Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 2. října 2013

Shopping in Regensburg

Pěkný den :)

   Když tu byl článek o nakupování v Drážďanech, nemůžu vás připravit o nákupy z Regensburgu :)


   V centru města můžete narazit na 2 velké nákupní galerie. Ta menší, Galeria Kaufhof, nabízí hlavně luxusnější zboží a spoustu sladkostí. Nenajdete tam rozdělené obchody jako u nás v Metropoli, Palladiu..., vše je tak nějak dohromady a pevné stěny mezi obchody nejsou.


   Jakmile jsem vešla a uviděla stojan Jelly Belly, bylo jasno. Mám pro tyhle gumové fazolky hroznou slabost a letos v Drážďanech na ně nebyl čas. Tak jsem si rovnou koupila 200 gramů a vzala od každý příchuti trochu. Za 100 g zaplatíte 2, 39 eur.

Vítězoslavný pocit - řádně těžký pytlíček plný Jelly Belly je můj :D

Seznam všech příchotí tradičně najdete na všech sáčcích.
 Vždycky mě baví ochutnávat příchutě a porovnávat obrázky s realitou :) 

Jelly Belly makes happy belly :)

   Druhá nákupní galerie se jmenuje Regensburg Arcaden. Můžete do ní vstoupit klasicky zvenku, nebo rovnou průchodem z vlakového nádržaží.

Vlakové nádraží v Regensburgu

Foceno ze skleněného tunelu spojující obchodní centrum a nádraží.

   V tomto obchoďáku najdete vše možné - fast foody, klasickou konfekci (Pimkie, H&M...), dm, Douglas, Kiko, elektro a Kaufland. Parkování v podzemních garážích stojí na celý den 3,50 eur.

   V Kiko (na tuhle značku často narážím na německých blozích) jsem si koupila mono stíny - matné, světle hnědošedé. Zajímavé, že tester v prodejně se mi zdál mnohem pigmentovanější :/ Tenhle odstín byl zrovna ve slevě (1,90 euro), ostatní byly 2,90. Laky na nehty stojí 2,90. Vzala jsem si světle modrofialový a jsem na něj moc zvědavá. Rtěnky se pohybují okolo 7-9 eur, zbytek mě moc nezajímal.



   Do dm jsem zamířila hlavně pro pískové laky p2, neboť s odstínem Confidential jsem byla velmi spokojená. Za jeden zaplatíte 1,95 eur, za glittrový Lost In Glitter 2,45 a za lak p2 Last Forever 1,75.

Zleva doprava - glittrový Go Dangerous!, pískové Classy, Seductive, Lovesome a klasický Hold Me Tight!

   Taky jsem zašla do Douglase, jen tak se podívat. Jenže "jen tak se podívat" vždycky znamená "jen tak něco koupit" :D Vzala jsem obrovský sprcháč s melounem od firmy I love... (500 ml za 5,99 eur a já vím, že tu mám 11 sprcháčů v řadě, tedy už 12, ale melounu jsem neodolala :), balzám na rty s třešněmi od Anatomicals (2,99 eur) a pytlíčkovou masku od téže firmy (99 centů). Jako dáreček jsem dostala bázi pod makeup od značky BeYu, kterou vůbec neznám a která se v Douglasu dala koupit. Z těch dalších značek tam seženete Flormar, Essence, Artdeco, klasicky Dior, YSL, Chanel...


   Celkově mé kosmetické nákupy vypadaly takto:


   Kdyby jste se divili, proč je toho relativně málo, tak je to z důvodu, že jsem kupovala hodně dárečků a věci do swapu se Suzi :)

