Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 31. října 2013

Gabriella Salvete STARS Blu Imperiale

Pěkný podvečer všem :)

   Když se včera na facebookové stránce GS objevilo 9 nových odstínů laků STARS, věděla jsem, že jeden z nich určitě nechci - středně modrý. A když jsem ho včera viděla v MY Národní společně s odstíny Blueberry Milk a Sugarbabe, které jsem původně chtěla, věděla jsem, že ho musím. Neboť Blu Imperiale je naprosto nádherný modrý lak :))


   Pravidelní čtenáři jistě ví, že bojuji s dvěma barvami laků na nehty - modrá a oranžová. Oranžová mi nesluší, k modré mám poněkud chladný vztah. Jenže nikdy neříkej nikdy. Tohle pravidlo v životě neplatí pro 2 případy - muže a laky na nehty :) 



   Musím říct, že GS s tímhle krasavcem přišla jako na zavolanou. Vážně mě u Arvonky nadchl lak OPI Get Your Number a já zatoužila po podobném. A když jsem viděla, že je mu Blu Imperiale podobný, měla jsem ještě větší radost :)

   Jedná se o výraznou středně modrou barvu s azurovým a fialovým nádechem, které se projevují pod určitými druhy světel. V polostínu spíše azurový, pod zářivkami do fialova :) Moc se mi tahle hra barev líbí. Díky třpytkám křičí tenhle lak do dáli, ale není vůbec vulgární. Naopak je velmi příjemný a slušivý. Dokonale kryje ve dvou vrstvách.
   Mám 5 laků z GS (tedy vlastně už 8) a tohle je první bez velkých třpytek. A je to znát, lakuje se mnohem lépe, oblouček se mi s ním podařilo vykreslit dokonale. Navíc žádné velké glittry nejsou nabalené ve štětečku, a proto není dvojnásobný jako u odstínů Mistero Grey, Acquamarina (dvakrát focený tady a tady), Lila, mé verze Sapphire a Azzurro (chudák, toho jsem ještě ani nelakovala na celé ruce a čeká tu už druhý měsíc).






   Taky mi přijde, že schne rychleji než jeho starší kolegové. U těch se mi často stalo, že jsem si do nich nehtem rýpla, přestože na povrchu byly suché. Podle mě schnou lépe pískové laky p2 nebo Rimmel. Ale stále vám nehty uschnou dřív než s krémovými, jelly nebo shimmerovými laky :)

   Obvykle nenanáším podlak, ale tady jsem udělala výjimku - něco mi říká, že dobře pigmentovaná tmavší modrá bude zabarvovat nehty, ale vyzkoušeno to nemám.

   Výdrž také nemůžu hodnotit, mám ho na nehtech první den. STARS mi často vydrží i 4 dny neporušené (bez podlaku), někomu se loupou hned první den. Je to individuální, ale výdrž se určitě nebude moc lišit od předchozích hvězdných laků.

   Lak je opravdu krásný, připomíná mi oblohu po západu slunce, když vychází první hvězdy :) Dle mého mínění bude krásný i s 2 vrstvami lesklého nadlaku, protože těsně po nalakování, kdy je lak ještě lesklý a hladký, vypadá famózně :)

   Koupíte za 90 Kč v drogeriích Rossmann a Teta. Od 1.11. by měly být všude naskladněny.






   Omlouvám se obrovské množství fotek, ale tenhle odstín je tak krásný, že ho nejde odbýt pěti fotkami :) A protože se mi z nových 9 odstínů zalíbily i další, můžete se příští týden těšit na jemnou meruňkovou Clementinu plnou duhových glitterů a šeříkovou romantickou Lavender Love :) Tedy pokud mít to srdce tohoto fešáka odlakovat :) (Další fotky laků v albu na facebooku) Ještě tak někde sehnat odstín Lola a je hotovo :) Tedy dokud neuvidím pěkné swatche Natale Flower :D

Zleva doprava - Clementina, Lila, Lavender Love, Sapphire, Blu Imperiale, Azzurro, Acquamarina, Mistero Grey

   Mimochodem nové odstíny laků nepřišly do drogérií samy. Další novinkou je sestra Sinergie, řasenka Sinergia Care a další 2 výrobky.



   Jak se vám líbí nové odstíny STARS? A přiznejte se - kdo si ještě myslí, že modrá na nehtech nemůže být krásná? :)

Mějte se krásně :)

59 komentářů:

  1. jééé, ten bude zítra můj... díky tobě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sand zítra dorazí. Dneska měli na poště šílenej frmol....

      Vymazat
  2. Musím pochváliť fotky. Sú nafotené naozaj skvelo!

