Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 20. prosince 2013

Laky na nehty s kterými u stromečku zazáříte :)

Pěkný pátek všem :))

   Pro někoho je důležité vánoční líčení, pro někoho, jak se oblékne, a pro mě je to lak na nehty. Neboť rozbalujete dárky, všichni na vás čučí, koukají, jak to rozbalujete a najednou ošklivý nehty. A pokud jako já, máte maminku, která vám okukuje nehty při každé návštěvě, tak je třeba vytáhnou nějaké vánoční eso z rukávu :) Následuje přehlídkách nej vánočních laků :)


Červené - klasika, s kterou nic nezkazíte

China Glaze - Ruby Pumps

   Vánoční evergreen, bez kterého by tenhle článek určitě nebyl kompletní. Červené želé s červenými třpytkami. Určitě doporučuji nadlak, schne s hrubým povrchem, a pak tolik nevynikne (viz foto).


Orly - Devil May Care

   Červené třpytky s většími zlatými glittry v průhlendé tekutině. Ani ve 3 vrstvách není plně krycí. Skvělý jako efektový top coat :) Pro více foto klikněte tady :)


Color Club - Hey Gorgeous!

   Červený foil lak, který vypadá ukrutně sexy, jen se mi nepoštěstilo nafotit ho se sluníčkem. 2 vrstvy.


p2 Sand Style - Lovesome

   Červenorůžový pískový lak se zlatými třpytkami. Dokonalé lakování o schnutí :) Více fotek zde.


p2 Sand Style - Seductive

   Velký objev letošního roku. Překrásná vínovošvestková se zlatými třpytkami a dokonalými vlastnostmi. 2 vrstvy :)



Zlaté - slavnostní nehty během pár minut :)

Julie G - My Private Palace

   Největší miláček, těžko sehnatelný a ukrutně krásný. Lak, s kterým si letos rozbalím dárky. Vydržel mi ze všech laků nejvíc, 5 dní bez podlaku a nadlaku. Bravo!


NYC - Top Of Gold Top Coat

   Šupinkový zlatý lak, který prodlužuje výdrž laku a moc mu sluší tmavě modrá :)


Essence - Gold Fever

   Spíše vhodnější jako top coat, protože sám o sobě moc nevydrží. Ale zase vypadá moc hezky, to uznejte :)


GOSH - Abundance

   Glittrový lak skládající se ze zlatých třpytek, které hrají všemi barvami, nevypadá příliš jako vánoční. Ale mně se moc líbí a vypadá hezky slavnostně :)


Zelené - jako vánoční stromeček :)

NYC Rock Muse - Green Day

   Šedočerná tekutina v sobě ukrývá malé a velké zelené glittry, které laku dodávají na mystičnosti a vánočnosti zároveň. Je celkem hustý a potřebuje 3 vrstvy, ale vypadá krásně :) Na fotce tolik nevynikl.


p2 Sand Style - Opulent

   Pískový lak, který je ve skutečnosti o dost zelenější. Dokonale se lakuje a stačí mu 2 vrstvy :)


China Glaze - Tongue & Chic

   Jedná se spíše o petrolejový shimmer lak, ale věřte mi, že ve skutečnosti je opět zelenější. Se zlatým šupinkáčem bude vypadat určitě skvěle :) Více fotek najdete zde.


Modré - královský look :)

L´Oréal - Mystic Blue

   Na první pohled vypadá modře, ale jedná se o fialovou tekutinu s výrazným modrým shimmerem. Velmi slušivý lak. 2 vrstvy.


Gabriella Salvete STARS - Blu Imperiale

   Dokonalá ne-li nejdokonalejší modrá se lakuje skvěle. S tímhle lakem budete u vánoční tabule nepřehlédnutelné :) Psala jsem o něm tady.



   Toto jsou moje tipy na vánoční laky. Jaký se vám z nich líbí na štědrovečerní večeři nejvíce? Nebo nehty vůbec neřešíte?

Mějte se hezky :))

38 komentářů:

  1. Všechny jsounádherné. Já řeším lak, makeup i oblečení, které v průběhu dne měním. Nejlepší je p2 lovesome!

    Který zvolíš ty?

