Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 30. října 2013

p2 Lost In Glitter Go Dangerous!

Pěkný den všem :))

   Dnes tu mám pro vás třpytivý lak od německé značky p2 v odstínu Go Dangerous!


   Lak je svým způsobem jelly - samotná tekutina nekryje ani ve dvou vrstvách a je špatně pigmentovaná. O krytí se starají glittry, kterých je v lahvičce (i na nehtu) opravdu hodně. Třpytky mají modrou, zlatou a fialovorůžovou barvu.



   Lak se nanáší trochu hůř, třpytky mají tendenci utíkat, kam se jim zlíbí. A já byla trošku líná je popostrčit tam, kam patří, proto, prosím, omluvte vzhled nehtů :)
   Jinak je lak spíše vodovější. První vrstva schne excelentně rychle, druhé to trochu trvá. Tvoří hrubý povrch a ve finále vypadá jako texturovaný. Bez podlaku a nadlaku se mi ošoupal třetí den na jednom palci.



   Musím říct, že mě ten hrubý povrch neoslovil tak, jako lak v lahvičce. Proto jsem jej přetřela 2 vrstvami NYC Turbo Dry Top Coat.
   Takto mi ve mě lak evokuje ohňostroj na půlnoční obloze. Co ve vás? :)







   S nadlakem mi vydržel další dva dny, kdy se mi odloupl na 2 nehtech. 
  Pokud vás zajímá odlakování, tak s 2 vrstvami nadlaku je to trochu peklo a doporučuji alobalovou metodu namísto urputného mnutí tampónkem s odlakovačem. Chráníte tím nejen svoje nehty, ale hlavně i nervy :P
   Koupíte jej v každém německém dm za 2,45 euro. Pro mě je to určitě větší zázrak než Jolly Jewels, které mi vydrží sotva den.

Ingo pro bloggerky - děsně blbě se fotí.

Líbí/nelíbí? :)

Mějte se krásně :)

25 komentářů:

  1. Je krásný, ale více se mi líbí s nadlakem.

    R.

    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. :-) a co se prosim teblbe nefoti :-)

    Ten je krasny, pisu si do seznamu, co chci v Drazdanech :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krémový laky s normální fotitelnou barvou :D Třeba bílý lak se fotí moc dobře :D

      Vymazat
  3. mě se líbí a zrovna se v blízké době chystám do Německa, tak na něj mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera! Nevim, ale mně se asi víc líbí bez top coatu.

    OdpovědětVymazat
  5. ja ho plánujem dať na čierny podklad, tak snáď si trošku pomôžem :-) s tým vrchným lakom vyzerá fajnovúčko

    OdpovědětVymazat
  6. S nadlakem se mi líbí víc... Ale asi bych na to neměla nervy... :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš vždycky tak báječně nalakované nehty, obdivuji! :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásný a s tím nadlakem je to ještě lepší!

    OdpovědětVymazat
  9. Líbí se mi více s nadlakem :) já si dneska pěkně zlomila nehet na levé ruce, kterou používám při fotografování :( takže nevím co teď s tím, protože to vypadá šeredně a to na blog dávat nebudu chjooo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to nastve. Ja si zlomila v patek prostrednicek na prave, coz nastesti nevadi, na fotky :-)

      Vymazat
    2. To tedy jo! Úplně vykouslý roh, hotový hnus :D

      Vymazat
    3. Jé, to je mi líto Hani. Sama to úplně nesnáším, jeden krátká nehet a ostatní dlouhé. To je všechny pak musím zkrátit a vypadá to pěkně debilně :D

      Vymazat
  10. Jsem pro tu verzi s nadlakem, ta se mi líbí moc:) Ale protože se znám a jsem od přírody líná asi bych si řádně rozmyslela, jestli ho budu lakovat, hlavně s ohledem na odlakování:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tutto, vím co myslíš. Ja há taky vytáhnu až za dlouhou dobu :D Ale na Silvestra je podle mě jako dělaný :))

      Vymazat
  11. Jedno z mých kritérií pro lak je, aby byl hladký. Ještě do nedávna jsem si říkala, že bych ani ten pískový nechtěla, dokud jsem neviděla od GS odstíny Azzuro a Aquamarina. :D http://www.petralovelyhair.com/2013/10/nove-odstiny-laku-gabriella-salvete.html Teprve teď začínám váhat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já mívala kritéria typu - hladký, krémový, růžový nebo červený. A kde jsem teď? Kupuji si modré (!) hrubé laky se shimmerem :D :D
      Acquamarinu tu mám hned dvakrát, Azzurro ještě čeká na nalakování. Být tebou, zkusím aspoň jeden (obzvláště nové odstíny jsou krásné). Ale je to jako mor - máš jeden, zjistíš, jak jsou super a krásný a chceš další a další a další :d

      Vymazat
    2. Nechám to osudu, v pondělí skočím mezi přednáškama do drogerie a uvidím, co budou mít. :)

      Vymazat
  12. Jojo..takové laky se fotí nejhůř :( Ale je kráásnej.. sakriš, musím už konečně do toho Německa..achjoo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu :) jela bych tam znova, ale momentálně můj rozpočet požírají nové STARS :D

      Vymazat
    2. Já budu taky..akorát - u nás je jestě nemají :( AChjooo!!!:D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)