Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

úterý 8. října 2013

Jahodové rozmazlování s Body Basic

Pěkné úterý všem :)

   Dnes vám přináším recenzi na mé voňavé miláčky od Body Basic - tělové máslo a sprchový gel s vůní zralých jahod :)


   Začneme tím (nej)lepším - máslem. Na mazadla já jsem obzvláště náročná - nesmí to lepit, musí to dlouho vonět, hydratovat a zpevňovat pokožku, nesmí z toho být cítit příliš umělá parfemace, musí to mít dostatek přírodních ingrediencí a hlavně to musí mít něco navíc, co mě dostane natolik, že se k danému výrobku budu vracet stále dokola. Jahodové máslo tohle splňuje na výbornou :)


   Máslo je vážně máslo - maximálně tuhé a jakmile do něj zatlačíte prstem, jakoby se vzpíralo. Musím říct, že je to krém nejhutnější konzistence, co mám. Asi by jste ho museli zahřát na 150°C v troubě, aby začal aspoň trochu téct :) 1 bod pro máslo - neboť takhle zajímavá konzistence se mi hodně líbí :)


   Přesuneme se k vůni - jahody a abych pravdu řekla, trochu umělé jahody. Takové ty extra navoněné z lesa šmrnclé něčím navíc. A přestože se dle mého nejedná o přírodní parfemaci, voní mi a to nechápu. Všelijaká Balea, Nivea, Palmolive, Fa, Avon a Sephora mému nosu vadí, ale tohle? Vůbec. Podle mě tam dali nějakou čichací drogu, kvůli které se k máslu musíte pořád vracet a to hlavně díky vůni :)) Navíc vůně nějakou tu hodinku na těle vydrží a to se cení. Druhý bod :)

   Když se přenesete přes konzistenci a vůni a rozetřete krém na tělo, čeká vás slast. Máslo krásně hydratuje, vyživuje a dle mého i trochu zpevňuje pokožku, přestože to nemá v popisu. Vstřebává se relativně rychle, až jsem byla překvapená. Hydratace trvá téměř celý den, což je na mojí suchou pokožku pěkný výkon. Bod č. 3. Jediné mínus vidím v roztírání - díky tuhosti to trvá trochu déle. Na druhou stranu si takto můžete udělat důkladnou masáž těla :D Osobně mi to nevadí, pro někoho to však může znamenat o bod míň.


   Teď se mrkneme na složení - voda, klasika. Hned na druhém místě máme kakaové máslo :)) Jo přírodní složka na druhém místě se mi líbí. Pak nějaký ty chemický blbůstky a pak - bambucké máslo. Juch. Pak parafín, zase nějaké chemikálie a... olivový olej :) Taky se mi líbí panthenol a vitamin E :) Naopak ten dimethicone si mohli odpustit. Neobsahuje parabeny :) Já jsem spokojena. Bod č. 4 :)


   Co dodat? 200 ml koupíte za 249 Kč, momentálně za 174 Kč. Až mi dojde, objednám znovu :)) (Moc neubývá, přestože ho používám téměř denně - pátý bod pro máslíčko :)


   Sprchový gel mě nedostal tolik jako máslo. A proč?

Gelu mám druhé balení, proto je tohle plné :)

   Středně tekutý sprcháč božsky červené barvy - ten by se určitě líbil Čachtické paní, protože ve flakónku připomíná krev :D Krev se stříbrným shimmerem, přesněji řečeno...
   Voní podobně jako máslo, ale trochu kyseleji - spíše jako jahody z babiččiny zahrádky než ty malinké lesní. A dle mého také méně chemicky. Vůně však na těle nevydrží příliš dlouho - 30 minut po sprše ze sebe skoro nic necítím. Škoda...


   Plusem je fakt, že gel pokožku nevysušuje, na což já trpím opravdu hodně (a vážně mi není jedno, jestli použiji Baleu za 30 Kč nebo Yves Rocher za 70 Kč). Na druhou stranu jí ani nehydratuje (jako Dove nebo sprchové krémy od Rochera). Za tu cenu mi to přijde relativně málo. Nedráždí atopické ekzém.

   Trošku se pošťouráme ve složení. Voda, sulfáty, chloridy... žádná přírodní složka rostlinného původu (kyselinu citrónovou nepočítám)?? No to se mi tedy moc nelíbí. Nebo tedy... ještě jednou - něco podobného bych čekala u zmíněné Baley, ne sprcháče za 169 Kč (momentálně 118 Kč).

Složení bylo hloupě zkroucené na flakónku, proto jsem ho vyfotila ze dvou stran - text dole je pokračováním toho nahoře :)

   Takže celkově - fajn gel, nevysušuje, voní krásně, ale ne dlouho. Bohužel neznám jiný krásně jahodový sprcháč a možná ho koupím znovu - ale jen v té slevě. Za 169 Kč si koupím 2 hydratující sprcháče od Rochera a jahodu budu čichat z džemu od maminky :P Obsah 250 ml :)

   No a hlavně tyhle 2 věci skvěle pasují k mé úžasné jahodové vůni od Rochera - bídáci ji bohužel prodávají jen v YR na Champs Elysées :// (A ta voní obzvláště přírodně jahodově :))



Máte zkušenosti s Body Basic? A znáte nějakou přírodně voňavou jahodovou kosmetiku? :)

Mějte se hezky :)

19 komentářů:

