Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 4. prosince 2013

NYC Top Of Gold Top Coat - dvojník OPI The Man With The Golden Gun?

Hezkou středu všem :)

   V listopadových novinkách jsem vám ukázala lak, na který jsem upozorňovala už dříve na facebooku. Je jím zlatý šupinkový lak od NYC v odstínu Top Of Gold.


   Kdo mě sleduje už déle, ví, že na vrcholu mého lakového wishlistu jsou 2 laky - Nubar Iris Dust a OPI The Man With The Golden Gun. První neseženete a druhý je tak drahý, že ho neseženete taky. Upřímně je mi fuk, že obsahuje zlato. Na tenhle kov jsem nikdy nebyla. Ale on vypadá tak božsky! Zkuste si ho vygooglit a už nikdy nebude mít vaše lakové já klid (googlíte na vlastní nebezpečí, já za nic nemůžu, jasný?).
   No jo, jenže jediný dupe dělá jen Zoya. A je podobně drahý a podobně těžko sehnatelný. Takže, když jsem viděla tento, řekla jsem si, že ho zkusím. A přestože má k Zoye i OPI daleko, je to celkem vydařený lak, který je skvělým kandidátem pro vaše nehty až budete o Vánocích sedět u stromečku a rozbalovat dárečky :)

    Lak má menší šupinky než OPI (soudím podle fotek) a také jsou slabší. Přestože se v lahvičce jeví jako zlaté s výrazným oranžovým nádechem, na tmavých lacích se změní na chladnou mosaznou barvu. Šupinek navíc obsahuje velmi hodně a musíte si dát pozor, abyste štětečkem nepřetáhli jedno místo dvakrát, jinak začíná být hodně krycí a jako top coat až téměř nevhodný.
   Schne překvapivě rychle a prodlužuje výdrž laku i o 2 dny, přestože sám vydrží necelý den.

    Lak jsem zkusila nanést na 2 laky - krémový černý a tmavě modrý shimmer. Na následujících fotkách mám 2 vrstvy Rimmel Black Out a 1 vrstvu zlatíčka :)




   Přiznám se, že na černém laku se mi moc nelíbí. Šupinky ztrácí svou teplou zlatou barvu a nejsou nic moc. Navíc se opravdu špatně fotil. Takže jsem ho zkusila dát na překrásný Mystic Blue od L´Oréal, který mám od milé eM a který je naprosto dokonalý až na jeho slabou výdrž. Je to fialová tekutina s výrazným modrým shimmerem. A zlatá mu sluší naprosto dokonale :)




   Tato barevná kombinace mi připomíná jeden krásným minerál - zná někdo lapis lazuli? :)


   A nakonec jsem nanesla samotný lak. A tehdy se tvářil tak jako v lahvičce. A mně se to moc nelíbilo :D Nehty vypadaly docela neupraveně a lak se už večer loupal (lakovala jsem dopoledne). A překvapivě není ve 2 vrstvách tak krycí, jak vypadal u té první. Ve 3 už by mohl, ale vyzkoušené to nemám.



   Závěrem? 9,7 ml koupíte nyní za akční cenu 37 Kč v drogeriích Rossmann. Doporučuji na tmavě modrý, tmavě zelený, vínový a bílý lak :) Samostatně určitě ne-e :)

Jak se vám líbí? A který lak vévodí vašemu seznamu přání ? :)

Mějte se fajn :)

26 komentářů:

  1. Lak jsem si taky koupila, neboť se mi v lahvičce moc líbil. Zatím jsem ho zkoušela jen samotný, ale vůbec se mi nelíbil ,takže šel hned dolů. Ale na tom tmavě modrém vypadá úžasně - takže tuto kombinaci určitě vyzkouším.

    R. Zvu tě na Giveaway o paletku a rtěnku NYX

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, samotatný se mi taky nelíbí :) Taková zvláštní barva a navíc to vypadá, že jsou některý části nehtu lakem nepolíbený :D

      Vymazat
  2. No teda, ja jeste dodam, ze kdyz mate lak jako nadlak a jste v obchodnim dome, zaricim vanocnimi ozdobami a svetly, tak byt je top coat zlaty, krasne odrazi i ostatni barvy.

    Jinak s tebou Nikol naprosto souhlasim, vanocni kandkdat by to ke stromecku byl. Ale ja bezne nosim pod stromek cervene saty, takze tady lobbuju za ten novy orly s temi zlatymi trpytkami

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jdu zrovna lakovat :) Ke stromečku nosím oblečení podle nálady, ale teď, když mám červené šaty se zlatými knoflíčky, bych si mohla vzít je :)

      Vymazat
    2. tak to já už se těším na fotečky :-)

