Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 20. ledna 2014

Proč už si nikdy nekoupím laky od Essence a Miss Sporty

Ahoj všem :)

   Hned na začátku týdne přicházím se zpětnou a ne moc pozitivní recenzí na laky Essence a Miss Sport. Pohodlně se usaďte, jdeme na to :)


   Příběh laků Essence v mé sbírce začal téměř před 2 lety, kdy jsem objevila celý svět blogů a to jen díky videu Péti o konturování obličeje. A od ní jsem taky slyšela chválu na laky od Essence.
   Do té doby jsem si o téhle značce myslela, že je to odpad drogerií. Měla jsme zkušenosti s leskem na rty a tužkou na oči a obojí bylo hrozné. Tenkrát jsem však naběhla do Schleckeru (jé, to ještě byl :D) a koupila si 2 laky - Mellow Yellow a Be Optimistic!
   S nimi jsem byla spokojená - výdrž 3 dny bez podlaku a nadlaku a neschly výrazně dlouho. Tak jsem si koupila další a další a další. Poslední laky Essence jsem si koupila v létě a byla to limitka Me & My Ice Cream. Celkem jsem jich měla okolo 40.

   Jenže jak jsem zkoušela nové a nové značky, přicházela jsem na to, že laky Essence nejsou tak moc fajn, jak se zdálo. A objevilo se hned několik problémů...

1, Laky nemají hladkou texturu, často dělají díry.
2, Laky rychle houstnou, táhnou se jak žvýkačka (glittrové a světlé laky) a dělají bublinky (světlé pastelové barvy).
3, Některé nevydrží moc dlouho (třpytivé a inovované laky základní řady).
4, Mění barvu.

   Ano, čtete ten čtvrtý bod správně. A nestalo se mi to jen u jednoho...

   Make It Golden byl nádherný odstín a nikdy jsem Essence neodpustila, že ho stáhli z prodeje. Lahvičku jsem si opatrovala jako miminko. Jenže jsem v prosinci dělala swatche některých laků a všimla si, že s MIG není něco v pořádku. Barva.
 

   
   To, co vidíte na fotografiích, je opravdu Essence Make It Golden, starý cca 20 měsíců (laky by měli vydržet 24 - 36 měsíců). Pro oživení paměti si vyhledejte tenhle odstín v Googlu. Ze studené žlutozlaté se stala teplá žlutooranžová barva. Upozorňuji vás, že jsem s tím lakem nic nedělala, byl spolu s ostatními v tmavé krabici v tmavé skříni, kde je teplota cca 20°C.
    Neříkám, že se mi výsledný lak nelíbí (Yellow Polka Dots jen tak někde neseženete), ale když už si lak kupuji, tak by měl zůstat takový, jaký je.
    Ještě vám ukážu swatch ze začátku prosince, kde můžete vidět ještě pár těch zlatých částeček.


   Ovšem změna barvy není nic proti tomu, co se stalo jeho bráškovi Time For Romance.
   Býval to božský lak vínovohnědé barvy plný glittrů. A že těch glittrů tam bylo. Krásně kryl ve 2 silných vrstvách.
   Ten lak začal příšerně houstnout, a tak jsem ho naředila kapkou thinneru. Thinner z dm, který nikdy žádnému laku neublížil, naopak jich spoustu zachránil. Ovšem tenhle ne...
   Z té krásy se stalo jakési průhledné želé, naprosto zmizely všechny třpytky, kterému dodávaly té nádhernosti a lak přestal krýt i ve 3 silných vrstvách. Nevím, proč si ředidlo a lak nesedly, ale mám pocit, že to není vinou thinneru. Ovšem třeba to byl jen vadný kus. Nihrida mi psala, že její TFR je naprosto v pořádku.
   Asi vám nemusím říkat, kde skončil. 

Nekecám, je to on :( A ve 3 vrstvách

   A nedávno mě potkalo další překvapení - Essence v nenahraditelném odstínu Circus Confetti sice nezměnil barvu glittrů, ani se nikam neztratily, ale tekutina přestala být čirá a je z ní jakýsi šedavohnědý hnus. Ten je sice na nehtech neviditelný a lak je průhledný, ale i tak to nechápu. Jo a mám podezření, že se ty zlaté glittry změnily zase na žluté. Thinner jsem do laku nedala, i když by ho potřeboval, jak je hustý.




   Ovšem, ne všechny glittrové laky Essence jsou hrozné. Gold Fever je stále fešák, stejně jako Dreams For Sale z limitky Hugs & Kisses.


