Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 22. listopadu 2013

Že jsem vám dlouho nedělala chutě??? :)

Hezký pátek a víkend všem :))

   Ani by mě nenapadlo, že by mohla sbírka fotek naší tabule mít u vás takový úspěch. A protože měla a vy jste si řekly o pokračování, tady to máte :) A třeba vám poslouží i jako inspirace, co udělat o víkend k obědu či večeři :))

Pozn. Vzhledem k tomu, že je večer tma, je většina fotografií focená s bleskem.




Lososový karbanátek se smetanovou rýží :)

Domácí lečo s domácí klobásou :)

Nejmilejší sladké jídlo (tedy hlavní chod) - švestkové knedlíky s tvarohem :)

Cuketová polévka se zakysanou smetanou :)

Vím, že jí někdo nesnáší, ale my s mamkou milujeme - koprová omáčka s domácími knedlíky a vejci


A druhá milovaná omáčka - svíčková s brusinkami <3

A někdy jsem líná vařit, tak mám k obědu jen míchaná vajíčka :)

Švestkový koláč s tvarohem

Poscvícenské koláčky a černý čaj

Extra zeleninová polévka, z které se mi nějak vyvařila voda :D

Pečený pikantní hermelín s bramborem

Špaldové rizoto s domácími okurčičkami

Maso na francouzský způsob - pečené jako závin s cibulí a šunkou a vařený hrách jako příloha. Aneb vařil Francouz :)

Kuře na smetaně s pórkem a rýží

Zkouška nových formiček na muffiny - málo těsta, sakra.

Smaženice :)))

Oblíbené halušky se zelím a salámem. Prostě je vidět, že rodiče mojí mamky jsou Slováci, i na našem jídelníčku :)

Macarponový dortík s čerstvými ostružinami .))


Vypadá a chutná skvěle, tak mu právem patří 3 fotky :D

Palačinka se skořicí a švestkovojablečnou náplní :)

Těstoviny houbiškama :)

Lososové závitky s lučinou, salátem a koprovou omáčkou :)) (Určitě zkuste, je to mňamkoidní .)

Jakési kupované filé se salátem.

Kuře s nacpaným pupkem nádivkou a jablky :))

Domácí salát Caesar. Tedy něco jako Caesar :))

Muž vařil - telecí na smetaně s mrkví a houbami :))

Dýňové chutney a krůtí řízečky s rozpečenou ciabattou podle Verunčina receptu :))

Foie gras!!!


Malé, nevýrazné, ale dokonale lahodné - pečená bedla je královna mezi houbami :))

A na závěr něco, co jsem nedělala, ale miluji - cappuccino z Costy. Díky Žanet!!! <3


   Jak se vám líbily dnešní hody? :)) Mějte se hezky a plným pupíčkům zdar!

42 komentářů:

  1. Mmm ty švestkové knedléky a ta koprovka, mňam.!
    Mimoto máte nádherné talíře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :D Škoda, že už jsou trochu potlučené :/

      Vymazat
  2. Mnam, vsechno vypada uzasne. Neplanujes nejake recepty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chcete nějaké konkrétní, tak můžu :))

      Vymazat
    2. Nejlíp všechny :D Nejvíc chutně ale vypadá dortík s ostružinami, kuře na smetaně s porkem a maso na francouzský způsob. Bože, všechno vypadá tak skvěle. :D

      Vymazat
    3. Recept na dortík je dole, kuře na smetaně je jednoduchý - orestovat cibuli, přidat kuřecí paličky, restovat, osolit, opepřit, zalít smetanou, nechat to bublat a vařit, přidat pórek a pro gurmány ještě trochu roquefortu :))
      Maso na fr. způsob si moc nepamatuji, to dělal přítel. Ale v jednom kastrólku se nechala vyškvařit trocha slaniny, přidalo se tam hodně cibule nakrájené na plátky a vše se nechalo dusit, dokud cibule nebyla měkká a hnědá. Na pánvičce pak člověk orestoval velký kus vepřové panenky, aby zatáhla. Pak se vezmě těsto (listové nebo i kynuté), dá se tam pár plátků šunky, ta cibule, maso,opepří se a osolí a pečeš to v troubě ( tuším 180°C-200°C) :)

      Vymazat
    4. Mooc děkuju, to vypadá jednoduše. Já jsem v kuchyni spíše začátečník a cítim se více jistá při pečení, než vaření, tam trochu válčim. Ale ted s přítelem plánujem vaření společně, protože konečně bude bydlet bez mamči a budem mít kuchyn, kam můžu taky, tak inspirace se hodí. :D

      Vymazat
  3. Tohle mi děláš, když mám úplně prázdnou lednici? Vše vypadá úžasně. Dala bych si moučník s ostružinami. Ty jsem neměla ani nepamatuji. Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je přesný účel tohoto mučeníčka :D
      Tobě taky Marti :)))

      Vymazat
  4. Máš štěstí, že jsem si zrovna dneska udělala veeelkou snídani a právě se futruju!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D To se máš, já tu mám jen zrní pro slípky (=müssli :D)

      Vymazat
  5. Wo...mě došly slova, za to slin mám jako nikdy. Všechno to vypadá nádherně a mám na to hroznou chuť!!! I Ty jedna!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc prosím recepty! :) Nejdřív jsem držela jeden, dva prsty na co, ale jak jsem dojela na konec, tak už mi nestačily obě ruce. :D Vše vypadá naprosto luxusně a jak teď "hladovím" v práci, slupla bych snad i tu koprovku (a to jsem na kopr vyloženě "alergická")!

