Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 4. listopadu 2013

Swapujeme se Suzi :)

Hezké pondělí všem :)

   Abych pravdu řekla, nelákají mě různé ladyboxy, senzaboxy, bloboxy nebo swapy v rámci ČR. Mám pocit, že v každém českém swapu je Balea nebo Ziaja a ani jednu nemám ráda :D A přece vám dnes přináším report z mého prvního swapu - se slovenskou bloggerkou Suzi, kterou jistě všichni znáte :)


   Nápad na tenhle swap vznikl jednoduše - chtěla jsem zkusit kosmetiku GOSH, která u nás není dostupná (nebo jen částečně na jednom eshopu a třeba laky na nehty úplně chybí) a se kterou je Suzi moc spokojená. Zároveň jsem jí chtěla dát něco od p2 za tu krásnou výšivku, kterou mi Suzi dala. Takže slovo dalo slovo a my se domluvily na částce 40 euro.
   
   Jak už to tak bývá, jeden ze swapové dvojice se striktně drží rozpočtu a jeden nesobec přidá něco navíc. Takže v tomto swapu jsem byla já ta puntičkářská, dokonale se držící daného limitu. Achjo, teď bych si za to ráda nafackovala...
   Důvod je jednoduchý - GOSH je o dost dražší než p2. A Suzi přišlo hloupé, abych dostala jen pár věcí. No a mně vůbec. Říkala jsem si, GOSH chci zkusit, ne z něj mít všechno :) Takže vše, co není GOSH je nad rámec swapu. A já hned vypadám jak strýček Skrblík, kruci....

   Oba balíčky byly poslány ve čtvrtek 24. 10. Suzi svůj balíček obdržela v pondělí 28. 10., já díky naprosté neschopnosti naší pošty v pátek 1. 11.  A protože je od pátku u nás zataženo a prší, tak fotografie jsou hrozně nekvalitní a hrozně hnusné :/ Každopádně recenzi a swatche jednotlivých výrobků ještě uvidíte, až bude hezčí počasí (a já se modlím, aby bylo brzy, jinak nové STARS neuvidíte...).

   Takže jdeme rozbalovat...

   Balíček přišel v krabici zabalené v papíru a omotané lepenkou. Hrozně mě potěšila ta tmavá lepenka. Když jsem byla malá, měli jsme doma jen tmavou izolepu, ne čirou a tu hnědou jsem už dlouho neviděla. Takže je to takový lepenkový časostroj :D


   Po rozbalení mě čekala klasická kartonová krabice (opět s tou hezkou lepenkou :))...


   ... ve které se nacházely dárečky. (Kdo by to řekl :D)


   Byl tam třeba dopis v krásné obálce na krásném dopisním papíře, jehož obsah si nechám pro sebe :))


   Ovšem nebyly tam jen dárečky, ale byla tam další krabice, v které se nacházely další dárečky :D


Moc se mi líbila ta ozdoba z mašle i balicí papír :))

   Krabička je sama o sobě moc hezká. Mám ráda růžovozelenou kombinaci, je dokonce moje neoblíbenější. Dokonce jsem jí už našla využití - mám spoustu saténových stuh do vlasů, do pasu nebo jako náramek na zápěstí a válely se mi všude po šuplíku. Tak jsem je smotala a dala do této krásné věcičky :))


   A co jsem všechno dostala??


   Nejdřív bych vám ukázala obrázek, který Suzi sama vytvořila. Je dělaný technikou (sakra, jak se to jmenuje?), která se mi moc líbí a kterou hodně obdivuji. Je na něm levandule a sedmikráska. Suzi tento motiv vybrala proto, že jsem nikdy nebyla v Provence a ráda bych se tam podívala. Navíc se obraz hodí k tomu, co jsem malovala já, a jakmile koupím vhodný rámeček, pověsím si ho na zeď do ložnice, která je v béžové, bílé a fialové barvě. Tohle se tedy Suzi moc povedlo.