   A teď k té hustotě krémových laků. Úplně nejhůř na tom byl miláček Mellow Yellow. Tu barvu jsem milovala a poslední rok ji schovávala jen kvůli té lásce. A asi vám bude připadat divný, že mi stačilo se na něj koukat v krabici :) Už za něj plánuji koupit náhradu od Nubaru v odstínu Yellow Primrose, ale bojím se, že stejní nebudou.
   Lak se prostě táhl jako žvýkačka, dělal bublinky a neschl. I s osvědčeným  NYC Turbo Dry jsem si do něj v posledních týdnech jeho života dokázala udělat nehezké díry. Bohužel mu thinner nepomohl a za pár týdnů žvýkačkové peklo začalo nanovo. Po swatchování musel do koše :/

Au revoir, mon cheri :((

   A houstnutí je patrné třeba i u Essence Miss Lavender z řady Show Your Feet. Nádherná fialová barva, slušně krycí, ale čím je starší, tím je hustější. Vím, že se tohle děje, ale i laky od Avonu, co mám třeba 4 roky, nemění konzistenci. Proto občas nechápu, proč jsou někteří natolik odvaření z Essence a na Avon nadávají.

Myslím, že povrchové nerovnosti způsobené hustotou laku jsou dostatečně vidět.

   A teď něco k Miss Sporty. Od nich jsem měla v životě 5 laků. 1 průsvitný pro francouzskou manikúru, jeden  mléčný z klasické řady, jeden vínový z klasické řady, jeden azurový z klasické řady a 040 z řady Metal Flip.
   Všechny kromě zmíněného Metal Flipu do půli roku zhoustly do naprosté nepouživatelnosti. Laky se táhly, vůbec s nimi nešel vykreslit oblouček, dělaly hnusný hrbolkatý povrch. Vínovému a modrému nepomohl ani thinner, mléčné to naštěstí zachránilo. Už před tím mi však ten na francouzskou manikúru zežloutl a nebyl mléčný ani náhodou (myslím, že to bylo číslo 001, už ho nemám).

   Vím, že jsou laky obou značek krásné, levné a prostě to člověka láká, ale k čemu mi je lak, který je po půli roce na vyhození a nedá se s ním lakovat? 
   Neříkám, že to dělají všechny. Třeba Multi Dimension laky od Essence, zlatíčko Irreplaceable, Be Optimistic!, Blue Addicted, Got A Secret a některé laky z limitek jsou naprosto v pořádku. Ale tak třetina laků byla problémová. A to nemluvím o tom, že víc jak 3 dny nevydrží a nemají dokonale hladkou konzistenci jako dražší laky. A hlavně, hlavně chci barvu laku, jakou si kupuji. Ne, že mi po roce změní barvu.

   Za sebe vám dám jedno doporučení - raději si připlaťte pár korun za Catrice laky nebo Gabriellu Salvete. Ty vám aspoň vydrží :))

Co vy a laky Essence nebo Miss Sporty? A jakou značku laků máte nejraději vy? :)

69 komentářů:

  1. Laky od těchto dvou značek ráda nemám, až na nadlak Essence ala gel lak,který ale přestali vyrábět :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem nekupovala, ale nedávno jsem od někoho četla komentář, že ho zrušili. Což nechápu, pokud vím, kupovalo ho hodně lidí. To je taková specialita drogérkových značek, co často obměňují sortiment :/

      Vymazat
  2. Ja z essence mela jen jeden lak a ten byl nanic a od te doby jsem si nekoupila zadny. V teto dobe mam nejvic asi rimmel laku a avon :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chytrá holka :) Já si jich musela pořídit 40, než mit docvaklo, že nejsou nic moc :D
      Od Rimmel jsem měla moc ráda řadu Lycra Pro, tu starou. Takový Bare Necessities je jeden z nejlepšícj nude laků.
      Naopak řada 60 seconds mě neuchvátila, jejich laku často houstnou, zhoršuje se jejich nanášení a schnutí a občas dělají i bublinky. Ty nové Rimmel laky jsme ještě nezkoušela :)

      Vymazat
  3. Já mám od Miss sporty asi tři laky, ale i po roce jsou docela v pohodě, pořád stejné. Ale dávám je hlavně na nohy, na rukou mi moc dlouho nevydrží, což je škoda.
    Od essence laky prostě už kupovat nebudu. To se změnou barvy se mi u několika stalo taky, i když ne u těch třpytkatých. Většinu už jsem jich povyhazovala, inovovanou verzi jsem si koupila jednu a tím to skončilo. A limitkám už se taky snažím vyhýbat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S výdrží MS nemám problém, ale Nubar ani Julie G to není :)
      U kterých laků se ti, An, změnila barva? Naštěstí jsem to u krémových nebo shimmer laků nepozorovala.

