Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 30. listopadu 2013

Essie Jamaica Me Crazy

Ahoj :)

   Dnes se mrkneme na můj první a zatím poslední Essie lak - odstín Jamaica Me Crazy. Ať si taky odpočineme od pískových laků nebo podzimních barev :)


   Essie jsem dlouho odolávala z jednoho jediného důvodu - flakónek. Mně se prostě hrozně nelíbí :D Hlavně to bílé víčko...
    Ale nějak jsem nechuť překonala a letos v létě si v Drážďanech koupila jeden lak. Chtěla jsem nějakou klasickou barvu, tak jsem sáhla po výrazné růžové s modrým podtónem a stříbrnými ministřípky. Prostě růžový foil lak :)





   Nelakoval se vůbec špatně. Má opravdu skvělou konzistenci, velmi hladkou, netáhnoucí se, středně hustou. Štětečkem jsem perfektně vykreslila oblouček, nikde netrčel žádný chloupek. Schne dobře, určitě to není lak, nad kterým byste trávily hodiny a ještě k tomu s fénem :) Výdrž také není nejhorší, 3 dny bez nadlaku a podlaku. Osobně bych uvítala trochu větší pigmentaci, barva není u dvou slabých vrstev tak výrazná, jak bych očekávala. Přesto to není tak hrozné a pokud si nehty nebudete zkoumat zblízka nebo když nanesete silnější vrstvu, tak si ničeho ani nevšimnete :)



Essie z drogérie mají širší, plochý a jemně zakulacený štěteček.

   Nakonec jsem tedy ráda, že jsem nechuť k tomu bílému víčku překonala :) Za sebe můžu doporučit a jsem z laku nadšená víc jak z Color Clubu nebo China Glaze :) Při další návštěvě Německa si určitě pořídím další (v dm je zakoupíte az 7, 95 €).

Co vy a Essie? Nebo fóbie z ošklivých lahviček? :D

Mějte se hezky :))

24 komentářů:

  1. já mám od Essie také jeden lak a jsem z něj nadšená, tedy co se vlastností týče:) bohužel jsem si ale nevybrala úplně nejlepší barvu, teď už bych asi volila jinak:) ale určitě to není můj poslední E. lak:)
    tento vypadá hezky, ale pro mě to není žadná "must have".. za první je to prostě růžová :D a za druhé mi nepřijde nijak moc originální.. snad i já bych doma našla podobnou barvičku:) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mně přijde, že Essie ty barvy moc originální nemá :D Žádný holograf, duochrom, zajímavý glittrový... a hlavně ty, co prodávají v dm nejsou zas tolik zajímavé. Asi jen Demure Vix mě zaujal :) A Topless & Barefoot, ale podobný dělá i Essence (ovšem v horší kvalitě).

      Vymazat
  2. A mne sa práveže Essie fľaštičky páčia :) Nad týmto odtieňom som uvažovala aj ja, ale nakoniec som si ho nezobrala, lebo som si spomenula, že mám doma podobný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase původně chtěla Watermelon, když jsem byla v Německu po Vánocích. Vypadal docela hezky malinově a když jsem mrkla na swatche a zjistila, že je spíš do červena a výrazný, vzala jsem nakonec tenhle :)

      Vymazat
  3. Mě se tyhle laky hrozně a tenhle odstín vypadá strašně hezky, ikdyž takové třpytivé laky vůbec nemusím, tenhle se mi prostě líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Znám :) Kolikrát se mi taky nelíbí nějaký typ laků, outfitů a najednou mě jeden z nich zaujme :) Prostě nikdy neříkej nikdy :D

      Vymazat
  4. Ošklivé lahvičky mi nevadí, spíš jsem docela líná kupovat si tak drahý lak. Nejsem ultimátní nadšenec, no. :)
    Tenhle je krásný, ale na mně moc výrazně růžový. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala, mě ta jeho růžovost docela překvapila. V drogérii vypadal tlumenější :D

