Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 11. prosince 2013

Vánoční set laků od Orly

Hezkou středu všem :))

   Pokud přemýšlíte nad nějaký vánočním dárkem s obsahem laků na nehty pro maminku, kamarádku nebo sestru, tak jste tu dnes správně :) Protože sada laků od Orly potěší každou lakovou dušičku :)


   Já jsem sadu dostala ke svátku, respektive si jí vybrala v Sephoře. Orly laky jsem chtěla zkusit už dlouho a protože se mi nic jiného v parfumerii nezamlouvalo, tak jsem si sadu odnesla domů :)

   Obsahuje 3 laky na nehty a masku na spaní :)



Unlawful

   Lak červené barvy s kapkou růžové se mi moc líbí :) Má perfektní hladkou konzistenci, spíše tekutější a nanáší se dokonale. Rychle schne. Dávala jsem 2 vrstvy, ale i v těch trošičku prosvítal, což mi nijak zvlášť nevadilo :) Vydržel 3 dny bez podlaku a nadlaku, u mě lehký nadprůměr.






   Unlawful mi hodně připomínal odstín Rouge groseille od Yves Rocher, tak jsem je zkusila porovnat. A ještě Gabriellu Salvete 114.
   Rouge groseille je trochu růžovější a méně krycí. Jinak má naprosto stejné vlastnosti jako Orly. GS plně kryje ve dvou vrstvách, je bez růžového nádechu a vydrží 4 dny. Je o něco hustší a ze všech 3 laků má největší lesk.

Ukazováček a malíček YR Rouge groseille, prostředníček GS 114,  prsteníček Orly Unlawful

Ukazováček a malíček YR Rouge groseille, prostředníček GS 114,  prsteníček Orly Unlawful

Devil May Care

   Ideální vánoční lak se skládá z čiré tekutiny a červených a větších zlatých glittrů. Nanáší se trochu hůře - je hodně tekutý a díky třpytkám má tendenci stékat všude okolo. Nepodařilo se mi nanést silnější vrstvu, což je velká škoda - sám o sobě moc nekryje. Na fotografiích mám 3 vrstvy a určitě by to sneslo i čtvrtou. Schne trochu piomaleji než Unlawful, ale dočkáte se :) Povrch není zas tak hrubý, myslím, že jedna vrstva top coatu by to spravila. Vydržel mi 3 dny bez podlaku a nadlaku, což je na glittrový lak docela slušný výkon :) A odlakování? Nechala jsem jen tampónek delší dobu an nehtu, alobalová metoda nebyla potřeba.







Miss Conduct

   U tohoto laku už se na mě štěstí nesmálo a sluníčko jsem s ním nepotkala. Velká škoda, protože je to jemný holograf vínovorůžové barvy. Ten holoefekt není takový jako u color clubích holografů (připomínám Beyond a Miss Bliss), je spíš jako u těch z kolekce Wild. Holografických částic není v laku mnoho, proto netvoří ten pevný duhový oblouk. Ale líbí se mi :)) Má podobnou konzistenci jako Unlawful, hladkou a řidší. Schne stejně rychle, ale vydrží o den méně. Po 2 dnech se mi už odštípl na palci :/ Dávala jsem 2 vrstvy, ale hezčí je ve 3, kdy je tmavší a sytější. Neschne do velkého lesku.








   Všechny Orly laky mají užší delší štěteček, který mi dost připomíná ten od China Glaze. S Orly se mi však pracuje mnohem lépe. Laky mají úctyhodných 18 ml a jsou to klasické odstíny, takže tady se investice určitě vyplatí.


Maska na spaní :)

   Nevím, jak vy, ale já mám problém se spánkem. Ruší mě kdejaký zvuk nebo světlo. Jeden čas jsem musela spát se zavázanýma očima, jinak bych v noci nespala (a byla jsem nakonec ráda, když jsem spala aspoň 4 hodiny). A podobnou masku jsem si v těch chvílích hrozně přála, protože uzel od šátku není moc příjemný. Za to tahle maska jo. Je z toho umělého měkoučkého saténu a můžete si vybrat, jestli budete v noci hodné anebo budete zlobit ;)


Navíc s tou černou můžete vypadat jak Zorro :-P

   Ve finále jsem se všemi svými prvními Orly spokojená :)

   Sadu seženete ve vybraných parfumeriích Sephora za 590 Kč (Neříkám, že je to nejlepší cena, ale jde to. Navíc pokud máte O2 Extra výhody, tak vás vyjde na 443 Kč, neboť jsou na vybrané balíčky předvánoční O2 slevy.).

Jak se vám sada líbí? :) A kdopak by ji chtěl k Vánocům? :P

31 komentářů:

  1. Orly, další značka, od které nemám jediný lak. Nejvíc se mi líbí asi Miss Conduct :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně už chybí jen OPI a Zoya. Ale jednu Zoyu dostanu k Vánocům ejchachá :))

      Vymazat
    2. Doufam, že ne tu, se kterou se chystám kout pikle :P

      Vymazat
    3. já jsem našla uk nebo jaký ehop, kde nejsou ty Zoya tak drahé :-) a s poštou to taky není zlý :-)

