Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 14. října 2013

Jak se to má s odličovači Blanchette B?

Pěkný den všem :)

   Micelárka od Biodermy je profláklá, to se ví. A i nemalá část lidí sledující blogy zná tu z Kauflandu od značky Blanchette B. Sama jsem s ní dlouhodobě spokojená, tak jsem se rozhodla probádat i ostatní odličovače od této firmy. A jak obstály?


Čisticí mléko s glycerinem a výtažkem z měsíčku lékařského



   Mléko, které funguje spíše jako čisticí krém. Nenanášíte ho na vatový tampónek, ale na pleť rovnou, trochu promasírujete a opláchnete vodou. Ostatně s tampónkem toho moc neodlíčíte. A co můžete čekat?
   Hlavně šílené štípání! Okolo očí a na lícních kostech mléko opravdu štípe. Sice mi z něj nikdy neslzely oči (jako z Astridu a modrého chrpového odličovače od Yves Rocher), ale i tak to není příjemné. Na čele, bradě a nosu jsem nic takového nepozorovala. Je pravda, že oční okolí mám poněkud citlivější, to však výrobek neopravňuje dělat takovouto neplechu. A je pravda, že mě štípe jak kdy - bohužel cca 80% času.
   Další nepříjemnou věcí je fakt, že nedokáže odlíčit řasenku. Prostě ji rozmaže všude po kůži a vy pak vypadáte jako panda. Panda zmožená dlouhým odličováním...

Zdroj

   Za to s pletí umí divy (tedy pokud vás neštípe). Pleť hezky vyčistí (na tampónku s micelárkou jsem už nic nenašla) a vyživí. Pleť je velmi jemná a hydratovaná. Plusem je, že i s vodou pleť nevysušuje. Dokonce i s tou přažskou přechlorovanou.
  Mrkneme-li na složení, už se nemusíme divit, proč tak štípe. Chemický koktejl vylepšený měsíčkem :)


Cena: 33 Kč
Množství: 200 ml 
Hodnocení: 2/10 Za tu hezkou jemnou pleť ala dětská prdelka a vyčištění. Štípání a neodlíčení řasenky mu neodpustím.


Dvoufázový odličovač očí



  Po neúspěchu s mlékem jsem se rozhodla pro třetí, rozhodující přípravek. Když mléko nedokázalo odlíčit řasenku, koupila jsem tedy dvoufázový odličovač očí.
   První věcí, která mě moc na tomto přípravku nebaví, je několika vteřinové protřepávání. Navíc, olej velmi rychle stoupá zase nahoru, takže namočíte tampónek, odlíčíte jedno oko a když chcete namočit další, musíte opět třepat a třepat a třepat. Kdysi jsem měla nějaký dvoufázový olej na tělo z Avonu a ten se do původního stavu nevrátil minimálně 10 minut.
   Když dáte tekutinu na tampónek, olej zůstane po obvodu skvrny a voda uvnitř. Nevím jak vám, ale mně přijde, že odlíčení voděodolných řasenek musí být horší, protože ne všechny řasy se dostanou na tu obvodovou olejovou hranici.


   A jak odličuje? Velmi dobře. Hravě si poradí s voděodolnou řasenkou (přestože je lepší díky obvodové vadě tampónkem trochu zašmrdlat) i s klasickou. Je zajímavé, že na rozdíl od micelárky, řasenku rozdrolí na spoustu malých hrudek, které zůstanou na povrch tampónku a nerozpustí se v produktu jaku u micelární vody.


   Jenže... on ten zmetek taky trochu štípe. Řekla bych v 10% procentech případu. Ovšem ono i to občasné zaštípání bere odličovači body. Ale jak říkám, mám oční okolí citlivé a některým lidem by odličovač mohl vyhovovat.
   Když mi došla micelárka, schválně jsem si obličej neumyla čisticím gelem, ale tímhle. Obzvláště okolo nosu a na nose my odličovač vyčistil pleť víc než micelárka od Biodermy. Svůj pokus jsem ještě párkrát zopakovala vždy se stejným výsledkem. Jenže člověk má poté obličej celý umaštěný a to je jeden z důvodů, proč jsem tento odličovač na pleť nepoužívala dál. Ovšem asi by se moc nestalo, dvoufázový odličovač od Ryoru je také určen pro pleť, nejen oční okolí. Jak to vidíte vy?

