Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 8. listopadu 2013

Gabriella Salvete STARS Lavender Love

Ahoj všem :)

   Dnes vám ukážu moc hezký romantický lak s ještě romantičtějším názvem Lavender Love od Gabrielly Salvete. A nebojte, aby tu nebylo jen přepískováno, dáme si v pondělí hromadnou recenzi na něco jiného než jsou laky :)


   Tento odstín jsem chtěla, jakmile jsem viděla oficiální fotky na facebooku GS. Takže to s ním nebylo jako s Clementinou nebo Blu Imperiale :) Naživo se mi moc líbil, a proto skončil v košíku. Protože já a fialová jsme dobré kamarádky dlouhou řadu let :) 

2 vrstvy

2 vrstvy

   Barva laku je světle fialová s růžovým nádechem a stříbrnými střípky. Nevím jak vy, ale mám pocit, že levandule je fialová s modrým nádechem :) No nic...
   Je světlý a v první vrstvě kryje opravdu špatně a nepomůže ani to, že vrstvu uděláte silnou. Druhá už to zachrání, ale ne úplně. Pozornější z vás si mohou všimnout, že mi lehce prosvítají bílé špičky nehtů. Pokud máte nehty střižené opravdu nakrátko, budou vám stačit 2 vrstvy. Já jsem nakonec dala 3 a při nich je lak už plně krycí. S těmi 3 se mi líbí víc, přestože mě 2 prosvítající vrstvy nerušily tolik, jako u jeho oranžového kolegy.



   Schnul podobně rychle jako Clementina, tedy rychleji než laky z 2 předchozích kolekcí STARS, kde jsou laky suché na povrchu a pod ním jsou ještě gumové.
   Odlakovává se velmi dobře, určitě lépe než Clementina, s kterou jsem měla ruce celé třpytivé.

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

2 vrstvy

   Musím říct, že se mi tento odstín velmi líbí a myslím, že společně se stříbrným Mistero Grey a modrým Blu Imperiale ho budu nosit často. Nejen, že se mi líbí, ale také se mi hodí ke spoustě oblečení a doplňkům :)
   Mimochodem, taky vám připomíná nějakou lesní vílu se třpytivými křídly a kouzelným třpytivým práškem od Disneyho? Nevím proč, ale mně ano :)) 

3 vrstvy

3 vrstvy

3 vrstvy

3 vrstvy

3 vrstvy

   Mimochodem na palec jsem zkusila houbičkovou metodu s GS STARS Sapphire podle Arvonky, ale bohužel se mi to moc nepovedlo, takže jsem to nedávala na celou ruku. Asi chyba houbičky :D Každopádně, to přenechám zkušenějším :)

   11 ml koupíte za 90 Kč v Tetě nebo Rossmannu.


Tak jak se vám tahle jemná zamilovaná kráska líbí? :))

P. S. A kdyby někoho z vás opět zarazilo množství fotek, tak mi to, prosím, nevyčítejte. On se mi tak líbí, že mu nedokážu věnovat pouze 5 fotek :)

Mějte se krásně a hezký víkend :))

32 komentářů:

  1. Niki, fotečky neřeš, většina z nás se ráda pokochá a představa, kolik k laku strkám občas fotek já... tak jsi na tom ještě dobře :-)

    Ten je fakt úžasnej, já nakonec včera sundala ten plyš, už mne i psychicky mučilo to mít na nehtech a tak jsem si na nehty zcela proti plánu dala svůj OPI sand :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty sbíráš všechny pískáče světa :D Mě zas nečekaně popadla nálada na černý lak... holt sledování Catrice Nail Art Tutorials :D

      Vymazat
  2. Jo, je boží, mám ho na nehtech a pořád na něj koukám... Prostě láska na první pohled. :) Navíc vypadá hrozně krásně i v lahvičce.
    Jen mi tedy nepřijde, že by schnul nějak zvlášť rychleji než ostatní stars, po 40 minutách jsem si v něm stejně udělala díru... :))
    A fotky jsou krásné, všechny, klidně by jich mohlo být i víc! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mně přišlo, že schne lépe než předchozí kolekce. Ale nestopovala jsem to :)
      Ne, víc ne, to by mě už vážně mohla zruinovat :D

      Vymazat
  3. Tak nějak jsem ho čekala více levandulový :-) to znamená více pigmentovaný....ale je stejně krásný takže určitě jednou bude můj a bude se hodit k mojí paní Lila :-). Určitě Ti moc sluší a je skvělý když nějaký lak ladí s větším množstvím outfitů..A mě spousta fotek nevadí, naopak na krásné fotky se dívám moc ráda :-D. Tak si tu svou levandulovou lásku krásně užívej. Já na vůni levandule teď šíleně ujíždím, dávám ji do olejíčků na obličej, kupuju přípravky s ní....úžasně mě uklidňuje :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc k levanduli blízko nemá, pravda... Ale i tak se mi moc líbí :)
      S levandulkou tě chápu, já s tímhle pytlíčkem z Marseille usínám večer. Příjemná čmuchací droga :))

      Vymazat
  4. No, tak Ti tedy pěkně děkuji - POTŘEBUJI ho :-D (stejně tak Clementinu... :-D)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je vážně překrásná barva!! Strašně se mi líbí, asi si ho budu muset pořídit. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá krásně! Těším se až ho také nalakuju:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Je překrásný, vůbec se nedivím, že si těch fotek udělala tolik, klidě by jich mohlo být víc :D, hezky se na něj kouká :). Je jako dělaný do mrazivých dní :).

    OdpovědětVymazat
  8. Tenhle si musím koupit! Už mám doma Eleganzu, ještě si hodlám pořídit tenhle a pak ten modrý. Vypadají úžasně!

    OdpovědětVymazat
  9. Krása krása v hlavě už se mi rodí i kombinace s razítkováním. Už aby narostl ten nehet, nějak se mu nechce neřádovi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj taky přemýšlím nad nějakým tím nail artem, škoda, že mi nejde ta houbička :D

      Vymazat
  10. Další krásný kousek. :) Nominuji ho na nejromantičtější lak roku. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že mu tvoje nominace náleží právem :))

      Vymazat
  11. no dobre, ukecala si ma, tento a ten nude si asi kúpim, ak dorazia k nám :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D super, jsem ráda, že se mi to povedlo :P

      Vymazat
    2. si to s tebou vybavím, šak počkaj :-D :-D

      Vymazat
    3. Co co? Vychrstneš na mě vařicí punč? :D :D

      Vymazat
    4. Ok, nebudu si brát ten bílý kabát :D

      Vymazat
    5. asi ani ja...radšej :-D

      Vymazat
  12. Barva je to vážně nádherná, takový světlý šeřík. Ale tenhle odstín miluju. Pískáče mě zatím úspěšně minou, ale mám takový pocit, že neodolám :D


    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Má vážně krásnou romantickou barvu a máš pravdu, také mi připomíná vílu od Disneyho :) Plánuju si koupit odstín Eleganza a pak i ten modrý :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pri tvojom najnovšom príspevku som si uvedomila, že som ti tento zabudla komentovať a to nemôžem nechať len tak! Lak je naozaj nádherný, keď prídu laky k nám, tak bude určite môj! A presne ako píšeš, tvoje nechty vyzerajú, ako keby ti každý jeden poprášila víla svojím vílím prachom :) A škoda, že si nepridala aj fotku palca, určite to nebolo také zlé ako píšeš ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, nebylo to zlé, bylo to příšerné :D Já nevím, že mi ty přechody nejdou :((
      Snad budou brzy u vás, ať se z něj taky raduješ :))

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)