Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 13. listopadu 2013

Nail art aneb Trénujeme puntíky

Pěkný středeční podvečer :)

   Vždycky jsem obdivovala u nail art bloggerek jejich dokonalé puntíky. Člověk si řekne, že na puntíku nejde nic zkazit. Pff a ono jde. Buď je šišatý nebo má zvláštní ocásek (stopa po tahu puntíkovačem na další místo) anebo jsou puntíky jinak velké. Tak jsem předminulý týden vzala puntíkovač nebo bodkovač, jak chcete, a šla jsem trénovat puntíky o sto šest :)


   Zvolila jsem sladce nevinnou kombinaci bilé a pastelových barev. A i proto na fotkách vidíte krysáčka plyšáčka, protože to ve mně evokuje vzor dětských dupaček a hraček :D Popř. plavky od Roxy.

   Jako podlak jsem zvolila Max Factor Glossfinity v odstínu Snow White. Z tohoto laku jsem byla ze začátku docela nadšená, protože měl hladkou nehoustnoucí konzistenci. Jenže mi lak spadl na zem, část se ho vylila, utvořily se v něm bublinky a jak byl chvíli otevřený, tak i trochu zhoustnul a už se s ním nepracuje tak dobře. Aspoň vím pro příště, že lakovat nehty u stolu mi vážně nejde...
   Světle levandulové puntíky jsou z laku od Kiko v č. 338. Světle modré jsou dělané NYC lakem v o odstínu Raindrop, světle žluté Rimmel Lemon Drop a světle růžové p2 Last Forever v odstínu Lovely Moment. Puntíky jsem dělala menším puntíkovačem z Avonu. A vše jsem přetřela NYC Turbo Dry, které začíná být docela hustý a u okrajů nehtů mi udělal menší nerovnosti... Ale aspoň mě zbavil bublinek od bílého laku.








   Myslím, že je ještě co trénovat. Přeci jenom některé puntíky jsou větší a jiné menší, za což určitě může i rozdílná konzistence laků.

   Jak se vám tato kombinace líbí? A s čím u nail artu bojujete vy? Já snad se vším :D

Mějte se hezky :)


37 komentářů:

  1. jůů puntíky vypadají moc pěkně :) a vůbec nevadí, že jsou některé trošku větší, aspoň to pak má takový šmrnc :) já se v nailartu už trošku zlepšuju, ale chce to cvičit a cvičit :) dokonce jsem přemýšlela, že bych začala točit videa právě na Nailart, ale pořád nevím :)) nejhorší je ale to, když si musím něco namalovat levou rukou na pravou :D to je fakt hrůza, u toho se vztekám div ty laky neházím z okna :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím prosím, chci ty videa :))
      Spolehlivě na pravou ruku umím jen ty puntíky :D Takže často chodím s nail artem na jedné ruce a s jednobarevným lakem na druhé :D

      Vymazat
    2. to jsem ráda, že nejsem jediná :D dokonce jsem musela nedávno prosit přítele, aby mi pomohl přitisknout samolepku s kamínky, protože mi chyběla jedna ruka :D

      Vymazat
    3. Tak to mě pobavilo :D To já bych měla smůlu, přítel se vrací až pozdě večer :D

      Vymazat
  2. Hezké to máš. :) Já mám s puntíky trochu problém, zkoušela jsem to asi dvakrát, bez valného úspěchu. :)) Na něco mám zkrátka obě levé... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky An :) Zkus trénovat jako já a půjde to :)

      Vymazat
  3. Jé, to vypadá krásně:) Já na podobné věci moc nejsem, ale tyhle barvy na bílém podkladu jsou úžasné. Asi bych na to neměla trpělivost:D

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásné, já v tom tedy žádné chyby nevidím :) a u nail artu nezvládnu volně rukou nakreslit ty obloučky, když chci dělat Francii :D asi si budu muset koupit destičku od Konadu :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, obloučky na Francii nemám hezké ani se šablonama, na to jsem extra levá :D
      Ty máš aspoň razítka, ale těma bych já neuměla pracovat, jak se znám :D

      Vymazat
  5. bojuji se svojí hlavou :-D Mám malou představivost :-D

    A pro Hanku... Kup si francii ve fixu, výborná věc, já mám jeden starší kousek od Essence nebo S-he, ale koukala jsem, že essence to ještě dělá.

