Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 18. listopadu 2013

p2 Sand Style Polish - Lovesome

Hezké pondělní ráno :)

   Ať se nám to líbí nebo ne, Vánoce se kvapem blíží. A kdo by nechtěl u vánoční tabule oslnit nějakým vhodným lakem na nehty? Já určitě ano a už teď se děsím vybírání, neboť mám tolik favoritů! A jedním z nich je i pískový lak p2 v odstínu Lovesome.


    Základní barva je růžovočervená. Taková malina v lakové podobě :)  Pod umělým světlem žárovky se jeví červenější, stejně tak jako na přímém slunci. Ve stínu je světlejší a růžovější.
    Stejně jako odstín Seductive obsahuje i Lovesome zlaté třpytky. A to ho dělám právě tím skvělým adeptem na vánoční lak :)







   Lakoval se skvěle, ostatně jako vždy. Není příliš hustý jako pískové laky od Gabrielly Salvete nebo Rimmelu. Schne lépe než provařené GS STARS a vydržení stejně (3-4 dny). Tedy mně, některým pískové p2 laky vydrží déle než STARS. A to vše za poloviční cenu - 1,95 euro. Obsah lahvičky je stejný - 11 ml.



    Tak jak se vám líbí? A jak to máte s vánočními laky vy? Tipuji, že u většiny vítězí China Glaze Ruby Pumps. U mě tento rok pofrčí i Julie G My Private Palace :)

Mějte se hezky :))

32 komentářů:

  1. Ten je kouzelný. V Drážďanech jsem už byla, ale nějak jsem nestíhala pořádně ty laky probrat. Tento P2 mi unikl. Ach jo.

    OdpovědětVymazat
  2. páni, nádherný :) my jedeme ve čtvrtek do vídně na výstavy, tak pokud se nám poštěstí a dostaneme rozchod, musím nějaký P2 lak taky ukořistit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barčo, asi tě zklamu, ale p2 je jen v Německu, v Rakousku ho nevedou :/

      Vymazat
  3. tak táto farba je úplný luxus...fakt presne pre mňa...hneď by som ho brala!

    OdpovědětVymazat
  4. tak teda tento vyzerá úplne fantasticky, mňam, mňam... a ešte na tých krásnych fotkách, úplne sa pýta na nechty :-D s vianočnými lakmi to nemám skôr nijak, minulý rok to bol červený lak + zlatý trblietkový, tento rok sa to bude niesť v podobnom duchu. len dúfam, že stihnem čo najskôr upraviť videá a fotky vianočných nechtov do finálnej podoby, aby som vám ich stihla ukázať (omg, aké je šialené, mať na nechtoch Vianoce v novembri, ale tak čo mám robiť :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že měli poslední 2, jinak bych ti ho vzala :/
      Přesně tak, na mě taky oukali jak na debila, když jsme měla halloweenské nehty 2 týdny před Halloweenem :D Ach, jsme tak nepochopené....

      Vymazat
  5. No nádhera ! A jak se třpytí..

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, to je barva! Už jsem si brousila zuby, jak si ho ve Vídni za dva týdny pořídím, a o pár komentů výš čtu, že mám smůlu, achjo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, tam mají taky s-he :/ Jedině Essie...

      Vymazat
  7. Ten je tak hezký, až je mi smutno, jak daleko je to od nás do Německa... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej si na další příspěvek a možná... no nic nebudu prozrazovat :D

      Vymazat
  8. jůůů přesně tento krasavec je v mé čekací frontě na lakování a už se moc těším až ho na Vánoce nalakuji :)) pískové laky od P2 mám moc ráda, mám asi 4 a všechny jsou úžasnéé :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám 4 a objednaný pátý.... u mě vedou víc jak GS :)
      Sand ti o Vánocích bude dělat příjemnou společnost :D

      Vymazat
  9. Krásný! Kdysi dávno jsem měla podobný, snad od Avonu, ale nebyl s pískovým efektem, a jako jeden z mála laků jsem ho celý vypotřebovala!

    OdpovědětVymazat
  10. Odpovědi
    1. Nj muslea jsem zapojit své super vánoční pyžamo s Rudolfem :D

      Vymazat
  11. Máš krásné nehty :) A barva laku, ta je úžasná :)

    OdpovědětVymazat
  12. No ten je!!! Sakra to fakt nebudu vědět, který v Německu dřív :D teď jsi mi ještě na FB ukázala tu akci s Nubárkama sakryš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby mi o ní Verunka neřekla, tak newsletter jen tak projedu a možná si jí ani nevšimnu.... achjo a ta nová glittrová kolekce je tak ukrutně krásná a já musím koupit milion dárků milion lidem :D

      Vymazat
    2. Přesně tak i já, počkám na další akci nebo si pak nějaký ten Nubar v únoru nadělím k narozeninám :D

      Vymazat
    3. Nj toho se bojím, protože takhel akce byla naposled snad v březnu dubnu?? Ale asi je taky nechám jít, ten Essie chci víc :)

      Vymazat
  13. Sakra sakra sakra..jsem tak blbá, že jsem ho nevzala! Měla jsem ho v ruce, ale radši jsem vzala ten zlatý.. achjo :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda :/ zlatý pro změnu potřebuji já, v Regensburgu měli jen jeden a ten jsem vzala pro někoho jiného :)

      Vymazat
  14. Odpovědi
    1. Neznám žádný obchod nebo eshop, kde by p2 byly. Jedině prosvištět blogsale, votočvohoz atd. Jeden je třeba tady: http://aliceinwonderlandcz.blogspot.cz/p/posilam-do-sveta_3.html

      Vymazat
  15. Té barvy bych si asi vůbec nevšimla.. Ale na nehtech, to je náááááááááááádhera!

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je tak krásný :)! Zajímalo by mě, jak dlouho se pískové laky budou držet na vrcholu lakových trendů, tipuji, že dost dlouho :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas :) Myslím, že už dávno trumfly i praskací laky :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)