Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 11. listopadu 2013

Výrobky, které bloggerky milují - a já ne

Ahoj všem :)

   Dnes tu mám pro vás 5 výrobků, které jsem si koupila na základě nadšených reakcí bloggerek, ale mě vůbec neoslovily.



Yankee Candle aromatický vosk

   Kdo by neznal věhlasné Yankee Candle, když se objevují na každém druhém blogu? Voňavé svíčky mám ráda, obzvláště v zimním obdobím je pálím o sto šest. Když jsem tedy viděla, že YC prodávají v Globusu, vzala jsem na zkoušku jeden vosk ve svěží vůni Moonlit Ocean.


   Nejdřív jsem si myslela, že se jedná o malou svíčku a trochu se vystresovala, co je to za šmejd, když to ani nemá knot. Tak jsem to dala do aromalampy a až později si na internetu přečetla, že je to vonný vosk do aromalamp. To je tak, když na výrobku nemáte napsáno, co to je...
  Pomineme-li tento fakt, dostáváme se k věci, proč si žádnou YC nikdy nekoupím. Vosk je tak aromatický, že mě z něho jednoduše bolí hlava. Zapálím si svíčku, vosk se začne rozehřívat, najednou začne být vůně nesnesitelně těžká, dusivá a mě rozbolí hlava. A to i přestože se mi v obchodě zdál vosk spíše svěžejší (skoro jak pánský sprcháč), ne tak sladký. Takže svíčku ihned sfouknu a ještě se 2 hodiny dusím. A možná proto tak dlouho vydrží, jak všichni píší. Protože ten smrad utnu dřív než se vosk začne vypařovat. Mám chuť tu hrůzu nožem vyškrábat z lampičky a vysypat do koše.


  Vzpomínám si na svíčku, kterou dělal Brise a kterou už nemůžu v obchodech sehnat. Měli jsme asi 3-4 různé parfemace, které voněly intenzivně, ale nebolela mě z nich hlava. Stejně tak mě nebolí z intenzivně vonících olejíčků do aromalamp (skořice/vanilka - a že tohle jsou sladké vůně). Takže ne, děkuji, radši si koupím něco v Ikea.

Myslím, že vosk stojí cca 50 Kč.

A to je ta úžasná svíčka od Brise. Tedy to, co z ní zbylo.

Freeman Antistresová maska s minerály z Mrtvého moře

   Myslím, že na blozích se objevují 2 známé masky - Glamglow a šmoulí od Freemana. A já zkusila tu od Freemana, protože co je modrý, to je dobrý. Anebo ne??


   Tahle maska slibuje zklidnění vyčištění a stáhnutí pórů. Na nose mám spoustu černých teček a okolo nosu rozšířené póry, tak jsem si říkala, že by tenhle zázrak mohl zabrat. Ostatně složení má docela příznivý...


   Přestože je levandulový olej na sedmém místě z 26, tak jsem tam klasickou ostrou vůni levandule necítila. A ani ten bergamot. Naopak mi vůně přišla spíš sladká, ovocně květinová, docela podlejzavá, jestli víte, co tím myslím.
   Když mě nerozradostnila levandule, aspoň to udělala modrá barva. Jo, ta ke vážně legrační a super :)) Připadala jsem si jako Šmoula a Avatar v jednom a vážně mi barva masky zvedla náladu :))


Ááááh bubák, zachraň se, kdo můžeš :)

   Naštěstí jsem přežila pohled do zrcadla (co byla ta modrá opice???), a tak vám můžu říct, co se dělo po opláchnutí masky (tedy umýt moc nešla, musela jsem jí setřít kapesníčkem). Nic. Vážně nic. Černý tečky nezmizely, ovšem s tím se ani moc nepočítala. Ale stažené póry mohly být. A nebyly. A celkově pleť působila, jako bych si na ní nic nedala. Takže kromě chvilky pobavení s modrým obličejem, je maska k ničemu. Jako plus beru, že neštípe a nevysušuje. Ovšem v účincích je i Garnier lepší.

Koupíte za 40 Kč, pytlíček je na 2 použití.

Yves Rocher odličovače s chrpou

   Rochera mám ráda, to většina z vás asi ví. Ale jako každá značka má výrobky, které u mě patří do kategorie: Hrozné, nikdy nekupovat. A překvapivě jsou jím odličovače s chrpou.

   Sice jsem neměla nejoblíbenější dvoufázový, ale i odličovací voda a jemný odličovač očí jsou u některých bloggerek relativně oblíbené.

