Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 13. prosince 2013

Kdo vyhrál vánoční balíčky?

Hezký pátek všem :)

   Dnes to bude rychlý článek o 2 vítězkách předvánoční soutěže. Musím říct, že mě těší, kolik se vás zapojilo. Je vidět, že vás mé drobné dárky zaujaly a mám z toho velkou radost :)
   Na druhou stranu mě trochu mrzí, že jsem spoustu lidí viděla komentovat poprvé, přestože mě čtou už několik měsíců... Proto příští narozeninová soutěž bude trochu jiná a výherce si sama vyberu vyberu podle toho, jak se zapojují do dění okolo blogu. Myslím, že vybrat výherce z 15 lidí bude docela hračka :)) (Navíc je random asi xenofobní či co, že vybírá jen Češky :(()

    A kdo tedy vyhrál první balíček?

První balíček vyhrává Monika s komentářem č. 45



   A balíček útěchy poputuje ke Cardisoma Armatum s komentářem č. 52.



   Děvčata, prosím, ozvěte se mi na email mademoiselleeem@email.cz, co nejdříve, ať mohu balíčky v pondělí, nejpozději v úterý poslat, ať to stihnou do Vánoc :)

   Vy ostatní nezoufejte, věřím, že pod stromečkem najdete jiné a jistě lepší dárečky :)

Mějte se hezky :)

P. S. Pokud vás zajímá můj nejmilejší dárek k Vánocům, tak to byl můj gekon Lucius :) Vůbec jsem o něm nevěděla a ten vykulenej věčně usměvavej mrňous se vyhříval v teráriu pod stromečkem a dělal, jako by nic :)) Bohužel už není mezi námi, a tak je zároveň dárkem, který mi nejvíc chybí...


Navíc měl vždy veledůležitý výraz v očích :))


25 komentářů:

  1. Jé, gekonek je super. Tedy byl. :) Když jsem byla malá, taky jsem takového chtěla, ale maminka mě přesvědčila, že to nemáme kam dát... :D
    Vítězkám gratuluju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho měla na stole :) A při psaní úkolů jsme na sebe vejrali :D

      Vymazat
  2. Gekon byl skvělý. Co nějaký další? Gratulace vítězkám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ho brala hned, ale Francouzovi vadí přítomnost cvrčků v bytě :)

      Vymazat
  3. Gratuluji :), také jsem přemýšlela, že příště udělám raději nějakou soutěž, než jen napsání komentáře, protože mám opravdu několik čtenářek, které napíšou komentář vždy jenom, když jde o giveaway a vlastně pak i vždycky vyhrajou :( :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je prostě taková čecháčkovská klasika... Mně se jedna čtenářka přihlásila kvůli minulé soutěži, pak odhlásila a kvůli této zase přihlásila :D Tak čekám až mi ubyde čtenářka :D

      Vymazat
    2. No tak takový jsou úplně nejlepší :D.

      Vymazat
  4. Tak ten gekon je paradni, ale nevim jestli bych ho snesla doma :-D Myslim, ze zustanu u psu a rybicek.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, souhlasím s tebou, že je hodně čtenářů, kteří se stanou pravidelnými návštěvníky jen kvůli giveaway. Je to trochu smutné, když víme, co někteří udělají jen kvůli dárku. Člověk ten blog píše proto, že má radost z těch lidí, kteří jej čtou pravidelně a komentují články a je lepší mít 5 čtenářů, kteří ten blog vážně čtou než 1000, kteří jdou na blog jen kvůli soutěží.

    M.
    ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, dokonale jsi poslední větou vystihla moje pocity :)) Já těmhle nečtenářům říkám duchové blogu - asi tu jsou, ale člověk je nikdy neuvidí (komentovat :)

      Vymazat
    2. Dárečkování bych chtěla také udělat až bude můj blog slavit 1. narozeniny a nakonec to třeba bude tak, že to bude platit jen pro ty, kteří jsou mými dlouhobými čtenáři a navzájem spolu komunikujeme a bude to.

      Vymazat
    3. Hani K. Docela chapu, ze chces ocenit ty dlouhodobe ctenare nejakym darkem, ale ja jsem mekka a vzdycky si rikam, ze ti lidi nas blog vazne ctou jen nekomentuji.