   Co se týče Kauflandu... je hodně podobnýmu tomu našemu, jen ta zelenina tam znovu neožívá :D A taky tam najdete věci, které u nás nebudou ani za sto let. Třeba malinové želé od Dr. Oetkera je šílená bašta, na kterou dostanu vždycky chuť, když vidím nějaký americký film, kde tohle želé vystupuje (teda třese se :D). A nemá chemickou pachuť :)
   Schválně jsme vzala vanilkovou Coca Colu (66 centů), na kterou pějí ódy snad stovky bloggerek. Vůbec nechápu proč, protože je hrozně umělá, navoněná, sladká, fujtajbl... Milka preclíky (1,59 euro) jsou klasika, jako malá jsem milovala ty od jiné firmy (měly modrý obal a oranžovočervený nápis :) a teď jsem ráda za tyto. 
   Když už jsme u té Milky, prodávají spoustu neznámých příchutí. Tahle velká Choco Jelly (3,49 eur) je plná želé kousků, lentilek a praskajících kuliček. Aneb nejvyšší stupeň obžerství zhmotněný do 300 g :D
  Jako člověk s intolerancí laktózy taky vítám větší výběr sojových jogurtů. A hlavně ty ve velkém balení za dobrou cenu (1,49 euro).


   Taky se mrkněte na cereálie Kellogg´s. Ve Francii jsou stejně oblíbené jako ty od Nestlé a mají spoustu příchutí. Obzvláště Tresor jsou vynikající :) (2,49 eur)


   Z těch dalších nákupů... Ve městě byly v sobotu trhy, kde můžete koupit spoustu krásně vonící zeleniny a ovoce, čerstvé lesní houby nebo milion druhů čerstvých těstovin :)



   A pokud jsme u jídla, chci vám ukázat výlohu jednoho obchůdku, který nás dostal do slova a do písmene.... Ta výloha je úplně prázdná oproti tomu, co bylo uvnitř. Tam jsem se však fotit neodhodlala.


   Pokud dostanete hlad a chcete mermomocí něco typicky německého, budete muset dlouho hledat. Všude jsou pizzerie a kavárny a restauraci s německou kuchyní byste spočítali na jedné ruce. My jsme našli jednu s přijatelnými cenami a výbornými jídly. Já si dala kachničku se zelím a bramborovými knedlíky (ano, vážně to jsou knedlíky, ne nastrouhané slepené brambory :) (13,50 euro) a k tomu černé pivo. Sice jsem říkala kleines, ale dostala jsem velké :D Ovšem bylo dobré, hořkosladké bez kyselého nádechu. 


Bylo to tak dobrý, že jsem snědla všechno :D

Magda Vašáryová sice u pití piva vypadala líp, ale mě to zas tolik netrápí :D Hlavně, když chutná!


   Jako zákusek jsme zvolili zmrzlinu, protože tu mají na každém rohu. Nalákaly nás vystavené kornouty s čokoládou a oříšky. Ovšem velké zklamání přišlo, když nám do nich zmrzku nedali... A ještě větší bylo, když nám nedali 2 kopečky do 1 kornoutu, ale 2 kopečky do 2 kornoutů a ani se nezeptali :D Aspoň nám jí ozdobili čerstvou malinou a oříšky :) Ovšem porce byla docela malá, za 1,55 euro nic moc.


Příchuť malinovovanilková s hořkou čokoládou.

Příchuť Maxi King :)

   Z oblečení jsem si nekoupila nic, nějak nic nepotřebuju. Ovšem zaujalo mne, že ve spoustě obchodů s klasickým oblečením si můžete koupit tradiční německé kroje :) Jestlipak to někdo nosí v reálu, třeba do práce...?


   Mezi vlakovým nádražím a centrem je také samostatný obchod Alnatury, která se u nás objevuje hlavně v dm, občas v Globusu.


   A na závěr vám jen ukážu krásné květinářství :)



Takže města v Německu se dle mého liší jen architekturou, nakoupit se dá skvěle všude :)

Co vy tu v Česku postrádáte z té německé nabídky nejvíc? Já p2 a Jelly Belly (ano vím, že jsou v Candy Shopu, ale jen málo příchutí). 

