Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 4. října 2013

Záříjové novinky u slečny M. :)

Pěkný den :)

   Asi bych vás neměla ochudit o měsíční nákupy, které se staly pravidelnou součástí blogu. Jestli vás přestávají bavit, dejte mi vědět do komentářů :)


   V srpnových nákupech jsem vám říkala, že si koupím jen 1 Nubar (Gem), 1 China Glaze ( Do Not Make Me Wine), NYC Turbo Dry, šampón proti padání vlasů a oční sérum Alverde. Oba laky mám, NYC nemám, šampón jsme dostala od přítele a sérum jsem si koupila. A nejen to... ajaj. Radši mi nevěřte ani slovo a já vám na oplátku už nic nebudu slibovat :D (kromě soutěží pro vás, ty poctivě dodržuji :)

   Tak si koukám na tu zmíněnou Chinu a Nubar na modeláži nehtů a říkám si: Přece se nepotáhnu takovou dálku (ok trvá to 30 min. tam a 30 min. zpátky :) pro 2 laky. Brouzdám si eshopem a tu vidím krasavce Nubar Raspberry Truffle. Krásné swatche, poslední kousek, šup tam s ním :) Mohli jste ho vidět zde
   Koukneme, co mají ve výprodeji. Ááá Konad láček. Mám Shining Orange a není zas tolik špatný, zkusím i Shining Wine. No tenhle kryje docela špatně, i při 3 vrstvách to není ono... Za 29 Kč je mi to jedno, ale žádný si už určitě nekoupím. A taky dlouho schne.
   Jednoho krásného dne mi přijde email z Hairbeauty: Naskladněny laky China Glaze. Koukám, mají i novou kolekci, paráda. A najednou se mi v hlavičce makovičce rozsvítila žárovička (tedy neonový nápis) Ahoy! Och měli ho! Dlouho vytouženou lásku! Vzala jsem ještě jeden lak pro kamarádku jako dárek. Docela jsem se držela :)

Zleva doprava: Nubar Gem, Nubar Raspberry Truffle,
 China Glaze Do Not Make Me Wine,China Glaze Ahoy!, Konad Shining Wine

   Z drogérkových laků jsem si koupila Gabriellu Salvete 156. Je podobná miláčkovi Essence Irreplaceable, ale mnohem víc do hněda. Ovšem tenhle odstín (stejně jako stříbrný 118 a zlatý 104) byl ve slevě za 40 Kč, takže asi končí. Vedení GS na Facebooku na můj dotaz ohledně těchto odstínů neodpovědělo, přestože mojí zprávu na 100% četli... Zase. Jestli se stále rozhodujete zda koupit či nekoupit, radím rozhodnout se rychle :)
   Dále pak Miss Sporty Metal Flip č. 040. Zatím jsem ho zkoušela jen na papír, ale přijde mi, že od barvy ve flakónku liší opravdu hodně... Naivně jsem si myslela, že by mohl být jako Nubar Iris Dust. Že já se nepodívala na swatche...
   Maybelline Polka Dots jsou celkem hitovka, mě zaujal jen ten černobílý v průhledné tekutině. Cena 40 Kč v dm a už je asi neseženete, neboť jsou beznadějně vyprodané.
   Boom zažívají i pískové laky. Po Gabrielle Salvete, Zoye, OPI a p2, přichází s těmi svými i Rimmel. Mě nejvíc zaujal béžovohnědorůžový odstín Aurora a časem se vrátím i pro Total Eclipse :) Krásné swatche najdete u Suzi :)

Zleva doprava: Maybelline Polka Dots, Gabriella Salvete 156, Rimmel Space Dust Aurora, Miss Sporty Metal Flip 040

Maybelline Polka Dots přes Catrice Don´t Tell Mademoiselle! Taky vám to připomíná křepelčí vajíčka? :D

   Když jsem byla v drogérii, vzala jsem i 2 matné rtěnky Kate Moss. U té původní řady s černým obalem mě nezaujala snad žádná barva, tady hned dvě. 105 je hnědobroskvová s velmi jemným svěžím shimmerem, kterou jsem už dlouho hledala jako náhradu za úžasnou rtěnku Oriflame Giordani Gold Barely Pink. 107 v tyčince působí tmavě, ve skutečnosti je to příjemná vínová, taková ta tluměnější :) Cena 130 Kč. Viděla jsem cca 6 nebo 7 odstínů.
   Jestli chcete znát můj názor na tyhle rtěnky - na zadek jsem si z nich nesedla. Světlá vydrží cca hodinu, tmavá díky pigmentaci i 8 hodin (nekecám!). Ani jedna však nedokáže plně splynout se rty, máte pocit, že na rtech něco máte a to něco se dá snadno otřít. Mají zvláštně lehkou konzistenci. Vyloženě nevysušují, ale hydrataci taky nečekejte. Když je použiji, stav rtů je jako před aplikací, nevyskáčou mi nové šupinky, ale ty staré se nezlepší. Miluji hlavně ty barvy a u 107 výdrž, jinak mi vyhovuje víc matná rtěnka od e.l.f.

