Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

středa 29. ledna 2014

Nubar Iris Dust - nejhezčí duochromatický lak mé sbírky :)

Ahoj všem :)

   Dnes tu mám pro vás lak, který byl na mém pomyslném wishlistu opravdu dlouho a už jsem myslela, že na něm zůstane a nikdy se nestane členem mé lakové sbírky. Nakonec se stal, a tak vám ho můžu ukázat v plné kráse :) Dámy, potlesk pro Nubar Iris Dust!


   Vím, že tenhle lak je spíše podzimní, ale chci vám ho ukázat, dokud je šance, že ho ještě seženete. U nás jsem ho na eshopech a v blogsale sháněla přibližně rok a stále nic. Je z kolekce Duochromes z roku 2012 (pokud se nemýlím) a ta byla nějak rychle fuč. Buď jak buď, byla jsem už smířená s tím, že ho mít nebudu. Když tu náhle se na scéně objevila moje osobní ebay nákupčí Lenka (vřele doporučuji, pokud nemáte paypal se k němu takovýmu připojit :D), která mi řekla, že na ebay miláček Iris Dust je a ještě k tomu s poštou vychází na krásných 160 Kč. Asi vám nemusím popisovat tu čistou radost, která mě zachvátila :))




   Iris Dust je príma duochrom. Barva se mění z fialovorůžové přes růžovou, bronzovou a oranžovou, zlatou až do khaki a zelené. S bleskem je více fialovorůžový, na slunci je hnědovínovobronzový a z jiného úhlu zlatozelený. Co vám budu povídat, myslím, že fotografie to vystihnou lépe než já :)

na slunci

na slunci

na slunci

na slunci



   Nanášel se skvěle díky dobře střiženému užšímu štětečku, s kterým se dobře vykresluje oblouček. Konzistence je spíše vodovější, hladká, jemně viskózní, ale netáhne se. Lak není zrovna skvěle pigmentovaný a musela jsem dát 3 středně silné vrstvy. A bohužel ty 3 vrstvy neschnou zrovna nejlépe, takže doporučuji rychleschnoucí top coat nebo silné nervy :)
   Výdrž je jako u všech Nubarů skvělá - 4 dny bez podlaku a nadlaku pouze s jemně ošoupanými konečky, ale žádným odštípnutím laku. Obecně mi Nubary drží asi nejlépe ze všech laků.
   Vytkla bych mu jen slabé pruhování.






   Závěrem se vám omlouvám za urolovaná kolečka na myších, ale pár fotek by tohoto fešáka dostatečně nepopsalo :)) Navíc se mi tak líbí, že se sama na něj nemůžu vynadívat :)

A co na něj říkáte vy? A jaký duochromatický lak se vám líbí nejvíce?

Hezký zbytek dne :))



30 komentářů:

  1. Nádherný chameleon. Je to krásná barva měnivka. Myslím, že i v zimě je krásný :-) Mně se tyto barvy moc líbí. Zatím ale odolám a pak se mohu vymlouvat, že není. Já mám nyní nový krásný oranžový Gosh a ten můžu celoročně. Děkuji moc za něj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem ty fotky projížděla, říkala jsem si, že je jak pro tebe :))
      Za GOSH neděkuj, jsem ráda, že udělala radost a snad bude držet i tobě :))

      Vymazat
  2. Gratuluji Nikolko, že sis konečně splnila lakovací sen, vím jaké to je, svoji Ruby miluju:-D a vděčím za ni Tobě...
    Tenhle lak je naprosto překrásný a vůbec se nedivím, že jsi po něm tak toužila, jo taky nejsem ebayistka, tak to znám....Já vlastně můžu i celou zimu podzimní laky, a když mám chuť a náladu, tak vlastně kdykoliv, ale strašně se mi líbí ta inspirace podzimem, který se v tomto laku ukrývá. Nádhera a vůbec mi nevadilo rolovat, nemůžu se ho nabažit :-)). No a mám pocit, že žádný duochromatický lak nemám, možná u dcery bych nějaký našla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže ty jsi taky lakovací nezmar? Já hroznej, v zimě lakuji neonky a v létě temné barvy jak na podzim :D Dodržuji asi jen barevné pastelky na jaře :))
      Duochromům mám asi 9 - p2, Camaieu, Miss Sporty, Max Factor, Nubar, China Glaze, Essence (2x), Catrice, ale tenhle jednoznačně vede :))

