Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 28. prosince 2013

M. ovie - Nejlepší kosmetické novinky roku 2013

Pěkný sobotní večer všem :)

   Jak si užíváte volna? Já lakuji tmavé laky, ujídám cukroví, kochám se dárečky a očekávám návštěvu 5 Francouzů, což mě trochu děsí :)

   Dnes tu mám pro vás relativně rychlé video o novinkách z letošního roku, které mě zaujaly a myslím, že stojí za koupi :)


   Video máte tady:


   A fotografie s cenami a kde koupit tady :)

100 Kč v drogerii dm

10 - 12,50 € v parfumerii Fann (Slovensko)

75 Kč ve vybraných drogériích Rossmann

2,99 € v německém Douglasu

Catrice Pure Shine My Cherry Berry (nápis se ošoupal) - 129 Kč ve vybraných drogériích Rossmann

7 € v parfumerii Fann (Slovensko)

219 Kč na eshopu moješminky

Gabriella Slvete STARS - 90 - 60 Kč v drogeriích Rossmann a Teta

A jaká novinka zaujala v roce 2013 vás? :)) Podělte se o tipy v komentářích :)

Hezký zbytek roku a ať vás v tom novém potká jen to nejlepší :))

26 komentářů:

  1. Nemohu jinak než souhlasit s GS STARS jsou hodně vyvedená věc pro tento rok, to ostatní neznám, ale láčky se vážně GS moc povedly. A video se mi zase tuze líbí respektive hltvám tvoje zkušenosti a to máslíčko od Alverde asi zkusím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Haničko :)) Máslíčko je fajn, vážně nedráždí ekzém a suchá napnutá pokožka si s ním uleví a ještě v bio kvalitě ;)

      Vymazat
  2. Laky jsou skvělé, bohužel je mají jen v Tetě a Rossmanu. Letos to byly také laky a kosmetika z Japonska mi udělala radost. Ještě mám něco v zásobě.

    Přeji ti krásný nový rok, vše nej! Už nyní se velmi těším na setkání.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása. :) Já už o svých oblíbencích psala, ale to melounové máslo jsem taky milovala, a laky Stars jsou přinejmenším fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  4. GS jsou klasika, opravdu povedená kolekce:) Video se mi moc líbilo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak GS jsou dokonalé, tento rok jsem se do nich úplně zamilovala a nepoužívá už žádnou jinou značku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se ti nedivím, kvalitou můžou konkurovat i dražším profesionálním lakům jiných značek :)

      Vymazat
  6. Ještě jsem ti to asi nenapsala, ale je super, že si začla natáčet videa :).
    S korektorem souhlasím, mám ho krátce a říkala jsem si, že jsem si ho měla koupit už daleko dřív.
    S laky GS taky nemůžu jinak, než souhlasit. Lolu mám právě na nehtech :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, lendo :)) Naopak já stále pochybuji, jestli to byl dobrý nápad, přiznám se, že se na to video kouknu jen jednou, jestli tam není moc blbostí, a pak už radši ne :D
      Lola je vážně krásná barva, docela mě překvapilo její krytí :)

      Vymazat
  7. Vážně povedené video :-)
    Já musím souhlasit, že výrobky Catrice jsou vážně hodně kvalitní za tu cenu kolem stovky. Pak mám ráda laky Stars od Gabči. A ráda bych zkusila něco od Goshe, zatím mám jen laky na nehty, které jsou super a na nehtech vydrží skoro týden.

    M. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, Maru :) Jsem ráda, že se v Catrice shodneme, myslím, že jejich výrobky předčí i ty daleko dražší :) Laky od GOSH jsme zkusila zatím jen 2, ale taky velká spokojenost. Dobře drží a mají perfektní konzistenci a finish :)

      Vymazat
  8. :D Tak zopár obľúbencov máme spoločných. Vo výbere naj vecí za rok 2013 som mala rovnakú len GOsh ceruzku, laky GS, ale masielko Alverde a CC cream mám tiež veľmi rada!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani s enedivím, jsou to vážně povedené věci. Jsme ráda, že jsme se na ten CC nechala u tebe a Suzi zlákat, na zimu je vážně perfektní :)

      Vymazat
  9. Stars enamel jsou jednoznačně i mou jedničkou. A pak ještě libbuttery od Astoru :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Astorácké lipbuttery musím zkusit, mám tam vyhlédlou jednu hezkou barvičku :) Pak porovnám s Catrice, ale někde jsme četla, že jsou všechny tyhle tužky stejný :D

      Vymazat
  10. Upřímně Ti musím složit poklonu ohledně kvality videa. Je vidět, že na sobě pracuješ a videa se opravdu zlepšují. Jak výrazem, tak hlavně přednesem, už nejsi tak nervózní. Oceňuji hlavně Tvoji připravenost, je vidět, že víš, co chceš říct a máš to zjištěné už před začátkem natáčení. Zároveň se mi líbí, že si sedneš k videu hezky namalovaná a učesaná, takže je to pak i estetický zážitek ;-). Nejsem žádný video odborník, jen jsem chtěla vypíchnout, co mě jako laika zaujalo :-). Takže jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tak polichocena, až mě to málem rozplakalo, vážně :)
      Pravda je, že si tak trochu promýšlím, co řeknu, protože když to neudělám, tak pak řikám koniny a půlka videa by byly vystříhaný přeřeky :D Na(ne)štěstí nemůžu v noci usnout, tak si to přeříkávám v posteli :D
      A sednout si k videu nenalíčená? To bych vám nemohla udělat, by se pak na ty videa nikdo nedíval, max. pouštěl zvuk :D
      Ještě jednou moc děkuji, Adri :)

      Vymazat
  11. Určitě laky Gabriella Salvete STARS - do těch jsem se zamilovala a doufám,že v blízké době nasbírám všechny (jako Pokémony!)

    Jinak bych Ti chtěla popřát do nového roku hodně štěstí, zdraví, lásky a úspěchů! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, moc děkuji za přání, vážně si ho cením :)))

      Vymazat
  12. Tak Alverde tělové máslo a Catrice Pure Shine My Cherry Berry jsem si pořídila během roku, vždy po přečtení Tvého článku a jsem s těmito výrobky moc spokojená. Vidíš, jak jsou Tvé články pro nás, čtenáře, inspirativní a užitečné?:o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Tak to mám obrovskou radost, moc děkuji Marcelko <3

      Vymazat
  13. Mam strasne rada krem na ruce tokovej zlutej vypada podobne jako to alverde ake tohke je krem na ruce a ma to maslovitou strukturu a strasne rada to pouzivam taky mam moc rada ty piskove laky od rimmelu ale bohuzel po mesici mi lak vyschl :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Mně dost laků od Rimmelu zhoustlo, takže už je od nich moc nekupuji.
      Na krém si mě nalákala, ale otázka je jak se jmenuje :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)