Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 6. listopadu 2013

Gabriella Salvete STARS Clementina

Pěknou středu všem :)

   Dnes vám představím další z nových odstínů pískových laků GS STARS - odstín Clementina.


   Tenhle odstín jsem nechtěla stejně jako jeho modrého kolegu. Když jsem se však dozvěděla, že se jmenuje Clmentina, chtěla jsem ho. A proč jsem chtěla Clementinu, když mi takovéto odstíny nesluší? Docela jednoduchá odpověď. Mám ráda film Věčný svit neposkvrněné mysli a hlavní hrdinka se jmenuje Clementine (mimochodem znáte tenhle film?). Tak proto :) Nakonec se mi v lahvičce moc zalíbil.

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

   Barva laku je meruňková a obsahuje v sobě větší duhové glittry, které až opalizují. Bohužel na fotografiích není jejich barevnost tolik viditelná. Mně se tento efekt moc líbí a je to příjemná změna oproti stříbrným, zlatým nebo modrým třpytkám :) 
   Myslím, že se tento odstín hodí i do práce, do divadla, prostě tam, kde chcete mít nehty jen jemně zvýrazněné, ale zároveň se vám nechce lakovat obyčejný krémový nude lak.






   Lak bohužel nekryje ve dvou vrstvách ( i když to na fotografiích tolik nevynikne). A dokonce ani ve 3. Ze všech odstínů STARS, co mám, je nejhůře pigmentovaný. Jsou sice laky, u kterých mi prosvítající špičky nevadí, tento to však není. Tady by GS mohla zapracovat na intenzivnější barvě. Příště nanesu jednu vrstvu laku přes 2 vrstvy krémového meruňkového laku, třeba Catrice Don´t Tell Mademoiselle.
   Mimochodem, přijde mi, že tento odstín schne snad nejlépe. Není suchý jen na povrchu, ale proschlá je i vrstva pod ním :)

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

   Mám pocit, že se ze všech nejhůře odlakovává. Obvykle mi u pískových laků stačí přiložit tampónek s odlakovačem na nehet, nechat minutku působit, a pak vše lehce stáhnout. Tady se mi to nepodařilo a větší barevné glittry jsem musela odlakovávat na dvakrát a ještě jsem je měla všude po kůžičce.
   Odlakovávala jsem ho po 3 dnech bez oprýskaných nebo ošoupaných špiček :)

3 vrstvy

3 vrstvy

3 vrstvy

   Celkově se mi moc líbí a určitě u mě vede víc než podobný nude pískový lak od Rimmelu Aurora, který mi nesluší už vůbec :D Jen mě trochu mrzí ta pigmentace...

   Jak se vám tahle mandarinka líbí? Určitě bude lépe vypadat na opálených rukách nebo hodně světlých s jemným růžovým podtónem :)

Mějte se hezky :) A v pátek si dáme Lavender Love :)

P. S. A až si Clementinu nalakujete, oloupejte si nějakou mandarinku - ať vás nepřekvapí podzimní bacily :)

53 komentářů:

  1. jééééé, mně se na něm nejvíc líbí ty duhové třpytky, protože ty soustavně stříbrné mi přijdou hrozná nuda :-)

    Těšing na pátek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jen divím, že je to nenapadlo dřív :D

      Vymazat
  2. Je krásný, díky těm duhovým glitrům je takový éterický. :))
    Hmm... A to jsem si říkala, že ho nepotřebuju...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mimochodem, film mám taky moc ráda. :)

      Vymazat
    2. An, to jsem ráda :) Ten film je hrozně zajímavý, po těch letech nevím, jestli je to komedie nebo drama nebo romantika. Asi všechno dohromady :)
      Na mě taky působí étericky, jak pro víly :)