      Vymazat
  6. Jezusky:D:D To je roztomilouš, ty jeho tlapinky krásný.. :)) I když, já bych se ho možná maličko bála..:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty tlapičky byly dokonalý :)) Byly děsně moc ohebný a lepivý :D
      Ani se ti nedivím, on byl od předchozích majitelé divoce vychovanej (vlastně to byl pěknej nevychovanec :D), málokdy se nechal vzít do ruky a kousal do krve. Vypadal pak jak upír, když se smál tím svým šklebíkem a ze zubů mu kapala krev... Ale jinak to byl zlatíčko, vážně :))

      Vymazat
  7. Ten gekonek :o))) ale cvrčci by mi taky vadili.. a vypadá tak roztomile a přitom taková šelma krvelačná?
    Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, ony to byl ďáblík :) Ale ostatní gekouši, co je vychováváme od malička, jsou vážně mazlíci :) Kromě toho největšího, Dacan je taky umí pěkně otvírat papulu :)
      Tobě taky hezký víkend a stříbrnou neděli :)

      Vymazat
  8. Gratuluji vítězkám :) gekouš je parádní, takévé zvíře jsem ještě neměla v ruce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, gekonkové mají úžasně heboučký pupíček :))

      Vymazat
  9. Jé, slaďoušek. :)) Když jsem pořádala tu narozeninovou soutěž, tak mě hrozně potěšil koment od holčiny, že je to její nejoblíbenější blog.. ale pak jsem si uvědomila, že komentuje prvně a od té doby zase nic. :D Nebo mě zamrzelo, že jsem si s nail artem ku příležitosti s těmi narozeninami dělala docela práci a přesto se našlo pár holek, co nenapsaly ani Ň krom e-mailu, samozřejmě. :/ To mi přijde takový hodně blbý, až neslušný. Jinak jsem taky čekala jestli se mi pár čtenářek neodhlásí, protože co tak čtu, jsou to docela běžný praktiky, ale zatím teda ne. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jj zbožňuji komentáře, jak nadšeně čtou a komentář od nich vidím 2x do roka :D
      Jinak mně se pořád někdo odhašuje a přihlašuje. Už to ani není vtipný ani srdcervoucí :D

      Vymazat
  10. Lucius byl fešák :), já ráda pozoruju gekonky u přítelovy sestry. Sama jsem ale na savce. Teď kvůli pendlování do školy si nemůžu žádný zvíře pořídit, ale chtěla bych ještě jednou potkánky nebo zkusit činčilu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potkany jsme měli taky a vůbec se ti nedivím, že by si je chtěla znovu :)) To jsou vážně mazlíci :))
      Činčilu jsem nikdy naživo nehladila, moc by mě zajímalo, jestli mají opravdu jemný kožíšek :) Ale vždycky si vzpomenu na příhodu, co mi říkal spolužák - přítelkyně na 2 někam odjela a on jí hlídal činčilu. jenže ta se ho bála, skočila na záchodovou mísu, tam jí to ujelo a chudinka se v tom záchodu utopila... Přítelkyně s es ním pak rozešla. Takže jestli si jí časem pořídíš, doufám, že se ti tohle nestane ;)

      Vymazat
  11. Ono s tím komentováním to je takové složité...sama vím, že když jsem blogy pouze sledovala, tak jsem taky nekomentovala - prostě jsem neměla tu potřebu, svůj komentář jsem si vždycky jen pomyslela. Začala jsem komentovat až v situaci, kdy jsem si sama založila blog, protože jsem si najednou uvědomila, jakou mi i ten nejkratší komentář udělá radost. Nikoho se nezastávám, jen nabízím jiný úhel pohledu. A jsem sama zvědavá, jak bude vypadat Tvoje soutěž, ve které budeš vybírat výherce podle toho, jak se na blogu zapojují! Je pravda, že to by mohlo neaktivní čtenáře rozhicovat :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli to v následujícíh 4 měsících někoho přiměje ke komentování :D Ale jednoduše si sepíšu komentáře od lidí, co opravdu komentují (popř. i sdílejí) a ty pak hodím do randomu a ten už to za mě dokončí :)
      Jinak já jsem ukecaná, takže jsem komentovala i dlouho před založením blogu :D

      Vymazat
  12. no téda, Gekona je mi líto. Na podobnou potvůrku bych tě netipovala :-)

    Gratuluji výherkyním, komentář s aktovkou mne naprosto rozsekal, ten si zasloužil vyhrát :-)

    Komentáře si myslím, že jsou od toho, aby vyjádřily fakt, že mne něco zaujalo, že oceňuji práci autorky. Připadně se vykecat.
    Sama teď nestíhám a dočítám cca 100 článků, tak jich komentuji jen x... tedy čtu poctivě všechny, ale tak polovinu okomentuji :-) Bych se ještě upsala :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)