Ze složení je zajímavý pouze mandlový olej a vitamin E. Neobsahuje parabeny.
Cena: 60 Kč
Objem: 200 ml
Hodnocení: 6/10 (Za dobré odlíčení, důkladné vyčištění pleti, složení a cenu. Body ztrácí díky štípání a nutnosti protřepávání)


Micelární voda




   Ano, to nejlepší nakonec. Odličovací tekutina, co neštípe a odličuje na jedničku. Líčení z pleti stáhne Bez vysušování a pnutí. Bohužel zezačátku trochu lepí, po chvíli, když zaschne, je vše v pořádku. Další výhodou je i fakt, že nepálí na atopickém ekzému a to je co říct. Bohužel s voděodolnou řasenkou má micelárka trochu problém a musíte přitlačit a chvíli kroužit na očním víčku. V tomto směru bych se tedy obrátila na dvoufázový odličovač, pokud nemáte citlivou pleť. Na rozdíl od dvoufázové tekutiny řasenku nerozcupuje na kousky, ale rozpustí. V tomto ohledu mi přijde vhodnější pro nositelky kontaktních čoček, protože se kousky barvy z řasenky nemohou dostat do oka na čočku.

Fotografie není takhle rozmazaná, ale řasenka je rozpuštěná v micelárce.

   Co víc o ní říct? Doporučuji vyzkoušet, 28 Kč nikoho nezruinuje. Pokud vám nevadí parabeny...



Cena: 28 Kč
Objem: 200 ml
Hodnocení: 9/10 (bod stržen za tu voděodolnou řasenku a počáteční lepení)

Blanchette B koupíte v každém Kauflandu.

Porovnání Blanchette B a Biodermy

   Jednou jsem dostala vzorek zelené micelárky od Biodermy. Schválně jsem ho celý vypotřebovala na testování s Blanchette B. Bohužel to bylo v době, kdy jsem neměla blog a tampónky jsem si nevyfotila. Proto musíte věřit jen mému čestnému já :D Následující přehled zobrazuje vítěze v dané kategorii. Čistého textu už zde bylo hodně :)

    Výsledky mohou být zkreslené faktem, že pro mne by byla lepší růžová micelárka, ne ta zelená na akné.

                                         Bioderma                                                Blanchette B
Odlíčení pleti                                  +                                                                                -
Pocit svěžesti bez ulepení         +                                                                -
Složení                                            +                                                                                -
Odlíčení očí                              -                                                                +
Pocit hydratované pleti             -                                                                +
Cena                                        -                                                                +

   Vidíte, že výsledek je nerozhodný. Pro mě jako studentku je však důležitá cena a tou Blanchette B válcuje Biodermu. Navíc mě Bioderma na atopickém ekzému nepříjemně pálila, to u Blanchette B není. Osobně mi parabeny výrazně nevadí (ne tolik jako např. silikony). A jako nositelka kontaktních čoček preferuji lepší odlíčení očí než pleti, i když tady bude mít spousta z vás opačnou preferenci.


Celkové rozhodnutí:

   Už vím, proč je od této značky tolik oblíbená micelární voda. Protože je z celé řady nejlepší. odličovací mléko nepříjemně štípe, neodlíčí řasenku, je k němu potřeba voda a celkově je odlíčení zdlouhavé. Dvoufázový odličovač se musí dlouho protřepávat, pro citlivou pleť není příliš vhodný a primárně není určen pro odlíčení pleti celého obličeje, přestože ji odlíčí skvěle.
   Takže od Blanchette B jedině micelární voda, která v některých směrech trumfne i vyhlášenou Biodermu. Amen :)

Co vy a tahle levná polská kosmetika z Kauflandu? Přiznám se, že osobně bych o ní nezavadila ani pohledem, kdybych na blozích nečetla, jak je dobrá :)

Mějte se hezky :))








34 komentářů:

  1. Micelárky jsem vypotřebovala několik balení, až jsem se jednou rozhodla, že teda složení je fakt blee, koupila jiné čistidlo a uložila ji do skříně. Před týdnem jsem ji zas vytáhla a sakra, když ta micelárka je tak dobrá!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě... a proto překousnu i tu chemickou mňamku :)

      Vymazat
  2. Mě nějak neláká, i když je všude vychvalovaná. Nějak asi nejsem micelárkový člověk, vždycky doma minimálně jednu mám, ale ve finále si oči odličuji kokosákem, pleť něčím od Lushe a micelárka se mnou chodí maximálně do posilovny:D