      Vymazat
    2. To popravdě nevím, protože jsem je vyhodila, ale tuším u žlutého a jednoho světle modrého se shimmerem, oba vybledly do ne moc pěkných barev. :)

      Vymazat
  4. Koukám že pár kousků které vydržely se našlo, ale je pravda, že proč se stresovat s lakem za 30 kč když už za 60 seženu kvalitnější. Aspoň ta vyšší cena odradí od hromadění :) Možná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Toť otázka...Catrice a GS laků mám hodně, ale třeba ty Catrice se dají sehnat ve výprodejích za 30 Kč :) Jak tak přemýšlím, některé Essence limitky mají laky i za 50 Kč. Takže ve finále není cenový rozdíl moc velký, za to kvalitativní ano.

      Vymazat
  5. Z drogerijních laků si kupuju snad už jen Rimmel salon pro. Ostatní značky mě nijak neuchvátily. Buď jsou nekvalitní, nebo obsahují jedy (byť v povoleném množství)- Catrice mají hezké barvy, ale hrozně se mi ulamují. A bohužel i s nehty. Takže jsem přesedlala na O.P.I a jsem nadšená. Sice si nemůžu koupit každý týden novou barvičku, ale zase mám lak, co vydrží až týden a je pořád hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bych si ěnjaký ten OPI měla konečně koupit, abych zjistila, jestli jsou vážně tak dobré :D S tím podlakem Nail Envy jsem maximálně spokojená, prodlouží výdrž laku tak o 2-3 dny a nějak schne rychleji na nehtu než dřív.
      Vážně se ti odlamují po Catrice? Možná ty OPI mají nějakou superzpevňující látku :))
      Catrice mi méně vydržely ty starší kousky, ty nové (mají na víčku nápis Catrice) mi vydrží i 4 dny bez podlaku a nadlaku.
      K tomu složení - obvykle si vybírám cokoliv bez toluenu a formaldehydu, což myslím v těch drogérkových lacích není (ale možná se taky mýlím). Na tyhle složky jsme narazila jen u Four Seasons.
      Ale obvykle 3 free a 5 free laky jsou prostě dražší. Proto si radši zaplatím ty dražší China Glaze, Nubar atd.

      Vymazat
    2. Ty OPI zkus, ale zas nečekej úplné mega zázraky ;-) to co tady s výše popsanými se ti s nimi nestane. výdrž pár let asi taky zaručeně, nebo 2 roky určitě při dobrém zacházení. jsou dobré kvůli výběru barev, kvůli štětečku, dobře se lakují (kromě perleťových, trochu boj s proužky), a jsem ráda, že je doma mám, nicméně si myslím, že za cenu 330 Kč nestojí. Já mám svůj nejdražší asi za 150 Kč (po netu) nebo pak z výprodeje z veletrhu jeden za 90 Kč. Na veletrhu bývají za cenu 190 Kč to je takový horní strop, co bych ještě dala. Výdrž bude individuální, nic extra jsem nezpozorovala. Ale dokud nezkusíš... takže zkus a napiš o tom :-)
      A k China G. musím napsat, že mám moc ráda jejich rychlé schnutí, ALE ať si píšou na obalu co chtějí, musí v tom být nechutný sajrajt, protože ten smrad se skoro nedá vydržet...a o mi laky docela voní :-D Mám to tak u všech jejich laků.

      Vymazat
    3. Co si budeme povídat, barva a konzistence se nezmění ani u Chiny, Color Clubu, Nubaru a Essie :) A kromě Nubaru neoplývají nijakou wow výdrží, takže si nemyslím, že OPI bude :) Ale zajímá mě to i tak, textura, schnutí. Štěteček mám radši středně široký, vyloženě široké štětečky moc nemusím a na malíčku je to s nimi peklo.
      330 Kč bych za OPI nedala, max. ty 200 Kč, ale to by musel být hezký odstín. Ale až budu výdělečně činná, tak si koupím ten ukrutně předražený Man With The Golden Gun :D
      K tomu smradu - mně zase hrozně smrdí Essie ://

      Vymazat
    4. souhlas, za tu cenu ten opi fakt nestojí. A i těch 200 je dost. Holt u nás se to prostě uměle vyhnalo.