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, tak na nehtech je ještě hezčí, než ve skutečnosti, ten prostě bude můj!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, tenhle se ti bude vážně líbit, je to ten typ zářivé dokonalé modré. Přesně pro tebe :))

      Vymazat
  4. Nádherný!! A moc ti sluší :) Už ho jen sehnat a to mám Rossmann za barákem a včera nic :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad bude zítra :) Někde jsou opravdu důslední a laky pustí do prodeje až prvního.
      A moc děkuji, Moni :)

      Vymazat
  5. Překrásný lak :) už vím s čím si udělám radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale pozor, ty laky jsou hrozně návykový. U jednoho nejde zůstat :D

      Vymazat
  6. Tak presne ten byl brala! A ano, je tomu OPI podobny, ale OPI je vic trpytkaty... no, uvidim :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych řekla. OPI má bezesporu větší třpytky a je i světlejší, ale v rámci možností je mu podobný :))

      Vymazat
  7. Tak tohle se GS fakt povedlo, i ostatní barvy jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Přijde mi, že tahle podzimní kolekce je nejlepší :))

      Vymazat
  8. Mě uchvátil hned, jak jsem včera viděla onu fotku. ♥ Je překrásný a doufám, že na mě ještě počká, protože to bude asi neskutečnej nálet na tyhle krasavce. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi neluv... já jdu zítra pro čtvrtý. Se picnu ze sebe :D

      Vymazat
  9. teda uznávam, že farba je veľmi pekná a aj to, že ti spravil slušnú náhradu za oho krásavca u Arvonky :-) máš ho krásne nafotený, teším sa s tebou, že ti prialo slniečko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem moc hezký nail art, ale bála jsem se, že zítra sluníčko svítit nebude, tak jsme nail art odlakovala a hned fotila modráska. Ještě že jsem vstávala brzo, když už je teď tma po 4. hodině :/
      A moc děkuji, pochvala od tebe dvakrát potěší <3

      Vymazat
  10. Nejkrásnější lak co jsem za poslední dobu viděla.. Musím ho mít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Řekla bych jedna z nejhezčích modrých a navíc z drogerie, to klobouk dolů před GS :)

      Vymazat
  11. Ach-můj-božeeeee! Upadla jsem do mdlob. To je prostě fantazie! Čirá nádhera!! Musím ho mít, ideálně HNED! :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D Veru, takhle to máms některými laky obdobně :)

      Vymazat
  12. Těžká závist :D Hanička by chtěla všech 9 nových odstínů, jsem zvědavá, kdy se objeví u nás :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby chtěla Hanička moc, tak jí je Hanička může obstarat :D

      Vymazat
    2. Hanička bere na vědomí a děkuje za nabídku :*

      Vymazat
    3. Haničky se tu tak hezky baví, vezmou Nikolku mezi sebe? :D
      Hani, já bych ti je ráda vzala, ale já jsem prostě švorc :D Tedy, mám finance na dojíždění do školy a toť vše. Nikolka musí počkat na kapesné :)

      Vymazat
    4. Jasně že Tě bereme mezi sebe :* Nikolko to je v pohodě. Já si je všechny nakoupím ale pravděpodobně postupně :)

      Vymazat
    5. Hlásím, ze jsem ukoristila tohohle modryho fešáka spolu s BLUEBERRY MILK a SUGARBABE ostatní odstíny neměli :)

      Vymazat
    6. Haha to je jako u nás na Národní :D

      Vymazat
  13. Mám taky! Hurá :) Rozzářily se mi očíčka, když jsem je tam všechny viděla :D Tahle série se jim vážně povedla. Udržela jsem se a vzala jen dva. Ale určitě se časem vydám pro další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaký máš? :)) Já musím někde schrastit peníze na lolu, dokud je :) Anebo počkat na svátešek :)

      Vymazat
    2. Ehm... ten druhý je Natale Flower :)

      Vymazat
    3. Jojo o tom přemýšlím, ale počkám na swatche, protože p2 Lovesome, co mám, vypadá docela dost podobně :)

      Vymazat
  14. Nádhera ♥ kolekce STARS se jim opravdu povedla :) s tím nadlakem nevím nevím :) zkoušela jsem na odstín Lila a on se mi do něj jakoby "vpil". Ale třeba s odstínem Raspberry to šlo :)) nevím čím to je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono se toho nadlaku musí dát hodně, asi tak 3 silný vrstvy, pak je to ono :)
      Podle mě se do těch rýh vpije :)

      Vymazat
  15. nová várka laků mě zaujala nejvíce, budu je stoprocentně potřebovat všecky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbí nejvíce :) Naopak letní verze mě zas tolik nezaujala a to asi kvůli těm lakům bez třpytek :/

      Vymazat
  16. To je taková nádhera! :) Já obecně modrou barvu u laků na nehty nemám ráda, ale tady určitě udělám vyjímku. A musím mít ještě ten "champagne" odstín a levandulový. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady se ta výjimka určitě vyplatí :) I přítel mi ho chválil, že ej dokonce hezčí než levandulový a meruňkový :D

      Vymazat
  17. Krásný! A to jsem si myslela, že jsem z pískového efektu už vyléčená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mně už nepomůže ani svěcená voda :D

      Vymazat
  18. Dneska jsem koupila Clementinu a Lavender Love. jsou překrásné! Nemohla jsem se rozhodnout, který nalakovat, tak jsem je nalakovala oba :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, ty jsi to vymyslela přímo geniálně :)) Tyhle dva jsem dnes taky dokoupila, Clementina mě vážně dostala a už se na ní moc těším :))