    OdpovědětVymazat
  2. No, téda. To je foteček a jeden lepší než druhý. Já nosím pod stromek vždycky červené šaty, takže letos to bude novinka v Drogeriích, Colorama Brocades - ten červený.. limitka :-)

    Ten opulent vypadá parádně, moc děkuji za fotečku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pošlu další :) Ale ve skutečnosti je vážně zelenější :))
      Taky budu mít červené šaty, ale se zlatými knofíčky, tak Julie bude ladit :)

      Vymazat
  3. Ten Seductive je boží a Gold Fever mám taky, jen jsem ho snad ještě nelakovala samotný, ale vypadá super právě, takže to nejspíš brzy napravím. :) Příspěvek se mi moc líbil, takových krásných laků. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samotný je krásný, ale chce podlak, jinak jde rychle dolů :/

      Vymazat
    2. Kbybych se Romčo během roku dostala do Němec, tak Ti ho vezmu jinak asi až zase za rok uvidíme :)

      Vymazat
  4. jéé to je náhoda, zrovna jsem dolakovala Lovesome :) jiný lak si pod stromečkem ani neumím představit:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani se ti nedivím :) Mně nejvíc k Vánocům sedí Ruby Pumps :)

      Vymazat
  5. Já to řeším. :) Letos to asi bude rocková múza od NYC, kterou máš v článku, protože je krásný a zelená je zelená, pod stromeček se hodí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NYC se tyhle laky dost povedly. Tedy vzhledově, Green day je hodně hustý a nepracuje se s ním nejlíp :/

      Vymazat
  6. Skvělý výběr! Nejvíc se mi líbí ten od Essence, poté modrý Blue Imperiale od GS a následně ty od P2..Momentálně mám na nehtech zlatý pískový, také od P2 a je božský!!! :)) Jinak já ještě tedy nevím, co si udělám na Vánoce, ale asi červený lak a přes něj přetřu zlaté třpytky :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zlatíčko od p2 bych sem také zařadila, ale nestíhala jsem ho nosit :(( Červená + zlatá = dokonalá dvojka :))

      Vymazat
  7. Rozhodně dokonalý výběr, všechny barvy jsou báječný a hodně mě zaujal ten GOSH ten tedy je :) krásné fotky Nikolko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že se ty GOSH nedají shenat u nás... podobný má Sephora, ale asi za 160 Kč :-O

      Vymazat
  8. wow nadherne farby si vybrala, skoda ze tie p2 sa u nas nepredavaju :) ja vobec netusim ake si spravim nechty, ale asi si nakreslim nejake tie vlocky, kedze to vyzera ze u nas snehu nebude, tak nech aspon na nechtoch je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj je to velká škoda, lepší jak s-he, tu kosmetiku vážně nemusím :))
      Vločky jsou skvělý nápad, jen já jsme trochu levá :D Ať se podaří!

      Vymazat
  9. Ten P2 Sandstyle Seductive je dokonalý!!! Asi idem zháňať na nejakých zahraničných eshopoch/ebayi...Snáď zoženiem :-)))

    Giveaway na Papi Lapi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad, držím palce, protože za to stojí :)

      Vymazat
  10. Hlasuju pro modrou se zlatou :D To je má oblíbená kombinace, nejen u laků. Já mám teda barevných laků dost, ale poslední dobou nosím jen průsvitné mléčné. Jsem nějak líná na zdlouhavé lakování...

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tak Nikčo, myslím že je ideální příležitost, aby tě začaly oslovovat firmy a hrnuly ti své kolekce laků ve velkém. Jestli to někdo takový čtete, tak neváhejte. Vskutku, viděla jsem tenhle odkaz na tvém facebooku a původně jsem myslela, že blbě koukám a post je sdílený z jiného profilu anebo úplně od jiné blogerky - v první chvíli mě napadla třeba ThePolishAholic (kterou mezi námi hodně nemám ráda, ale fotky má dobré, to se jí musí nechat) nebo Scrangie nebo jiná blogerská hvězda :) Ta koláž, ten tvar nehtů, dokonalé lakování... ideální pro promo nových kolekcí :)
    Můj vánoční lak? Rozmýšlím nad Orly a Meet Me Under The Mistletoe anebo The Show Must Go On od OPI. Tvůj výběr se mi líbí moc a nepohrdla bych pro sváteční chvílí asi žádným z nich :) Jo a nadchla mě kombinace se zlatým efekťákem od NYC - ten modrý to je ten L'Oreal? Akorát přiznám, že mě moc nebere Ruby Pumps, ale v tomhle stylu bych si moc přála Leading Lady od Essie, kéž by ještě chtěl být o něco zářivější a do červena a méně vínový :) Jo a to mi vlastně připomnělo, že jsem chtěla do kufru přibalit Dark Glitter od NYXu, tak jdu pro něj - je totiž boží! <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Veru, ty jsi prostě poklad :))
      Já hlasuji pro Orly, je to krásný lak :))
      Ano, je to ten L´Oréal Mystic Blue :))

