Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 27. ledna 2014

Jak mě Freeman opět zklamal

Hezké pondělí všem :)

   Asi si vzpomínáte, jak jsem zrovna dvakrát nejásala ze známé modré masky od značky Freeman. Ale protože nerada značku odsoudím hned po prvním výrobku, zkusila jsem od Freemana další věc - kondicionér s mangem a papájou pro suché vlasy.


   Zrovna mi došla maska od Garnieru, se kterou jsem nebyla moc spokojená a už jsem si chtěla koupit můj osvědčený kondicionér s argininem, když jsem si všimla, že ho mají v Tescu nějak podezřele drahý a bez akce. Tak jsem mrkla do vedlejšího regálu, co by mohla být zajímavá levnější alternativa a zaujal mě barevný optimistický obal kondicionéru od Freemana. Koukla jsem rychle na složení plné ovocných mňamek a vzala výrobek určený na suché lámavé vlasy (ještě mají pro normální s papájou a limetkou, jestli se nemýlím).

Oficiální popis:

Papaya a mango - 3 Minute Moisture Conditioner
Pro suché až poškozené vlasy

Tento krémový zvlhčující kondicionér se sladkou papájou a na vitamíny bohatým mangem regeneruje narušená místa na vlasech a roztřepené konečky. Dodává vlasům vitalitu, zanechává je hebké, pružné a zdravě vypadající. Výrazně zlepšuje jejich rozčesávání.

Po umytí vlasů šamponem vmasírujte kondicionér do vlasů, nechte působit 3 - 5 minut a poté důkladně opláchněte. Používejte 1x týdně nebo dle potřeby.


   Kondicionér nádherně voní, exoticky a sladce, cítím tam víc papáju než mango. Musím říct, že už se nedivím, proč je na obalu napsáno Pouze pro vnější použití. Ta vůně je prostě k sežrání!


   Jak vidíte, má mléčnou barvu a mazlavou konzistenci. Můžete si všimnout i vzduchových bublinek, které kondicionér nedělají po rozetření úplně hladkým a tvoří jakási zrníčka. Osobně jsem se s tímto nikdy u kondicionéru ani masky nesetkala :)
   Celkově se velmi dobře roztírá a stačí ho opravdu málo. Nanáším ho pouze do délek, ostatně jako všechny "zjemňovače" vlasů.
   Problém ovšem nastává, když chcete kondicionér smýt. Ono to totiž nejde. Můžete vlasy proplachovat vodou i deset minut a stejně vám budou lehce pěnit. A budou tak kluzké, že budete mít pocit, že jste si nesmyli ani mililitr toho kondicionéru.


   Když se smíříte s tím, že odcházíte ze sprchy s vlasy snad ještě víc ulízlými, než když jste je šli mýt, tak vás čeká další nemilá věc. Ty vlasy nejdou usušit.
   Kondicionér drží vodu na vlasech tak moc, že ostatní části kštice, kam jste kondiš neaplikovali, už jsou dávno suché a z těch zbylých byste stále mohli ždímat vodu. A pokud si vlasy fénujete, počítejte s tím, že budete fénovat min. o 5 minut déle. A to se vyplatí.

   Když překonáte tyto úskalí (a přežijete účty za vodu a elektřinu), čeká vás poslední překvápko - pěkné umaštěné pramínky vlasů. Ta výživa je tak obrovská, že ji vlas nepojme, nechá si jí na svém povrchu na horší časy, nafoukne se, co jste mu to dali za šmejd a schoulí se do pramínku se svými kámoši a začnou na vás kout pikle, jak vám dát jasně najevo, že tohle vážně ne. A ani se nemusí moc snažit - ty mastné vlasy vám jednoznačně ukážou, že po tomto zase nesáhnete a radši si koupíte ten Elséve.

   Nakonec jsem se začetla do složení a snažila se v té změti rostlinných mňamek najít viníka. A našla jsem hned dva - dimethicone a cyclomethicone. Přičteme-li k tomu glycerin, palmový, jojobový olej a olej z acai a sójový a rýžový protein, nějak se není čemu divit, že to vlasy nepobírají. I přestože mám konce velmi suché a lámavé.

A to vypadal tak slibně...