Krásný den :)

43 komentářů:

  1. já chci ty pískáče :-( :-D

    Krásný nákupy, asi vyslyším otce a do toho Německa na Vánoční trhy přeci jen vyrazíme :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tebe zve tatínek na výlet do Němec? Neváhej a jeď! :D
      Škoda, že jsem se to dozvěděla 1 den předem, jinak bychom se mohly domluvit, že bych ti nějaké přivezla... Tak třeba příště, ale tenhle rok už do Německa znovu nepojedeme :( Škoda, že p2 není i v rakouských drogérkách.

      Vymazat
    2. no, my máme po dálnici k hranicím s Německem 40minut :-D A předevčírem tu seděl na pc a počítal. Nechal tu i lísteček s datem 13.12. a jmény možných měst (Dr asi budou Drážďany, V netuším).

      Když ale já tu němčinu tááák nesnáším :-D

      Ale nákupy moc pěkné

      Vymazat
    3. tak na V mě z těch bližších větších měst taky nic nenapadá... Nj vy to máte ještě blíž než my :)
      Já němčinu taky nemám ráda, hrozně se mi ten jazyk nelíbí, je těžkej a divnej :D

      Vymazat
    4. jo, divnej, to je přesný :-D

      no, stejně závist ty pískové :-)

      Vymazat
  2. Já bych si taky vybrala, ale zkrátka si nechám zajít chuť... :D
    Jinak ale krásné nákupy... :) Mně u nás chybí hlavně ty "jídelní" věci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně pořád nedocházím, jak tu trápím ty, co to mají daleko... Ani nevím, jaký jsou nákupy třeba v Polsku...
      Mně tu chybí spousta jídelních věcí, z Německa, Francie, Švédska, Anglie... asi nemá cenu pokračovat :D

      Vymazat
  3. Ach, Jelly Belly... Vždycky si připadám, že jsem v kouzelnickym světě a čekám na divný příchutě a ono nic:) Závidím I love... sprcháč, jen ho vidím, dala bych si meloun:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju si, když běžel v kinech první díl Harryho Pttera, jak nějaké ve fialovém obalu prodávali - narazila jsme na jednu opravdu hnusnou :) Takže jsme ráda, že u Jelly Belly je nenajdu. Ale některé by byly zajímavé, třeba vosk do uší mě opravdu láká :D

      Vymazat
  4. Jelly Belly by mi asi udělaly největší radost :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Ještě by mohly mít ty divný příchutě jako Bertíkovy fazolky tisíckrát jinak :)

      Vymazat
  5. Německo je bezva, čím jsem starší, tím víc ho oceňuju. Mimojiné kvůli tomu jídlu:) Když jsme letos na jaře jeli do Mnichova, tak jsme to brali netradičně přes Šumavu a byla zrovna neděle, v každé bavorské vísce se našlo dost lidí v krojích, mladé nevyjímaje. Takže si dokážu představit, že se obchod s kroji uživí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže další zpráva o tom, jak to s kroji je. Já jsem je tam na nikom právě neviděla, asi je to v těch menších městečkách.
      V Mnichově jsem ještě nebyla, stojí za návštěvu? :)

      Vymazat
  6. Bydlím kousek od Německa, do nejbližšího města to mám asi 15 km, je to relativně malé město, cca 10tis. obyvatel a do okresního to mám asi 35 km. Posledních pár let si nejenom oblečení nakupuju v Německu, mám zjištěno, že ve stejných řetězcích koupím stejné oblečení levněji než v Čechách.
    Moje máma pracuje v Německu, zejména v Bavorsku a od ní vím, že bavorské kroje - Dirndly tam nosí opravdu hodně lidí, na všechny možné příležitosti, od nejmenších prcků po nejstarší, do práce ty kroje nosí třeba servírky:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že vím, jak to s těmi kroji je :)Tady už se to moc nevidí, i máje už nejsou tolik častý. Je hezký, že Němci stále udržují tradice, přestože se jedná a hodně moderní stát :)

      Vymazat
  7. S těmi kroji je to zajímavé. Jsou hrdí na svůj národ a kulturu. Jinak já bych brala ty pískové do růžova. Ty jsou nádherné! Uvažuji nyní o výletě do Vídně nebo jen do Drážďan. Ještě uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, jen my chceme být za akždou cenu moderní a in...
      Schvaluji obě města :) Drážďany lepší na náupy, Vídeň na památky :)

