Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

čtvrtek 24. října 2013

Rtíky jako maliny :)

Dobré ráno všem :))

   Taky máte rádi maliny? Já bych se po nich mohla utlouct. Mám je nejradši z celého ovoce, zeleniny i masa :D A proto, jakmile je nějaká kosmetika s vůní malin, musím ji ihned vyzkoušet. Tak jako tohle duo od Rochera :)


Balzám na rty s malinou

   Když mi na jaře docházel můj oblíbený mandlový balzám, rozhodla jsem se zkusit nějakou lehčí verzi na léto. Nesáhla jsem ani po hroznovém víně ani po kokosu (i když ten můžu taky :), ale po malině.


   Balzám má růžovou barvu. Připomíná mi trochu třešňové Labello, jen s tím rozdílem, že rocherovská růžová na mě působí krapet přirozeněji. Právě díky jemné pigmentaci jsem ho letos nosila na dovolené, kdy mi přišlo vážně zbytečné chodit na pláž se rtěnkou nebo leskem. Takto jsem aspoň nevypadala jako mrtvola :) (Mám hodně bledé rty.)

A nechtěl ostřit a nechtěl...

   Samozřejmě tohle mazadlo na pusu úžasně malinově voní. Nevoní chemicky, což absolutně nechápu - ve složení není ani kousek maliny! Beru to jako klamání zákazníka - balzám má na obalu maliny, má je i v názvu a není v něm ani zrníčko z maliny? Každopádně se Francouzům podařilo namíchat z chemické parfemace věrohodnou malinovou jemně nakyslou vůni :) Ve složení však můžeme vyzdvihnout bambucké máslo, jojobový a palmový olej a vitamin E.


   Konzistence je mastněvoskovitá - ani vyloženě mastná, ani tuhá, že byste se s tím namazali jen na Sahaře. Mně tahle střední cesta vyhovuje nejvíce. Jsou některé voskové balzámy, co se špatně roztírají a jsou některé mastné, co vůbec nehydratují a kůže pod nimi ošklivě popraská.


   A teď to, co vás zajímá nejvíc - hydratace. Je dobrá. Dokáže vyzmizíkovat šupinky na rtech a předejít dalším. Během dne mi stačí aplikovat jen 2-3x na rty. Jenže jen v létě a okolo něho. Ráno, kdy teploty byly u nuly, mi nestačil a musela jsem balzámem častěji přejíždět po rtech. Mám pocit, že na zimu bude balzám krátký a já se opět vrátím k tomu s mandlemi nebo zkusím jojobový. I když je pravda, že já mám rty od přírody hodně suché.
   Celkově je to dobrý balzám, ale top není. To je pan Mandlička nebo měsíčkový od Alverde :) Ovšem v létě se k němu ráda vrátím, právě kvůli té barvě a malinové vůni.
   4 gramy stojí 75 Kč a mně to přijde jako přijatelná cena za balzám :)

Lesk na rty malina


   Okolo tohohle lesku jsem hodila jak okolo horké kaše. Pořád jsem si říkala: "Vždyť ty nemáš ráda průhledné lesky a už vůbec ne v tubičce. Stejně ho nebudeš nosit." Tak jsme ho oželela a říkala si, že tuhle malinovou věcičku jednoduše nezkusím. A o to větší radost jsem měla, když jsem ho na jaře dostala k nákupu.
   

   Aplikátor je zkosený, pro mě naštěstí. S těmi oblými jsem se nesžila a asi ani nesžiji. Taky je tak nemáte rády?


   Podobně jako balzám je jemně zbarvený dorůžova. Tahle růžová je však o něco teplejší a šťavnatější. A na rtech není skoro vidět.
   Lesk je vážně hodně lesklý a já si ho dávám jen trochu. Vadí mi průhledné lesky z toho důvodu, že mi s nimi líčení připadá nekompletní a typu: Právě jsem snědla mastnou jitrnici a ještě jsem vylízala talíř :D
 

   A jaká je jeho vůně? Božská, absolutně božská! A to tak, že bych jí chtěla sníst, obklopit se jí naprosto celá. Jako bych si lehla do kádě plné těch nejvoňavějších malin z lesního palouku, kam svítí slunce, ráno padá rosa a nikde není ani živáčka. Hodně mi připomíná úžasnou malinovou toaletku ze stejné řady, v které bych se pro změnu nejradši koupala každý den :D
   Pokud vás zajímá chuť, tak vám jí nepovím ani u lesku ani u balzámu. Já si rty prostě neolizuji, pokud na nich něco mám.
   Jenže tenhle růžový mrňous mě nedostal pouze vůní. On úžasně hydratuje! Rty jsou po něm krásně vláčné, jemné, bez šupinek. Opravdu kam se hrabe Essence, L´Oréal...
   Za tohle určitě může konzistence a složení. Nuže, lesk nelepí jako klasické lesky. Lepí spíš jako olej, po rtech taky jako olej klouže. A proč?
   Protože složení je plné olejíčků - mandlový, meruňkový, hroznový a... je tu! Výtažek z maliny. Sice až vzadu, ale je tam :)


   Osobně jsem si ho zamilovala a kdyby byl více pigmentovaný, je se mnou dost často. Ráda ho nosím doma místo balzámu, protože hydratuje líp než některé (dokonce i zmíněný malinový).
   10 ml vás přijde na 79 Kč. Za sebe určitě doporučuji.