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosák jsem ještě nezkoušela na odličování :) jen jednou jsem to zkusila olivovým olejem a moc dolů to nešlo :/
      Je pravda, že micelárka je skvělá na cesty :) To pak člověk nemusí tahat jiné serepetičky :)

      Vymazat
  3. tiez uz mam par baleni za sebou a som spokojna - striedam to podla stavu pleti a stavu financii s biodermou - ruzovou i zelenou a u mna je to fakt porovnatelne. ine produkty ma nelakaju - dvojfazove odlicovace nemozem, lebo potom pol dna nevidim a to mlieko... - spravila si antireklamu takze asi nie :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsme ještě chválu na fialovou micelárku od Bourjois, ale ještě jsme na ní nenarazila... A ta nová od L´Oréal začíná mít tak propagovanou kampaň, že se mi příčí jako ta od Biodermy :D
      Tobě ty dvoufázové odličovače vadí nějak na oči?

      Vymazat
    2. ked to obsahuje olej tak mam potom zahmlene videnie dost dlho - viem ze to maju viacere ale ja potom fakt pol dna poriadne nevidim, furt mrkam a triem si oci a som z toho nervozna tak som to vzdala... a pritom tie odlicovacie olweje napr. od salos su tak skveleee, no skoda...

      Vymazat
    3. Tak to čumím jako blázen :(( To se ti ani nedivím, že je nepoužíváš.
      A ty od Saloosu navíc tak krásně voní :)

      Vymazat
  4. Micelárku kupuju pravidelně a jsem s ní fakt spokojená, i když to složení neni nic moc. Ten dvoufázový odličovač jsem zkoušela a nijak mě nenadchl. No a to mlíko mám ve skříňce asi půl roku a asi na něj nijak nechvátám. Hezky jsi to sepsala : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na to mléko ani moc nechvátej :D Jsem docela zvědavá, jestli tě taky bude pálit...
      A moc děkuji :)

      Vymazat
  5. Uf, mne odrazuje ten obal :-D

    A až na vyjímky, nejsem zvyklá používat ty obchodní značky, které dělají výrobky pro hypermarket. Max krém na ruce :-)

    Micelárku jsem začala používat v dubnu a sotva jsem dodělala jendu Biodermu, mám tu dvě dermacol (každá jiná) a ještě další biodermu, tak ani nemám potřebu se pídit po něčem jiném :-)

    Navíc jak nakupuju v akci 1+1 na dermu.. tak mi 250kč (ani ne), za půl litru Biodermy nepřijde nijak drahé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten obal je hodně vtipný, navíc mám podezření, že je to jeden a ten samý, co mají vody a mléka Astrid :D
      Já jinak taky nic nepoužívám od takových značek a jak píši, nebýt blogů ani na ní nemrknu :)
      Ta akce 1+1 mě i lákala, ale prostě ne, nepřesvědčila mě. Navíc mi přijde, že v lékárnách ta sleva teď hodně dlouho nebyla...

      Vymazat
    2. Nikol, já o lékárně nemluvím, mluvím o online stránkách http://www.dermocentrum.com/ kde jsem takhle (když byla akce 1+1 zdarma), koupila litr micelárky i s poštou za 525Kč, že ji chtěla i sestra, tak jsme se podělili. Cena bez pošty byla 480Kč.

      Vymazat
    3. Já vím, že ne, ale nechci jí objednávat přes net kvůli poštovnýmu, proto mě víc zajímala ta akce v lékárně :)

      Vymazat
    4. Nikol, ja nevim jak v praze, ale u nas byvala bioderma 1+1 podstatne drazsi, nez na tom derma... A tusim, ze maji pobocku v praze...postovny za 45 mi prislo krasny a furt sem to mela levneji nez z lekarny.