      Vymazat
  2. Téda strašně Ti ta maska sluší, vypadáš jak Zorrova žena :-), ovšem ta zlobivá Ti snad sekne ještě více !-)...sada je moc pěkná a myslím, že i ty laky se moc povedly, musím říct, že se mi líbí všechny - je to tak pěkně sexy a svátečně laděné, a kdybych ji dostala teda vůbec bych se nezlobila :-D....Líbí se mi i výdrž, někdy musím nějakého Orla vyzkoušet :-). Krásný den Nikolko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš jako Catherine Zeta Jones? Hmm to bych si nechala líbit :D
      Ta výdrž se mi obzvláště líbí u Ďáblíka, obvykle se mi glittrové laky loupou první nebo druhý den. Jestli chceš, tak ti potom nějakého orla pošlu na vyzkoušení :)) Přeci jenom 18 ml nemůžu sdělat sama :D
      Tpbě taky hezký den :)

      Vymazat
  3. Ty jsi tak sexy. Líbí se mi naughty ;-)
    Laky jsou krásné všechny a nejlepší je ten růžový, no i ten červený třpytkatý na Vanoce jako dělaný, ten třetí je tak univerzální....no prostě závist! Krásný den! Těším se na novoroční kávu s tebou, tedy hlavně na tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha bez makeupu? Vážně? :D
      Jj musíme se sejít :) Teď před vánocema už bohužel nebude čas :/ Ale v novém roce si to vynahradíme <3

      Vymazat
  4. Miss Conduct je krásny, už ho mám dlho na wishliste :) A Zorro pobavil :D

    OdpovědětVymazat
  5. Překrásné fotky. Ten Unlowful se na tipu tváí, že kryje ve dvou. uvidíme jak si poradí s mýma rukama.

    Akorát já si včera dala práci s hledáním a zjistila jsem, že se jedná o kolekci ještě z roku 2012. Která obsahovala 6 laků a asi čtyři verze těchto setů. A kolekce má ten krásný název Naughty or Nice.

    To by ostatně vysvětlovalo, proč ji někde na prodejnách vůbec neměli. Stejně mne to ale zaráží, že si počkají rok a pak to zase zkouší prodat :-(

    Ale jsou krásné, překrásné, však jsme se nad nimi taky v Sephoře rozplývaly :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale půlka fotek byla nepoužitelná, prtoože sjem si zapomněla přehodit nastavení obrazu a půlka byla moc červená :DKlasika....
      Mě by někdy zajímalo, jestli sem něco dorazí včas... Snad kromě kolekce Nubarů a Chiny Glaze je tu všechno nějak pozdě :/ Ty jiný sety jsme taky viděla, docela mě zaujal ten neutrální, škoda, že ten tu nebyl...
      Jj tak dlouho rozplývaly až nás vyhodily, mrchy jedny :D

      Vymazat
    2. to, že některé věci tu jsou pozdě by mne zase tolik netrápilo, jako ten fakt, že spousta dalších věcí sem nedorazí vůbec :-D To už je teprve průšvih :-D

      Bych to spíš řekla na tvrdo... dítě furt rušilo, až jsme na to neměly dostatek času se rozplývat :-D
      Ale kupodivu si laků na stole zatím nevšimla a že je tu mám schválně, jí na očích :-D

      Vymazat
  6. Líbí se mi vsecky 3 i pres nektery horsi vlastnosti :) ještě, ze tu nemame Sepphoru :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ale s tou O2 slevou je to super... hned je člověku na duši líp s tou 25% slevou na dárkové kazety, nebo 20% slevou na ostatní sortiment :-D
      Docela lituji sestru, že mi o té variantě řekla, jako majitel O2 :-D Teď tam bude pečená vařená :-D

      Vymazat
    2. Jo to ano, právě proto, ještě, že ji tady nemáme, jinak už bych tam pro ně šla :D a majitel O2 jsem právě taktéž a ještě k tomu na 2 čísla

      Vymazat
  7. Černá strana masky je hezčí... :))
    Laky vypadají docela hezky, ale nic moc světoborného a ohromujícího. :) Ten holografický je hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj prostě klasika :)) Na zajímavý laky mám Color Club :)

      Vymazat
  8. Všetky 3 sa mi veľmi páčia, určite by som ich doma využila! Dávam na wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  9. óóóó Miss Conduct je úžasnýý :)) musím se velkým obloukem vyhýbat Sephoře, jinak se neovládnu :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všude u nás jsou tak milý prodavačky, že jsem se musela přemáhat, abych tam vůbec vlezla :D

      Vymazat
  10. Tak to bych rozhodně chtěla k Vánocům dostat :)!

    OdpovědětVymazat
  11. Ten glitrový je super, ale nejvíc mi učaroval ten poslední, parádní je. Ta maska na spaní je výborná. :D Zajímalo by mě, jestli by mi to nevadilo, ale já problém se spánkem nemám.. teda, když už spím, tak mě jen tak něco nevzbudí, ale zato mám problém s usínáním. :/ A cena mi připadá právě výborná, vzhledem k tomu, kolik stojí 18ml samotný jeden lak..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Sepjoře mají Orly drahý, ale teď jak jsou na Slovensku za pár euro...
      Mám problém s usínáním a k tomu nesmím mít právě žádný světlo... takže je to fajn. Spí se mi s ní dobře, usnu s ní bezproblémově, ale probudím se bez ní :D To je jak s ponožkama :)

      Vymazat
  12. Tá čierna maska ma oslovila úplne najviac :))) Je krásna :) a Orly laky ma nikdy nejak nebrali .. sú aj omnoho lepšie značky lakov :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé vypadají nádherně :) všechny mi připadají takové vánoční :))

    OdpovědětVymazat
  14. Zorro, za mňa druhý a tretí :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Ty barvicky vypadaji fakt krasne. A mas ukazkove nehty!

    OdpovědětVymazat
  16. Laky sú fakt krásne rovnako ako tvoje upravené nechty :) Mám sa čo učiť :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)