Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 15. listopadu 2013

Zapomenuté podzimně - zimní líčení

Pěkný pátek všem :))

   Toto líčení jsem dělala 31. 1. 2013. Vím, zatraceně dávno. Bylo to v době, kdy jsem ještě neměla blog a nevěděla jsem spoustu věcí. Třeba, že matující makeup od Gabrielly Salvete dokáže udělat ošklivé šupinky u obočí a že sada na obočí od Catrice je užitečná věc, bez které žádné líčení nevypadá dobře.


   Toto je vlastně líčení z fotky z úvodního článku. A nově z profilové fotografie vpravo na blogu. Ani nevím, jak mě tenkrát tato kombinace napadla, ale moc se mi líbí. Vzhledem k tomu, že je dost výrazná, doporučuji spíše od tanečních anebo na ples :)


   Dominantou líčení jsou oči, což je asi zřejmé. Do vnitřního koutku a na střed oka jsem použila odstín Cuivre (1) od Yves Rocher z paletky, která předčí i Sleek a bohužel už není k dostání a u nás v ČR ani nikdy nebyla. Mám jí z Francie od švagra (Merci beaucoup, Alex - i když to tu stejně nečte :). Do záhybu a vnějšího koutku oka jsem použila vínovohnědý stín se třpytkami od Oriflame Cinderella & Prince Charming (2), který je pro změnu hrozný, ale tenkrát byla věc nějakou vínovou sehnat. Přechod mezi vínovou a zlatobronzovou jsem zmírnila tmavě hnědým stínem s vínovým podtónem (3) od Gabrielly Salvete z dua s číslem 11. Na spodní víčko jsem nanesla růžovofialový stín se třpytkami (4) z paletky Smokey Eyes, kterou mám ve vzorku a jednotlivé stíny jsem nalepila do paletky od Dermacolu, místo došlého pudru.
 

Přidat popisek



   Schválně jsem bronzový a vínový stín zkusila porovnat s dalšími stíny, které jsem si koupila až po líčení. Oba použité jsou však světlejší než jejich dvojníci.

1 - bronzový stín z kvarteta L´Oréal
2 - odstín Cuivre s paletky YR
3 - odstín Gift Basket o paletky Oh so special od Sleek
4 - Cinderella & Prince Charming od Orifame
5 - odstín Villain z paletky Ultra Matte od Sleek

   Oko jsem ještě zvýraznila tmavě hnědou tekutou linku od e.l.f. ze základní řady v odstínu Coffee. Byla špatně pigmentovaná, musela se protřepávat, aby se trocha pigmentů aspoň částečně uvolnila. No, už je dávno v koši.
   Vše jsem zakončila řasenkou, myslím, že se jednalo o GS Diamante v pokročilém stádiu používání :)
   A vzhledem k tomu, že jsem si tenkrát pravidelně nedokreslovala obočí, můžete vidět, jak je v reálu vypelichané :)) A k tomu je právě super ta paletka od Catrice.



A když jsem viděla, jak to nevypadá dobře, zkusila jsem obočí doplnit stínem. A nakonec na jedné straně vypadalo tmavší než na druhé... A taky fotka vyšla příliš studená :/

    Na pleť jsem nanesla makeup Matte od GS v odstínu 01. Makeup nebyl špatný, docela dobře držel, středně kryl a opravdu matoval. Bohužel mi zvýrazňoval šupinky na čele a okolo obočí, což je z fotek patrné.
   Na tvářenku si už nevzpomínám, za to na rtěnku ano - jedná se o Essence All About Cupcake. Pro mě jedna z nejhorších rtěnek s nejhezčím odstínem. Zákon schválnosti je prostě všude :)


Přičemž líčení dobře vypadá i na fotkách. (Tato má zvýšený kontrast a je ztmavená.)




A jedna vzácná z profilu (řikám pořád, že mám velkej nos...).

Jak se vám líčení líbí? A také jste schopné zapomenout na nějaké fotky? :))

Mějte se fajn a hezký víkend :))

26 komentářů:

  1. Moc krásně zvolené odstíny. Povedlo se Ti to nádherně zkombinovat. Prostě paráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, krásný, taky se mi to moc líbí. :) Jenom bych tu linku asi tolik neprotahovala. Na sedmý fotce je to hezky vidět, jak tam máš to jakoby "véčko" tak jen to bych nechala a ten tenoučký ocásek smázla. Ale fakt hezký. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, já neodolala extravaganci :D
      A moc děkuji :))

      Vymazat
  3. budu se opičit... wow... jak to fotíš?
    To je parádní kombinace. Niki, já chci být ty...jdu se kochat znova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to myslíš s tím focením?
      Jinak díky, Leni :)))

      Vymazat
    2. máš je jasné, krásně vytažený pigment z barev, jdou vidět přechody... mám pokračovat?