Není to krása?? Je :))

Zezadu na obrázku je i krásné věnování :))

   Další položkou jsou sladkosti. Já jsem velký sladkomil, hlavně čokoládičkofil. Takže mě sladkým opravdu neurazíte (kromě lízátek, ty moc nemusím). Problém budu mít asi jen s lipem, na které zas tolik nejsem. Naštěstí mám sladkomilnou rodinu, takže se podělím a nic nepřijde nazmar. Ovšem nejdřív ujím ty bílá a růžová lipa, ty mám docela ráda :) Na ty kulaté bonbónky se moc těším, v dětství jsem je měla hrozně ráda. Jedna čokoláda vzala za své a druhá čeká až jí s Francouzem slupneme. Barevné Tic Tac jsem ještě neměla, ráda si kupuji ty mentolové nebo pomerančové, tak se těším až zkusím tyhle :)


   Další věcí navíc byla vlastnoručně vyrobená bižuterie, kterou Suzi dělá. Brož a krabička ukrývající sadu náušnic a přívěsku a náušnice :)


   Perličky jsou klasika, sice jedny mám, ale ve světle růžové barvě, docela chladné a moc mi nesluší. Takže tyto se hodí, neboť je můžu nosit zase k jiným věcem a taky mi víc sluší :) 
   Modrá sada se srdíčky mi udělala radost hned několikrát:
a, mám ráda modrou
b, mám ráda sady
c, mám ráda tenhle typ zapínání náušnic (nebolí mě z něj uši tolik jako z toho pecičkového :))
d, bude ideální na zimu i léto k modrobílým outfitům :))

   No a já hloupá jsem vám sadu zapomněla nafotit na sobě :( Ale stejně jí na mě někdy uvidíte, takže o nic nepřijdete :)

Vše bylo na krásných cedulkách s logem Design by Suzi - což je i název druhého blogu Zuzky.

   Dalším dárkem byla brož ve tvaru motýlka. Suzi má motýly velmi ráda, takže mi jí budou dokonale připomínat. Sama se sice živých motýlů bojím (a u můr ječím ještě víc), ale na doplňcích je mám ráda, protože se nepohybují a nemůžou do mě narazit :D Líbí se mi kombinace barev, tmavě modrou mám ráda a hodí se mi hned k několika věcem. Myslím, že motýlkovi to bude slušet třeba na baretu. Z dálky to bude vypadat, že si mi motýl sedl na hlavu a spousta lidí se bude podivovat - Motýl v zimě?? Haha jim poškádlím hlavičky makovičky :))

Mimochodem, vůbec nechápu, jak je někdo schopný toto udělat. Mně by se korálky určitě rozsypaly, nit stokrát přetrhla a nervy by mi ruply tisíckrát :D

   A pak je tu položka kosmetika. Tedy položka GOSH :)) Musím říct, že jsem byla trochu zlá a Suzi v tomto docela omezovala - chtěla jsem zkusit oční stíny, rtěnku, tvářenku a lak v odstínu Abundance. Takže už jí toho moc na vybírání nezbylo, kdežto ona mi nechala úplně volnou ruku.

   Stíny Suzi vybrala v odstínu Driftwood a jsou to quattro stíny s pěnovým aplikátorem. Čím jsem starší, tím mám raději kombinaci hnědé stíny + výrazná rtěnka. Naopak barevnými stíny se líčím jen někdy (nejčastěji fialová, růžová, těmi by Suzi taky nešlápla vedle). Takže toto byla trefa. Protože můžete mít doma milion neutrálních paletek a stejně v nich nenajdete úplně stejný odstín hnědé. Já si například oblíbila ten vpravo nahoře - jemná hnědá s růžovým podtónem. Jinak stíny jsem zkoušela zatím jen jednou - jsou velmi jemné až hedvábné, nepráší a během dne velmi dobře drží.


   Další pudrovou věcí je tvářenka v odstínu Flower Power, což je teplá tlumená růžová, přestože to na fotce nevypadá. Tuhle barvu docela dlouho sháním, a pořád se mi nikde žádná nelíbila. Až tato. Tvářenka trochu práší, ale je dobře pigmentovaná a, to se podržte, drží celý den. Zkusila jsem tvářenky Bourjois, Dermacol, L´Oréal, Yves Rocher, Catrice a Avon a žádná nevydrží tak dlouho jako GOSH. Od pátku jsem neměla žádnou jinou, je perfektní.