      Vymazat
  6. Já o ni nezavadila moc ani po recenzích, protože se mi nechce se táhnout až do Kauflandu... :D Ale mám v plánu ji zkusit, to rozhodně! :) Hned po té od L'Oréalu... A další už asi v "merku" nemám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jo to znám, já jsem zase líná jít do Douglase pro tu od Bourjois :D

      Vymazat
  7. Taky mě ze všeho hned pálí a štípou oči, takže odličovač očí ani to mléko určitě zkoušet nebudu. Když jsem měla dvoufázový odličovač očí od Alverde, tak mě taky štípal a strašně rychle se vracel do původního stavu, takže protřepávat jak blázen. Pak jsem zkoušela odličovač očí od Rimmel ( nejsem si jistá značkou ), když byl v Dm v nějakym tom výhodnym packu, no a štípal taky, hrůza. :D To už je ale asi problém u mě. Na odlíčení očí a obličeje jsem si oblíbila odličovací mlíko od Alverde s nějakou růží či co a ten mi vyhovuje. Neštípe fakt nikdy a už mám koupený snad desátý balení. :D Z těch čistících vod mi nejvíc vyhovovala růžová Bioderma. Ta mi dala dohromady zhoršenou pleť po vysazení HA, ale z ekonomických důvodů jsem se k ní po spotřebování druhýho balení už nevrátila. Zkusila jsem Lirene, když byla v akci a je celkem fajn.. už mi ale dochází a tak jsem si říkala, že zkusím tu Blanchette - do chvíle než jsem si přečetla to s těmi parabeny. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já slyšela, že hrozně štípe i ten od ryoru, takže na ty dvoufázové nemám ani pomyšlení..
      Taky by ěm zajímalo, co to bylo za značku od Rimmelu :D :D
      To mléko si vychvalovala i kamarádka, ale mně většina věcí od Alverde nějakým způsobem zhoršovala akné a měla jsme pleť po ní hrozně ulepenou :( A to jsem zezačátku byla z té značky tak nadšená. Nakonec mám ráda jen kompaktní pudr, oční stíny a melounové máslo na tělo.
      Mně třeba ty parabeny vyloženě nevadí, radši bych měla vodu bez nich, ale žíly mi to netrhá... Chtěla byhc zkusit ještě Mixu a Bourjois, ty nejsou zas tolik drahé. Navíc si říkám, proč kupovat 500 ml Biodermy, když mi třeba nesedne?

      Vymazat
    2. Nejsem si jistá jestli to byl Rimmel nebo jiná značka, jsem to napsala blbě. :))
      No mně se taky nechtělo kupovat velký balení Biodermy asi za tři stovky či kolik stojí a navíc jsem k ní měla vyhlídnutej i krém, protože jsem měla pleť fakt v hroznym stavu a ten vyšel 40ml asi za 360,-!! Takže jsem koupila sadu vody 250ml + ten krém a vyšlo mi to asi na 440,-Kč a to už se vyplatí zariskovat.

      Vymazat
    3. Já myslím, že na tom odličovači bylo napsáno Rimmel, ten co se prodával k oranžové Scandal Eyes :)
      A jaká krém to byl? Mně se teď po něčem dělají hrozné podpovrchové boláky :((

      Vymazat
    4. Růžový Sensibio Riche, měl by být ale na suchou, citlivou pleť, ale na pupínky pomohl taky. :) No ale na boláky by to chtělo asi něco silnějšího..tam nevim.

      Vymazat
  8. Já mám z Kauflandu ten dvoufázový odličovač na oči a jsem za tu cenu nadšená. Používá se mi lehce a rychle, ani mě neštípe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře :)) No, mně štípe jen někdy, ale právě kvůli tomu ho moc nemusím... Ale jsme důkazem toho sto lidí sto chutí :)

      Vymazat
  9. To je pro mne úplná novinka. Asi by se mi hodila ta micelárka a nechat si jí u našich, abych nemusela nic vozit, když tam jedu občas. Když projde, tak mne to nebude mrzet za tak výhodnou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Proto jí tahám i na cesty, protože mě nebude mrzet, když jí ztratím :D

      Vymazat
  10. Too sad that the Catrice Palettes won't be available in Czechia. But I could try to get you the Catrice Palette(s) you wanted and send it to you. Just let me know. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, Alexa .)) Thanks a lot, I am going to write you a message on facebook :))

      Vymazat
  11. Tahle micelárka mi stojí už pár měsíců na umyvadle, že ji doberu. Ani nevím, proč jsem ji přestala používat, ale dneska si parádně poradila s voděodolnou řasenkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? A co máš za řasenku? Mně na Essence Get Big Lashes Waterproof zas tolik nefungovala (ten dvoufázový to prostě zvládá rychleji).

      Vymazat
    2. Myslím, že právě tady tuhle od Essence, má tmavě modrý obal.

      Vymazat
  12. Pouzivam dvojfazovy odlivovat a sem tam aj mileralku, mlieko aj mna sialene stipalo

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)