Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 27. listopadu 2013

Happy Hunger Nails!

Ahoj všem :)

   Dobrovolně se přiznávám, že knížku Hunger Games jsem nečetla a první díl viděla asi před 2 týdny. Obecně nemám tyhle davová šílenství ráda a tak přicházím s křížkem po funuse, kdy první vlna nadšení opadá. Na druhou stranu se mi jednička celkem zalíbila, přestože jsem myslela, že bude svižnější. A když má člověk něco rozkoukaného, tak by to měl taky dokoukat, ne? Proto jsem tuto neděli byla v kině na druhém dílu (který je mnohem lepší než ten první :) a tématicky jsem si udělala i nehty :)

   
   Zajímavé je, že jsem si ohnivé nehty plánovala dřív než jsem stáhla ten první díl :D A má volba byla potvrzena samotnou Suzi. Ostatně jsem je nakonec dělala podle jejího návodu.

   Jako podklad jsem použila černý lak od Catrice Black To The Routes. Tenhle lak je trochu vodovější konzistence a jsou potřeba 2 středně silné až silnější vrstvy.
   Plameny jsem kreslila 2 laky na nehty - korálovým, ne příliš pigmentovaným Maybelline MiniColorama v odstínu Punky Orange a směsí tohoto laku a žlutého odstínu Urban Lemon z téže řady. Plameny jsem dělala po stranách nehtu u něco delší než uprostřed.
   Na špičky nehtů jsem pak naťupala Essence Gold Fever jako létající jiskry. Vše jsem přetřela jednou vrstvou NYC Turbo Dry.








   Uznávám, že to jako plameny moc nevypadá (dělala jsem je prvně) a že absence čistě oranžového laku je u mě viditelná... Na druhou stranu, v kině byla stejně tma, tak si toho kromě mě a přítele nevšiml :P
    A taky se to blbě fotilo, ne a ne pořídit ostrou fotku :/


Co vy a Hunger Games? A jak to máte s davovým šílenstvím (i třeba okolo kosmetických věcí nebo oblečení)?

Mějte se hezky :))

31 komentářů:

  1. Každopádně se ti to povedlo, precizní provedení, tématicky na jedničku. Ovšem není to už na mé ruce. Na tvých mladých krásných štíhlých to je jiná. První film jsem viděla už před nějakou dobou. Obecně mám scifi ráda, ale spíše to technické. Bitky nebyly špatné, ale doufám, že dvojka bude lepší. Do kina se ale nechystám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti :))
      Jj taky si u těhlech akčních sci-fi nebo fantasy dokonale odpočinu. Pokud mají halvu a patu a hlubší smysl, proč ne :)

      Vymazat
  2. And may the odds ever be in your favor!
    Ako som napísala už na FB, vyzerajú moc dobre. A na prvý raz vyzerajú fantasticky. Som rada, že si si vybrala môj návod, snáď sa to podľa neho zle nerobilo :o) My sa tam ešte len chystáme, v pláne bola tiež nedeľa, ale v nedeľu som bola rada, že žijem :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem to i rovnou rkeslit štětcem, ale nevypadá to tak dobře, jako když mícháš barvy přímo na nehty pomocí těch míst s nakapaným lakem :)) Šikovně si to vymyslela :)
      Hej, tak tuhle neděli tam musíš :D

      Vymazat
  3. Ja som jednotku videla deň pred tým, než Suzi pridala svoj príspevok s nechtami a vďaka nej ma napadlo si knihy prečítať, lebo som bola zvedavá ako to dopadne. Ale je pravda, že film sa celkom ťahal, v knihe to až také strašné nebolo a keď hovoríš, že dvojka bola lepšia, tak možno na ňu do kina aj pôjdem :) A nechty sú podľa mňa veľmi vydarené, strašne sa mi páčia a perfektne si sa vysporiadala s tým, že si nemala doma oranžový lak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížky si chci taky přečíct, ale zatím čtu jen o kytičkách na bakalářku :D Takže jsme si zatím jen přečetla na internetu, jak to dopadne :) Ovšem filmoví tvůrci tak rádi mění předlohy, že to stejně bude překvapení :D