      Vymazat
  3. Jé. :) Tak postupně.
    Na černé se mi taky moc nelíbí, je to takové... moc barokní, nebo jak to nazvat, zkrátka příliš velká zdobnost. :)
    Na modré to vypadá krásně a jelikož mám doma Mystic blue (zvláštní, mně vydrží na nehtech tak nějak normálně cca 3 dny), uvažuju o naléhavém skočení pro tohle zlato. Protože to vypadá strašně krásně. :)
    Samotný se mi nelíbí a trochu mě děsí. (Když člověk kouká trochu rozostřeně, vypadá to jako nějaká nemoc... Ehm. Ne, to asi jen má divná dedukce...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to zvláštní, ale na ten černý se těch šupinek anchytalo nějak víc než jsem chtěla :D
      Z výdrže Mystic Blue jsme taky byla překvapená, protože ostatní laky, co mám z této kolekce mi vydržíprávě ty 3 dny... Nechňápu :/
      A radši ani nechtěj vědět, co připomíná samotný lak mně :D

      Vymazat
  4. Je krásnej a taky se mi na tom Mystic Blue líbí nejvíc. :) Samotný ale taky ne, připomíná mi trochu med na nehtech. :D Na laky asi žádný seznam přání ani nemám ( asi divný ), ale na knihy, to jó, tam je toho hodně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Ani jeden lak, po kterém by tvé srdíčko toužilo? A jaký jsou ty knížky? :)

      Vymazat
    2. Žádnej mě nenapadá. :)) Jako tak všeobecně něco od CC, ChG.. ale konkrétně nevím. U knih je to jasný, už by měla být v prodeji novinka od Kinga, pak mě zaujala novinka od Levithana - Den co den, docela jsem si oblíbila Neila Gaimena a co bych hodně moc chtěla mít, tak to je Růže pro Algernon od D.Keyes. A končim, protože to by bylo na dlouho. :D

      Vymazat
  5. Také se mi víc líbí na té modré :), docela o něm přemýšlím, když se blíží ty Vánoce :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ta kombinace modro fialové a ty zlaté šupinky no prostě boží :D Ještě že ten zlatý mám a pro ten tmavý si asi brzo skočím..snad doma podobný nemám..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o podobném ani nevím, protože všechny co mám, jsou čistě modré shimmery :) Ale v Praze jsme na něj nemohla narazit, tak nevím, jestli se tenhle odstín ještě prodává.

      Vymazat
  7. No tak musím uznat, že i mě se více líbí na tom modrofialovém :) už ho vidím, že ho zkusím dát na některý p2 jak si mi poslala z Řezna :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na tom modrém je úžasný! Musím se na něj podívat v Rossmannu..:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikčo, tak jsem tam skákla, ale vzala jsem jiný :(( Myslela jsem si,že je to ten správný, ale vzala jsem Gold Maiden.. a zrovna mají slevu.. no, tak hold tenhle koupím příště :D

      Vymazat
  9. Souhlasím - samostatně vypadá divně, ale na tom modrém laku vypadá nádherně! :) Mám asi dva laky do NYC - s jedním jsem naprosto spokojená, kupovala jsem ho kvůli barvě, od výdrže jsem si nic neslibovala, ale drží parádně! Ale ten druhý teda moc nedrží, což mě zklamalo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně docela drží ty velké, dražší laky. Tyhle menší s užším víčkem se mi docela rychle loupou :/

      Vymazat
  10. Téda kombinace mystika a zlata je prostě úžasná Nikolko, skvěle jsi nakombinovala toho mého oblíbence (zrovna jsem ho minulý týden lakovala, jak jsi mě navnadila a jen se kochám jak je krásný :-). Ovšem to přirovnání s minerálem taky nemá chybu. Samotný lak opravdu vypadá nějak divně až lacině...Ale docela mě láká vyzkoušet tuhle modro-zlatou, protože to je luxusní kombinace. Já kombinovala jak si možná vzpomeneš toho modráska s jiným NYC efekt top coatem myslím, že to bylo Light Camera Glitter nebo tak nějak, prostě tyhle efekty modráskovi sluší. Škoda jen, že Ti dlouho nevydržel. Krásný mikulášský den!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má milá, ten lak je něoc naprosto překrásného. Asi za něj budu děkovat až do konce života :D
      Celkově tmavě modrým lakům sluší efektové top coaty, myslím, že na klasické černé nikdy nevypadají tak dobře :)
      Neboj, příště dostane base coat i top coat a budeme se spolu radovat o něco déle ;)
      Tobě taky krásného Mikuláše :))

      Vymazat
  11. No, samotný se mi moc nelíbí, ale s tou modrou - nádhera! Já vůbec můžu tyhle "kovové" a podobné úlomky, a hlavně na zimu mi to přijde skvělé. Na ty laky od NYC se budu muset podívat, díky za tip :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. tento týždeň som sa vybrala, že si aspoň jeden kúpim... len ich akosi u nás nemali :-D uvidím, či pochodím aj v inom meste rovnako, alebo už sa podarí
    btw, samotný sa mi vôbec nepáči, ale ja automaticky takéto laky beriem ako efektové a ani by mi nenapadlo dávať ho samotný. ale tá v tej modrej kombinácii je fantastický, fakt ako ten kameň

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne, krasne. Nejvic se mi libi asi ten modry. Ja ted touzim po piskovem od GS a dostanu od sestry ten ruzovy, jelikoz jsem si o nej rekla. Nemuzu se dockat, az se jim nalakuju.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)