      Vymazat
  8. Krásný článek, taky bych si tam hned zajela na nákupy! :D

    Jinak bych chtěla poděkovat za dáreček (ano, jsem to já, výherkyně z facebooku :D ), moc mě potěšil, laky jsou nádherné, přesně moje barvy a ty sirčičky jsou strašně roztomilé! Taky díky za milý dopis :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Klári :) Jsme ráda, že balíček dorazil :) S těma sirkami jsem si říkala, že budou podzimní večery, tak ať je čím zapalovat svíčky :) Navíc, když německý balíček, tak německé sirky :))
      Jsem ráda, že se líbí :) Bohužel třeba těch čerevných a černých pískových laků tam víc neměli...

      Vymazat
  9. Nikol, hrozně moc ti sluší ta tmavá rtěnka! Dají se ty Jelly Belly sehnat i u nás? Já to vůbec neznám :D

    P. S.: Taky jsem měla v sobotu kachničku :P Od babičky, nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam mňam od babičky :P Jelly Belly se dají sehnat v Candy Store v Praze (myslím, že mají i eshop), ale mají málo příchutí.
      A díky, Hani :)

      Vymazat
    2. No tak do Prahy to mám už trochu z ruky :D Mi lákají asi proto, že vypadají jako Skittles a ty já vážně můžu :)

      Vymazat
    3. To kdybych věděla, tak jsem ti nějaké vzala... Jenže to si je neznala :D
      tady s edají koupit: http://www.candy-store.cz/subdom/eshop/jelly-belly-14/
      ty balené, ale poštovný je 120 Kč, to se krutě nevyplatí. Max. bych ti pro ně mohla skočit :)

      Vymazat
  10. Skvělé nakupy, na KIKO lak se taky chystám :) Souhlas, že by p2 by mohlo být i u nás. stejně tak i Revlon :) Bonbónky taky neznám jako moje jmenovkyně :) no a že Ti to na fotkach děsně sluší snad ani nemusím psát ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, hani :) Jo, Relvon by tu taky mohl být :D

      Vymazat
  11. :o) KIKO :o) to mi nenapadlo :-D neboj, pri ďalšom nákupe ťa už nebudem obmedzovať, si to vynahradíš :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. prý omezovat... jak já se těším na můj slovenský balíček :))) <3

      Vymazat
  12. Ty jsi naprostá potvora, doufám, že to víš! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Speciálně kvůli tobě jsme ten článek psala, abych tohle krásné oslovení schytala :D

      Vymazat
  13. Já o Jelly Belly slyším prvně, ale vypadají fakt chutně. Asi bych měla nutkání si dát do pusy celou hrst těch fazolek. :D A jinak teda krásnej článek. Já normálně o výletech moc nečtu, většinou jen mrknu, co se nakoupilo, ale tohle mě bavilo a nákupy super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, zlato, to je úžasná poklona :D To jsme to musela napsat nějak dobře, když tě článek zaujal :D
      Já si dám maximálně do pusy 5, protože mě baví je rozpoznávat a jíst samotné :)

      Vymazat
    2. Umíš psát, čtenáře vtáhneš do "děje" takovým stylem, že jsem nakonec měla pocit, jako kdybych tam byla s váma. :D Není to poprvé, co mě u tebe bavilo číst něco, co jinde ne-e.

