doma, tak koukám max na šmouly. :D

      Vymazat
    3. No, já budu muset začít taky... Vždycky chytnu takovýhle hloupý nápady po půlnoci... Třeba koukat na Vetřelce, a pak jít na záchod a bát se, že tě ten hnusák honí nebo vyleze ze záchodový roury a kousne tě do zadku, bych nikomu nepřála :D

      Vymazat
  7. Zeleným lakům moc neholduju, ale tenhle je fakt krásný, ten shimmer mu dodává eleganci a tobě moc sluší. Na houbach jsme byli několikrát a našli jsme jich dost, hlavně mocmoc hřibů :). Nejvíc se mi líbí ta fotka s tím mechem a listím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nám to někdo solidně vysbíral před nosem :/ Ale hřiby, co jsme našli, nebyly vůbec červivý, obvykle to u nich odnese noha a teď nic :)
      Já nejsem na zelené krémové, ale na ty se shimmerem jo :)
      Moc děkuji, Gedzitko :))

      Vymazat
  8. Moc ti tato krásná barva sluší! Fotka s pohádkovou houbičkou je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :)) tam byly samé takové hezké muchomůrčičky, manželovi by se určitě líbily :)

      Vymazat
  9. Já jsem letos byla na hříbkách tolikrát, kolikrát snad za celý život ne :). A našli jsme jich hrozně moc, takže máme zásoby na zimu :)
    Jinak lak vypadá krásně, obzvlášť na tvých nehtech je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hříbečky závidím :) My našli hodně podborováky a koloděje.
      Moc děkuji za pochvalu :))

      Vymazat
  10. Páni tomu říkám barvička :) zelené laky nemám ráda, ale tenhle je masakr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D
      Mně se líbí jak které zelené, třeba krémové vůbec, ale ten shimmer s nima dělá divy :)

      Vymazat
  11. Nooo... tak teď šup do drogerie :D Jako já zbožňuju zelenou barvu, ale všeobecně v lacích nemám ráda shimmer, až na nějaké malinké výjimky... Ale prostě tento, to je dokonalost sama! Viděla jsem ho sice v obchodě, ale nechala ho tam s klidným svědomím, že by se mi stejně na nehtech nelíbil, ale teď jak ho vidím... Zítra pro něj musím skočit :D A jinak houby tady u nás docela rostly, posledních pár týdnů to nebyly ani košíky, ale doslova koše... rozdávali jsme celé rodině i příbuzným :D :D Teď už jich je sice míň, ale na výbornou kulajdu a hříbkovou omáčku pořád stačí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak i vás ho mají? To jsem ráda, aspoň si nepřipadám, že mám nějaké vidiny :D
      Mně shimmer vadí teřba u béžovýcha růžových laků, to na mě působí hrozně babičkovsky (moje babička tyhle laky miluje). Ale ve vínové, červené, petrolejové a zelené mi nevadí :)
      Nám taky příbutný přinesl koš, samé hříbky a bedly :)) A kulajdu... jé, tu bych si dala hned :))

      Vymazat
    2. Jj, mají :D v takové malé, zapadlé Tetě. Šla jsem tam někdy o prázdninách a málem mě kleplo, když jsem viděla tu nádhernou modrou krémovku, která byla zrušená a já si ho nestihla koupit, takže hned pádil do košíku. Akorát u nás to měli takové chaotické s těma slevama... všechny ty "staré" odstíny měly nálepku zdarma, ale nikde nebylo napsané k čemu ti to zdarma dají :D ... Když jsem pak šla domů, tak jsem si říkala, že asi někde objevili ve skladu krabici už zrušených odstínů :D (protože v téhle pobočce mají velmi často věci, které už se nějaký ten pátek vůbec neprodávají...). Ale pak jsem viděla i tvůj úlovek na blogu, tak nevím, kde na to tak najednou přišli :D Každopádně si nestěžuju, naopak :D :D Jinak chápu co myslíš tím babičkovský :) moje nelibost spočívá hlavně v tom, že to prostě na mých rukách vypadá otřesně... mám asi blbý odstín kůže nebo nevím, ale silný shimmer se mnou prostě neladí :( o metalických lacích pak ani nemluvím :D Ale někdy zkrátka nejde odolat! Tak doufám, že tam na mě ještě do zítra ten krasavec počká :D
      Kulajda ještě je, tak se stav ;) :D ale zítra budeme mít guláš, ať pořád není to samé dokola :D

      Vymazat
    3. U nás právě žádná cedulka jak to s těmi laky je, taky nebyla. Jen ty zdarma měla pokladní u sebe a právě tu modrou krémovku 128, o který jsem přemýšlela, jestli ano či ne :)
      Mně přijde, že shimmer u těhlech světlých laků sluší málokomu - hrozně to zvýrazňuje vrásky, pigmentové skvrny, našedlý tón pleti...
      Díky za pozvání :)) To já bych se stavila hned :D Ale asi bych vám všechno snědla :D

      Vymazat
  12. GS laky (stejně jako řasenky) mám moc ráda. Po zelené bych sice nesáhla, ale jak vidím, vypadá doost dobře a extravagantně. A to se mi líbí. Moc:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, Luci :))
      Musím říct, že mám od GS rtěnku, oční stíny, pudr, měla jsme makeup, ale k lakům a řasenkám se opravdu poctivě vracím :)

      Vymazat
  13. Nádherný lak a GS laky jsou prostě velmi dobré drogeškové laky. Nevím proč zatím zelenou nelakuju, asi nemám s čím ji sladit, na houby moc nechodím, poznám leda tu překrásnou muchomůrku na Tvé fotce :-). Ale určitě Ti na houbách moc slušel :-) Nádherné fotky a swatche, jedna báseň!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já lakuji jen zajímavou zelenou, krémovky mě nebaví :)
      Na houby chodím ráda, protože mám ráda ten šelest a vůni lesa :) Ale nejradši chodím, když je hub hodně :) Jak si jen člověk sedne a do trávy a 15 minut sbírá hříbečky nebo klouzky :D

      Vymazat
  14. Je fakt supr, mám tu čest to potvrdit :) Kdysi jsem ho nějakou velkou náhodou ulovila ve výprodeji a až poté se dozvěděla, že už v oficiální kolekci na webu není. Škoda ho.
    Mmch, Niki, jak to přesně myslíš s těmi ne/inovovanými laky? Nějak jsem jakoukoliv inovaci asi prospala...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta inovace proběhla ž dřív - mají širší štěteček, číslo je napsáno větším a silnějším písmem a dle mého vydrží víc :)
      To jsem ráda, že jsi z něj taky nadšená :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)