   Dále jsem dostala rtěnku v odtínu Burgundy a automatickou tužku v odstínu Brownie, což je novinka.



   Rtěnka má moc hezký černý matný obal, což já mám velmi ráda :) Navíc vypadá hodně odolně :) Nejprve jsem se lekla barvy - v tyčince vypdaá až hnědočerveně. Když jí však dáte na rty nebo ruku, je daleko víc do vínova, což mi sedí dokonale. Odstín na fotografiích moc neodpovídá, je tam více do červena, což není pravda. Rtěnku jsem zatím měla jen jednou, takže vám toho o ní moc neřeknu. Snad jen to, že má příjemnou hutnější konzistenci, není výrazně parfemovaná (což mám ráda) a přijde mi, že se pod ní dělají šupinky suché kůže. Ale měla jsem jí jen jednou, tak bych nerada křivdila.


Kvalita fotky mizerná, barvy moc neodpovídají, ale jen tak pro ilustraci - nalíčená jsem tvářenkou,
 stíny, tužkou na oči a rtěnkou GOSH ze swapu.

Přičemž rtěnka v kombinaci s červeným svetrem je jako dělaná na Vánoce, juch :))

    Tužka je v odstínu Brownie, který je hnědý bez třpytek a lesku. Dochází mi tužka od Dermacolu, která je upřímně hrozná, a proto jsem za tuto moc ráda. Sice mám hnědou Scandaleyes od Rimmelu, ale ta obsahuje třpytky a musí se ořezávat. Obecně mám autamatické tužky mnohem radši. Tato navíc obsahuje ořezávátko (což jen tak člověk nenajde) a gumové rozmazávátko, které mi přijde docela tuhé a zatím jsme se neskamarádily (buď si tužku celou smažu nebo nerozmažu vůbec). Ona však tužka nejde moc dobře rozmazat, protože drží jak přibitá. Ubrouskem jsem jí z ruky rozhodně nesetřela, spíš vypadala, jako když se jí nic nedotklo :D Během dne se tedy tužka nerozmazává a dokážu s ní nakreslit i velmi tenkou linku. Určitě povedený výrobek, z kterého mám vážně radost a časem se podívám i po dalších odstínech.


Rozmazávátko a ořezávátko

Nahoře zleva doprava - tužka na oči Brownie, rtěnka Burgundy, tvářenka Flower Power
Dole zleva doprava - oční stíny - horní levý, horní pravý, dolní levý, dolní pravý

   Pak jsem dostala 3 laky na nehty. Jedním z nich je mnou chtěný odstín Abundance. Tady se konalo trošku zklamání, které nemá se swapem a Suzi nic společného. Můžou za to optické klamy. Myslela jsem, že se jedná o směs zlatých, růžových a zelených glittrů. Ve skutečnosti to jsou zlaté třpytky, které hrají všemi barvami :) Každopádně nic jako Abundance doma nemám, takže mi to zas tolik nevadí a už mám pro něj přichystáno několik kombinací.
   Dalším je odstín Nude Champagne, což je světle béžová studená barva. Troufám si tvrdit, že by mi mohla slušet víc než Rimmel Bare Necessities, který je o něco tmavší a bez šedého podtónu. Navíc si myslím, že kvalitu laků poznáte hlavně podle těch světlých, takže GOSH projde tvrdou zkouškou :D
   Posledním lakem je větší brácha v odstínu Berry Me. Má tmavě růžovou barvu smíchanou s vínovou. Mám pocit, že najít podobnou je někdy oříšek. Často mají podobné odstíny červený podtón, který mi zas tolik nesedí (např. jako propadák China Glaze Merry Berry). Takže se na něj těším, protože podobné odstíny já rozhodně můžu :))