vlevo 105, vpravo 107

vlevo 105, vpravo 107

Agent 107 v akci :)

A 107 taky opticky vyběluje rty, což se mi líbí ukrutně :)

   Z dalších nákupů jste viděli ty od Catrice a z Německa se svými samostatnými články.



   Taky jsem si poprvé koupila něco na votočvohoz a to šaty. Noo... jsou o něco větší, tak jsou momentálně u maminky na zúžení, ukážu někdy jindy :) Jsou překrásné :))) A také přišly šátky z ebay, objednané v srpnu, na které mě nalákala moje milá S. Oba mě vyšly na 93 Kč dohromady a jsou úžasně jemné. Jen ten černobílý jsem si zatrhla a povytáhla jednu nitku, já nešikovná...



   U kočiček ještě chvíli zůstaneme - po víc než půl roce k nám z Německa dorazila třešňová edice Nasch Katze od Baley. Já si koupila sprchový gel a vůbec mě nepřekvapilo, že vysušuje. Nějak ho dodělám, a pak si do něj naliji jahodový od Body Basic :)


   Tento týden jsem byla s Verunkou z blogu U dvou Verunek na kafíčku a zákusku, procházce a v knižním outletu v Černé Labuti. Bylo to úžasně strávené dopoledne + odpoledne. Verča je hrozně milá, hezounká a má tak příjemný hlas, že jí asi požádám, aby mi namluvila mé oblíbené knihy a já je budu poslouchat před spaním :D
   Když jsem u knih, v outletu nebylo nic moc, životopis Jaro Slávika mě vážně nezajímá. Odnesla jsem si však soubor hororových povídek za 69 Kč a čtu jako divá :) Hlavně sama večer v ložnici, ať to má tu správnou atmošku :)

Teplý štrůdlík, kávička a Verunka = příjemná společnost :)



   A přestože jsem rozhodně nebyla hodná, dostala jsem i nějaké dárečky :)) Od přítele šampón proti vypadávání vlasů (bojujeme s tím oba...) a bio krém na ruce od YR. Krém je mastnější než můj oblíbený arnikový, déle se vsakuje, voní jako med, marcipán a pistácie dohromady a dle mého bude skvělý na zimu :) A taky se bojím, že se mi ta intenzivní sladká vůně omrzí. Zatím jí "žeru" :)
   Na fotografii je také oční sérum od Alverde, na které mě nalákala eM. Hezky hydratuje, nelepí, avšak nějakého zpevnění kůže nebo zjemnění vrásek jsem si nevšimla. Na to je přírodní kosmetika asi krátká... (kromě riciňáku)


   A dalším dárečkem, který mi vyrazil dech a vehnal slzy do očí, byl ten od milé Haničky :) Ta úžasná duše si pamatovala, že se mi kromě Do Not Make Me Wine z letošní kolekce China Glaze líbil také Tongue & Chic a společně s krásným třpytivým Flormarem mi jej koupila :) Chinu jsem už lakovala a je přenádherná! Určitě se k ní tento podzim znovu vrátím :) Flormar si nechávám na zimu, díky třpytkám k ní bude pasovat skvěle. Moc děkuji, zlati :-*

vlevo Flormar Pretty P29, vpravo China Glaze Tongue & Chic

China Glaze Tongue & Chic - můj podzimní miláček :))

   A když jsme u toho děkování, chci poděkovat mojí úžasné kamarádce Žanetě za krásný dáreček, příjemně strávené večery a možnost navštívit spoustu přehlídek v rámci Prague Fashion Weeku :)) (Články jsou tady, tu a zde :) Hlavně se v tom velkým světě opatruj <3

Srdíčka božsky voní, doporučuji nějaké vyzkoušet :)


Tak vše :) Je toho celkem dost... ještě, že už došly finance, aspoň se v říjnu budu krotit :D Snad jsem vás neunudila k smrti :)

A čemu jste neodolali vy? Co říkáte na Rimmel novinky? :))

Hezký víkend :)

43 komentářů:

  1. Ja mam od rimmelu piskove vsechny, swatche budu davat zitra :-) jinak ta fialkova je naprost. Stejna jako upgradovany lak od gs, z prvni kolekce.