      Já když zkouším fotit líčení (krom blbého obličeje, s tím já nic už na stará kolena neudělám :-)), tak to pak na fotkách vypadá, jako kdybych je líčila prvně... sebere to barvu, nejdou vidět čisté přechody, atd..

      Vymazat
    3. To já sama nevím :(( Kolikrát mám skvělé světelné pdomínky a vše je rozmazané a barveně neodpovídá a jindy si říkám, to snad nic nevyfotím anakonec to vypadá dobře.
      A tady jsem taky použila jiný fototaparát než normálně Tohle je Panasonic Lumix, ale obvykle fotím na Nikon Coolpix, u kterého barvy odpovídají skvěle, ale nejsou tak živé a výrazné...
      Css blbý obličej, ej skvělý, já teď narazila na to video s Pohlreichem a říkala si, jaká si kočka. Přičemž si mi hned o 200% symptičtější :D (a taky nesnáším čekat v restauraci s hladovým žaludkem... já vlastně nesnáším čekání jako takové ve všem :D)

      Vymazat
    4. Uaaaa :-D Na to bude jednou i článek :-D
      Ale bohužel se smutným koncem, protože tak jak to bylo prezentovaný v pořadu... zkrátka a dobře, od té doby na ten pořad nekoukám.
      Ono to sice bylo v některých momentech ještě horší. Ale jinak to byl jeden z nejlepších večerů v mým životě. A já tam pak byla pravidelným hostem.

      Jenže to mi bylo tuším 22 :-D A všimla sis těch průhledných legín? :-D

      Vymazat
    5. Rozdíl jen pár let .))
      Myslela jsem, že to jsou klasický slimky :D

      Vymazat
    6. :-D no, já si zase tehdy myslela, že nejsou průsvitný :-D Obě jsme očividně myslely špatně :-D

      Vymazat
  4. Tobě to tolik sluší. Je to krásné. Já často zapomenu na spodní víčko, jen použiji řasenku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti :)) Obvykle na spodní taky zapomínám, jen trochu barvy do vnějšího koutku dolního víčka nebo tužku, jinak na to dlabu :)

      Vymazat
  5. Mám hrozně ráda takové barvy v líčení!:) Moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné něžné líčení. A velkej nos teda rozhodně nemáš! Někdy Ti vyfotím z profilu mého přítele a jeho bratra, to teprve uvidíš velkej nos :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D To mi taky přítel říká, že mám petit nez, ale moc mu to nevěřím. Dost mých kamarádek má tak hezký nos, až jim ho závidím :D Navíc, když se směju, tak se mi jakoby nakrčí topředu a to je konec úplně :D
      A ty fotky chci, Adri :))

      Vymazat
    2. Tak jen co se mi je při nějaké rodinné sešlosti podaří vyfotit, tak pošlu ;-). To si budeš říkat, že máš pidi nosáneček!

      Vymazat
  7. Nemáš velký nos, a maličký pršáček by Ti stejně neslušel. S takovýmhle středním nosem aspoň můžeš nosit klobouky ;);)
    Líčení krásné, ještě, že jsi blogerkou, jinak bychom se nepokochali :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po tomhle extra krásném komentáři s emi bude dokonale usínat :)) Moc děkuji, An <3

      Vymazat
    2. Já si nevšimla, že bys měla něco b nepořádku s nosem. Je hezký a v obličeji je akorát. Já mám také střední a už od dneška vím, proč mi sluší klobouky :-) díky An. Ta je na elegantno a rozumí tomu!

      Vymazat
  8. Tohle líčení je nádherný! Jo a nemáš vypelichaný obočí, fakt ne. :-) I když uznávám, že když sis ho zvýraznila, celé líčení vypadá tak nějak líp... orámované? ;-)
    Zapomínání na fotky je u mě úplně běžná věc, blbý je, když se mi podaří zapomenout na fotky, které jsem někomu slíbila. :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle je moje oblíbená kombinace barev, která mě nikdy neomrzí, takže za mě velkej palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  10. To líčení je krásné a navíc skvělá kombinace barev :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc všem děkuji za hezké komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší a celkově, nejen díky líčení:) Jinak k líčení, je to zvláštní, já jsem taky bruneta, barvu očí mám podobnou, ale mě by tyto odstíny vůůůůbec neslušely!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)