      Vymazat
    2. To víš Nikolko, jsme nezmaři, máme vlastní trendy :-), prostě podle nálady a tak. Třeba já už teď potřebuju nutně rozsvítit, tak najíždím na jarní líčení, vyhrabala jsem ze dna růžovou tvářenku (a pokukuju po růžových rtěnkách) a třeba v lacích to fakt beru jak mě to popadně, momentálně zkouším nějaké nude a "broskvičky" :-DD.....Od Catrice jsem dceři koupila Genius in the Bottle a hrozně jsem na něho zvědavá a chci ho teď láknout, to je taky duochrom, ne? :-) Krásný víkend Zlatíčko a pusu králíčkům!!!

      Vymazat
    3. Já si dneska koupila žluté triko s netopýřími rukávy, tak jsem na sebe zvědavá, protože na žlutou obecně tolik nejsem.
      Jojo to je duochrom :)) Mám podobný od p2 odstín Ready To Rock! a to je opravdu věrný dupe Chanelu Peridot, což je asi nejznámější duochrom :))
      Králíčková i já děkují, až zítra přijedu domů, zulíbám je :))

      Vymazat
  3. och, zamilovala som sa, ten je nádherný ♥ ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásný. :) A ani moc podzimní mi nepřipadá, zkrátka je to moc příjemný lak takhle na pohled... :) No jo, počkej, až si ten paypal jednou založíš... ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijd eprávě nejpodzimovatější lak na světě :D
      Nene paypal radši zakládat nebudu, jinak mě do zruinuje :D

      Vymazat
  5. v dobrom závidím lak aj to slniečko v pozadí pri fotení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Ale jsou to vždycky boje o těch 5 slunečných minut. Už aby bylo léto!

      Vymazat
  6. To je jeden z nejkrásnějších laků, které jsem kdy viděla! Teď mě mrzí, že je nesehnatelný. :(
    Hrozně se mi líbí všechny tvé lakovací fotky, máš ty nehty vždycky dokonale a detailně nafocené a za ještě víc fotek bych se nezlobila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tak krásný kompliment :)) Jsem ráda, že je ta péče o nehty viditelná i na fotkách :))

      Vymazat
  7. tak ja budem za exota ale nejak sa mi tento typ lakov nepaci..., nic v zlom, myslim, ze ti pristane, ale toto nie je nic pre mna. Kazdopadne uzi si ho :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Exot určitě nejsi, spousta lidí tyhle laky nemusí a přiznám se, že se mi málokterý duochrom líbí :))

      Vymazat
  8. No paráda, tohle je dost dobrej kousek. :) Moc se mi líbí ta poslední fotka. ♥ Mě z duochromů docela zaujaly ty od Revlonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinu odstínů, co má Revlon, mám už od jiných značek, ale třeba budou lépe krýt, kdo ví :)

      Vymazat
  9. já bych se taky připojila... dalších pár fotek by určitě neuškodilo. Fakt vypadá parádně.
    To pruhování mu celkem odpouštím, on je o to zajímavější :-)

    A jsem ráda, že máš radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že ty pruhy ho trošičku hyzdí :/
      To víš, že mám :) Teď ještě někde ty 2 OPI a Zoyu :D

      Vymazat
    2. Zoya Valerie (a klidně bych mohla mít i Apple, Ivanku, Payton, Eriku, Channing a Logan :), a pak ty OPI šupinkáče - se zlatem Man With The Golden Gun a Mariah Carey Pure 18K White Gold & Silver Leaf.
      Takže samý drahý :((

      Vymazat
    3. Opi.cz ted maji pro registrovane az 20% dolu

      Vymazat
    4. Ale koukám, že i tak bude levnější ten Dance Legend :-D

      Vymazat
  10. Ó tak ten je! Ten by mi určitě moc slušel - ach :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) Určitě, je to príma univerzální odstín :)

      Vymazat
  11. Úžasný lak, fakt nádhera, ale tak polovinu jeho kouzla dělají Tvoje úžasné nehty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcelko! Ty tvoje komentáře mě vždycky tak potěší :))

      Vymazat
  12. Ten je teda, ještě, že máme svého osobního nákupčího :) Jsem zvědavá, kdy dorazí mě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)