      Vymazat
  3. Dyť ti sluší, si taky vymejšlíš :))) A glitříky se ukazují pěkně, i když věřím, že v reálu je to ještě silnější. (To mi připomnělo jedno, ehm, řekněme univerzální heslo: Zážitek nemusí být krásný, ale hlavně silný! ... no, to byla jen taková vsuvka, zas popojedem :-D ...)
    A jestli ho zkusíš s nějakou krémovkou jako základem a blejskneš to, tak se moc ráda podívám :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nesluší :D Vpodobných odstínech moje kůže vypadá taková špinavě nezdravá. Jenže foťák mi dělá oranžovější kůži, přestože ostatní věci jako pozadí, lak, odpovídají :/ A když tu oranžovou ztlumím, tak nebudou odpovídat barvy laků :(
      Vsuvka dobrá :D
      To bych ti určitě vyfotila, ale mám tu 31 laků v čekárně...

      Vymazat
    2. 8-O
      Počkej moment, právě mi vypadly oči z důlku, jdu je posbírat...
      31???! To je vskutku nemalé číslo... :-D

      Vymazat
    3. Dala jsem si zákaz kupovat další laky, dokud to nezredukuji min. na 15 laků. Lola byla poslední :)

      Vymazat
  4. Je úžasný, že? Právě ho mám na nalakovaný :o) Šla jsem pro Lavender (když se něco jmenuje po levanduli, chci to.. reflex) a povolila jsem si ještě jeden. Ale nenapadlo by mě, že si koupím zrovna oranžový. Jenže když jsem ho viděla, láska :o)))
    Hezký večer!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, tohle znám :)) Já zase musím mít všechno, co obsahuje Lily :D
      Viď, já na tu oranžovou vůbec nejsem a vida - jmenuje se to Clementina, má to duhové třpytky a už to musí být v košíku :D
      Tobě taky hezký večer, moc děkuji za hezký komentář :))

      Vymazat
  5. V bloggeri, kde je len tá maličká fotka, mi to prišlo, ako keby si mala nenalakované nechty, až keď som príspevok rozklikla, tak som zbadala, že je na nich Clementina :) Lak síce pekný, no na mňa až príliš nenápadný, takže zatiaľ u mňa vyhráva modrý, no uvidíme do piatku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsme psala výš, foťák mi dělá oranžovější kůži a nic s tím nenadělám. Takže mi s kůží až splývá, přstože v reálu vůbec :D
      Jsem zvědavá, co řekneš na levanduli. Mně se moc líbí :))

      Vymazat
  6. Když jsem viděla fotku laků jenom v lahvičkách, tak jsem si říkala, že se spokojím s modrým..Hm, tak nic, jakmile ty barvy vidím na nehtech, tak je okamžitě potřebuju taky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, mluvíš mi z duše :)) Kdybych nesledovala blogy o lacích, tak jich doma nemám přes 200 :D

      Vymazat
  7. Krása :) jsem zvědavá až ji mahodím já. A duhové třpytky se mi také moc líbí, pěkně láček oživují. A s Lolou určitě budeš spokojená, k plnému krytí mi stačily 2 vrstvy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když píšeš, že hezky kryje, tak se na ní těším ještě víc :-*

      Vymazat
  8. Mně se zase naopak Aurora od Rimmel líbí víc. Ale z těch nových laků GS radši sáhnu po výraznějších barvách.

    OdpovědětVymazat
  9. Je nádherný. Sluší ti, vážně. Tvým krásným nehtům sluší všechny barvy. Nevím, ale mně by se moc neslušel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že slušel. A určitě i Sugarbabe a Eleganza :) Až půjdeme na kafe, tak se mrkneme na Catrice i pískáče :)

      Vymazat
  10. Mandarinku jsem dneska dávala do dýňového koláče. :) V pondělí jsem šla do obchodu s cílem koupit si první pískový - zelený. Ale neměli, takže jsem odešla s Rose libertine od Rimmelu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do dýňového koláče? To yb mě nenapadlo, ale muselo to být určitě dobré :)) Asi někdy zkusím :)
      Jé, to je škoda, jako na potvoru ho nemají, když se odhodláš :( Tak snad jindy :) Ale Rose Libertine je hezká náhrada :)