    Laky zavidim, hlavne tu dotku.

    Rtenky rimmel jeste u nas nemaji, skoda.

    To ses koukam krotila :-)

    Jinak se clanek zase suprove cetl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to krocení vůbec nejde...
      Ten fialový od Rimmelu mi atky připomíná Sapphire od GS, dokonce i p2 má stejný fialový pískový.
      Ta "Dotka" tam byla úplně poslední, jinak jsem narazila jen na ten zelený nebo žádný...
      Na swatche se těším, ty se mi nikdy neomrzí :)

      Vymazat
    2. já ti můžu říct, že od novýho sapphire se absolutně neliší, mám doma i nalakovaný tipy, které jsem použila na swatche, protože recenze budou na každý zvlášť jako u GS :-)

      A kdyby si chtěla, 13.12. jedeme do Drážďan :-) tak můžu dyžtak něco přivézt :-)

      Vymazat
    3. I ty pokušitelko :D :D

      Vymazat
    4. Ty mne pokoušíš každou chvíli, tak proč bych jednou nemohla já :-D A toho 13.12. platí :-) Klidně přivezu

      Vymazat
    5. Píšu do mobilu poznámku, kdyžtak se ozvu. Jsi moc hodná :))

      Vymazat
  2. Ten 107 od rimmelu som tiez chcela, ale mi pripadal prilis svetly :/ kazdopadne na jesen je uzasny urcite, a pristane ti :)
    A China Glaze Tongue & Chic sa mi velmi, ale fakt velmi paci! Nenosim modre laky aj ked ich mam rada, ale tento...♥ :)
    macabre-moon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)
      Ten Tongue & Chic se hrozně špatně fotí, ve skutečnosti má trochu zelené v sobě. Na modrou zas tolik taky nejsem, ale tmavě zelená a tyrkysová se mi tento podzim opravdu hodně líbí. A díky tomu shimmeru je úžasný. 5 dní jsem ho měla na nehtech a dolakovávala ošoupané konečky, jak moc se mi líbí :)) No, mohla bych tu o něm áchat a óchat ještě hodně dlouho :D Rozhodně doporučuji zakoupit :)

      Vymazat
  3. Tak nad tím Rimmelem jsem hoodně dlouho váhala, zezačátku se mi pískové laky vůbec nelíbily, ale jak byly všude, začínám mít pocit, že o hrozně moc přicházím, že žádný nemám, a přesně tenhle odstín už byl v košíku... Tak tam příště asi poputuje naostro:D Polka Dots mě nenadchnuly vůbec, ale moc se mi líbí Ahoy! od China Glaze, úžasný odstín:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se líbí pískáče, ale texturované lesklé vůbec :D
      Ta Aurora mi přijde hodně univerální, i když je plná třpytek působí luxusně a jemně :) Tak snad to příště skočí do košíku :))

      Vymazat
  4. Krásné věcičky :) těch láčků, božská záležitost :) a nemáš vůbec zač, jsem ráda, že se Ti Tongue and Chic dobře nosí a musím podotknout, moc tvým nehtům sluší. A už jsem zvědavá na Ahoy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám zač a opravdu hodně, ty laky se mi tak trefily do vkusu :)) Jsi prostě zlatá :)) <3
      Ahoy! musí chvilinku počkat. Zlomil se mi nehet na prostředníčku hned u kořene, tak jsem se na ně naštvala, ostříhala na naprosté minimum, dala Diamond Force od GS a je to. Já jim nakoupím barvičky a oni si toho neváží :D A stejně se bojím, že ještě dřív nalakuji znovu Tongue & Chic, ten je mezi top 10 laky za tento rok :))

      Vymazat
  5. Nad pískáči od Rimmelu velmi přemýšlím, líbí se mi stejné jako Tobě. :)
    Jinak krásné nákupy! Ty barvičky, hmmm... :)
    Jen počkat - takže ta matná rtěnka má shimmer? To je trochu divné... Ale vínová je fakt krásná a sluši Ti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Shimmer má jen ta 105, 107 je matná úplně. Ale tím, jak je matná a ten shimmer je jemný, mi to vůbec nevadí (asi jako u jediné rtěnky, co mám :D).
      Na ten pískáč jsem zvědavá, hlavně na výdrž :) GS nastavila laťku vysoko.

