Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

neděle 20. října 2013

Rimmel Lasting Finish Kate Matte

Pěknou neděli všem :))

   Dnes vám přináším recenzi na zářijovou novinku od Rimmel - matné rtěnky navržené Kate Moss.


  Na začátek se přiznám, že z první kolekce od Kate (s černým obalem) mě žádné rtěnky nezaujaly. Každý o nich básnil a já si nikdy nevybrala odstín. Za to u matných sestřiček jsem objevila hned 2 dlouho chtěné odstíny - hnědomeruňková s jemným shimmerem a tlumená vínová.

   Světlejší 105 je zvláštní barva - ani cihlová,ani hnědá, ani meruňková, jednoduše něco mezi. Má jemný shimmer, který u rtěnek moc ráda nemám, tady mi však nevadí. Dává rtěnce punc zajímavosti a ve finále vypadá světleji a jemněji. Navíc je tak univerzálnější a sedí studeným i teplým typům. Kdysi jsem mívala podobnou rtěnku z Oriflame v odstínu Bare Pink, kterou jsem měla vážně ráda - byla jemná, tmavší nude, s kterou jsem nevypadala jako mrtvola, dlouho vydržela a vanilkově voněla. Léta jsem nemohla sehnat stejný nebo aspoň podobný odstín - až teď 105.

105

   Je to asi nejpřirozenější barva, kterou v matné Kate edici najdete. Sice vypadá jako rtěnka pro podzimní typ, ale překvapivě mi sedí (jsem studený, letní typ). Ráda jí nosím k hnědým stínům na denní nošení nebo třeba k tmavě modrým.
 

Moc si tu fotku nepřibližujte, mám teď šílenou pleť :)

   Odstín 107 je moc hezká vínovočervená barva, dost výrazná a skvěle pigmentovaná. Výborná na podzim na denní i večerní nošení. A kdo chce jít na Halloween za sexy upírku, určitě si tento odstín pořiďte :) Navíc není tak řvavá, jak se zdá. Osobně mi nesedí hodně zářivé vínové, ale tahle tlumená ano. Aspoň v této představě žiji několik let :D

107


Rtěnku už jste na mě viděli ve článku o záříjových novinkách.

   A když máme odstíny (celkem jsem jich viděla snad 7 - vínová, hnědocihlová, baby pink, červená, růžovooranžová, nějaká nude a hot pink), mrkneme se na vlastnosti.

   Obě rtěnky mají velice zvláštní parfemaci - výraznou ovocnou s příměsí salátové okurky. Vůbec nevím, co by to mohlo být, ale moc příjemně mi nevoní.
   Rtěnka je opravdu matná a sametová. Bohužel tmavší 107 zvýrazňuje suchá místa, je to vidět i na fotografiích. U světlé 105 jsem si ničeho takového nevšimla.
   Na rtech je velice zvláštní - je lehká a úplně nesplyne se rty. Vždy mám pocit, že si jí snadno setřu, do rtů se nevpíjí. Za to určitě může i její zvláštní konzistence - sama o sobě je velmi mastná, olejovitá. Ale je v ní ta matná složka. Jako byste do oleje dali pudr. Takováto konzistence mi není moc příjemná, mám radši hutnější rtěnky. S matnou e.l.f. jsem v tomto směru spokojenější.
   Nečekejte hydrataci. Jedná se o matné rtěnky a ty obvykle moc dobře nehydratují. Olejíček ve rtěnce vás moc nezachrání. Rtěnka vám rty ovšem nevysuší nijak výrazně. Spíš budete mít pocit sušších rtů díky té pudrové složce. Níkdy se mi po její aplikaci neobjeví nové šupinky. Balzám pod ní nedávám, protože pak nevydrží tak dlouho. Když ji však odlíčím, hned si ho dám.
   Výdrž, je velice zajímavá. U velmi pigmentované 107 větší než i lip stainu - až 6-7 hodin. Ne však díky konzistenci, ale díky pigmentovanosti. Ze rtů můžete setřít velké množství rtěnky a stejně budou rty červené. U 105 je to horší - bohužel 1-1,5 hodina. Což mi přijde opravdu málo na matnou rtěnku, která je navíc tak opěvovaná. Ze rtů se obě vytrácí rovnoměrně, nevzhledné kontury vás nečekají :)

   A celkové hodnocení? Ze začátku jsem byla docela zklamaná díky té zvláštní podezřele lehké konzistenci, přehnané parfemaci a u 105 slabé výdrži. Nakonec jsem si je zamilovala díky barvám a efektu matných rtů. 107 mám ještě radši díky výdrži :)

Koupíte v drogeriích za 130 Kč.


