Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pondělí 13. ledna 2014

Tmavé rty s tužkou na oči? Proč ne!

Hezké pondělí všem :)

   Trend tmavých rtů není žádná novinka. O černé rtěnce MAC jsem četla už cca před 5 lety v Ona DNES. Obvykle narazíte na vínové nebo tmavě fialové rtěnky. Tmavě fialová mi nesluší a vínová je tak nějak okoukaná. Chtěla jsem zkusit tmavě hnědou se zlatým leskem. Jenže co s tím, když se takový odstín špatně shání? Tužka na oči to perfektně vyřeší :)


   Dnešní líčení nebude asi pro každého, jak typově, tak stylově, ale chtěla jsem vám ho ukázat. Protože nakonec se třeba hodí na focení :)

   K tomuto líčení musíte mít dokonalou pleť. Tu já nemám, tak jsem na ni použila CC Cream od GOSH, na kruhy pod očima Garnier Roll On v odstínu Light, na pupínky Camouflage Cream od Catrice a sypký pudr od Yves Rocher.


   Vzhledem k tomu, že jsou rty dost tmavé a oči nevýrazné, je potřeba tváře nějak rozzářit. Teplá růžová tvářenka v množství větším než obvykle je docela dobrá volba, co myslíte? Já jí dala víc, aby na fotkách vynikla, na běžné nošení bych určitě ubrala. Použila jsem Flower Power od GOSH. Ta tvářenka se mi líbí čím dál víc. Myslím, že u mě už dávno překonala tvářenky Bourjois :)


   Oči jsem jen jemně zvýraznila hnědými stíny a trochou černé řasenky. Obočí dokreslila pomocí mé oblíbené paletky od Catrice.



   A teď to hlavní - rty. Na ně jsem použila tužku na oči Scandaleyes od Rimmelu v odstínu Brown. Tužka není tolik suchá jako jiné, na očích taje jako led, dá se trochu rozmazat štětečkem a drží jako přibitá. A stejné je to i na rtech. Vydrží s vámi jídlo, pití, polibek a dolů jde jen micelárkou nebo olejem. Rty výrazně nevysušuje, ale přijemná každému nebude. Na rtech trochu lepí a hydratované jemné rty s ní nezískáte. Něco za něco...






   Jestli bych takhle vyšla ven? Klidně. Ubrala bych tvářenku a čekala (a nemusela bych dlouho) až na mě budou divně koukat chlapi a ženský ještě víc :)

Co vy a tmavé rty? Líbí/nelíbí? Too much gothic? :) Diskuze je vaše :)

P. S. Znáte někdo podobnou rtěnku? :)

57 komentářů:

  1. Mne sa to na tebe veľmi páči, vyzerá to ako keby si si potrela pery horkou čokoládou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) No ččokoláda by na rtech dlouho nevydržela, protože bych jí hned slízla :D

      Vymazat
  2. Tobě takto nalíčené rty velice sluší. Myslím, že bys tak jít určitě mohla. Všimla bych si tě, koukla a řekla ta je krásná a navíc má zdravé sebevědomí, ví, co jí sluší... Jak píšeš, je to super nápad na fotografie i třeba černobílé, i když ta čokoláda na rtech :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Prdko, už včera jsem koukala, jak ti to v té tužce sluší. Navíc parádní nápad. Ale můžeš mi říct, kde ty máš jako ty pupínky? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím, jen když je nemám :D Ale jizvičky na bradě a čele vidět jsou :/

      Vymazat
  4. Jéžiš, jak Ty to děláš, že Ti takto sluší i tužka na oči na rtech??? Já žasnu, doufám, že už máš nějaký svůj "look book" - krásný fotky fakt...ale mě by to neslušelo stopro, já když si dám i na podzim tmavší jakože "plum" rtěnku, tak vypadám starší, přísnější či co.....takže i v rtěnkách musím tu fialovou či hnědou vyvažovat velice opatrně, ale už jsem natrefila na odstín, který mi sedí, tak je to v poho!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :)) Lookbook nemám, max. jen v počítači :D
      Jé, a který dostín to je, zlatíčko? :)

      Vymazat
    2. Jsem byla překvapená že i všemi chválená rimmel vintage pink je na mě tmavá, ale ta rtěnka která mi konečně sedí je Clinique Shy, kterou jsem splašila za úplně směšnou cenu ve slevě.....teď už spíš pokukuju po nějakých růžových na jaro (asi abych ho přivolala :-) anebo nude a konečně si chci koupit tu "čubičku" od Catrice, co jsi tak chválila, ale moc odstínů tam teda opravdu k výběru není...takže to bude jednoduchá volba