      Vymazat
    3. Souhlasím s Romčou jen u mála blogerek čtu články s takovou chutí :) jsou to ty, co mám v odběrech :)

      Vymazat
    4. Tak to jste mi, děvčata, udělala obrovskou radost :)) Já ěmla ze slohů 2 a 3 :D

      Vymazat
  14. Vypadá to tam pěkně :) A to jídlo!! :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adame, souhlasím. Ach to jídlo! Kvalitních mňamek není nikdy dost :) A tam mají vážně skvělé :) To jen k nám se vozí odpad z Evropy :/

      Vymazat
  15. To jsou krásné nákupy a stejně mě nejvíc baví Tvoje mňamky :-)) a s tím pivem Ti to sluší skvěle! Hned bych jela na nakupovací výlet za hranice, kdyby mi někdo půjčil platební kartu:-) Jinak mi tady schází takový ten lidský přístup a ceny jsou tu dost často přemrštěné s nulovým servisem, např. úsměv prodavačky zdarma...I když dnes nemůžu říct ani zbla, protože jsem proletěla Douglasem, chtěla jsem očumnout stíny Artdeco a skvěle jsem si popovídala s prodavačkou, tak že kdybych nespěchala na schůzku, tak si od ní koupím i to, co nepotřebuju a vím, že zrovna do tohohle Douglasu pojedu raději extra jen kvůli jejímu přístupu. U nás v Douglesu myslím Essence a Flormar nemají, ne?Jinak jsem málem právě koupila dneska bázi BeYou, o které píšeš a moc se mi líbily jejich švestkové stíny, tak mě ruka svrběla hernajs :-) - taky tu značku neznám a není o ní slyšet - a neprobádané vody, to mě láká :-)..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Essence tam snad mají, ale jen vůně, pokud se nemýlím. Flormar ne.
      Takýe BeYou je i u nás?? To abych tu bázi rychle vyzkoušela a mrkla na zbytek sortimentu :))
      Nákupy v ČR to je kapitola sama o sobě... poloviční sortiment, všechno 3x dražší, nepříjemný prodavačky.... Občas si říkám, jak je možný, že se tenhle stát vyvinul tak špatně...
      A moc děkuji <3 hezký zbytek víkendu :)))

      Vymazat
    2. Jó BeYou je určitě u nás, právě když jsem žvanila s tou vyjímečně příjemnou prodavačkou, co i něco věděla, tak mi tuhle značku doporučovala,, ceny nejsou přehnané, když vidíš, jak se prodávají stíny v drogešce za dvěstě...a houby vydrží...No ty nákupy, taky často přemýšlím, jestli je to lidma nakupujícíma, nebo čím. Pak člověk radši nakupuje přes eshop, když všechny ty "nadšené" prodavačky vidí a přitom by to mělo být to plus, co může kamenný obchod nabídnout - lidský přístup, rady, pokec - ale tady nic. Pěkný den!!!

      Vymazat
  16. Hehe, moc se mi líbí, jak se toho nebojíš a klidně si dáš kachničku a pořádně ji zapiješ :) Tak to má být. Slečny, co se drží svého skrovného salátku, nevědí, o co přicházejí ;)
    A nad zmrzkou se mi sbíhají sliny, což není moc rozumné v tuhle denní dobu... :D

    Kosmeticky: BeYu by měla být k dostání i u nás v Douglasu, aspoň v některých ji mívají. Pískáče a obecně P2 mi tu fakt chybí, mám jejich laky za kvalitní. A Kiko taky nebude špatné, zatím tedy nemám vyzkoušeno dost na všeobecný ortel, ale co mám, to se mi líbí a baví mě :)

    Jo a ještě k těm krojům: netuším jak je to konkrétně v Německu, a i tam se to bude lišit kraj od kraje, ale co jsme viděly ve Švýcarsku, tak tam se to taky prodává houfně a údajně se to i hojně nosí, jak říkala Verčina teta. My jsme tedy to štěstí někoho v kroji na ulici potkat neměly, ale vlastně by mě to až tak nepřekvapilo po tom, co o Švýcarech vím, jací jsou patrioti a tak... a u Němců to bude dost podobné.

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  17. Miluju články o cestování. Ještě, když se to spojí s tím, co tam člověk mohl zažít, nakoupit, sníst :). Do Regensburgu bych se taky ráda podívala, jelikož jsem tam ještě nikdy nebyla a nemáme to zase až tak daleko. Tak snad někdy :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Snad to někdy vyjde, to město za to určitě stojí :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)