Zleva doprava - Abundance, Nude Champagne, Berry Me

   Dále jsem dostala vzorek BB creamu v odstínu 02. Přiznám se, že mám svůj ověřený makeup a BB creamům moc nevěřím. Jenže, makeup dochází a v rozpočtu na něj nějak není místo, takže budu vyškrabávat a k tomu zkusím tenhle vzoreček. Přišel jako na zavolanou a já jsem na něj tuze zvědavá :)
   Na obrázku vidíte i vodolepky. Ty jsem vždy chtěla zkusit a vždy jsem byla líná si nějaké objednat. A Suzi, ta dokonalá duše, mi jedny přibalila. Navíc jsou moc hezké a je jich tam rozumný počet 20. Jednu zkusím na světle levandulový lak a další sadu na bílý :))


   A samozřejmě jsem vám něco zapomněla vyfotit - všechnu tu krásu pohromadě. No, tak tu máte supr čupr koláž :D


A jak bych balíček ohodnotila?

Balení: 1
Kreativita: 1
Obsah: 1
Barvy výrobků: 1

   Takže já jsem se svým prvním swapem nad míru spokojená a šla bych do něj klidně znovu :)) Pokud by ovšem Suzi chtěla :D Co jsem dala já jí, si můžete přečíst přímo u ní zde (dokonce má i video :))

Tak jak se nám naše balíčky líbí? Co vy a swap?

Mějte se hezky a úspěšný start do nového týdne :)

42 komentářů:

  1. Tak to je uzasnej swap, bizuterie je nadherna:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak Gosh bych si taky nechala líbit, jů! Moc hezký balíček!

    OdpovědětVymazat
  3. :) Veľmi som sa tešila na obsah vašich balíčkov a nesklamali ste:) Krásna výmena večičiek, uchvatný je jeden aj druhý balíček takže jednotku máte odo mňa obe:D

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je super! Obecně si o swapech strašně ráda čtu, příště se plánuji zapojit i do BloBoxu - podobné balíčky mě lákají mnohem více než LadyBoxy a podobné.

    Kiss a Bee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že BloBox mě zase moc neláká. Právě kvůli tomu, že jsem už párkrát viděla, jak to někdo odbyl Essence a Baleou :(

      Vymazat
  5. Krásné, závidím a všechno chci!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné holky, krásný swap :-). Vidím, že swapování se ujímá a mě to moc baví, jak swapovat tak o tom číst. Cítím s Tebou Nikolko, ono se vždycky stanoví limity a pak je někdo překročí a ten druhý si připadá jak skrbla - taky jsem to zažila :-), aspoň se snažím vždycky dávat nějaké handmade, které se nedají koupit, ať to nějak kompenzuju. Jinak krásné laky zvlášť ten Berry Me, to je moje podzimní barva, připomíná mi můj Loreal (brzy bude článek) taky je bez červených tónů, i já raději modré. Jinak Ti to líčení na fotkách krásně sluší - výrazné rty, to je prostě to pravé pro Tebe. Krása fakt!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsi byla za kačera Skrblíka? :D Úděl swapu :(
      Když vy jste se Suzi moc šikovné, co já bych udělala jako hand made dárek? No asi nic, se svojí šikovností a kreativitou :D Ale teď mě taky láká tvorba vlastní bižu, hlavně s romantiskohistorickým nádechem. A ve Stoklase, kterou mám co by kamenem dohodil, najdu všechno :)
      A moc děkuji <3

      Vymazat
    2. Jestli začneš vyrábět bižu dej mi vědět :-) hned si něco pořídím, Tvůj romantický styl mám moc ráda a říznutý historií, proč ne :-)) Ale viděla jsem Tvůj balíček u Suzi a vůbec mi Skrblíkovský nepřipadal naopak mělas to nádherně sladěné skvělé věci jsi vybrala, balíček byl úžasný, moc se mi líbil a myslím, že Suzi to tak vůbec nevnímala :-), to jen možná my jsme takové, že chceme prostě dávat vždycky víc hihi. Měj se krásně!