   Začneme Jemným odličovačem pro citlivé oči. Měla jsem v letáčku 1+1 pro výrobky z oblasti pleťové kosmetiky. Tak jsem vzala tento. Říkala jsem si, že nemůžu udělat chybu, když si ho tolik holek chválí...


   Chyba lávky. Ne, že by to neodličovalo, ono to řasenku odlíčí. Jen musíte oko déle mnout než u micelárky. To by mi zas tolik nevadilo. Mně vadí to šílené štípání! Jestli je tohle odličovač pro citlivé oči, tak já je musím mít ultra citlivé, což není pravda. To štípání je nesnesitelný a mám pocit, že je moje pokožka v plamenech víc jak Joaquin Phoenix v Okrsku 49. Nakonec jsem první lahvičku vypotřebovala na čelo a bradu, kde mě přípravek neštípe a dokonce mi nos a bradu vyčistil lépe jak zelená micelárka od Biodermy. A druhé balení mi tu leží nenačaté a nějak nevím, co s ním...
   125 ml vás vyjde na 145 Kč.



   Do stejné řady patří i Odličovací voda s chrpou na obličej a oči. A tady to bylo ještě horší...

Vodu už jsem dávno sdělala, proto je zde obrázek z oficiálních stránek.

   A proč to bylo horší? Protože kromě šíleného štípání a ulepeného pocitu, jsem měla problém i s nedokonalým odlíčením. Řasenku a obličej jsem vždy ještě musela opláchnout vodou a doodlíčit micelárkou. A to mě nebaví. Pro mě tento výrobek nesplňuje svůj hlavní účel, a proto je pro mě k ničemu, přestože některým vyhovuje.
   200 ml koupíte za 185 Kč.

Max Factor Clump Defy

   Za svou existenci jsem zkusila desítky řasenek. A jen o jedné můžu říct, že je nejlepší - Max Factor False Lash Effect. Dokonalá černá, co neopadává, nežmolkovatí a jumbo plastový kartáček dodá objem a prodloužení v jednom bez slepování. Byla to jediná řasenka, co dělala hezké řasy i po 3/4 roce a došla mi proto, že už v ní nebylo náplně, ne že by vyschla.

   Když se na na trhu objevila její sestřenice Clump Defy, o které bloggerky psaly jako o Svatém grálu, řekla jsem si, že jí zkusím. Dostala jsem jí k narozeninám a když jsem jí vyzkoušela, rozhodně mě neohromila.


   Určitě nepročeše řasy tak hezky jako FLE. Naopak, spíš je trochu slepí :/ A zhuštění a prodloužení také není tolik výrazné. Navíc už po čtvrt roce začala dělat hrudky. Dokonce i dvakrát levnější GS Diamante mi udělá lepší službu než toto. Takže bloggerky asi nikdy nezkusily FLE anebo mají všechny dokonalé řasy, kterým stačí málo. A neřekla bych o svých řasách, že jsou krátké a o obsahu 5 chlupů :)

Bez řasenky a s ní.

Bez řasenky a s ní.

FLE už je stará, a proto jsem s ní líčení nedělala, neboť by nebylo objektivní. 

Srovnání kartáčků obou řasenek

Himalaya krém na ruce

   Značka, kterou bych naprosto přehlédla a nikdy si od ní nic nekoupila, kdybych nečetla jásavé komentáře bloggerek o značce Himalaya. Jenže já je četla, a proto jsem zkusila koupit krém na ruce.


   Nebudu hodnotit obal, protože se mi vůbec nelíbí a působí na mě jako 20 let stará kosmetika z 50 let staré drogérky. Ostatně je to důvod, proč bych si krém nikdy nekoupila - jednoduše mě neoslovuje už jen ten obal.
   Musím říct, že na krému se mi líbí složení - olivový, slunečnicový, mandlový, hroznový a meruňkový olej.
 

   A i přesto super složení, krém super není. Na hodně suché ruce je krátký. Teď v zimě se namažu a po 30 minutách bych mohla znovu. Ovšem ještě horší je, jak moc lepí. Dámy, kam se hrabe vteřiňák! I po 20 minutách není krém kompletně vstřebaný a na ruce se mi lepí všelijaké chmýří, chlupy, prach, fuj. Nene, za těch 60-70 Kč to nestojí. Doporučuji připlatit si za hutný Repair & Care krém od Nivey nebo můj oblíbený arnikový od Rochera.