    Pěkný den
    Runa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A které by si chtěla? Klidně udělám nějaký článek nebo ti to hodím do mailu :)) Jsou to jednoduché věci, člověk potřebuje jen sporák, troubu a možná tak tlakový hrnec :))
      Jinak, opravdu dobrý kopr mi kolikrát stačí si dát na chleba s lučinou a jsem v sedmým nebi :D

      Vymazat
  7. Já zrovna tenhle typ jídel moc nevyhledávám, ale ty švestkový knedlíky!!! Ty bych si dala hned :-)

    OdpovědětVymazat
  8. všechno to vypadá tak výýborně :) ještě, že je zachvilku oběd :)) dostala jsem ale chuť na ten Mascarponový dortík :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je výborný a přitom jednoduchý - uděláš normálně světlý piškot a necháš ho vychladnout. V misce smícháš jedno mascarpone, jeden tvaroh, jeden vanilkový cukr a cukr moučka podle chuti. Směs dáš na piškot, dáš na to ovoce (překvapivě dobré jsou i rozmražené maliny z mrazáku) a voila - návštěva ti za to bude trhat ruce s talířema :))

      Vymazat
  9. Ještě, že jsem před chvílí posnídala... (Mám se čím chlubit, vím o tom... :D)
    Všechno vypadá naprosto skvěle, jen tu koprovku moc nemusím... A když už, tak raději s bramborama... :D
    Já se hodlám o víkendu pustit do pečení chleba, tak jsem na to docela zvědavá... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, já taky snídala až po 11. hod :D To je to ponocování, a pak člověk spí jak sova :)
      Nevlastní děda taky koprovku jeidně s bramborem a vařeným hovězím a to já teda vůbec :D
      Chleba jsem dělala jednou, chuťově dobrý, ale docela tuhý, přestože jsme ho nechala kynout dost dlouho :/ Ale ty máš v tomhle praxi, určitě ten tvůj bude báječný :))

      Vymazat
  10. Mňam koprovka a ten hermelín a moučník s ostružinama a lososové závitky a skoro všechno :D Kdy budou recepty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na moučník máš recept o pár komentářů výš a hermelín a koprovka jsou klasicky easy :)) Jinak losoosvé závitky jsou takhle - koupíš tortillu nebo libanonský chléb, namažeš to buď lučinou anebo hořčičnou omáčkou s koprem z Ikey (stojí snad 40 Kč) a přidíš třeba čerstvý kopr, kozí sýr, ledový salát, tady se meze nekladou a potom tam prskneš uzenýho lososa, zaroluješ, nakrájíš a dlabeš :))

      Vymazat
    2. Děkujuuu :) Ta rolka se mi líbí, uzeného lososa mám tuze ráda :)

      Vymazat
  11. Ó já bych si dala od všeho trošku, můj oběd byl dneska chudý a ten rohlík se šunkou těm Tvým hodům fakt nemůže konkurovat uááááá:-)...já miluju jídlo a fotky jídla, skvěle vyvařuješ i přítel a rodina...já si na oběd občas dávám volí oko :-), koukám, že míchaná vajíčka už jsem neměla milion let :-)...ale ten uzený losos v rolce mňamka!!! to musím někdy spáchat :-)..jó a koprovku miluju taky a měla jsem ji minulý víkend i s hovězím i s vajíčkem akorát já ji radši s bramborama....ježiš slintám!!! :=D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Volský oko taky miluji, hlavně ten tekutý žloutek :D
      Lososvé rolky určitě spáche, jsou zdravé, dobře vypadají a ještě lépe chutnají :))

      Vymazat
  12. Nikčo, jdeš mi zrovna do rány. Vyndala jsem si ráno maso, část zužitkovala na dnešní oběd a přemýšlím, co vyrobím se zbytkem :) Ale jako, chutě mi děláš slušný! Babi mě vždycky do Prahy vybavovala právě ovocnýma knedlíkama (zamraženýma) a teď už dlouho nic, docela bych si dala... :) A vůbec. Neměla bych problém se u tebe stravovat :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hmm to já tě asi někdy pozvu k nám na oběd nebo véču :P

      Vymazat
    2. Néé, takhle moc vtíravá jsem být nechtěla! :-)))) Ale hrozně se mi líbí, jak si vaříte, je to pestré a není to vaření jen na tobě, to je super! Je skvělé, když se partneři v kuchyni střídají ;-)

      Vymazat
  13. Nikolko pěkně si zaútočila na moje chuťové poharky. Sladke knedlíky jsem mela nedávno ale hned bych si je dala znovu :) Koprovku miluji mňam :D smažené bedly taky labůžo. No a predstav si, že má dnešek se mi o tobě zdálo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né! Vážně? Ježiš, to musela být noční můra :D

      Vymazat
  14. Paneboze, ted jsem dostala nehoraznou chut na leco!!!! A prazdninach, kdyz je sezoba rajcat, ho jime ve velkem :-) Ale to ostatni vypada taky paradne, delas nam chute!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, lečo je nehorázná dobrota :)) I Francouz si ho oblíbil a pořád otravuje, kdy zase bude ta věc s paprikama a rajčatama :D

      Vymazat
    2. Teď se dívám, že jsem to napsala jak hotentot - holt se nevyplácí komentovat z telefonu :-)

      I Francouz ví, co je dobré - velice dobře sis vybrala :-) (nebo si on vybral dobře? :-))

      Vymazat
    3. Kájo, to otázka :D Asi on mě :)

      Vymazat
  15. to všetko vyzerá tak chutne!
    ach, som hladná! :D.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  16. mnam!! ty ovocne knedliky!!:)
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  17. Ještě, že jsem po obědě :D, ale i tak se mi tu sbíhají sliny :)!

    OdpovědětVymazat
  18. no nebyl dobrý nápad na to koukat s prázdným břichem - teď mám hlad :D. Vypadá to hodně lákavě :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)