      Vymazat
  11. je krásny, aj keď to krytie je slabšie, s tým podkladom by to šlo, som zvedavá, aké podáš hlásenie potom :-) ja by som po ňom možno aj siahla, po tom, ako ma zaujala Aurora by sa k nej celkom hodil :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že bych tě přeci nalákala na nějaký z těch nových odstínů? :)
      Přemýšlím, jaký podklad zkusím - jestli Essence Modern Romance nebo Catrice Don´t Tell Mademoiselle, který se barevně hodí asi víc, ale moc nekryje :/ Anebo tu mám ještě jeden od Essence z té limitky Me & My Icecream, ten by taky nemusel vypadat špatně :)

      Vymazat
    2. možno si miesto punču na trhoch pôjdem kúpiť lak :-D :-D :-D ja by som tam asi dala ten modern romance, aj keď možno to slabšie krytie u mademoiselle by nevadilo, už by to podklad aspoň trošku farebne pripravilo

      Vymazat
    3. Místo punče si dej teplý trdelník, je lepší :P To yb asi přítel koukal, že jedete takovou dálku na trhy a ty vlítneš do drogérky :D Julien si už naštěstí zvykl, že když jedeme na vánoční trhy, že kromě obchodů s čokoládou oblejzám i dm a parfumérky :D

      Vymazat
    4. myslím, že ani moc nie, aj keď teda nemám vo zvyku behať po drogérkách, keď sme niekde na výlete, pokiaľ nemám nejaký určitý zámer (že tam majú Golden Rose, Pupu ap. :-D) ale ťažko povedať, čo sa zo mňa stane pod vplyvom iných, rovnako posadnutých :-D najprv sa zohrejem tým punčom, potom dáme to trdlo :-)

      Vymazat
  12. Je krááásný! Škoda, že tak špatně kryje, to radši zůstanu u "rimmelácké" Aurory. Kvituji zajímavý nápad focení s mandarinkou ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aurora kryje moc hezky, ale nesluší mi, takže u té nezůstanu :/ Ale jinak tě chápu, to nedostatečné krytí je vážně na škodu :(
      A děkuji :) Když on ten název tak dokonale sváděl, že jsem si pár mandarinek v Globusu prostě musela koupit :D

      Vymazat
    2. Adri, akorat ze kopirle aurory je brown sugar :-)

      Vymazat
    3. Jj, včera jsem si myslela, že nejvíce mu je podobná tady Clementina, ale po Tvém krásném článku jsem už vzdělanější! Děláte mi radost, holky, že to tak pěkně recenzujete a já sedím jak paša a pak jdu na jistotu :-).

      Vymazat
    4. Nikol recenzuje, já si zatím honím triko na tipech :-D

      Vymazat
  13. jeeej, veľmi sa mi páči :) a dosť ma zaujali tie detailné fotky :3
    Len tak chcem podotknúť, nieje tu tých fotiek až príliš ? :/ Strašne dlho som rolovala myškou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za to množství se omlouvám, ale mám radši víc fotek, protože kolikrát mi 3-5 moc o laku neřeknou. některé jsou na slunci, jiné ve stínu, někde mám 2 vrstvy, jinde 3.
      To se projevuje, jak moc jsem na laky zatížená :D

      Vymazat
  14. náhodou ti sluší, a moc! :-) Věčný svit neposkvrněné mysli znám, je to jeden z mých nejoblíbenějších filmů. Dlouho jsem ho ale neviděla, budu si ho muset někdy brzo pustit pro připomenutí. :-) chtěla jsem ti napsat ještě něco, a než jsem se k tomu dostala, tak jsem to zapomněla. :-D celá já! :-D tak třeba příště... ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si ho musím stáhnout, je to asi 2 roky, co jsem ho viděla. Musím si ho oživit :D
      Nevadí, mně se z hlavy pořád něco vypařuje. Tak třeba příště :))