    A niki, tohle je takový roztomilý, s tou krysou za nehty :-) Já mám raději živější barvičky, ale moc se ti to povedlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malou představivost? No já jí mám až nechitně velkou :D
      Příště zkusím s živějšíma, neboj :))

      Vymazat
  6. Haha, tak já podobně jako Ellen ! :)) Na mě to sedí přesně. :)
    Jinak to vypadá moc krásně, příjemně a fotky s myšákem jsou nejlepší. :D Puntíky máš pěkně rozložený, to je taky další věc, která mi dělá trable - nedokážu pořádně využít plochu a je pro mě snad nemožný, rozmístit puntíky tak, aby to vypadalo jak tapeta. Ty to máš pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže ty umíš lepší nail art - třeba ten matný zelenočerný, o tom se mi pořád zdá. Umět ho, tak křičím radostí a na puntíky kašlu :D

      Vymazat
    2. Však to je ještě jednodušší, než puntíky. :D Tam se nemusíš nijak zvlášť snažit, prostě "naplácáš" pár laků houbičkou a přetřeš matujícím top coatem. :)) Žádná věda.

      Vymazat
    3. Nj jenže to černý ohraničení je věda :D A co si budeme povídat, mně houbička nejde :D

      Vymazat
  7. Na první pohled si nikdo nevšimne, že jsou některé puntíky větší nebo menší. ;-) Máš nádherný tvar nehtů (jo, závidím! :-D), moc jim puntíky sluší.

    OdpovědětVymazat
  8. Je to moc pěkné, vypadá to krásně.. jsi šikovná. A jak jsi napsala.. i na puntíkách se dá něco zkazit.. :) Já jsem zkoušela tečkovanou fr. manikuru :) http://petulabook.blogspot.cz/2013/03/bodkovana.html a jak je vidět, tak každou tečku mám jinak velkou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, ten nápad je skvělý :)) Náhodou myslím, že napoprvé paráda :) Však tohle taky nejsou moje první puntíčky :))

      Vymazat
  9. Ani neviem, čo k tomu povedať, lebo je to dokonalé! Veľmi sa mi to páči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznání do takové mistryně potěší :)) Ďakujem, Verunka <3

      Vymazat
  10. jj, detské dupačky :-)))
    akosi nevidím tie nerovnosti, podľa mňa sú úplne super, aj tá kombinácia. mňa dokáže strašne naštvať, keď sa mi bodku podarí rozmazať nadlakom :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po straně na malíčku a v obloučku u prsteníčku :// Z dálky to naštětstí nebylo vidět :)
      To mě taky dokázalo naštvat, hlavně Vivid od Color Clubu tohle umí na jedničku s hvězdičkou, NYC mit o vůbec nedělá :)

      Vymazat
  11. Krásné, roztomilé, hezky sladěné!!! Ještě z Tebe bude nailartová bloggerka ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, to bych byla špatná nail artistka :D Moc děkuji, Adri :))

      Vymazat
  12. nádhera! já nikdy nail art nezkoušela, jsem na to levá, o to víc to pak obdivuju u ostatních :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Natálko :)) Zkus ho a třeba budeš překvapená, jak moc se ti povedl :)

      Vymazat
  13. Mně se takhle ozdobené nehty moc líbí, ale nakonec vždycky skončím u jednobarevné klasiky...

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou krásné :)! Já s nailartem bojuji tak nějak celkově :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Je to roztomilé a hravé Nikki :) Moc se mi to líbí. A kde prosím tě jinak nehty lakuješ, když ti to u stolu nejde? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi řekni, proč jsem napsala Nikki? :D Asi mi bude ještě chvilku trvat, než se v blogosvětě zas aklimatizuju :D Promiň Nikol... :)

      Vymazat
    2. To je dobrý, já žádnou Nikki stejně neznám :D
      Hani, lakuji je na pohovce a ruku mám tak nějak ve vzduchu, ne opřenou o stůl nebo něco podobného :)

      Vymazat
  16. Mě se to moc líbí, hlavně ty zvolené barvy. A myšák krysák je super parťák pro fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krysáčkovi to vyřídím, bude mít radost :))

      Vymazat
  17. Miluji tečky na nehtíkách. Jsou to moc hezké barvičky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)