      Vymazat
  4. Davové šílenství nemám moc ráda, takže jsem na tom asi jako Ty, jedničku jsem viděla minulý týden, na dvojku snad stihneme dojít do kina, ke knížkám jsem se zatím nedostala. :)
    Plameny se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. :-D aktualni tema :-)
    Davove silenstvi nenavidim, obecne se k takovym vecem dokopu az na konci :-D

    Jak tu vsude tyden lidi pisou, jak musi jit na premieru druheho dilu, tak jsem si to tedy predevcirem v jednu v noci stahla a posleze sla na to koukat... Krome tezkeho rana (vstavani za hod a pul) si odnasim pocit, ze absolutne nechapu, co ty lidi na ty knihy a filmy tahne. Kdyz budu oskliva...tak je to dalsi gladiator trochu jinak. Absolutne nemam rada podobnr kopirky, natoz tak temata. Krizacke valky, kde valcily deti se mi hnusi (jestli se pletu v nazvu, omluvte mne a opravte), recko a jejich vrazdici jatka v podobr gladiatorich valek je hnus sam o sobe. A kdyz nekdo tyto dve temata spoji dohromady, akorat tim u mne zpusobi absolutni averzi. A je dost jedno, ze kniha ma samozrejme hlubsi podtext, kdy se lidi a kraje vzbouri proti diktatorskemu a utlacovatelskemu radu.
    Aspon ze ve filmu ty vrazdy byly celkem humanni (rozumej nic extra nechutneho).

    Na dvojku se do kina nechystam, max za rok mrknu doma na pc. Az vstrebam negativni dojmy z jednicky.
    Ale zase mne to zaujalo natolik (lhala bych, kdybych rekla ze ne), ze jsem riskla cetbu druheho dilu. Jenze na muj vkus je to tak pitome napsany, ze to snad ani nedoctu. A myslenkove pochody 16ti lete holky ala...zarim euforii, protoze ted uz vim na cem sem... (zatimco ji snow ukazuje, ze ji neuveril a jeji rodinu stihne trest)... To mi proste hlava nebere. Navic jsem z jednicky mela dojem, ze ti dva hrdinove se preci jen do sebe nejak zamilovaly a ona ocividne trpi pubertalnim rozkolem pocitu... Ach jo...

    No, dost o mych nazorech, doufam, ze jsem tim moc lidi nenastvala a neurazila.

    Jak uz jsem na fb psala, tvoje nehty se mi libi, a absence ciste oranzoveho laku tu spise vidim jako vyhodu. A fakt se ti to povedlo.
    A ja bych si to na sebe dala klidne i na paleni carodejnjc :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, já to beru a naštvaná nejsem :)) Každý máme jiný názor a právo na něj :) HG mi přijdou snesitelnější teenage knihou než Stmívání (které bylo navíc špatně zfilmované, hlavně díky výběru herců).
      Sama autorka HG řekla, že jí inspirovala staré Řecko, kdy každý rok musely Athény posílat 7 dívek a 7 chlapců to labyrintu k Minotaurovi :) Vsadila na jistotu a vyplatilo se jí to. Ostatně si myslím, že ldii stejně baví podobná témata (teřba u blogů taky vedou většinou ty klasicky zaměřené blogy, ty trochu alternativnější se s takovou oblibou už nesetkají).
      S těmi čarodějnicemi je to skvělý nápad! :))

      Vymazat
    2. Měním názor, právě jsem dočetla dvojku, někdy ve sté stránce mne to začalo bavit (moje verze na tablet má v pdf 190) a četla jsem do konce pomalu jedním hltem.. kurňa, musím, ale fakt musím znát konec :-D takže letím na trojku :-D

      Stmívání... u jedničky jsem usnula, u předposledního dílu jsem se nutila to přežít a mezitím si volala se sestrou a ptala se jí, jestli mi může vysvětlit psychické myšlenky těch lidí, kterým se to líbí... a ten poslední díl jsem tedy musela skouknout na třikrát... co bylo mezi tím nějak nevím. A absolutně mne to nezaujalo. Poita ujeté puberťačky, co drandí s xstoletým upírem, co vypadá,, jak kdyby se špatně vyspal :-D

      Jo, čarodějnice... mohla by si udělat i podobné líčení :-) :-) To by se mi na tobě líbilo, smyslná čarodějnice.