      Vymazat
  7. U Suzi som komentovala už ráno pred školou, u teba stíham až teraz :P Perfektné balíčky ste pripravili obidve, keď som videla tie laky u Suzi, tak som len slintala :D A pri nakupovaní Gosh vecí som bola, tak sa cítim strašne dôležito teraz :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co, pomáhala si Suzi nebo vše vybrala sama? :) Že bych ti dodatečně poděkovala :)) A jinak ten důležitý pocit znám moc dobře :D

      Vymazat
    2. bola hlavný konzultant odtieňov :-)

      Vymazat
    3. Tak to moc děkuji, oběma <3 Vy jste vážně zlatíčka :))

      Vymazat
  8. Krásný a hlavně vlastní tvorba je boží! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, hand made je vždy sázka na krásný dárek :)

      Vymazat
  9. no téééda, to bych chtěla taky :-) i když já se tedy přiznám, že volenými produkty mi spíš vyhovoval balíček od tebe, Niki.

    Gosh mne totiž stále míjí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby si zkusila, neminul by tě :)) Ta tvářenka tužka jsou vážně super a stíny taky :) A na laky se moc těším :)

      Vymazat
  10. To je hodně povedený swap! Ta krabička s ptáčkem. ♥ Jinak se na tebe nemůžu vynadívat s tou výraznou rtěnkou, ty ti opravdu skvěle sednou. No nevim, co chválit dřív, super dárečky jsi dostala. :) Teď jdu mrknout k Suzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Romčo :)) Souhlasím, ta krabička je překrásná :)

      Vymazat
  11. sakra, jmenuje se to servítková a je v kombinácii s krakelovacou :-) zase som toho tak navyše nedala, to sladké tam nerátaj a to ostatné som vytvorila zo zásob :-))) a zase ten náš limit svedčí o tom, že skrblík rozhodne nie si ;-) a vidím, že ti tie farby celkom seknú, takže sa teším :-)
    a ďakujem aj ja za vaše komentáre :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jo, já věděla, že se to dělá nějak s ubrouskama :D Ale stejně to nechápu a obdivuju :)
      I zásoby se počítají :))
      Já moc děkuji za krásný balíček a ochotu swapovat <3

      Vymazat
    2. raz ukážem ako aj priamo v akcii, zatiaľ mám tuším len fotopostup ;-)

      Vymazat
    3. Mně by stačil i fotopostup :))

      Vymazat
    4. tak potom šperkovnica toť nie tak dávno :-) myslím, že si mi to aj komentovala :-)

      Vymazat
  12. Takový balíček by se mi moc líbil, povedený swap. :)) Miraculous Style

    OdpovědětVymazat
  13. wow! tak to je opravdu pořádný balíček, paráááda :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  14. To je krása, musíš mít ohromnou radost :)! Ten lak opravdu vypadá, že ty třpytky jsou různobarevné a ne jenom zlaté :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Všem vám moc děkuji za komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak tomu říkám krásnej a povedenej balíček. A sladkej:-)
    Je fajn, že se to v té česko-slovenské blogosféře tak rozjelo:-)

    OdpovědětVymazat
  17. jeden z naj swapov!

    Inak pozyvam na giveaway o Gucci Rush 75ml, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat
  18. Teda, Suzi by to mohla rozjet s krabičkama pro radost :) Ta si s tím vážně vyhrála :) Ta krásná krabička, obrázek s věnováním, no a ten zbytek... To musí zvednou náladu každému :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha to by byla jediná krabička krásy, kterou byhc si předplatila na rok :D

      Vymazat
    2. Tak co holky, rozjedete to ve velkým? :D Já jsem první zákazník :D

      Vymazat
    3. budeme si musieť dohodnúť nejaký podnikateľský plán :-D

      Vymazat
    4. Pff a pak že se v Česku nebo Slovensku nedá uživit blogováním :D

      Vymazat
    5. :-D žeby sme sa zaradili medzi vyvolené?

      Vymazat
  19. Tak to je bomba, pěkně jste se navzájem "obdarovaly"!! Super. A ta rtěnka ti hrozně sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  20. jé,t o je super, také bych šla do posílání boxů, ty laky na nehty jsou super!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)