      Za výživu jsem ochotna si připlatit, za podklad a top coat taky... takže proto mám ten OPI Envy za 340 Kč, českou cenu 590 Kč bych ale za to ani při otřesu mozku nedala

      Vymazat
  6. Tak to je hodně zvláštní to měnění barev laků, hustoty a všeho :-O Mám od Essence pár laků a s žádným se mi to nestalo. Bohužel na mých nehtech Essence laky vůbec nedrží. Nalakuji si nehty večer a další den v poledne už jsou ošoupané špičky. To samé se mi děje ještě s laky Milani. Od Miss Sporty doma mám asi 2 nebo 3 laky, ale vůbec si teď nevybavím, jestli jsou dobré nebo ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty nynější Essence ze stálé nabídky mi taky nevydrží celý den :/ Milani jsem ještě nezkoušela, pár třpytivých laků mě zaujalo, ale ne natolik, abych za ně dala plnou cenu. Když teď slyším o té výdrži od tebe, tak se mi do nich chce ještě méně. Budu muset najít víc info ;)

      Vymazat
  7. Ja jsem byvala spokojena se starou radou laku na nehty od Essence. Nektere mam i vic jak 2 roky a jsou porad super. Ale ty z nove rady po inovaci obsahu a obalu mi vubec nesedi a sloupou se mi prakticky druhy den. Ale u zadneho se mi barva ani konzistence nezmenila.

    Maru Ultimatechic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mně se to vůbec neděje :D Houstnou mi jenom moc staré laky. Přemýšlím, čím to je, laky mám v ložnici ve skříňce, takže jsou ve tmě v takových 16-17 stupních... Těch pár stupňů snad nemůže udělat takovou paseku, ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně moc staré laky obvykle vodnatí a smrdí pod Herkulesu.
      Neřekla bych, obvykle se doporučuje nechat je v chladném pokoji, což okolo těch 20°C je. Teplý pokoj je tak 22°C a hodně teplý 24,5°C (aspoň takhle si to pamatuji z přednášek meteorologie :D)

      Vymazat
    2. Uff, tak to bych doma umřela :D A to jsem jinak docela zimomřivá :)

      Vymazat
  9. Do půl roku lak vypotřebuju. Zhoustnout nestíhá. :-D Vždycky si koupím jeden nebo dva a točím je tak dlouho dokola, dokud v nich něco je. Prostě mám náladu na červený, koupím červený, spotřebuju a vyhodím. Do laků se mi nechce moc investovat, těžce spotřební zboží, navíc se mi hodně rychle odprýskavají, mám divné nehty, nevydrží mi na nich nic (proslulý nadlak Essence nevyjímaje, výdrž laku neprodlouží ani o den). :-) Klidně kupuju i Miss sporty, akorát mě na nich štvou ty inovované široké štetečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jé, tohle bych zase chtěla umět. Ale já jsem hrozně náladová a každou chvíli mám chuť na jiný lak. Často už mě po 3-4 dnech nebaví :).
      Mně teď hodně prodlužuje výdrž ten OPI Nail Envy, je vážně parádní a později koupím i velké balení, protože do tohole fakt ráda investuji. Ale jak píšeš, že na tvoje nehty enfunguje ani ten Essence, tak mně zase nefunguje jakákoli báze pod oční stíny :D
      A souhlasím s těmi širokými štětečky. To je hrozná móda, přitom pro malé nehty je to peklo a lakování to rozhodně neusnadňuje.

      Vymazat
    2. Nerada měním něco, co funguje. Jsem konzervativní, pokud si najdu "to své", tak se toho fakt urputně držím a jsem kosmeticky dost věrná. :-) Jo, kosmetický průmysl by z takových uživatelek neměl radost a tak pro jistotu občas něco, co tak skvěle fungovalo, zruší. :-D
      Teď mám náladu na klasickou rudou, tak ho mám na nehtech už asi čtrnáct dní nepřetržitě. Teda, vždycky odlakuju po pár dnech, když už se to začne loupat a předělám, namaluju zas tou samou barvou. Vždycky mám taková různobarevná období. :-)
      Tak hlavně já jsem kopyto, co si nehty na tři tahy rozhodně nenalakuje a navíc jak mám nejistou ruku, potřebuju štěteček o nehet "opřít" čímž se hooodně rozprostře a u širokého to nemám šanci zkontrolovat. :-) A to mám celkem široké nehty, byť začasté krátké, neb se mi třepí a je fakt, že o něco delší se mi lakují o poznání líp.
      Teď bych si teda chtěla barevně vyhrát, zkusit použít i flitry, nicméně tohle zdobení odsouvám na horizont za pár týdnů, jestli se náhodou na tristní kvalitě mých nehtů do té doby pozitivně nestihne projevit působení zinku, co jsem začla brát. :-) Do top sealeru od Essence jsem vkládala takové naděje, že bych třeba mohla mít alespoň čtyři pět dní hezkou manikúru. No, nemám, tudíž za laky pro mě opravdu nemá smysl dávat víc, než těch třicet korun od Miss sporty. Myslím, že pokud ten lak neudrží na všechny strany vychvalovaný Essence, tak už asi nic. :-)

