Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 23. prosince 2013

Veselé Vánoce přejí ušáci aneb Jedno vyplněné přání :))

Hezké pondělí :))
 
   Dnes vás nebudu zatěžovat ani recenzemi, ani laky na nehty, ani videem a ani outfitem. Dnes vám konečně splním přání a můžete se rozněžnit u fotek našich ušáčků Fleur a Dupíka :)) Protože o Vánocích se zázraky dějí a to pak hlava děravá jako já plní svoje sliby :)



Leháro u paničky :)

Návod na čištění obličeje podle Dupíka :)

paci paci pacičky...

Hani, ušáci ještě jednou děkujou :)))

Ha, tady mě nikdo nenajde.

Jak se hrdina schovává :D

Co to sem přistálo? Malina?

Jenže tu já nejím, tak si jí zase vezmi a neotravuj :)




Čichám čichám člověčinu.


Najdi 2 králíky.

Asi něco zajímavýho...

Připravit ke startu! Pozor! Teď!

Odpolední siesta... moment, vlastně celodenní siesta!

Slečna důležitá :D

Dupík hraje upíra líp jak nějakej Robert Patyzon :)

   A protože jsou to králíčkové dobře vychovaní, mám vám od nich vyřídit přání veselých Vánoc a do nového roku jen to nejlepší :))


   A nakonec vám přeji veselé Vánoce i já :)) Mějte se hezky a moc nevysedávejte u blogů ;)

Americkým santaclausovským čepičkám jsem prostě neodolala :D

27 komentářů:

  1. Krásné Vánoce tobě i celé rodině přeji!

    OdpovědětVymazat
  2. Ušáci sú bezkonkurenční! :) A aj tebe prajem krásne sviatky, hlavne veľa pohody a šťastia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle zvedlo náladu ! :D Moc pěkný, vážně začínám chtít ušáčka :D Krásný Vánoce tobě i králíčkům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušáčci jsou hrozně návykoví :D Děkuji za sebe i za ně, Romčo :))

      Vymazat
  4. No to jsou miláčci, Tobě také krásné Vánoce :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Rory :))
      P. S. Moc hezká nová profilovka ;)

      Vymazat
  5. Jeva, to jsou bobci zlatí *-* Vám všem taky moc krásné Vánoce a pohodové svátky :))

    OdpovědětVymazat
  6. tak ti jsou rozkošní! my máme morčátko a džungaráka, toho jen tak vyfotit nejde, protože neustále pobíhá :D taky přeju krásné svátky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj křečci jsou čiperové :)) Buď se to točí v kolečku anebo chrupká v domečku :)) Děkuji za přání :))

      Vymazat
  7. Králíčci jsou nádherní! :o) Krásné Vánoce vám všem Nikolko! :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Ti jsou krásní. :) Náš Frank se nechal vyfotit jenom když jedl. :D No, do budoucna se mi snad podaří přemluvit muže k dalšímu chlupáčovi, stýská se mi po nich. :)
    Krásné Vánoce:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukaž mu fotky ušáčků a určitě povolí :)) Anebo otravuj jako já půl roku :D

      Vymazat
  9. jůů takový krásní úšáčci :)) krásné Vánoce i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  10. Milá zlatá Nikolko přeji Ti krásné Vánoce v kruhu rodinném, hezky si užij ty nejkrásnější svátky z celého roku a do nového roku přeji jen to nejlepčejší :) a řekni ušákům, že nemají zač, snad jim chutnalo :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé Nikolko, to jsi mi udělala velkou radost těma fotkama, to jsou takoví ňuňánci lozkošní :-), skvěle jsem se pobavila u Tvých komentářů fotek..... Užívej si krásně svátky i s Tvými králičky - fotky s čepičkami jsou stejně nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vida, aspoň mi je někdo pochválil. Francouz se ušklebil a řekl, že to vypadá divně :D

      Vymazat
  12. Jak to děláš, že se ten králík nechá vzít na klín? Moje je hyperaktivní ďábel nesnášející chování už odmalinka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti ani nevím :D Pořád jsme si mysleli, že se ta divoženka nenechá vzít do ruky, a pak jsme jí 2 měsíce museli dávat vitaminy a překvapivě držela. Buď se bála a čekala, jestli náhodou nepřijdou další 2 ml, anebo jí to bylo pohodlný :D Teď už to neděláme, tak nevím, jestli by znovu držela jak beránek :))

      Vymazat
    2. "Dávat vitamíny" nebo jiným způsobem léčit králíka je pro mě situace na úrovni sci-fi. I stříhat drápky jí musí veterinář, neudržím ji. :-)

      Vymazat
    3. Tal snad tě vitamínování ani jiná léčba nepotká a ramlice bude jako rybička :)) My už máme s Dupíkem za sebou i píchání antibiotik do svalů :((

      Vymazat
    4. Musím zaťukat, zatím nás za ten rok a půl s králíkem žádný obtíže nepotkaly, je úžasná, čilá, hyperaktivní, blázen. :-) Zlobí, splácá na co přijde, nějak nevím, na jakém základě o králících někteří lidé tvrdí, že jsou to křehká, něžná a citlivá zvířátka. :-D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)