Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pátek 24. ledna 2014

Líčení s nádechem 20. let :)

Hezký pátek všem :)

   Dnes bych vám ráda ukázala starší (i když na moje poměry ne tak staré) líčení, při kterém mi byly inspirací krásné dámy dvacátých let minulého století :)


   Tohle líčení bylo vytvořeno pro předvánoční soutěž u Péti. Protože jsem soutěživý typ a ceny byly krásné, zkusila jsem to. Jo a obzvláště mám ráda soutěže (giveaway chcete-li :), kde člověk nezanechá jen komentář, ale soutěží se svým výtvorem, v tomto případě líčením s důrazem na výrazné rty.
   
   Ihned mě napadlo, že bych chtěla výrazné oči a světle červenou rtěnku, nejlépe s oranžovým nádechem. Jenže tu já nemám, protože mi nesluší, tak jsem zvolila světle červenou garnátovou barvu Call The Ambulance od Catrice, která se už bohužel neprodává (mor na ně!). Jsem si však jistá, že Catrice nebo Rimmel dělá podobnou, popř. není problém si ji nějak namíchat z jiných odstínů :)



   A proč jsou v titulku zmíněna 20. léta? Protože je víceméně jimi tento look inspirován. Jemné kouřové oči, červená rtěnka a dobře vykreslené obočí. Účes se na fotografiích mění, protože si s vlasy ráda hraji a zkoušela jsem, který účes bude na fotografiích vypadat nejlépe :) Jsem holt nezmar.




   Postup celého líčení je naprosto jednoduchý - pleť jsem sjednotila CC Creamem od GOSH (odstín Ivory), jizvičky zakryla Camouflage Creamem od Catrice (Ivory) a na kruhy pod očima použila roll on korektor od Garnier. Prostředek obličeje přepudrován nejsvětlejším odstínem pudru Rimmel Stay Matte a na hrany obličeje jsem použila o 2 odstíny tmavší pudr od Gabrielly Salvete. Na tváře jsem nanesla trochu tvářenky od Bourjois v odstínu Rose frisson.
   Oči jsem vystínovala jednoduše - použila jsem vám už známé trio matných stínů od Rochera. Střední odstín jsem dala pod nadočnicový oblouk a těsně k řasám jsem dala odstín nejtmavší. Pak jsem jen použila řasenku, sadu na úpravu obočí a zmíněnou rtěnku :)





   A aby ta červená rtěnka nebyla moc osamocená, dala jsem si na nehty lak od Yves Rocher v odstínu Rouge groseille. Je to moc hezká světlá červená, která mi velmi připomíná Orly Unlawful.
  
   Výsledné líčené se mi moc líbí, takže jsem ho už párkrát měla i na běžný den :) Jen bez vln, při fotografování tohoto looku mi kulma bouchla v ruce a vyhodila pojistky v celém bytě. Tak zatím koukám po nové, chci investovat do nějaké s ionizací :) Docela mě láká Braun.

    Zajímá-li vás soutěžní fotka a jestli jsem něco vyhrála, tak tady máte tu fotografii i výhru. Ještě jednou moc děkuji Péťe za štětec! :)



Jak se vám líčení líbí? A kdo je také soutěživý typ? :)

Přeji hezký víkend :)

P. S. Omlouvám se za kvalitu fotografií, ale bylo dost pod mrakem a pražská inverze není kamarádka focení :/

37 komentářů:

  1. Moc ti to sluší, takový to styl líčení mám moc ráda a docela často jej nosím.
    http://lifestylebydominique.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné Nikčo, ta rtěnka Ti moc sluší..Řekla bych, že takové líčení k Tobě pasuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ha, můj nejoblíbenější styl líčení:-) Kouřovky mně osobně nesluší, takže dávám jen černou linku. Úplně Tě vidím ve filmu Midnight in Paris! A gratuluji k výhře, mně štětec od Péti kupoval přítel a jsem s ním moc spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já ti závidím tu linku, jak mám povislá víčka, tak s nimi oči vypadají ještě hůř :D
      A do prostředí Půlnoc v Paříži bych se přenesla vážně moc ráda :))
      Děkuji, já gratuluji k hodnému a pozornému příteli! :)