   Na závěr ještě fotka obou produktů na ruce.

balzám vlevo, lesk vpravo

balzám vlevo, lesk vpravo

A co vy? Máte zkušenost s těmito výrobky? A jaká je vaše nejoblíbenější ovocná parfemace?

Mějte se krásně :)

25 komentářů:

  1. Taky miluji maliny :) Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první fotka s těma malinama je krásná, ale obdivuju tě, že jsi to zvládla nafotit a nesnědla jsi u toho ty maliny :-D Já od YR snad ani nikdy nic nezkoušela, nějak mě ta značka vůbec neláká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, hned po nafocení maliny putovaly ke mně do žaludku - splnily svůj účel na jedničku :D

      Vymazat
  3. Tak malinky bych brala. Ten lesk na rty mám, ale vanilkový :)

    OdpovědětVymazat
  4. Malinový balzámek mám a mám ho docela ráda, lesk vypadá dobře, ale ne, lesky nenosím. :) Nebo jen minimálně a na to mi stačí ty, které mám doma. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky ne, An. Jenže tenhle je fajn na doma jako balzám, ven jsem ho samostatně měla jen asi 4x. Holt komplex umaštěný pusy :D

      Vymazat
  5. Maliny taky miluju! Lesky moc nepoužívám. Krásně zpracovaný článek!

    OdpovědětVymazat
  6. Kromě laků jsem neskutečně ujetá na jakékoli mazání na pusu - balzámy, lesky, rtěnky...je mi jedno jaká barva, unosím všechno. Pořád musím mít něco na puse. I když pozoruju, že čím jsem starší, tím více se vyžívám v tmavších barvách. Moc pěkný článek, do toho balzámu možná půjdu, u lesku mi bohužel vadí ta tuba :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako vejce vejci - taky miluji mazání na pusu a laky :D
      Já to mám dspíš naopak, dřív jsem měla ráda hodně tmavý rtěnky, teď jsem spíš u přirozenějších nebo hodně výrazných :¨)

      Vymazat
  7. No jo, když tobě prostě slušej. Já si vzít takovouhle barvu, tak vypadám trochu nemocně. A ještě ke všemu lesko, no fujky, to vůbec :D
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, jsem na tom stejně :) A lesky nesmím, vypadám v nich díky svým nádherným nabucaným tvářičkám jak přerostlý umaštěný dítě :D

      Vymazat
    2. Jé, Sabi, pošli mi fotku umašťěnýho malýho parchanta :D
      No a právě proto toho lesku dávám jen málo a na doma :) Nebo do něj zapouštím tmavší rtěnku, to vypadá moc hezky :)
      Díky, Veru :-*

      Vymazat
    3. Hehe, tu fotku bych taky moc ráda viděla 8-) :)))

      Vymazat
  8. Maliny mám taky moc ráda.. Miluji všechny malinové věci, šampon, balzám na rty, sprchový gel, tělové mléko.. Dřív jsem ujížděla na melounu a teď na malinách :D:D

    Hezký článek, pobavilo mě to s tou jitrnicí :D:D Jsi vtipná Niky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak meloun taky můžu, hlavně ten cukrový. Mňam a teď si mi na něj udělala chuť :D
      A moc děkuji :))

      Vymazat
  9. Přesně tenhle lesk mám a je to můj nejoblíbenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, vážně? :) Jsem vždycky hrozně ráda, když mi někdo potvrdí moji teorri, nepřipadám si potom jak blázen :D

      Vymazat
  10. Maliny miluju:) škoda, že mám hodně citlivé rty, takže si jen tak nějaký nemůžu dát na pusu..hlavně třeba tyhle parfémované:(( ale musí skvěle vonět!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je mi líto :(( Já mám tohle jen okolo očí, ale i tak znám, jaký je to opruz odepřít si některé voňavoučké výrobky...

      Vymazat
  11. Ten lesk jsem jednou dávala do GA, tak to jsem ráda, že je takhle skvělý :). Já mám vanilku a taky jí úplně miluju, asi se podívám po dalších příchutích :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni, vážně mi přijde super. Mě ještě láká ta šťavnatá mandarinka :)

      Vymazat
  12. chtěla bych se zeptat kde se dá koupit ten balzám?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obojí seženeš v obchodech Yves Rocher nebo na jejich eshopu :) (http://www.yves-rocher.cz/)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)