   Asi bych mu měla dát plus za rostlinnými složkami nadupané složení a fakt, že vlasy vážně uhladí, lépe se po něm rozčesávají a jsou lesklejší a vypadají i trochu pevněji, ale to maštění a špatné schnutí vlasů mu prostě neodpustím. Raději se pokorně vrátím k chemickému Elsévu a přírodnímu dýňovému oleji. A u Freemana zkusím už max. jen tělový scrub. Na tom se snad nedá nic zkazit.

150 ml kondicionéru zakoupíte v Tescu nebo Globusu za 79,90 Kč. Na internetu vás pan Slizoun vyjde na 109 Kč.


Máte s ním nějaké zkušenosti? A co byste mi od Freemana doporučili vy? Protože já bych se s ním kamarádila vážně ráda, ale on nechce.

Mějte se hezky :))

P. S. Ty mastný vlasy vám bude závidět i Severus Snape. Siriusly!


 

38 komentářů:

  1. Od Freemana můžu 100% doporučit masku - taková fialová tuba - s antioxidanty. Je to boží maska. Opravdu jsou znát výsledky. Mám mastnou pleť a vždy po aplikaci je znát, že maska opravdu něco dělá. Pleť má také menší sklon k tvorbě akné a pleť vypadá krásně. Momentálně testuju ještě masku s avokádem od Freemana. Jinak jsem měla vzorek krému na nohy (mentol a švestka) a byl výborný. Ale nemůžu posoudit nějak úplně moc - byl to jen vzorek. Pak mám tělové mléko s kokosem - to božsky voní - vůně vydrží na těle tak 4 hodiny. Hydratuje pokožku průměrně - pro mě dostatečně a cca do 5 minut po natření se vstřebá. Doporučuju. Stojí 99,- Kč v Rossmannovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta s avokádem mě docela láká a teď se musím mrknout i na tu fialovou :D
      Nedávno jsem koukala jak zjara, že dělají i tělová mléka, ale mám jich tolik, že nestíhám vůbec spotřebovat, tak možná jindy, ale potřebuji docela vysokou hydrataci a promaštění těla :))
      Díky, Moni, za zkušenosti :)))

      Vymazat
    2. Ta fialová je jedna z opravdu nejlepších masek, jaké jsem vyzkoušela. Rádo se stalo :)

      Vymazat
  2. No tak už jen ta konzistence vypadá vážně příšerně, ten fakt zkoušet nebudu :D ! Mě zas ta modrá maska vyhovuje akorát mi přijde že s pletí nic moc neudělá :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě taky nic nedělá :D Takže mě zklamala a moc nechápu její popularitu (kromě barvy a krásné vůně :))

      Vymazat
    2. teď si na to kápla, ta optimistická šmoulí barva a vůně :-)

      Vymazat
  3. :-D :-D ten Freeman tě fáááákt očividně nemá rád :-D
    Škoda, že nebylo foto Severuse, byla by to třešnička na dortu. Fakt skvěle napsaný a bavila jsem se do posledního řádku :-)
    přiznám se, že kondicionéry jsem zatím nezkoušela, ale ono je to možná tím, že u nás je celkem problém sehnat i ty masky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počkej, já ti tam toho Severuse nacpu :D
      No asi jsem nějaká divná, že mi od nich nic nesedne :D

      Vymazat
    2. :-D :-D seš prostě dokonalá :-)

      Te´d už máme všichni přestavu, jak bychom asi vypadali :-D

      Vymazat
    3. :D Ale podle knížky jsem si ho představovala hůř, ve filmech je má nějaký umytý a načechraný :D

      Vymazat
  4. Já mám vyzkoušeno právě to limetkovo-papájové duo (recenze je na blogu) a mým vlasům sedlo výborně. Vlasy byly nadýchané, extra lesklé, voňavé a moje hnědá barva díky ním byla nějaká hezčí. Ale mě obecně Freeman výrobky vyhovují. I ta "šmoulí" maska co ti nesedla mi maximálně vyhovuje. Zrovna dneska jsem si jí dala, a nestačila jsem se divit jak mi krásně stáhla moje zvětšené póry.