   Vím, že každému vyhovuje něco jiné, ale když o něčem čti všude, vkládám do toho větší naděje. A pak přichází zklamání. 
   A co z toho plyne? Když tu něco doporučím, není to 100% dokonalé :D

A co vy? Také jste se nechaly nalákat bloggerkami, a poté byly zklamané. Nevažte se, odvažte se, v diskuzi je místo pro všechny :))

Mějte se krásně.

39 komentářů:

  1. Vosk nemusíš škrábat nožem, stačí dát na chvíli do mrazáku, jde to pak lehce vyloupnout ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tenhle článek se ti moc povedl :-) Jsem se příjemně pobavila.

    Jak už jsme si psali, u mne freeman modrá detox maska zázraky sice nedělá, ale pleť vypne a to nejhorší z póru vytáhne, i když ne všechno. Každopádně je radost na sebe s dcerou do zrcadla koukat :-D

    Ostatní věci jsem nezkoušela a nikdy mne ani nelákaly a asi ani nelákají. Já u krémů na ruce nesnáším, když mi dlouho lepí. Chci to mít vstřebané hned, navíc na extrasuchou kůži netrpím, takže mažu jen po koupeli, případně po mytí nádobí, či uklízení s čistícími prostředky.

    A svíčky... já si dělám svoje, učili jsme se to na škole, tak nemám moc chuť riskovat ty z obchodu, právě přesně pro ten pocit a bolest hlavy, co popisuješ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Leni :))
      Ten krém je vážně peklo... Člověk chce jen ustlat postel a má chlupatý ruce od prachu :D
      Svíčku jsem dělala jednou v životě... nějak jsem ztratila tu obrovskou nádobu plnou lékárenského parafínu :D

      Vymazat
    2. my x krát, učili jsme se i jak dělat papírové formy na různé tvary, jak vrstvit... a sranda věc je, že ti na to v nouzy stačí i jen voskovka s kapkou aromaolejíčku :-D

      A nebo si pak nakoupíš věci na ty gelové. To jsme zase dělali na výtvarce :-) Možná to letos prubnu, když už si budeme hrát s fimo hmotou

      Vymazat
  3. ja som si vosky kúpila dva už dáávno, len sa ich bojím použiť :-D kúpila som si ich, že boli podstatne lacnejšie ako klasické YC. lebo dať 10 eur za sviečku mi pripadá trochu choré. a to myslím, že stála len tá moja malá, nie tá veľká. mám nejaký ten Airwick, kupovala som aj Brise, ale to mi horí len chvíľu a musím sfúknuť, lebo mi je z toho zle. naučila som sa ale kupovať Profissimo z DM-ky. nemajú nejaký široký sortiment, no vanilka, či aktuálne jablko a škorica mi postačia a nebolí ma z nich hlava. vždy mi príde komické, ako to blogerkám horí po celej izbe alebo vo videu za chrbtom :-)))

    ako som už napísala na FB, tak ja používam čistiacu penu. mne vyhovuje a som s ňou veľmi spokojná už rok. mám aj peeling a masku. tento krém nepoznám, ale asi by som ho ani neskúšala. tiež mám aktuálne Niveu repair.

    a som rada, že som videla Šmoulinku :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ty ceny za YC taky přijdou přemrštěný, vážně tuhle obsesi nechápu... Asi jen pro zasvěcené :P
      Zkusím mrknout na to Profissimo, díky za radu :))
      Tak možná není Himalaya špatná, jen jsme sáhla po špatném výrobku. Ale i tak moc nemám chuť to zkoušet, ani ta chemická vůně mi nesedla, radši bylinkovou arniku.
      Nj o Šmoulinku jsme vás nemohla ochudit :D Do smrti bych si to vyčítala :D

      Vymazat
  4. ja vosky mam, ale pouzivam ich na prevonanie skrine..(zabalene):), su tak aromaticke, ze to zvladnu hravo:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré využití :)) Na tohle mám mýdla, levandulové sáčky nebo speciální pytlíčky od Eurony,

      Vymazat
  5. Aromatické vosky pálím po kousíčcích, kdybych to rozehřála naráz, tak bych se asi udusila. :-D Jinak s odličovačem s chrpou od YR jsem taky byla hodně rozladěná, byla to hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jo dát to po kouskách mě nenapadlo :(

