Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 25. listopadu 2013

Outfit: Šaty nebo tunika? + O jednom setkání bloggerek :)

Hezké pondělí všem :))

   Volejte sláva a tři dny se radujte! Francouz si po roce vybírání pořídil zrcadlovku. Důvod byl jednoduchý - má rád focení, ale "shity" kompaktní digitál ho neuspokojuje. Momentálně trénuje na všem, co se hýbe i nehýbe. A kromě ušáků a noční Prahy trénuje i na mě. A já mám konečně outfitové fotky v lepší kvalitě :D


   Hned objasním název příspěvku - top, který mám na sobě byl v podzimní kolekci zařazen na stránkách F&F do sekce Šaty. A na mě je to tedy moc krátké. Jen se ohnu nebo se protáhnu, už mi kouká půlka zadku :) Proto jsem zvolila pod to krajkové cosi černé legíny a abych neumrzla, pod ně zase teplé punčochy.
   Potřebovala jsem pohodlné boty i kabelku, která by věčně nepadala, tak jsem vzala hnědé boty z Deichmanna a tašku z Camaieu, které už moc dobře znáte. Obojím jsem elegantní outfit odlehčila, stejně tak jako prstenem s králíkem z C&A. Abych nenarušila bílohnědočernou kombinaci, vzala jsem si bílý kabátek a hnědobéžovou dutou šálu. Náušnice jsem zvolila perly od Suzi :)
   Někomu může tato kombinace připadat nudná, pro mě je naprosto uklidňující a v zimě mě potkáte jen v ní nebo v černobílé či černohnědé :) (Výjimkou může být starší fialový kabát :))

Pozn. Foceno je okolo 16:30 a bylo zataženo, takže kvalita a světlo není nejlepší. Ale příště bude lepší počasí, bude lepší světlo a i fotograf se určitě zlepší (už teď dělá velké pokroky :).

















šaty - F&F
legíny - F&F
kabát - F&F
boty - Deichmann
kabelka - Camaieu
prsten - C&A
náušnice - Design By Suzi

lak na nehty - China Glaze Do Not Make Me Wine


   A kam jsem se tak vyfikla? No přece na sraz se Suzi a Verunkou! S holkama a ještě dalšími slovenskými výletníky jsme si užili téměř polovinu dne v Praze - zašli jsme na kávu, udělali procházku na Pražský hrad, poté přes Karlův most podél nábřeží na Národní třídu, kam jsme zašli na oběd do Bageterie Boulevard a nakonec ulicí Na Příkopech do muzea voskových figurín, kde jsme se s těřkým srdcem rozloučili. Taková škoda, že úžasní lidé bydlí často tak daleko. Ale Suzi s přítelem udělali na Francouze a mě takový dojem, že je v létě určitě navštívíme :)



   Přičemž mi Suzi přivezla i dáreček (tedy kromě sebe :) - 2 laky z limitky Catrice, která u nás není a bojím se, že ani nebude. K tomu milovanou Milku s karamelem a Gosh CC Cream, který jsem si u Suzi objednala, protože u nás není. Navíc na něj mají slevu a tak mě stál jen 10 euro namísto 12, 50 :P


   Tak co říkáte na outfit? A koho z bloggerek byste chtěli potkat vy? Mně chybí snad už jen Arvonka, Sabča, Haničku a An :) 

Mějte se hezky a úspěšný start do nového týdne :))

40 komentářů:

  1. A raz sa dúfam aj stretneme! :) Muselo vám byť super, závidieť sa síce nemá, ale predsa len vám v dobrom závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky Veru, vy a Suzi jste mé nejoblíbenější slovenské bloggerky, to by byla škoda, kdybych vás neviděla nikdy osobně :))
      S tou závistí to znám, taky vždycky závidím, když čtu o nějakých setkáních :D

      Vymazat
  2. Moc vám to všem sluší, děvčata! :) Tunika je opravdu pěkná, jako šaty by se mi to líbilo o chlup více, škoda, že je tak krátká.. ale i tak v ní naděláš spoustu parády a jsi kočanda! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, Klárko :))
      Jako šaty by byla možná lepší, už jen z toho důvodu, že punčochy k ní vypadají o něco lépe než legíny. Ale co člověk nadělá. Mám velikost 34 a kdybych si vzala 36, asi by byla delší, ale taky by na mě plandala :D

      Vymazat
  3. Holky já vám ty rande tak závidím :) Všem vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na další výtvory od Francouze :-) jinak já bych chtěla potkat Tebe, Romču, Marcelku, Lenku, Soničku, moji jmenovkyni holky ze Slovenska a jeste to neni vsechno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No samozřejmě, že jsem na někoho zapomněla - promiń Hani, tebe bych taky chtěla samozřejmě vidět, už jsi ve článku dopsaná :)) A Romču, Lenku, Cácorku a eM taky :) Chtělo by to nějaký mega sraz o 10 lidech max. ať si taky máme možnost mezi sebou pokecat :D
      Jinak včera jsme šli právě fotit večerní Prahu i se stativem. Bylo to celkem vtipný, občas mu řekla co a jak má vyfotit, kam to má zaostřit a on fotil. Přeci jenom on je po té technické stránce já poté umělecké :D

      Vymazat
  5. Hmm, vieš čo ti poviem, ja som si tie náušničky ani nevšimla, slepúch slepý :-D Bolo super veru, ach, ako mi bolo smutno, keď ste obe odišli. A už sa teším na tú vašu letnú návštevu, budeme tam musieť rovno aj blogerské stretko naplánovať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stane se :)) Tak je aspoň vidíš na fotkách :D
      S letní návštěvou to bude asi těžké - navštívit příbuzné, vás, zajít aspoň na den do lázní a doufat, že to neomrzí buď Francouze anebo Verunku, kdyby jela s náma :))