      Vymazat
  15. No je krásný! Taky jsem po něm pokukovala, ale vyhrál u mě zatím Raspberry a Brown Sugar, protože mi tenhle přišel tak nějak nevýrazný. No určitě na něj taky přijde řada, vypadá skvěle!
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  16. Krása!! Moc se mi líbí, jak sis vyhrála s fotkami. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera Nikolko, jak fotky tak ten odstín, asi ho musím mít no, dcera si přála zlatý tak asi dostane tento, připadá mi že je ještě krásnější :-) a to už se těším na levandulovou lásku...
    Tyhle Starsky to je fakt láska :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatý zatím dělá jen p2 a když jsem byla v Regensburgu, tak měli poslední kus :/

      Vymazat
  18. lak je docela pěkný, ale ten film vysloveně nesnáším :)

    OdpovědětVymazat
  19. krásný, ten si do sbírky koupím také :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Duhové třpytky jsou perfektní věc, vypadají opravdu luxusně a konečně změna po tom stříbře, ale.. nelíbí se mi jak nekryje... Achjo... co teď... No jsem aspoň ráda, že nebudu investovat do nude pískáče od Rimmelu, když tenle považuješ za lepší... Byla na něj recenze nebo ne? Doufám, že jsem ji nepřehlídla... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím nebyla, měla jsem hodně krátké nehty a nepodařilo se mi ho moc hezky nafotit. Clementinu považuji lepší barvou, která mi víc sedne. Kromě toho, že Aurora lépe kryje, mají vlatsnosti stejné (schnutí, výdrž). Takže je to spíše otázku vkusu barev :) Aurora určitě není špatný lak, jen mi nesluší :)

      Vymazat
  21. Zatím kolem těch nových odstínů chodím obrovským obloukem, protože vím, že bych je nakoupila všechny a to by moje peněženka nemusela ustát, ale jednou neodolám a to bude tóčo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobrá taktika, vyhýbat se jim :) Ale mně by to asi nedalo a stejně bych je omrkla :D

      Vymazat
  22. Nedá mi to a napíšu komentář, i když je článek už staršího data. Zrovna tenhle lak jsem si koupila jako svůj první pískový. Už když jsem si s ním lakovala nehty, tak jsem se divila, co na těch pískových od téhle značky všichni mají, musela jsem dát 3 vrstvy, aby to nějak vypadalo. Schnul rychle, ale bohužel se mi i hodně rychle začal odlupovat - už po jednom dni. Po 3 dnech mi sjel celý palec najednou - zrovna jsem vařila, tak jsem ještě zběsile hledala, kde skončil, abychom ho neměli v jídle :-D Ještě ten večer jsem ho sundala, a to tak, že jsem ho z každého nehtu tak na 1-3 krát stáhla a odlakovačem jen doladila detaily.
    Závěrem - jsem z něho dost rozpačitá. Nějak jsem neměla náladu použít ho znovu. Možná na něj dojde, až si koupím ladící podlak, a tímhle ho jen v jedné vrstvě přetáhnu. Každopádně je to zatím můj jediný pískový lak, jiné třeba budou lepší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tal to ke škoda. O tom slezení cleýho laku z nehtu slyším poprvý a čumím jako puk :D Vážně si nechtěla vývar z laku?
      To je fakt divný, některým lidem si tyhle laky odštipují, ale jen po částech. Měla si před lakováním dobře odmašťěné nehty? Někdy to za to může...
      A bohužel mi Clementina z těch 9 STARS, co mám, přijde jako nejslabší článek, právě kvůli té špatné pigmentaci :((

      Vymazat
    2. Vývar by byl ještě dobrý, tam by byl aspoň vidět a šel by vylovit, ale já zrovna dělala rajčatovou omáčku :-D
      Nehty jsem odmaštěné měla, na to si dávám pozor. Docela mě mrzí, že jsem se natrefila na ten zřejmě nejslabší kousek, protože barvu má moc pěknou.

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)