      Vymazat
  4. To líčení je úžasné, přesně tenhle styl je můj nejoblíbenější a nosím ho denně. Měním jenom barvu rtěnek/balzámů/lesků. Teď mě Catrice naštval že tenhle odstín rtěnky už neprodává. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj taky :) A přesně, jak říkáš ty měním rtěnku a podle ní i stíny, popř. tvářenku :) Prostě výrazné rty a středně výrazné oči v přirozených barvách je klasika, co nezklame :)
      Jj je to škoda. Si člověk vždycky něco oblíbí a oni to stáhnou z prodeje :(

      Vymazat
  5. Já nehraju, hned jsem si říkala, jaká je to krásná rtěnka, že takovou barvu bych chtěla... A ono tak akorát houby. :(
    Jinak je líčení krásné, moc Ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ten problém Catrice a Essence, že obměňují sortiment dvakrát dokola, a pak mizí ty prima věci jako krásné dostíny rtěnek, laků nebo třeba celý gelový linky :(

      Vymazat
  6. To je dokonalý. Jsi přesně ten výrazný typ, kterému sluší takový čistý, nápadný a přesto svým způsobem minimalistický styl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Hlavně, když jsou výrazné oči i rty, jen výrazné oči mi moc nesluší a vypadám vážně zvláštně :D Proto závidím těm, co si mohou dovolit kouřovky a světlou rtěnku. I když by se závidět nemělo :)

      Vymazat
    2. No, osobně mi nesluší světlá rtěnka jako taková, protože v ní vypadám jak utonulec (navíc mám velmi světlou pleť). :-) Mám tmavě červené rty svoje a tak mi sluší odstíny o něco tmavší, co vypadá tak namalovaně nenamalovaně, v odstínu mých rtů. Nebo úplně tmavé odstíny. :-)

      Vymazat
  7. Nejvíc se mi líbí ta fotka nad štětcem, tyhle vlasy jsou k tomu dokonalý :)

    OdpovědětVymazat
  8. Velice kvalitně provedené líčení! Moc se mi to líbí. Ty jsi krásná, to je bez debat. Líčení je prostě skvělé. Já bych taky soutěžila, ale cítila jsem se na to už stará.
    Překvapivě málo žen v mé věkové kategorii, chtějí výrazné natož červené rty, přitom by to mnohdy bylo vhodnější než výrazné oči. Většina, se kterými jsem se setkala, nepoužívá a nemá ráda rtěnky. To mně hlava nebere!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Marti.
      Cítit necítit, vypadáš mladě a svěže, určitě bych se toho nebála :) S těmi rtěnkami je to škoda, myslím, že není žena, které by nějaký ten odstín neslušel a nepodtrhl její krásu. Osobně mám světlé rty a bez rtěnky vypadám trošku jako mrtvola :D

      Vymazat
  9. Ty jsi krásná a hrozně se mi líbí ta rtěnka :)! Opožděně gratuluji k výhře, tenhle štětec by mi udělal ohromnou radost :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Rory :) Ale, jak můžeš vidět ve videích, je to spíš o fotgeničnosti, než o kráse. Škoda :D

      Vymazat
  10. Mne sa to velmi paci a gratulujem! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Šmankote, kulma Ti bouchla v ruce? No, tak hlavně, že se Ti nic nestalo!
    Líčení je krásné jako vždy, tenhle styl se mi moc líbí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Ilko :) Prostě z části, kde jsou čudlíky, vylětěl takový ohnivý obláček, udělalo to puf a bylo to :D

      Vymazat
  12. Hmm, moc pěkné... Krásná tvář, krásné líčení, nedivím se, že to bylo odměněno!:o) Čtvrtá fotka u mě vede:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marcelko :) Ta čtvrtá má správný démonický kukuč :D U mě vede jednička :)

      Vymazat
  13. No jako ty rtíky jsou dokonalý. Takhle krásný tvar jsem neviděla snad u nikoho jiného a jen ti tiše závidím, a ta barva k nim je prostě pecka, úžasně šťavnatá a chic (jo, souhlas s An., tohle není fér :D ). Perfektní! Dohromady s lakem opravdu nádhera <3
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Verunko! mně se zase hrozně líbí rty Ely z All I Know About Cosmetics :D
      A koukám, že budeme muset udělat petici za vrácení tohoto odstínu do prodeje :D S Kiss Kiss Hibiscus to tak udělali, tak by mohli i s touto :)