      Vymazat
  6. Já Ti nevím, není ten vosk nějaký prošlý či hodně starý kus nebo kdovíco? Protože ty, které mám doma, mají úplně jinou nálepku (propracovaný obrázek, metalický "rámeček" a z druhé strany mají i informace o tom, co to je a jak to použít...) A druhá věc je ta, že tyhle už od pohledu "svěží" vůně jsou hrozné snad od všech značek čehokoliv, zkus ještě třeba levandulový vosk, to by mělo být jiné... :) A nebo ne, jen mě to tak napadlo. :))
    Zbytek jsem nezkoušela a ani nebudu... :)) Až na odličovač, ten byl fajn, ale jaksi mi zkvasil, což je celkem nepříjemné... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevím, kupovala jsme ho v červnu nebo červenci. A vypadaly všechny stejně :D Přemýšlím, jestli se dá svíčka nějak výrazně zkazit... Obzvláště, když není z pravéhio včelího vosku a má vsobě milion chemikálií.
      Docela mi voněla ta brusinková, ale říkám si, jestli to bude bolehlav jako tohle :( To radši ty ikeácké svíčky.
      Zkvasil? Uh to zní... nechutně :D

      Vymazat
    2. Zkazit se dá všechno, toho bych se nebála... :D
      Možná nějaká jejich speciální edice, normálně vypadají takhle: http://www.notrefenetre.cz/fotky35355/fotos/_vyrn_562achildswishwaxtart.jpg
      Ale lepší je asi zůstat u toho, co Ti voní... ;)
      Zase tak hrozné to nebylo, jen jednoho dne začal vonět jako ovocné víno... :D

      Vymazat
  7. Jo, tak na FLE se shodneme, tu miluju a kupuju opakovaně. Měla jsem i fialovou verzi Fusion a zdaleka tak dobrá nebyla. Zbytek neposoudím, neboť neznám (až na YC vosky - a ty mi nevaděj, i když jak která parfemace), ale šmoulí fotkou jsem se pobavila, děkuju! ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Pokud bys od HH chtěla zkusit něco lepšího, celkem hezky funguje bahenní maska proti černým tečkám. Jinak to mám víceméně stejně, ne-li hůře. YR, Freeman a Yankee Candles mě nezajímají ani za mák a Max Factor mě kromě jedné rtěnky taky nebere vůbec.

    OdpovědětVymazat
  9. Nikčo ty jsi snad první člověk, kterému sluší i maska na obličeji. To já bych se s maskou nikdy vyfotit nemohla, protože fakt vypadám jako bubák :-)
    S Yankee Candle nemám žádné zkušenosti, zrovna nedávno jsem v Super Store v DBK koukala na tyhle jejich vosky a přemýšlela o koupi, ale pak mi došlo, že vlastně nemám aromalampu, tak jsem ho tam nechala :-D My doma používáme vonné difuzéry s vůni levandule nebo bytové parfémy na lehké provonění, ale ráda bych si pořídila ještě i nějakou aromalampu, ale přijde mi, že všude teď mají jen ty difuzéry s bambusovýma tyčinkama a aromalampy snad z obchodů vymyzely :-D

    Jinak žádný z těch dalších výrobků jsem nezkoušela, tak nemůžu soudit :-) Přeji hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, no nekecej. Taková krasavice a že by ti maska neslušela? Nevěřím :)) Ale moc děkuji <3
      Difuzér jsme měli jeden a moc to nevonělo. Tedy, pokud si to člověk nedal vyloženě pod nos :)
      Spoustu aromalamp najdeš na internetu, ale v kamenným obchodě jich je málo, to máš pravdu. Myslím, že snad mají v jednom obchodě na Andělu v OC naproti Tescu, nějaké dárkové předměty a keramika.
      Moc děkuji, tobě taky hezký den a držím palce v Blogerce roku :)

      Vymazat
  10. Přiznám se, že ani jeden výrobek neznám, tedy nemám žádnou osobní zkušenost. Článek se mi líbil a pobavila jsem se. Modrá maska ti tak ohromně sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. Kromě vosku YC neznám nic. Ale ten vosk..mozna sis vybrala spatnou vuni. Ja mam doma krasnou vanocni a prave moc nevoní:-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha :D Tak to je asi taky špatně, když moc nevoní :/

      Vymazat
    2. Jsem to asi blbě napsala, spatny den vcera, nevadí, tj jedno:D

      Vymazat
  12. Tenhle odličovač YR je fakt děs, taky mě štípal jako blázen a to si myslím, že nemám moc citlivé oči. Na ten dvoufázový ale nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj když já radši vodičky než vodičky a olejíčky :/ A o dvojfázovém od Ryoru jsem slyšela, že taky kolikrát štípe jak čert.