  1. Hned bych si dala jahůdky ze zahrádky :) musím přiznat, že já mám v kosmetice radši vůni jako má Dove, Nivea a podobný styl jakoby taková čistota :) jemnou a nevtíravou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám taky, ale mám rozmazlený náladový nos, který chce vždycky něco jiného :D

      Vymazat
  2. Já už jahodovou kosmetiku ani nezkouším, protože chemické jahody jsou pro mě zlo. :) Ale tu toaletku od YR bych ráda brala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, mně právě ty chemické jahody taky nevoní, už jsem se spálila u Sephory a Avonu, ale u tohole mi ta vůně nevadí a vůbec to nechápu :D
      Toaletka od Rochera je boží, voní vážně přírodně, vždycky bych jí nejradši vypila :D Jen nechápu, proč není na eshopu a proč se prodává jen v Champ Elysées. Dokonce ani v La Gacilly jí nemají. A v Paříži je to velké balení vždycky vyprodané, tak tu mám pár těch malých :D

      Vymazat
  3. To máslo mám také a je dokonalé! :) Strašně moc ráda ho používám:) A ten sprchový gel musím někdy vyzkoušet!:) Miluji vůni jahod...a jablek:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že mi to někdo potvrdil, děkuji :)) Já radši maliny, ale tyhle jahůdky mě vážně dostaly :)
      Jablka? Ty já radši ve štrůdlu :D

      Vymazat
  4. To je fakt divný! Kdysi jsem nějaký máslo od BB měla a tuhle konzistenci rozhodně nemělo. Ale už je to dýl, no, možná se za tu dobu leccos změnilo... Ale jinak maj dost fajný věci. Škoda, že nejdou víc do přírodna, to bych nekupovala nic jinýho. Jenže co jsem teď mrkla, tak on ani The Body Shop na tom není o moc líp, oba sice používaj bambucký máslo a nějaký oleje a tak, ale ty silikony a petrolea a konzervanty se tam najdou vždycky. No jo, to bych asi chtěla moc :) Prvenství v úžasných vůních se jim neodepře! :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hehe, a teď ještě koukám na stránky BB - to jsou ale filutové! :D Prej: "Ingredience: Kakaové máslo, bambucké máslo" - a zbytek? :)))

      Vymazat
    2. Jako u Rochera - vyzdvihnou tu přírodní složku a o té chemické mlčí :D
      Musím říct, že mně vyhovuje nejvíc ta zlatá střední cesta - chemie + příroda. Čistou chemii nemá rád můj nos a čistě přírodní tělo (Alverde, Saloos a přírodní mýdla mě většinou nepřesvědčili).
      Z Body Shopu nic nemám, ale ta jejich medová řada mě nedávno v Palladiu namlsala :))

      Vymazat
  5. Měla jsem pomerančové máslo a bylo super. To jahodový bych brala hned :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéj, Ježíšek se nedoplatí :)) Miluji pomerančový sprcháč od Rocherra, voní přírodně, jako sladkokyselé pomeranče s tenkou slupkou a hledám k němu nějaké mazání :) Přemýšlela jsme and Ziajou, ale BB mi přijde o dost lepší :)

      Vymazat
  6. Já miluju Body Basic, ale nejsem úplně na ovocnou kosmetiku ...spíš na čokoládovou, vanilkovou a podobně :)

    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem od nich šampon a kondicioner, kromě vůně stály za houby, ale stejně je škoda, že u nás prodejnu zrušili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký to byl? Já myslím, že jsem někde četla, že ten modrý s minerály z mrtvého moře je naprd...

      Vymazat
  8. Mám tohle stejné máslo, akorát pomerančové a taky ho moc ráda používám. I když máš pravdu, že někdy když nemám čas, tak mě to roztírání vážně nebaví :D A i jahodovou vůni od Yves Rocher mám, byla to snad moje úplně první voňavka, pořád ji miluji :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak já to pomerančové vážně zkusím :))

      Vymazat
  9. U toho másla musí být radost mít ho doma :)!

    OdpovědětVymazat
  10. To máslíčko vypadá moc hezky, já másla mám moc ráda, ale protože jsem šťoura, tak mě tam zlobí ty silikony, no, jinak bych do něho šla - zatím pořád zůstávám u Alverde, nenašla jsem ani cenově ani vůní a složením adekvátní, což mě mrzí...Sprcháček jahodový musí být taky příjemné rozmazlování. A když Tě třeba vysušují sprcháče nechtěla bys zkusit třeba sprchové oleje např. Saloos, dá se koupit i v dm. Koupila jsem ho moji mladší, protože ona trpí i na ekzém a je to fakt znát, takže už pofrčíme asi v tomhle, ale nepění - to je ta cena za nevysušování, což já klíďo oželím :-)....Jinak mi Tvůj článek připomněl můj malinový peeling ve vzorečku od Body Shop, vypadá to jako maliny i s těmi zrníčky, voní to jak maliny - ale neochutnala jsem tak nevím, jak chutná :-)). Krásný den Nikolko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, já radši přežiju nějakej hnusnej silikon (a že ej afkt nemám ráda) než spoustu alkoholu v některých Alverde krémech, který mi pleť vysušuje :/
      Malinový peeling? Ajaj, to já si to zapíšu na seznam Milý Ježíšku... Ale ještě to půjdu do Palladia pěkně očmuchat :D Oleje bych i zkusila, až budu v dm, tak zkusím vzít jeden na zkoušku. Ale mně právě u Rochera sedí ty vůně, které u Saloos nenajdu. A ta cena je taky vyšší.

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)