      Vymazat
  19. Nádherné! Krásné fotky, dokonalé nehty a okouzlující barva. Vypadá na fotce nejlépe a to modrou nemusím. Jsem zvědavá na tu mandarinku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem si jstá, že mandarinka se ti bude líbít :) A ta vínovohnědá Eleganza taky, ta je přímo pro tebe :))

      Vymazat
  20. Ahoj Nikol, včera jsem se s tebou domlouvala na fb, kde sehnat nové Stars a měla jsi pravdu, v MY sice nebyl Lavender Love, ale Sugarbabe a Blueberry milk jsem našla :) Fakt jsem se mezi nimi rozmýšlela, schválně jsem si nevzala víc peněz, protože už jsem tento týden za laky utrácela, a zvítězilo Blueberry milk, je to prostě dokonalá barva! Teď mám na nehtech Rimmel Space dust odstín Aurora, ale v neděli už se nemůžu dočkat na Stars :)
    Ten modrý je nádherný, přesně jako ty jsem si říkala, že tenhle jediný vážně nechci, na mě příliš výrazná barva, ale už včera mě taky zaujal a teď podle tvých fotek taky, máš to krásné :) Ale už vlastním Azzuro, tak přednost mají Lavender a Sugarbabe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Niki :)) To jsem ráda, že si tam odstíny ještě našla :) Blueberry Milk mi přijde taky hezčí a Sugarbabe by mi navíc určitě neslušel :) No já utrácela jen na těch STARS, ale i tak si asi na Lolu počkám do svátku :)
      musím říct, že z Aurory jsem byla docela zklamaná. Ne konzistencí, výdrží, schnutím, ale barvou. na mě je moc hnědá, čekala jsem aspoň trošku růžové. Takže Lola to jistí. Aurora mi taky připadá jako brown Sugar od STARS :)
      Blu Imperiale je výrazný, ale elegantní moc slušivý :) Ovšem laky jsou součástí stále nabídky, takže určitě počká :) Tak ať ti borůvka dělá radost :))

      Vymazat
    2. Svátek je dobrá příležitost, navíc ho máme za chvíli :)
      Co se týče Aurory, taky mi po nalakování připadá víc hnědá, na kterou moc nejsem... Ale zase myslím, že je to taková vhodná tlumená barva třeba do společnosti, já včera byla v Národním divadle (proto jsem se stavovala v MY, výborně se mi to hodilo :D), takže myslím, že tam se hodila :) Spíš mi vadí výdrž, mám ji od středy a už se mi na špicce jednoho nehtu odštípla, řekla bych, že Stars drží lépe :)
      Jsem ráda, že právě hodně odstínů z té nové kolekce můžu s přivřenýma očima přirovnat k Auroře, co se týče barvy, takže aspoň mě jich tolik nezruinuje :D

      Vymazat
    3. Aurora je do divadla, na plesy a tak určitě super, ale i tak s ní moje ruce vypadají tak od 20 let starší :D Proto jsem zvědavá na lolu popř. bych zkusila ten světlý pískový od Essence, ale bojím se, že se mi bude loupat :/
      Mně Rimmel, p2 a STARS vydrží stejně :) Jen STARS schnou asi nejdéle...
      Já zase šetřím tak, že Eleganza je podobná p2 Seductive a navíc je hnědší, takže mi nebude slušet tolik jako p2. A Natale Flower se nápadně podobá p2 Lovesome, takže tam byhc taky mohla ušetřit :))

      Vymazat
  21. Nikolko, já jsem modrofil, takže pro mě jednoznačně dokonalá volba, takový odstín teda zatím v nabídce chyběl, i když mám ráda Azzurro toto je teda překrásný kousek, achjo. Teprve teď jsem zjistila, že jsou zase nové Stars, nějak mě to nejdříve minulo a teď už zase budu chtít spoustu odstínů :-). Jsou to skvělé laky a Tvoje fotky jsou úžasné! Krásný víkend!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem si s ním na tebe vzpomněla, že pro tebe bude dokonalý :)) Mě z té letní edice moc laky nezaujaly, Azzurro jsem kupovala až v září, ale nakonec se mi v lahvičce líbí (zatím jsem ho lakovala jen kamarádce).
      A moc děkuji, tobě taky hezký víkend <3

      Vymazat
  22. No ešteže si mi to pripomenula, že ja už modrý pieskač mám, úplne mi to vyletelo z hlavy a aspoň teraz viem, že tento modrý až tak veľmi nepotrebujem :D Aj keď myslím, že by sa v mojej zbierke napriek tomu nestratil :P No teraz ma veľmi zaujal odtieň Lavender Love, keďže som milovník fialovej, tak sa teším, keď nám ho ukážeš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je o něco tmavší, lehce duochrom a neá ty velké třpytky :)
      Lavende Love se ti bude určitě líbit a bude tu až v pátek :/ Ve středu Clementina.

      Vymazat
  23. Na živo jsem je ještě neviděla, ale už se hrozně těším, až na ně někde narazím :).

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ten je krásny, tiež mu neodolám, keď ho uvidím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)