      Vymazat
  6. To se ti vážně povedlo :-) Hunger games nemusím , je to blbost :-D ale na dvojku se stejně podívám, jelikož jsem viděla dvojku

    OdpovědětVymazat
  7. Ha a já jsem úplně mimo davové šílenství, pač ani nevím o čem je řeč :D Ale nehty pěkné :) Plameny tam vidím, povedly se ti ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pasuji tě na největší davového nenadšence dnešního dne :D

      Vymazat
  8. Hunger games jsem četla a viděla první díl. Už to není to pravý šílenství, jak to bývalo v pubertě. A navíc mi připadá, že dřív se takový šílenství táhlo pěkně dlouho, teď je to každou chvíli něco jiného. Přešla jsem během pár dní od trilogie Milénum k Hunger games a ani jsem si to pořádně neužila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíc se táhl Harry Potter :D Jj lidi přišli na to, že je to výdělečná věc a tak to zkoušáí kde kdo :)

      Vymazat
  9. To je opravdu nádherná manikúra, přesně k filmu! :) Na dvojku se chystám vyrazit také, trailer mě zaujal. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  10. A mně to přáde motorkářsky dokonalé:)

    OdpovědětVymazat
  11. No podle mého skromného názoru se ti to povedlo a moc. :) Film vůbec neznám, ani knihu, ani mě to vlastně neláká. :D Občas se taky obrním proti davový hysterii z něčeho..třeba jsem dlouho odolávala Mixa produktům..každá měla Mixu, všude se o ní psalo a já jsem začala mít alergii, ale nakonec jsem stejně podlehla a myslím, že je fajn. :D Pak mi taky nic neříká Starbucks a tak nějak mi naskakuje kopřivka, když vidím po x-té za den fotku s pazourou, co drží ten jejich nápoj. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě od Mixy láká jen micelárka, ale prý dělá neplechu ta pumpička... Naopak mám alergii na růžovou micelárku od Biodermy :D
      Ve Starbucks mají hrozně hnusný kafe, mám pocit, že tam holky chodí jen, aby byly in ;)

      Vymazat
    2. Jo, ta pumpička je na pěst, všude to cáká..:/

      Vymazat
  12. Neznám knihu ani film ale vím, že něco takového je :) a konečný výsledek se mi líbí, protože vím, že mě by se to na tuty vůbec nepovedlo ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Teda! Vypadá to vážně moc dobře! :) Takový nehtíky jsem si měla taky udělat :) Jinak souhlasím, že dvojka je o něco lepší než jednička, také se mi líbil víc a z kina jsem odcházela celkem nadšená.. a hlavně napnutá, jak to celé dopadne! :D Už si musím ty knížky přečíst! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Klárko :))
      Jj, hned jsme si na internetu musela přečíct, jak to dopadne :D Ns čtení knížek není čas, ale jednou si ej přečtu. A možná dřív, než do kina půjde poslední díl, když to zase rozkouskovali .)

      Vymazat
  14. já se naopak davových šílenství chytám docela dobře, cokoliv je "hrozně cool" tak to musím vidět, mít, přečíst, whatever :D nicméně hunger games jednička mi přišlo jako totální kravina, neskutečně mě to nudilo a na druhý díl jsem šla jen kvůli poutavému traileru. a ačkoliv nudné momenty tam byly taky, tak celkově mě to dost zaujalo a líbilo se mi. teď momentálně čtu první knížku a musím říct, že ve filmu vypustili hodně sice ne extra důležitých ale velmi zajímavých informací (nebo mi možná v prvním díle unikly, to by nebylo nic divného, fakt mě to nebralo :D). nehty vypadají dost dobře!

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se líběj moc, dokonale vystihují mou představu Hunger Games nails ;) Dobře pigmentované barevné laky budou u téhle manikúry zásadní, ale ani tyhle Coloramy mi nepřijdou vůbec marné. :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)