      Vymazat
  10. tak mě celkem vydržely všechny laky a ani nezhoustly,a to mám některé i pěkných pár let. ve tmě a poměrně i v chladu, asi to hraje roli. Zhoustl mi od essencu snad jen jeden

    OdpovědětVymazat
  11. Já doma nemám snad ani jeden lak od Miss sporty ani Essence. Většinou beru opravdu jen od GS nebo mayballine, s těmi jsem taky spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak EBAY NÁKUPČÍ TI HLÁSÍ, že YELLOW PRIMROSE JE SKLADEM :-D (rozumněj, sehnala jsem do 160).

    Co se laků týče, jak víš, od essence mám akorát teď limitku Superheroes a mám výhrady.
    Z pískových od Essence mám pro změnu radost.
    Effektové mi tu leží a snad jsem je ani nelakovala.

    Z Miss sporty mám čtyři... metal flip, alias moje skleněnka... do dvou měsíců začal houstnout a dělá mi bublinky... Check Matte pro změnu místo zhoustnutí se jaksi sám zředil :-D Ale zatím tedy svoji úlohu ještě zvládá.
    A pak ty dva z vánoční kolekce a ty jsem ještě neotevřela :-D A možná raději ani neotevřu :-D

    Laky z Avonu mám, je to kousek od kousku. Barvu mi sice až na jeden nezměnili... ale ty rychleschnoucí teda jako zhoustly neskutečně... dělá to mapy, hned to jde z nehtu... a podobný problémy mám i s ostatními...takže na ty já nadávám kde můžu :-D

    Jo, thinner není všemocný, i když by to bylo fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D
      Na yt pískáče jsme četla tolik chvály, ale fakt se bojím, že mi na nehtech nevydrží, když už to dělají i jejich normální laky...
      Jj samoředící se laky jsou taky vtipný :D Ty třpytivé MS jsou tak hezké, ale celkově zrovna ty glittrové laky houstnou velmi rychle. To bych se s tím nalakovala jednou a mohla bych se s lakem rozloučit :D

      Vymazat
    2. no fakticky, on je prostě tekutej jak ten iris dust a to podle mne teda nebýval ani omylem. navíc na matný efekt jsem si tedy věru musela počkat... (byl vidět až ráno - v noci, když jsem lakovala... teda ne).

      Do glitrů prdnu ty kuličky z Nailboxu a bude po prdeli, když se chvástají, že jakmile lak houstne, ať tam naházím kuličky, že to lak zachrání a čím víc, tím líp :-D Schválně kolik se jich tam do toho pidi kulatého flakonku vleze :-D

      A nekecej, že nejsou laky, co si nalakovala jen jednou a od té doby ti tam leží :-D

      Vymazat
    3. Dej tam tyy kuličky všechny :D Jen aby ti v tom laku nezatuhly :D
      Drahoušku, má tu laky, který se tu válí přes rok a ještě jsem je nelakovala :D

      Vymazat
  13. já myslím, že u Essence je to hodně kus od kusu. S kamarádkou jsme si koupily stejné odstíny a jí asi po roce zhoustnul a ten můj je v pohodě :D a abych pravdu řekla, když jsem byla mladší tak jsem byla z laků Essence a Miss Sporty úplně hotová :DD teď raději udělám pár kroků třeba k Rimmelu nebo GS :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nic nemění na tom, že je to enkvalitní produkt, když je kvalita půlky laků jiná než té druhé poloviny :D
      Jako mladá (tedy mladší) jsme začínala an tom Avonu a Rimmelu :) Jsem si připadala děsně cool s červeným Rimmelem Lycra Pro :D
      Jj u GS se málokdy člověk splete :)

      Vymazat
  14. No u lakov som už fakt skúšala všetky cenové a tu jednzančne platí, že tá stredná cesta ostáva najlepšia. Miss Sporty veru aj mne zvykli strašne zhustnúť a veľmi rýchlo sa olúpavať, tie nekupujem už veľmi dlho a Essence mi tiež už dávno nepristáli v košíku, tie mi rovnako zhustnú, šialene rýchlo sa olúpavajú a veru zlatá Gabrielka, prípadne mám rada Max Factor, tých viacero kúskov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde, že každá značka má své pro a své proti. Ale souhlasím, že u té střední třídy je ten poměr nejlepší. Mám jeden jediný high endový lak od Lancome a je to jeden z nejhorších laků vůbec :D
      Max Factor je u mě průměr, myslím, že seženeš stejně kvalitní laky za nižší cenu. Ovšem Fantasy Fire je nenahraditelný :)

      Vymazat
    2. Ja mám od MF hlavne tie maličké, ktoré stoja okolo stovky, čiže aj cenovo je to fajn....Tých high-endových som mala celkom dosť, nie že by som si ich sama kúpila, to nie:))) a teda rôzne značky a fakt na nich nič neobyčajné nebolo....