    R. UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem asi výjimka, když na mě nefunguje Freeman, ale Yves Rocher. Většina lidí to má naopak :D Jen je to poněkud blbý pro blogování, vám něco doporučím, nebude vám to vyhovovat a vy doporučíte něco mně a nebude mi to sedět :)

      Vymazat
  5. Rozkošné. :D
    Tak já si ho asi nekoupím. I přesto, že Severus je Severus, na mně by se ty mastné vlasy kdovíjak nevyjímaly... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si Severuse hluboce ranila... Styď se :D

      Vymazat
    2. Kdepak, ne každý je taková osobnost, aby mohl být rozpolcený a ještě nosit mastné vlasy... :D

      Vymazat
  6. Najlepšie, čo som skúšala je asi marhuľový peeling na pleť a určite by som neodporučila ananásovú masku (podráždená pleť a slzenie očí, pričom masku som nanášala v dostatočnej vzdialenosti od nich)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten peeling jsem vlastně zkoušela taky a je suprovej! Taky doporučuju :)

      Vymazat
  7. Já jsem kdysi před víc jak 15 lety měla krém na nohy a ten byl celkem dobrý. Jinak moc zkušeností s touto značkou nemám. Ještě jsem měla okurkovou slupovací masku a to byla zábava. To jsme si vždy dávali společně s mým mužem, tehdy ještě nebyl oficiálně můj manžel. Byla to zábava, ale na účinky masky si už vážně nevzpomenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už se tak dlouho Freeman pokouší o něco fajn? Já myslela, že ej to relativně mladá značka, to musím mrknout na hsitorii jejich firmy :))
      A pamatuju si, jak jsme jako malé se ségrou sloupávaly mamce slupovací masku :D Jě vždycky bavilo sloupávat kůžičky nebo strupy, což je pro spoustu lidí asi fuj :D

      Vymazat
  8. Nějaký kondicioner v koupelně ještě mám, byla jsem docela spokojená. :) Tak jsem se šla podívat... papaya a limetka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Mango asi dělá neplechu :/

      Vymazat
    2. Miluju mango... musím si koupit... :D

      Vymazat
  9. Vůně musí být skvělá, ale to ostatní mě odrazuje :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takže do pana Slizouna nejdu ani náhodou :D a jako třešnička na dortu Severus. Teď dávají Harryho každý pátek na Nově tak vždy koukám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba by tu tvoji hřívu zkrotil :D
      Hmm my nemáme telku. Ale před měsícem jsme skoukli všech osm dílů :D

      Vymazat
  11. Mně vždycky přišel Severus v podání Alana Rickmana málo slizký a mastný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ mě taky :-D za to ve svém okolí bych pár vhodných adeptů našla hned :-D

      Vymazat
  12. No tak po tomto clanku mam praveze pocit ze by mi to mohlo sediet:D:D Obvykle totiz masky ktore takto na inych posobia, su na moje kucerave suche vlasy uplne super (Gestil Wonder napr) :D
    A zboznujem Snapea :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě napadlo, že pro kudrnaté hodně suché vlasy by mohl být fajn :) Néé Gestil Wonder jsme chtěla zkusit a ty píšeš, že je to podobný? Sakra :D

      Vymazat
  13. No tak to tedy nic moc. Ale tak zrovna Freeman má po zkušenostech s maskami mou plnou nedůvěru, takže nejsem nijak překvapená. No a do tělového scrubu klidně jdi, kromě úplně stupidního obalu, ze kterého skoro hutný scrub nevymáčkneš je to ok. Ale tak třeba za ty 2 roky obaly změnili....
    Jo a dnes jsem objevila taky kondicionér co mi umastil vlasy...teda nejprve bájo ale po 1 vyspání docela mastné. nepříjemné, to se mi totiž nestává vůbec ... ani se silikony.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si aspoń natrénuji svaly an rukou s tou prima tubou :D
      A co to je za kondicionér? Mně ty bez silikonů vlasy nemastí, ale bohužel je neudělají ani moc jemnými.

      Vymazat
  14. tak tohle jsem nezkoušela, ale masky od freeman avokádovou a dýňovou doporučuju všema deseti,stejně tak meruňkový peeling, ty fungujou skvěle, používám už léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O dýňový jsem vůbec neslyšela. Tak já příště zkusim tu avokádovou, když si ji tolik chválíte a pana Meruňku .))

      Vymazat
  15. No, šampon jsem měla nedávno a nic moc. Ale co mě nadchlo, jsou peelingy. Už dlouho používám meruňkový na obličej a ten je perfektní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzko, na ten meruňkový mrknu :))

      Vymazat
  16. Asi bych ho používala jen na konečky, ale opravdu pár centimetříků, protože jaký by pak mělo význam si ty vlasy vůbec mýt že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho dávalatak na 10 cm, ale mám pocit, že ta mastnota nějak stoupá výš výš sama od sebe :D

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)