Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota 14. prosince 2013

Vánoční tag :)

Hezký víkend všem :)

   To jsem takhle u mé milé Labradoory zahlédla tento tag, a tak moc se mi zalíbil, že ho tu dnes máte i v mojí verzi :))

1. Jaký film je v období Vánoc tvým nejoblíbenějším?

   Nesmrtelná klasika - Láska nebeská - nechybí žádné Vánoce. Pro jistotu si jí pouštím i během roku :)


   Mimochodem, tahle scéna je prostě top z celého filmu a vždycky se u ní řežu smíchy :D


2.  Jakou vánoční písničku máš nejradši?

   Mommy Kissing Santa Claus :))

3. Jaká je tvá oblíbená vánoční barva?

   Klasicky červená a bílá :)

4. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblečeš a upravíš?

   Přes den jsem ve svém pyžamu se sobíkama a mám tlusté ponožky s vločkovým vzorem v zářivě růžové barva. Ale na večer se vždycky hodím do gala :))

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?

   Večer hezky po večeři. Večeříme okolo sedmé, než ségra přebere mrkve v polévce a jikry, tak jdeme ke stromečku po půl osmé, pak si rozdáme dárky a jdeme rozbalovat. Otevírám je teda ve 20:00 +- nějakých deset minut. A vždycky v tento čas dávají Popelku a já nikdy nevidím legendární scénu s Droběnou :/


6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?

   Ano, jednou a asi naposled :D Cukrová poleva vůbec nelepila, tak jsem jí dávala dohromady tak, že jsem jí spojila párátkama zapíchnutýma do stěn :)

7. Co děláš o vánočních prázdninách?

   Překvapí někoho, že se válím, spím a jím cukroví???


8. Máš nějaké vánoční přání?

   No ani ne... vyloženě letos po dárcích neprahnu, takže mi postačí, když všichni členové naší rodiny budou zdraví a spokojení :)

9. Už víš, co by si chtěla najít pod stromečkem?

   Doufám, že Ježíšek těch 5 Essie laků a ponožky se soby nedá nikomu jinýmu!

10. Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?

   Vůně kapří polévky :) Vážně, na vůni skořice ani jehličí moc nejsem.

11. Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?

   Kapří polévka, důlkové koláčky a foie gras s cibulovým džemem :)



Tak v čem se shodneme?

Hezký zbytek víkendu :))

13 komentářů:

  1. Moc hezký tag, možná si půjčím O:-) :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné, pěkné. :) Už se letos těším na Vánoce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, my taky vždycky rozbalujeme, když dávají popelku :).

    OdpovědětVymazat
  4. To foto v posteli je vážně boží :) možná se do toho též pustím :)

    OdpovědětVymazat
  5. Asi pred polhodinkou som tag hodila na blog aj ja :) A Essie laky čakám od Ježiška aj ja, tak snáď nám ich nepopletie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když máme svoje adresy a pošleme laky na správné místo :D

      Vymazat
  6. Milý tag. Líbí se mi, jak spokojeně odpočíváš. Já miluju kapří polévku! Taky se hodím do gala a netuším letos do čeho. Ovšem dnes jsem si koupila zlatý lak, tak asi zase zlatě :-)

    Mým jediným přání je zdraví všech členů, příbuzných, přátel, kamarádů, známých a dobrých lidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jí máš v oblibě :)) Moc lidí ji nemusí...
      Zlatá ti moc sluší, s tou určitě neuděláš chybu :))
      Jinak dneska jsem měla fresh ve Fruitissimu, tak jsem si vzpomněla, jak jsmě je hledali v Palladiu :)

      Vymazat
  7. Tak už ho fakt musím udělat.. už ho čtu asi na šestém blogu, takže jo..až si najdu chvilku, hned ho sepíšu :)) Krásný TAG Nikčo, akorát teda ta vůně kapří polévky se mi vůůbec nelíbí :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, to se ti vůbec nedivím :D Je pravda, že to svým způdobem dost smrdí :) Ae jak mi chutná, tak ji mám spojenou s něčím příjemným :)
      A tag určitě udělej :)

      Vymazat
  8. Láska nebeská u nás musí byť na Vianoce rozhodne. A potom kľudne aj niekoľkokrát počas roka, milujem filmy tohto typu s Hugh-om :-) a asi ho spravím aj ja, takže zvyšok sa dozvieš:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě houdělej, od tebe si ho ráda přečtu :)

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)