      Vymazat
    3. a teda ešte k tomu MF, tie maličké(max effect mini nail polish) mi prídu o dosť lepšie ako ich klasické nailfinity

      Vymazat
  15. Já jsem před pár lety také hustě "investovala" do Essence laků, dneska už jim moc nedám.. jediný, který jsem si v poslední době pořídila je ten pískový ve světlém odstínu, který teda zatím skvěle slouží.. Jinak Time for romance a Blue addicted jsou mými láskami, ale už mi hrozně zhoustly a ani naředění nepomohlo :( zase ale ostatní jsou pořád dobré, mám tu i 3 roky staré laky, ještě z té kolekce Multi Dimension a musím říci, že všechny jsou pořád v dobrém stavu :) ale už to není taková láska, dneska u mě prostě vedou GS STARS :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, tyhle dva odstíny byly nepřekonatelné. Škoda hlavně toho Blue Addicted. Sice je pdobný lak, ale u nás se špatně shání a je dražší.
      Řadu Multi Dimension mám ráda, k té žádné výhrady nemám :)
      Ach GS STARS... to už je legenda na českém trhu, vůbec se tvé lsáce nedivím ;)

      Vymazat
  16. Zajímavý článek, přiznám se, že slyším poprvé o změně barvy u laku na nehty... Ale taky nejsem na laky takový odborník a nemám jich tolik, že:o)) Většinu laků mám GS, ale na jeden památeční Miss Sporty nedám dopustit:o) Mám ho už roky, ani nevím, kolik přesně, téměř nezhoustl, barvu taky nezměnil, jen už ho moc v lahvičce není. A mám ho zrovna na nehtech, je to Lasting colour,odstín č. 385:o) Každopádně miluju tyhle delší články u Tebe!!:o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned jsem tu 385 šla googlit - moc hezký odstín, takový šťavnatý jak maliny :))
      Moc děkuju, to jsem ráda, že se články líbí :) Kolikrát se bojím, aby vás to ennudilo, když vidím popularitu blogů, kde jsou v článku tak 2-3 řádky :D

      Vymazat
    2. No řekla bych, že i v tomhle vidím tu kvalitu blogu, jak o ní byla nedávno u Tebe řeč:o) Prostě je vidět, že si s každým článkem pohraješ a dáš si tu práci, aby ten článek byl tak nějak ucelený, nevím, jak líp to vyjádřit:o) A děkuju, že Tě zajímalo, o kterém odstínu píšu, hned si připadám nějak důležitější:o)))

      Vymazat
    3. To já bych Ti měla děkovat, že mě čteš a hlavně komentuješ <3

      Vymazat
  17. Mně přijde, že záleží hodně i na barvě. Některé mi od Essence (kupované v USA) fakt vydržely déle než třeba Revlon, Sally Hansen či Zoya. Laky Essence si už nekupuji, asi nemají barvy, co se mi líbí. Mně nevydrží ani OPI ani další. Jednou mi docela držel takový korálový od zn. Jessica. Nejhorší je, když si dám podlak, to mi nedrží vůbec. Nechápu to. No chápu, potí se mi prý nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná mají v USA lepší kvalitu, ani bych se tomu nedivila :) Mně teřba nedrží moc China Glaze a Color Club, ale zase to podlak a nadlak spraví a dají se používat. A vydrží věčně.
      Jessicu jsem ještě nezkoušela, i když na ní na modeláži občas hodím očko :)
      S tím pocením nehtů jsme to taky slyšela, že se někomu jakoby víc mastí zevnitř a laky na nich pak dlouho nevydrží. Přijde mi to zvláštní, když na nehtech nejsou potní žlázy, ale zase by to vysvětlovalo fakt, že někomu nevydrží lak ani den a někomu i týden a máchá ruce ve vodě, pracuje na zahradě...