      Vymazat
    2. ten program už nie ako prázdniny, nie výlet :-)))

      Vymazat
  6. Vypadáš dokonale. Nádherné! Pro mne nejlepší outfit. To je mi líto, že jsem nemohla. Víš, že mám vážné starosti, ale napravím to, protože ta setkání mi dělají velkou radost. Dobře že jste si to užily!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky Marti, jsme ráda, že zrovna tobě se líbí :))
      Neboj, určitě vyrazíme zase někdy spolu a s Verčou :) Hlavně ať je brzy všechno lepší, opatruj se, pa :))

      Vymazat
  7. jé, musela to být super, ráda bych se také zúčastnila nějakého setkání blogerek!!;)

    OdpovědětVymazat
  8. Francouz to hezky vyfotil (ale já vždycky říkám, že když má člověk zrcadlovku, tak jdou hezké fotky snadno, zato hezká fotka s kompaktem, to je výzva!) :D To světlo-nesvětlo se mi náhodou moc líbí... :)
    A jinak Ti to sluší, k Tobě jako ta tmavá hezky jde, já bych byla takhle v celém tmavém asi utopená. (A jen tak v tunice bych asi na focení zmrzla... :D)
    To mě těší, také bych Tě ráda v budoucnu potkala, a ráda bych viděla i papayu z http://bourjoisgirl.blogspot.cz/ (se kterou už mám plán se domluvit, až se konečně uzdravím a budu mít čas...) a určitě i další, nechávám tomu volný průběh... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych řekla - udělat opravdu hezkou fotku kompaktem, to je věc :D
      Překvapivě mi ani zima nebyla, myslelal jsem, jak budu drkotat zubama (navíc než to ještě zaostří a vyladí), a nakonec to bylo takové příjemné osvěžení :) Blog vůbec neznám, aspoň mám něco nového na čtení :)

      Vymazat
  9. Tak já ti taky chybím do blogerské sbírky? :D Tož my jsme s An v Olomouci, tak za nama přijeď :D

    Co se týče oblečení, tak máme sice odlišný vkus, ale ráda se na tvoje outfity podívám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tož já tedy někdy přijedu :D (Jen aby si zrovna nebyla v Přerově :D)

      Vymazat
    2. V Olo studuju, mám předplacenej vlak, tak přijedu! :D

      Vymazat
  10. Ten kabát je tak krásnej. :) Kdybych vzhledem k postavě v něm nevypadala jak obří sněhulák, tak už nějakej bílej sháním. :D Setkání bylo určitě supr, to nepochybuju a taky tak jako v dobrym závidim. :)) Jinak potkat bych chtěla tebe, Haničku, Cácorku, Suzi, Arvonku, Veve...uff, no snad je to všechno. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějaký sraz nehtobloggerek? To by se mi líbilo :))

      Vymazat
    2. Mně prosím též. :)) Třeba by se dalo v létě něco uspořádat. :)

      Vymazat
    3. Nějaká víkendovka, jo? Jen my a laky na nehty :D

      Vymazat
    4. Anooo :D Odlakovače, laky, tamponky a foťáky ( s nabíječkami ), s sebou ! :))

      Vymazat
  11. Moc se mi líbí outfity. Setkání muselo být příjemné, také bych se ráda do budoucna potkala s nějakou další bloggerkou. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší, určitě to musel být skvělý den :)!

    OdpovědětVymazat
  13. No koho chci potkat - přece Tebe!!!! :-). Hurá tak to je super, že máte v rodině novou zrcadlovku a Tvůj frantík miluje focení - těším se na plno krásných fotek plných krásných outfitů...tento se mi moc líbí, šatičky bych teda taky ocenila delší, ale jsou moc pěkné sváteční, sluší ti to skvěle a naprosto mě dostala manikúra a prstýnek - božííííí!!!! No a setkání závidím, muselo to být super..... fňuk.... fňuk.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sakra, že já tam ten výčet bloggerek psala, zase jsme na milion lidí zapomněla :((( Jasný, že bych chtěla potkat i tebe :))
      eM, já ti nevím, co je to za módu dělat všechny šaty tak miniaturní... přeci jenom spousta z nás má ještě zadek, který by mohl vylézt :D

      Vymazat
  14. Máš krásnou kabelku a kabátek, ale nejvíc se mi líbí tvůj králičí prstýnek. Miluji prsteny s motivem zvířátek.

    OdpovědětVymazat
  15. Inu, do FF jsem se stále nedostala, tak můžu tenhle krásnej hadříček obdivovat jen na tobě. :) Slušel ti moc! A sobota to byla parádní, klidně bych si ji s gustem zopakovala, protože tolik milejch lidiček nepozná a nepotká člověk každej den ;) Tak třeba ještě někdy... A těším se na tvoje outfit-posty ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  16. šatočky sú veľmi pekné a super je aj prstienok o zajačikom a lak!!! Stretko muselo byť parádne:)

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé, mám úplně stejnej kabátek. Je super, pohodlnej a univerzální :). Jinak chválím určitě šaty a hlavně úžasnej králičí prstýnek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé :)) A taky se ti na něm dělá tolik cucků? Mně jo, je to děs :( jsem si ho koupila s tím, že filc na kabátu mi začal cuckatět a říkala jsme si, že tohle snad bude lepší materiál. A nakonec ne :((
      A kovový ušák děkuje za kompliment :))

      Vymazat
  18. Tie šaty, ktoré máš na sebe sú veľmi zaujímavé! :)

    Vladies

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)