Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 16. října 2013

p2 Sand Style Polish - Seductive

Pěkný den všem :)

   Dnes tu mám pro vás vyloženě podzimní lak - pískový lak v odstínu Seductive od německé značky p2.


   Je ze stejné řady jako jeho modrý bráška Confidential, který se nedávno přestal vyrábět (bubáci německý!).

   Tento je vínový se zlatými třpytkami. Je zajímavé, jak se chová pod různými umělými světly - jednou vypadá hnědovínově a jindy jako středně fialový. Rozkošné :)) Každopádně mi připomíná Zoyu Faye a Essence Time For Romance zároveň. Je to opravdu krásná barva, která u Francouze sklidila nevídaný úspěch (takže s ním možná zabodujete i na prvním rande :D).




    Lakuje se mi lépe než STARS od Gabrielly Salvete a to z prostého důvodu - má užší štěteček, s kterým se lépe vykreslí oblouček. U GS se mi do širokého štětečku nabalí třpytky a je téměř dvojnásobný.

    Schne lépe než GS, přijde mi jako Rimmel Space Dust. S výdrží se to má následovně - třetí den se mi odloupl kousek laku na rohu palce, teď mám lak čtvrtý den a žádný jiný nehet není poškozen. Podlak jsem nepoužila.



   A velice zajímavě vypadá i 1 vrstva - lak vypadá jemně, spíše fialovorůžově.



   A jak už to bývá, než lak zaschne je výrazně tmavší než ostatní nehty. Takže ve finále vzhled laku v lahvičce může klamat.


   Pokud jste na takovéto barvy, doporučuji všemi deseti. Vypadá opravdu slušivě, elegantně a k tomuto období se skvěle hodí. Věřím, že ho však unosíte i v čase Vánoc :) Řekla bych, že bude slušet hlavně rukám se žlutým podtónem pokožky, jemně opáleným.

    Co dodat? Samozřejmě cenu - za 11 ml laku zaplatíte 1,95 euro - k dostání v každém neměckém dm :)


Jak se vám líbí? Mně opravdu hodně. A na závěr se loučím opět s netradiční pózou ruky (naštěstí ne tolik děsivou) :D



27 komentářů:

  1. tá minulá póza nebola vôbec desivá :-D lak je veľmi, veľmi, veľmi pekný, ten odtieň ma dostal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že zrovna tobě se líbí :)) chichichi

      Vymazat
  2. Tenhle lak je nádherný! Ten chci, nejlépe hned. Ach jo, proč nemůže byt u nás v DMku, hned bych tam došla. Mám tolik laků a žádný úžasný jako právě tento. Ten mne nadchl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výlet do Drážďan? :)) Já se bohužel tento rok do Německa už nechystám, tak ti nepomůžu :((

      Vymazat
  3. Je krásný! Takový neotřelý, zajímavý...

    OdpovědětVymazat
  4. Ježkovi voči ten je tak nádherný :) tak to ten svůj budu muset, co nejdrive nahodit ;) ten mým rukám určitě bude sluset než GS č.104, ktery mam ted nslakovany. Když v lahvicce se mi tak libil a na nehtech hrůza a děs proste mi nesedne ach jo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? No podle mě tyhle zlaté laky jsou vážně problém, protože jsou buď do žluta (a to sluší málokomu), nebo jsou tak zářivé, že zvýrazňují každou vrásku a ruce s ním vypadají staře a mdle :/ To stříbrná a bronzová mi přijdou milosrdnější :)

      Vymazat
    2. To rozhodně no uvidíš sama až ho dám na blog.

      Vymazat
  5. Ááááááách! (Fakt mě nenapadá, co napsat dalšího...:D)

    OdpovědětVymazat
  6. Lak vypadá nádherně! Na podzim super. Škoda, že není i v českém DM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musíme napsat email dm zastoupení, že takhle mají třžby jen v Německu :D

      Vymazat
    2. Souhlas budeme pořád otravovat a snad nám vyhoví :D

      Vymazat
  7. Ten bude v prosinci můůůůůůůj :-) tedy, pokud ho nestihnou vyprodat :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nějaký tam na tebe zbude :) Bohužel tyhle pískáče jsou ve stojanech p2 opravdu často vyprodané :/

      Vymazat
    2. No a já teď ani nemám jistotu, jestli se tam dostanu, kvúli změně práce, kdy budu muset do práce i nějakou sobotu, takže je to ve hvězdách :-o

      Vymazat
    3. Holky nevadí, udělám nálet a při nejhorším skoupím každý odstín třikrát :-D

      Vymazat
  8. Přenádherný to kousek ! Jednou bych se fakt ráda k těm lakům dostala. :)

    OdpovědětVymazat
  9. No tak ten je! Asi jsem se zamilovala :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný lak, zatím jsem nic špatného od P2 neměla :) a že nakupuju pravidelně :D
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
  11. No ten je tak překrásný Nikolko!!!! To je přesně barva, kterou bych na podzim nosila snad pořád a kdyby byl dostupný už po něm jdu, tyhle odstíny prostě miluju a určitě okouzlí nejednoho obdivovatele, to Ti naprosto věřím...A myslíš, že by mohl být i v rakouské dm? až dcera pojede, že bych ji vyslala do drogešky :-))) Krásný víkend Ti přeju!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. eM, nerada bych kecala, ale myslím si, že p2 je vyloženě jen v Německu :// V Rakousku je s-he jako u nás :/

      Vymazat
  12. Ježiš, já jsem jím tak uchvácená, že mi úplně vypadly písmenka z hlavy a nevím co bych k němu napsala :D No je božský! Krásná vínovo-fialová a v tom ty zlaté třpytky... slint... o tom se mi bude snad i zdát :D A to, že je pro mě naprosto nedostupný, mě dovádí pomalu k šílenství :D Co mi to děláš Nikol? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, promiň :) K Chocholouškovi jsem tě dovést nechtěla :)

      Vymazat
  13. Je nááádherný :-). Láska na první pohled :-). Chtěla bych ho, pokud možno hned :-)!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)