      Vymazat
  18. Já jsem s laky od Essence skončila už dávno, protože rychle tuhnou a záhadně mění barvu :D A miss sporty taktéž, ale spíš proto, že testují na zvířatech.
    Mnohem lepší mi přijdou Colorama a GS, ty vydrží dlouho a moc nestojí :)

    http://anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Coty celá testuje na zvířatech, takže teoreticky i Rimmel :/
      Achjo, ale teď už si připadák nějaká zabržděná, když už tolik z vás s Essence skončila :D

      Vymazat
  19. S Miss Sporty zatím problém nemám, nehoustnou a celkem dlouho mi vydrží na nehtech. S Essence už je to jiná a snad i já se poučila a žádný z nich nekoupím. Hlavně inovovanou řadu Color and Go. Glitrový top mám jen jeden Gloroius acquarius ten původní a doufám tedy, že nezhoustne protože je to miláček. Zato během roku mi zhoustl glitrový růžový práskač ten půjde do koše a to jsem ho měla jen 2x na nehtech. Ale stejnak je má srdcovka NUBAR :-)

    OdpovědětVymazat
  20. S Miss sporty nemohu jinak než souhlasit, okamžitě houstne a tuhne a nejde s tím nic udělat...a Essence..ty jo tak od nich jsem lak snad nikdy neměla ;).

    OdpovědětVymazat
  21. A já mám laky od Essence ráda... nic takového se mi s nimi nestalo a že je mám opravdu hoodně dlouuho.. :))

    OdpovědětVymazat
  22. Zajímavé...
    Jinak obecně se vyvaruj ředění laků se třpytkami, dost pravděpodobně ti to udělá víc kusů - jednoduše rozpustíš ty třpytky, je to taky jen plast :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by napadlo, že z nich smyju tu barvu a zůstanou stříbrné třpytky. To, že zmizí úplně by mě nenapadlo. Ale jsme ráda, že jsem to zkusila na Essence a ne na nějakém dražším laku :D

      Vymazat
    2. ja teda thinner zkušela i na opíkovi a bez problémů... zředěnej, barvu má furt stejnou a to už ten nějaký měsíc zředěnej je.

      Vymazat
  23. Už rok si říkám, že se nenechám nalákat na žádnou barvu od Essence, že přijde jenom zklamání. Všechny jsem vyhodila a pustila se do sbírání Rimmelu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pár jsem jich vyhodila, další asi vyhodím, ty dobré si buď nechám nebo prodám třeba za 5 Kč :) Ale barvy mají krásné, takže tě chápu, je těžké odolat :)

      Vymazat
  24. Od Essence nemám ráda jen jednobarevné laky, ty jsou strašné. Ale ty efektové třpytkáče mi tak hrozné nepřijdou... a hlavně... žádná jiná značka jich tolik nedělá.. :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dělá :) Najde celý třpytivý kolekce u Nubaru, Chiny Glaze, několik jich má i Barry M a opravdu hodně Color Club. Ale jsou prostě dražší jak Essence a trochu hůře dostupný.

      Vymazat
  25. Fúha, tak to sa asi idem pozrieť v akom stave sú tie moje. Viem, že Essence laky dosť rýhlo hustnú, ale tá zmena farby, to ma teda prekvapilo.

    OdpovědětVymazat
  26. Laky od essence ráda nemam ale od miss sporty jsem si zamilovala jeden na francouzskou manikúru a ten si kupuji pořád dokola.

    OdpovědětVymazat
  27. Ja si Essence z casu na cas kupim ked su v akcii za 0,80 eura a nemam voci nim vyhrady. Ak zhustnu nalejem do nich riedidlo na laky na nechty a problem vyrieseny. Co sa tyka farby, to posudit neviem, mozno sa nejakemu laku farba zmenila ale asi mi to nevadilo az tak, ze by som si to vsimla. Podla mna su to fajn laky, maju pekne farby cenu, ktoru si podla mna lak na nechty zasluzi a vydrzia celkom dlho :)

    OdpovědětVymazat
  28. Pěkný a hlavně užitečný "časosběrný" článek. Je fakt, že já laky od Essence kupuju max. dcerám, osobně nevlastním ani jeden :-). Miss Sporty si teď vybrala Aja krásně modroučký a celkem jsem se divila jakou má výdrž, ovšem jestli nezhoustne to ví opravdu bůh....Já teď, když jsem po půl roce vytáhla svou starsku Azzuro a Acquamarinu jsem se znepokojením zjistila, že mi houstnou, takže vůbec nevím, jestli do dalšího léta vydrží, protože teď tyhle barvy vůbec nelakuju, ale třeba klasické laky GS vydrží strašně dlouho...Prosím, co je to za zač ten "ředič" laků, myslíš, že by pomohl i Starsce? Mrknu po něm někde v dm, můžeš mi poradit v jaké "sekci" ho hledat? děkuji Zlatíčko a přeji krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Zlatí, u nás ho měli normálně u odlakovačů a věcí pro nehty, stojí pár korun. Normálně na krémové a shimmer laky bych ho doporučila, ale na ty třpytivé... po této zkušenosti nevím. Zkusila bych ho jen s vidinou toho, že jsi smířená, že možná bude kupovat nový :/ Kor u těch pískových fakt nevím, mně zatím nehoustnou. Anebo s ezeptat normálně v barvy laky na ředidlo na barevný lak, nějaký ne moc toxický, ale to jen v krajním případě.