      Vymazat
  6. tebe tie vyrazne rtenky taaak pristanu, trochu zavidim...:-) a tie satky z ebaya mam vo wishliste tiez, len spolu s nimi aj dalsich desat inych vzorov (frcim na bodkach/puntikoch :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se po dalších budu muset kouknout, šátky se mi nikdy neomrzí, obzvláště hezké a hebké :))
      Puntíky mám taky ráda, asi nějaké přistanou pod stromečkem jako vánoční dárek pro mne :D
      Moc děkuji :))

      Vymazat
  7. Jsi moc půvabná a ta tmavá rtěnka ti dokonale sedí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moooc děkuji :)) Jako půvabnou mě ještě nikdo neoznačil, ale je to krásný pocit :)) To budu mít krásný víkend :)

      Vymazat
  8. Nákupy mne snad nikdy neomrzí, takže dál nakupuj a já se budu kochat :-) Ten Rimmel jsi vybrala nejlepší barvu. Jinak ti to opět ohromně sluší i s kočičkama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :)) Ten Rimmel tam má i nějakou růžovokorálovou barvičku, ta by se ti nejspíš líbila :)

      Vymazat
  9. Za nic děkovat nemusíš, to já jsem ráda, že jsem vás mohla celý týden otravovat:)

    OdpovědětVymazat
  10. Za nic děkovat nemusíš, to já jsem ráda, že jsem vás mohla celý týden otravovat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mi to tu nějak spamuješ :D
      Prosím tě, jaká otrava <3

      Vymazat
  11. Já jsem teď také dost utratila, ale to hlavně za oblečení, kosmetiku se teď spíš snažím spotřebovávat než hromadit :D :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chválím :)) Já tenhle týden spotřebovala jen sprcháč a tekuté mýdlo na ruce :D
      Snad bude nějaký článek o tom novém oblečení :)

      Vymazat
  12. Jé Nikolko, kamarádka (velmi si cením takového oslovení) je Ti vděčná až za hrob!!!! Nádherné laky jsi koupila i dostala, ten do not make me wine je přenádherný, vidím, že si podzimně hezky ladíme :-). Tak sérum na očička nemá viditelný efekt? On dobře hydratuje to je fakt, ale už i já vidím, že s vráskami jen tak něco nezatočí a smiřuji se a namlouvám si že hydratace je alfa omega a pleť vypadá zdravější (mladší už holt nebude...), rtěnka Ti moc sluší, ale přesvědčila jsi mě, že ty Kate asi nepotřebuju :-). Kočičkové šátky jsou prostě božské, to už jsem chválila, nemají chybu! A kafíčko s Veru muselo být moc fajné, její hlas bych teda chtěla slyšet, jak o tom tak krásně píšeš...Užij si moc hezký víkend a dej za mě pusinku Dupíčkovi, doufám, že se bude bránit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, to oslovení ti náleží právem :) I když jsme spolu nikdy nemluvily, ty maily mi stačí :))
      No, vrásky no nevyhladilo... Je fakt, že po měsíci nemá asi cenu nad tím moc brečet, ale stejně si říkám, že s tím zatočí snad jen botox...Na který se nechystám, takže mám smůlu :D
      Dupíček se už vesele brání, mám hroznou radost, že mu ty léky zabraly tak rychle :)) A Fleur si už na vitamíny zvykla, Dupík na injekce taky, tak snad to zvládneme :)) Hned jdu Dupinkovi dát tu pusinku :))

      Vymazat
    2. Je mi ctí Nikolko, já doufám, že i osobně to jednou zvládneme, musíme :-), ale souhlasím dopisy a maily jsou skvělé. To mám takovou radost, že králíčkové prospívají :-DD....Bohužel s některými hlubšími vráskami, jak píšeš si poradí jen injekce, ani žádné ultradrahé sérum to nevyhladí..ale stejně jsi krásná (a mladá hlavně!!) tak co :-)

      Vymazat
  13. Úchvatná sbírka laků na nehty a šátky se mi také moc líbí. :) Jinak ten tmavý odstín rtěnky ti moc sluší. Přitom tuhle barvu si může dovolit jen málokdo. :) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sbírka se hodně rozšiřuje... sama jsem byla překvapená, když jsem nedávno napočítala víc jak 200 laků. A když koukám na ty svoje nákupy, asi bych překvapená být neměla :D
      Moc děkuji, já mám vínovou ráda rtěnku ráda už asi od 15 :D