      Vymazat
    2. P. S. Moc děkuji za ten NYX, teď ho chci taky :D

      Vymazat
  12. Nádherná přehlídka:o) Červené nehty na vánoce jsou krásná klasika, u které skončím i já (vyzkouším Miss sporty - oh my gem), ale z Tvojí přehlídky bych vybrala China Glaze - Tongue & Chic + zlatá. Každopádně děkuji za dokonalou inspiraci!:o)) Každou fotku jsem doslova hltala, skvěle nalakované i vyfocené, jdu se ještě znovu kochat:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh My Gem vypadají krásně mám na pár kousků zálusk, tak se ti moc nedivím. Na Vánoce jsou jak dělané :))
      Tongue & Chic a zlatá by mohla být krásné kombinace. Děkuji za tip, vyzkouším :))
      Moc děkuji za pochvalu :)))

      Vymazat
  13. Jeee ta první fotka, pastva pro mé oči <3 Nejvíc se mi líbí asi Ruby Pumps, i když je to těsné - všechny jsou krásné :) A mé vánoční nehty? Docela trapas :D Stihla jsem jen podklad :D Ale pak jsem za to byla ráda, že jsem mohla hned zkusit nové Essie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha kamarádce s enedávno stalo to samé :D Ale aspoň se ty nehty leskly, bez podlaku by ot nebylo ono :))
      To se máš, já mám na nehtech Julie G My Private Palace, který miluji tak moc, že ho nedokážu třetí den odlakovat, protože by to byla škoda nosit ho tak krátce, když tak dlouho vydrží :D A předpokládám, že máš stejný problém jako já a nevíš, který nalakovat dřív, protože všechny jsou hrozně hezký :D

      Vymazat
    2. No bez podkladu to byla katastrofa, s ním to bylo hned lepší :) Včera jsem nalakovala rovnou dva najednou, protože jsem se nemohla rozhodnout :D A uvažuju, že dneska bude hned změna, abych jich vyzkoušela co nejvíc a co nejvíc jich vyfotila na denním světle :)

      Vymazat
    3. :D :D Denní světlo a sluníčko je nedostatkové zboží v zimě, to ten shon chápu :/ Já přemýšlím nad multibarevným nailartem, ať jich tak zkusím co nejvíc :D

      Vymazat
  14. týjo, to je tolik krásných laků, že bych si z nich určitě nikdy nevybrala. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Všechny jsou naprosto nádherný! Hlavně se mi líbí ty s těma třpytkama. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třpytkáče jsou moje srdcovka, takže chápu :))

      Vymazat
  16. Tak teď je mi fakt trapně říct, že já to trhala i s ošklivejma nehtama. Já už je prostě vůůůůbec nelakuju. Jsem patlal, a tak to nekončí dobře. Nicméně mamka má hlavně na starosti balící papíry a křičí, ať to netrháme, že se to dá použít i příští rok. Nějaké nehty ani nevidí:-D

    Krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo Luci, mamka taky schovávala papíry, když jsme byly malé. Teď už to můžu roztrhat a zmuchlat, jak se mi chce :D
      Patlala matlala? Nemožné :D
      Děkuji za přání :))

      Vymazat
  17. všetky sú krásne. Aj tvoj blog je krásny a preto som už nový čitatel :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, mám z toho hroznou radost. Dneksa vás tolik přibylo, Ďakujem ešte raz <3

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)