      Vymazat
    2. Děkuju moc Zlatí za radu, no právě já nevím jak na ty Starsky, jestli by jim ten thinner pomohl - koukala jsem po něm a neměli ho, ještě prubnu jiné dm.......ale máš pravdu, asi se budu muset smířit s tím, že prostě nevydrží, takže zas obměním repertoár no, jsem zvědavá, jestli tohle třeba budou dělat i ty Rimmelí star dust. ...ono asi nějaké slušné ředidlo nebude, moc v to nedoufám..

      Vymazat
    3. My jsme po tom thinneru koukaly s holkama v pátek a nebyl ani v Rossmannu ani ve dvou dm, tak se bojím, jestli ho nezrušili :((
      Missha prý prodává nějaký za 106 Kč.

      Vymazat
  29. Tak to jsem ráda, že milovaný Time for romance jsem stačila vypotřebovat dřív, než se z něj stal takovej hnus :D :(. Já od Essence laky nekupuji od doby, co je inovovali, koupila jsem jeden a hrůza hrůz a miss sporty mě nikdy nelákala, kromě péčí, na které čtu samé pochvalné recenze :).

    OdpovědětVymazat
  30. Mockrát vám všem děkuji za komentáře a postřehy k oboum lakům :))

    OdpovědětVymazat
  31. Mám doma asi 3 laky od Miss Sporty a jeden od Essence. Obě dvě značky mají relativně velkou škálu barev, což je dobré, na druhou stranu ale výdrž a především práce s lakem není bohužel nic moc. Mám radši Miss Sporty, zdá se mi, že laky jsou lepší než od Essence, ale souhlasím s tebou - je lepší si připlatit pár korun navíc a koupit si laky třeba Gabriella Salvete - třeba ty jejich pískový miluju :)))

    OdpovědětVymazat
  32. Nedávno jsem si koupila Miss Sporty hlavně kvůli krásné barvě, ale nepočítala jsem s tím, že barva I po nalakování ve 2 vrstvách bude tak velmi intenzivní jako v lahvičce a světe div se, byla! A výdrž naprosto bezkonkurenční, bez sebemenšího problému asi 20 dnů, samozřejmě s nadlakem. Uvidíme časem, ale ta výdrž byla famózní a kdybych ho neodlakovala, tak kdo ví, jak dlouho by vydržel jako čerstvě nalakovaný :D

    OdpovědětVymazat
  33. teda ja neviem, mám Essence lakov niekoľko, ale ani jeden mi nespravil to, že by zmenil farbu. všetky glitrové mám v úplnom poriadku, dokonca aj tie tri, čo si tu spomenula. a čo sa týka zhustnutia, to mi urobili aj iné laky. Essence laky vo väčšine prípadov aj tak používam na nail art, hlavne tie nové, ktoré sú oproti starým niekde inde :-/ S Miss Sporty mám problém akurát tak s mizernou výdržou, ale tiež sú použiteľné aj po dlhej dobe

    OdpovědětVymazat
  34. Já naprosto nesnáším levné drogerkové laky! Ujížděla jsem na nich strašně, ale pak jsem zkusila OPI, Essie a Sally Hansen a s obyč drogerkovýma byl konec! Nikdy jsem neměla špatné nehty, lakuju od školky a měla jsem je vždy kvalitní, ale od té doby, co používám OPI a Essie se mi ještě mnohem víc zlepšily. Určitě je to i tím, že v těch běžných drogerkových jsou strašné sajrajty, ale OPI ani Essie ty největší hrůzy neobsahují, jsou myslím 3-free. Hlavně dlouho vydrží a je to fakt kvalita, rozhodně to stojí za to dát ty peníze, ačkoliv se mi do toho původně taky nechtělo. Někdy si koupím Miss Sporty lak, ale to jen když mám zrovna náladu na nějakou barvu, kterou vím že ji nespotřebuju, nebo že se mi brzo omrzí, tak to je logické že nedám víc jak 300 Kč za lak, ale dám za to jen 30 Kč a pak to můžu s klidným srdcem vyhodit :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)