      Vymazat
  14. Už včera som obdivovala ako úžasne ti ten rúž sedí a dnes ti to musím aj napísať:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elo, moc děkuji. Od takové krasavice pochvala zahřeje u srdce obzvláště hodně :))

      Vymazat
  15. Předně ti musim pochválit, jak moc ti to sluší s tou matnou rtěnkou a jak to máš krásně sladěné, kočka. :)
    Nákupy fakt super, strašně pěkný je ten lak China Glaze Tongue & Chic, ten mě teda dostal. Metal Flip od Miss Sporty jsou super. Včera jsem si jeden z nich snad skoro po roce nalakovala a na podzim je to teda super. Nevim na základě jakýho laku jsi ho kupovala, ale myslim, že se s ním spřátelíš. :)) Samozřejmě mě taky zaujala knížka, horory, ty jsou moje. :) V příštím týdnu se chystám do knihovny a doufám, že už budou mít toho králíčka sebevraha. :D Nejdřív byl půjčený a posledně tam knihy přestěhovávaly, takže se nedalo nic najít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Vůbec jsem nečekala, že bude mít rtěnka takový ohlas :))
      No mně ta 040 připomínala v lahvičce Nubar Iris Dust a n akonec se mi jeví jako ty zelenofialové duo laky... Ale to já jen tak brblám, nakonec si ho určitě oblíbím :D
      Ááá tak snad králíčka seženeš. To je fakt pecka :D :D Jen jsem si vzpomněla na některé vtipy, už se tu zase culím :D
      Vidíš, včera jsem si na tebe a Stephena Kinga vzpomněla, našla jsem 2 knížky, o kterých jsem četla, že je napsal on a v jeho bibliografii nejsou, tak to moc nechápu... A zrovna tu stahuju Osvícení :D

      Vymazat
    2. Tak to by mě zajímalo který. :) Osvícení je mazec! Zatím jsem nečetla, ale na to taky dojde. Film je hodně dobrej.

      Vymazat
    3. Ten film je skvělej :) No, Dům v růžích a Deník Ellen Rimbauerové... někdo psal, že je to od něj, ale pak jsem našla, že to napsal někdo jiný nebo že ty díla jsou dokonce jedno a to samý.
      Zkušený kingologe, poradíš?

      Vymazat
    4. K tomu domu v růžích napsal scénář nebo to napsal celý jen pro zfilmování. V knižní verzi to nenajdeš, ale povedlo se to, viděla jsem asi tři díly, nebo kolik jich je, a bylo to celkem v pohodě. Ale ten Deník Ellen... mi nic neříká.. to slyšim prvně. Pak je ale taky výborná Bouře století Stephena Kinga, pro to taky napsal scénář a podíleli se na tom ti stejní tvůrci jako od domu v růžích.. Když teď ale o tom přemýšlím, tak to ten deník bude asi něco jako "předfilm" toho domu v růžích, protože na to teď koukám na čsfd a jsou to ty samý postavy. Tak na to musim mrknout. :)

      Vymazat
    5. Deník E. R. by mě být Dům v růžích z pohledu maželky toho architekta a kdysi jsem viděla v tv magazínu, že je to i film. Na csfs to nedosahuje takovýho hodnocení jako Dům v růžích, ale láká mě to sand i víc...
      Tak takhle to je... no, to jsem si zrovna chtěla přečíst jako knížku :D

      Vymazat
  16. Odstíny rtěnek sis vybrala krásné! Tobě opravdu ta vínová sedne. Moc se mi líbí jak si ji doplnila prstýnkem. Těžká podzimní romantika:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Ten prstýnek mám hrozně ráda, je krásný a mrzí mě, že pdoobný nemůžu sehnat v dnešní bižu třeba v tamvě zelené nebo bílé. Tenhle je od babičky, které ho měla děsně dlouho a teď už je naní malý :)

      Vymazat
  17. Juu ty laky jsou uplně super:) a vůbec bych neřekla, že ten co má černé třpytky, může vypadat tak hezky:) hrozně se mi to líbí na těch světlých nehtech:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Chci ho zkusit ještě an světle žlutém, tam bude vypadat taky hezky (tedy v mých představách zatím ano :D)

      Vymazat
  18. No ale takový krásný slova jsem si vůbec nezasloužila! Teď se červenám až za ušima...

    Ta rtěnka ti neuvěřitelně sekne! Kočka veliká:)
    Bylo mi nesmírným potěšením a doufám, že ne ojedinělým ;-)

    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)