      Vymazat
  14. Je něco, co Ti nesluší? :D Připadá mi, že se můžeš nalíčit všelijak a všechno Ti sedne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo černý kouřovky a světlá rtěnka :D Jo a absence makeupu jako takovýho :D

      Vymazat
  15. Krásná až oči přechází. Neměla si takhle náhodou tu rtěnku v pátek večer? Protože jsem ti furt koukala na pusu :-)

    A souhlasím s holkama, tobě podobný vzhled a líčení sluší. Takový elegantní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uhodla, měla jsme jí večer :))
      Díky Leni:))

      Vymazat
  16. Nádhera, nádhera, nádhera, jsem okouzlena a nemám co dodat :-D. Krásné klasické líčení! Výhru sis plně zasloužila!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Nikol, dozvěděla jsem se o Vás díky Martině, kterou velmi ráda sleduji. Jste velmi milé a sebevědomé stvoření vzhledem k Vašemu věku. (Ne, že by věk vypovídal o povaze kohokoliv...) Líčení vypadá úchvatně. Možná se mě líbí o trochu víc, protože prostě 20. a 30. léta zbožňuji. Vy hlavně máte krásně tvarované rty. Jo a ještě jsem koukala, že píšete, že nenávidíte odkazy na stránky blogeru - vidíte, mne nenapadlo, že by to mohlo někomu vadit. Tak nevím, je to omluva?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za milá slova, potěšila mě :))
      20. léta jsou má nejmilejší, ta doba byla překrásná.
      Nenávidím... to je asi silné slovo, ale nelíbí se mi, když někdo napíše: Hezké. Zvu tě na mou giveaway a odkaz. To není komentáře k věci, ale má jediný účel a to je zviditelnění daného blogu a svým způsobem reklama zadarmo. Sama se koukám na profily komentujících a jestli mají blog, asi není nutné, to sem ještě psát. Něco jiného je, když mi někdo napíše odkaz na konkrétní článek v blogu, kde rceenzuje stejný výrobek nebo tak. To ej k věci a ráda si názor autorky přečtu. Ale komentáře, kde je vidět, že jeho autorka ani článek nečetla, obsahující odkaz na její blog se mi nelíbí. Stále se držím thoo, že blogování je pro mě koníčkem a způsobem, jak sdělit ostatním své zkušenosti. Není to honba za co nejvíce čtenáři a spoluprácemi :)
      Ještě jednou děkuji, Vando :))

      Vymazat
    2. Jasně, tak to chápu. A není to můj případ, protože většinou píšu k věci a ne pokaždé. Někdy prostě k tomu nemám co říct anebo se mě to moc nelíbí (a nejsem typ, který kritizuje rád). Ještě se musím vrátit k té době co nás obě vzala. Přijde mi, že ženské byly tak nějak víc ženské. Vím, že to jde proti, protože se vyvázaly ze šněrovaček, ustřihly vlasy, řídily auta a kouřily, ale nemůžu si pomoct. Už jen ty kloboučky a čelenky. Znáte blog Pandory?

      Vymazat
    3. Ale ženy byly také méně vulgárnější, více se smály a nechaly se od mužů hýčkat :) I to je (podle mě) dělalo ženštějšími :) Měla jsme tu čest před pár lety mluvit s jednou pamětnicí a ta mi říkala, že to byla úplně jiná doba. Muži byli daleko galantnější a i oni dělali ženy ženami :) V době dnešní ženské emancipace se to trochu posunulo jinam.
      Blog Pandory neznám, schválně jsem si nějaký snažila vyhledat, enmyslíte tento? http://www.misspandora.fr/ :)

      Vymazat
    4. Ano, ano, to je on. Má to v různých stylech a patrně disponuje zdrojem historických dopňků a i prostory. Strašně ráda se na něj dívám :-). Tak to jen pro případnou inspiraci :-).

      Vymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)