Už jste rtěnky zkoušely? Lákají vás nebo ne? :)
Mějte se fajn :)

26 komentářů:

  1. Moc hezká recenze! Ta 107 Ti sluší nejvíc a já jsem se na ni také dívala, ale právě kvůli vysušující konzistenci jsem si ji nekoupila. Tato matná řada mne nenadchla, na rozdíl o klasické řady by Kate....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Vyloženě vysušující rtěnka mi připadá jen od Essence a Alverde, tyhle vážně nejsou tak hrozný :) Jen ten pocit přepudrovaných rtů je zvláštní :)

      Vymazat
  2. Sluší Ti obě barvičky a zdá se mi, že Ti nějak povyrostly vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela jo... ale kvalita pořád nic moc... se ségrou se chystáme koupit MSM na vlasy (a já na artrózu), tak jsem zvědavá, jestli to pomůže víc než ty minerály neb Biosil.
      Díky Hani :)

      Vymazat
  3. Hrozně se mi líbí ta rudá, ale hlavně na tobě, protože mně tmavá rtěnka přidá hned několik let, zato tobě vůbec. Krásný. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Obě ti moc sluší :) Ta první mi přišla ze swatche na ruce dost tmavá a hnědá, ale na rtech vypadá krásně! Díky za ty swatche i s celým obličejem, protože někdy to je prostě potřeba vidět :D Když to člověk vidí jen na ruce nebo jen na rtech, tak to zkrátka zkresluje... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Niky :)) Ta 105 se špatně fotila, na ruce vypadá vážně tmavší, kdežto na rtech je to taková příjemná barva, ne moc tmavá. A do hněda vyloženě není, hnědá rtěnka mi hrozně nesluší a u téhle je to fajn :) Podle mě by mohla u opálenějších lidí vypadat i jako nude :)

      Vymazat
  5. O těchhle rtěnkách také chystám článek a musím přiznat, že mám docela rozporuplné pocity...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem nepsala na konce článku: tohle si fakt kupte, protože pokud se někomu nelíbí odstíny tak jako mně, tak se bez ní obejde. Ta od elfu mi přišla prostě lepší :-) Výjimečně :D

      Vymazat
  6. Barvy ti opravdu velice sluší a rtěnky se mi líbí. Měla jsem jednu z té černé edice a byla jsem spokojená, takže se po těchto červených také jistě poohlédnu. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Já z té černé pořád přemýšlím nad tou stříbrnou a nevím :D

      Vymazat
  7. Tu vínovou stejně asi potřebuju, je to nádherná barva... :) A ta nude taky není špatná... Co mi to děláš? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heeej :D Já už zapomněla na ten krémový deodorant od Baley a ty si mi ho dneska připomněla. Ber to jako pomstu za to melounové máslo od Alverde, které jsem si kvůli tobě prostě "musela" koupit :D :D

      Vymazat
  8. Sluší ti obě. Ovšem ta tmavší je úplně a zcela dokonalá. Vypadáš nádherně (s i bez :-).

    OdpovědětVymazat
  9. ta tmava je krasna! slusi ti to:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  10. V drogerii mě nezaujala ani jedna, všechno mi to přišly jako neoriginální barvy, ale asi jsem se mýlila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chyba má milá :) Vidíš, ale mě teřba nezaujaly ty Lip Seduction a u tebe se mi hrozně líbily :))

      Vymazat
  11. Mám 103 čo je taká baby pink no a teraz nutne potrebujem aj 107 !! :) tebe ta vínova velmi pristane !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu baby pink si pamatuji, říkala jsem si, že by mi maximálně neslušela :) Ovšem tobě, Patty, sluší snad všechno. 107 bude určitě taky :)))

      Vymazat
  12. ta 105 je ozaj krásny odtieň :) veľmi sa ti hodí

    eR.Ka.

    OdpovědětVymazat
  13. Obě dvě ti moc sluší :), já nějak po matných rtech netoužím, jsem spíš na lesk a třpyt :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)