      Vymazat
  5. Lahvičky jsem tky nesnášela a navíc mě dokonale odradil tehdy můj první Essie z časopisu (jistě si každý vzpomene na tu mánii... myslím, že to byl InStyle), který byl jedním slovem příšerný... No ale pak jsem se nějak dostala k dalším a ty už byly o několik tříd lepší. :) Jamaicu mám shodou okolností taky (dárek k nákupu... plné balení!) akorát jsem ji asi ze třetiny vylila na matraci.. njn, šikulka. Od té doby zásadně nelakuju v posteli:))) Ale mám teda u všech úzké štětečky a ty jsou blaho, slova "přetahy" nebo "nedokonalý oblouček u kůžičky" s nimi vůbec neznám. :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jj na instylový Essie vzpomíná spousta z nás velmi ráda :D
      Ajaj... škoda matrace, laku asi ne, protože to člověk stejně nikdy nespotřebuje (tedy my dvě :))

      Vymazat
  6. a mne sa fľaštičky páčia. už len z dôvodu, že sa krásne držia pri fotení :-D farbu si si vybrala podľa môjho (letného) gusta, takýchto odtieňov mám niekoľko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm a mně se zrovna tak dobře nedržela :D
      Já tu růžovou nosím i přes zimu, abych bojovala proti tý šedý škaredosti, co panuje venku :D

      Vymazat
  7. Perfektně ladí k té orchideji..moc pěkné..:)! Lak má nádhernou podzimni barvičku :).. Laky Essie jsou fajn, mám vyhlídutých pár barev, ale na mně jsou pořád hrozně drahé :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, ale zase jsou velké :) Tady je výhoda, že mají ty klasické barvy, co člověk hodně nosí, takže se to celkem vyplatí :))

      Vymazat
  8. Essie je fajn akorát já měla trochu vodovější konzistenci u Turqoise and Caicos. Škoda, že jsem dnes neuspěla mohla jsi mít druhý, těch nude odstínů tam měli hodně ale Topless nikde. Už jsem pokukovala po dalších Essie pro sebe ale mám pocit, že dnes těch 7 nových laků stačilo. Ještě jsem slintala po duochrome od Kika :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Kiko! Od nich si musím koupit další laky, jsou skvělý :)) Zkusím vyslat Lenku ještě a kdyžtak jí řeknu a nějaký jiný nude :) Názvy si asi nepamatuješ, co? Já vím jen o Demure Vixen :/

      Vymazat
    2. No měla jsem nutkání Ti vzít lak s názvem tvého blogu Mademoiselle a dál nevím jestli tam něco bylo :)

      Vymazat
  9. Žádný Essie lak nevlastním a ani nevím proč. Neláká mne nebo nebyla příležitost? Možná to balení je tak nenápadné, že jsem ho prostě jen opomenula koupit. Ovšem tato barvička je nádherná. Přesně co se mi líbí! Tobě tolik sluší. V zimě vynikne! Krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, v zimní šedi bude perfektní :) Ony všechny výrazné růžovky :)

      Vymazat
  10. podobné barvy mám asi dvě a přesně takové mám moc ráda :)) zatím žádný Essie lak nemám, ale vždycky když jdu kolem stojanu (v německé DM) tak bych si nějaký odstín vybrala :) a jak se znám, tak jednou podlehnu :))

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to mně se zase lahvičky Essie líbí :) Přijdou mi pěkně skladné, jak jsou hranaté :) Mít jich plnou krabičku, vůbec bych se nezlobila :D Ale sama nemám ani jeden. Jsem nějaká lenivá objednávat ze zahraničí.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já byla taky :)) Kdyby nebyly k dostání v dm, tak nemám ani jeden :D
      A měn se víc líbí GS lahvičky, Color Club nebo Kiko :) hranatý, skladný a hezký :)

      Vymazat
    2. CC a GS lahvičky mám taky ráda :) A nejen lahvičky, ale i obsah :)

      Vymazat
  12. Mám taky! Naprosto dokonalý odstín! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)