      Vymazat
  13. Souhlasím. YC mě způsobují migrénu, nevadí mi jen některé vůně a to ještě v opravdu obřích prostorech, takže je používáme o Vánoce v domě, kde je jeden obývací prostor přes 120m2, do panelákového pokoje je ten smrad nesnesitelný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že v tom nejsem sama :)) Možná by byly fajn na provonění nějaké tovární haly nebo obrovských kanceláří - to by třeba hlava nebolela :)

      Vymazat
  14. Masku mám doma taky akorát fialovou a teda doufám, že aspoň tahle mi něco na mé pleti udělá, když už si ji tam většina lidí chválí:)

    OdpovědětVymazat
  15. Dneska jsem narazila na velký výběr svíček v obchodě http://www.actionprague.cz/ . Dám si do pondělí čas na rozmyšlenou a pak si asi koupím brusinkovou, vanilkovou a melounovou. Mají tři velikosti od 25,- do 59,-, což mi přijde slušný. A navíc krásně voní a mají opravdu velký výběr vůní.
    A ještě jsem si pořídila krém na obličej od Himalaya. :D Na ruce mi zatím přišel dobrý, potřebuju něco hutnějšího na zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že Himalaya umí vše, jen krémy na ruce :D Jsem zase sáhla po tom nejhorším...
      Mně asi nejvíc vyhovují ty z Ikea a jedny z Francie, které voní o chlup víc. Docela mám ale záluska na dýňovou svíčku (http://www.bellarose.cz/dekorace/svicka-ve-skle-spiced-pumpkin-mala/), ale ta cena je prostě strašná. A jestli to bude jako Yankee Candle tedy puch jak od ropuch, tak mě po koupi asi trefí šlak :D

      Vymazat
  16. Nikolko ty si můžeš dát na obličej cokoliv a vždy budeš krásná <3 z těchto věcí nic neznám, takže kdybych narazila na něco z toho tak si kup náležitě rozmyslím :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já tedy svíčky, tedy hlavně vosky YC miluju.. ta vůně je opravdu skvělá, vydrží vonět dlouho a provoní celý byt.. Možná je vůně až moc silná, ale já ji miluju a záleží na druhu vosku a na velikosti bytu..já mám byt velký, takže se vůně rozloží ..Svíčku od Brise jsem zkoušela, mám uplně stejnou - možná dokoupím vosky (jestli je seženu), ale jen tak mimichodem - kam se hrabe Brise..na YC vážně nemá :))

    A ostatní značky - mám zkušenost jen s Freemanem a s YR a jsem spokojená :)

    Jinak moc pěkné zhodnocení


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice jo, ale v tomto případě u mě platilo, že méně je více. Ten YC se vážně nedá ani s otevřeným oknem...

      Vymazat
  18. já mám doma hodně YC vosků a taky teda vypadají jinak ty obaly, takový jsem nikdy neviděla, vzadu je obrázek, jak to použít... musím přiznat, že z některých mě taky trošku bolí hlava, ale už mám ozkoušené, které jsou OK, ne všechny voní tak intenzivně a oproti svíčkám mi přijdou za dobrou cenu, protože vydrží dlouho.
    a vyndáš ho jednoduše, jak už někdo psal, na chvíli do mrazáku a vypadne ti hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by vážně v Globusu prodávali padělky? :D
      Jinak jsem čichala k levanduli a u té jsem necítila skoro nic oproti této modré fujtajbl věci.

      Vymazat
  19. neviem sa vyjadriť k tým produktom ktoré si tu práve opísala.. ale veľmi sa mi páčiš na tej fotke s tou maskou ! :) až som sa musela aj ja usmiať, keď som videla ten tvoj úsmev :)))) dakujem za zlepšenie tak mizerného večera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to já děkuji za hezký komentář, moc mě potěšil :))) <3

      Vymazat
  20. Velice zajimave :) bohuzel u tri produktu jsem zastance praveho opaku a to z vosku, ty miluji a predevsim jejich schopnost provonet velky prostor, dale Freemana, ten mi dokaze uklidnit pokozku a i pekne stahnout pory. No a zaverem rasenka od Max Factor ta cerna - pouzivam ji ve fialovem provedeni (ne tu zahlou) a je to ma TOP raaenka, ke ktere se roky vracim :)
    Clanek super, co clovek to nazor :) Je videt, ze kazdy si musi vyzkouset a prijit si na sve

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však černou řasenku False Lash Effetc taky miluji :) Ale chválu blogerky pějí na Clump Defy, která rozhodně nedosahuje kvalit FLE :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)