      Vymazat
  5. To je super. Vínovou rtěnku mám v plánu si pořídit. Osobně mi fialová sluší, akorát takovou, jakou bych si představovala, nějak pořád nedokážu sehnat. Všude je odstínů mraky, ale ne přesně ten správný, co jsem si vysnila, přesvědčená, že je to ten můj a určitě by mi nejvíc slušel. Mně by asi rty dohněda neseděly, hnědou nemám ráda, ale mohla by mi, pokud bych chtěla rty na takovýto styl, padnout vyloženě černá. Podobný odstíny nejsou novinka, určitě ne, patří to víceméně do standardního sortimentu nejrůznějších gothic shopů, musím říct. Asi se porozhlédnu přímo tam. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černá rtěnka levná je třeba od Barry M(http://mojesminky.cz/10-rtenky), mají i nějakou fialovou. Rimmel má tmavě fialovou, ale je to přesně ta, co mi nesedí. Něco tmavého má i Catrice a na internetu pak Sleek (mají tam pár hezkých vínových, osobně se mi nejvíc líbí Smother a Mulberry, ale ta už je dost tmavá a do hněda, což asi nci rpo tebe, jak píšeš :)
      Tyjo, ani jsme nevěděla, že v gothic shopech prodávají i šminky :))

      Vymazat
    2. Já jsem koukala na Rimmel rtěnky z řady by Kate Moss a zaujala mě v matné řadě fialová, ale zdá se, že v našich drogeriích asi není. Něco takového sháním, ale nechce se mi kupovat naslepo přes net. U rtěnek dlouho předlouho váhám nad odstíny, googlím fotografie a stejně jsem nejradši, když ji před koupením můžu ještě naživo reálně vidět a osahat si ji. :-) http://fleurdeforce.blogspot.cz/2011/09/swatched-kate-moss-lipstick-collection.html (Prostřední odstín.) Vínovou už vybranou mám, ale s fialovou je to trochu problém. Černou taky není problém sehnat, gothic shopy mají (a tu bych si klidně přes net i koupila, na tom není co pokazit). :-)

      Vymazat
    3. Já jsem jí viděla v novém jičíně v rossmannu :) (tu fialovou Kate)

      Vymazat
    4. Teď netuším, ejstli ymslíte tmavě fialovou 04 z kate kolekce v černém obalu nebo nějakou fialkovou z červené manté kolekce, co u nás není. Do fialova se mi zdají tyhle (http://theoneglassslipper.blogspot.cz/2013/01/rimmel-london-kate-moss-matte-lipsticks.html)

      Vymazat
    5. Myslím fialovou čtyřku, má matný obal, pokud to není z matte kolekce, tak se omlouvám, nerada bych tu někoho mátla. :-)

      Vymazat
    6. *černý obal, ne matný, jsem chtěla napsat. Doufám, tedy. Omlouvám se, ne matný, to je z toho, jak dopředu přemýšlím, jestli je z matné kolekce nebo není, fakt nevím, vygooglila jsem spolehlivě asi jen to číslo, názvy odstínů to nemá, měla by to být 004. :-)

      Vymazat
    7. Jo, tak to je ta z klasické řady :)) Tady v Praze je snad všude. Tak snad je u vás jen vyprodaná a brzy ji dodají, aby sis jí pěkně osahala. Já pořád přemýšlím nad tou stříbrnošedou z té řady :)

      Vymazat
    8. Tak pardon. :-) Já si nebyla jistá, ale máš pravdu, teď jsem zmátla sama sebe. Měla to být klasická řada. Nakonec totiž jsem při nedávném prohlížení fotek usoudila, že potřebuju jen matný odstín 107, z klasické řady nic (neb jsem myslela, že tu tuhle fialovou nemáme). Já jsem totiž nejdřív hledala na netu, protože se mi nechtělo stát půl dne u regálu, říkala jsem si, že pohledám fotky a pak půjdu alespoň trochu s nějakou představou (převážně mám ráda nápadné odstíny, růžová či řvavě červená nebo temně červená a fialová). A česká mutace Rimmel webu jednak o tomhle odstínu zarytě mlčí a jednak, pokud jsem našla recenze a obrázky, tak od zahraničních bloggerek. Pokud někdo recenzoval tyhle, i víc odstínů, čtyřku jsem neobjevila. Tak jsem nabyla dojmu, že se prodává jen v zahraničí a sem ji nenavezli. Tak se po ní teda podívám. Líbila by se mi moc a třeba objevím i nějaký jiný poklad. Přijde mi to dost zmatené, na webu jistě nejsou všechny odstíny, ta klasická řada je dost široká a každá bloggerka taky píše jen o nějakém malém výseku. A možná už ty Kate rtěnky stihly projít i nějakou inovací a vyskytují se dokonce dvě verze. Děkuji, rozhodně se ji vypravím hledat, udělaly jste mi radost, dámy, možná náš Rossmann není zas tak zapadlý, abych ji tu neobjevila. :-)

      Vymazat
  6. Téda, Tobě to sluší! Já bych si na to se s vým barevým typem netroufla, i když výrazné rtěnky miluju, ale k Tvým tmavým vlasům a očím je to krásné:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Míšo :)) Tobě prostě sluší ta červená, tu už ti nikdo neodpáře ;)

      Vymazat
  7. Moje gothická dušička plesá. :) A nadává, že mně by něco takového moc neslušelo, ale zase mám na sobě moc ráda fialové odstíny... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba slušelo :)) Mně nesluší středně hnědá a světle hěndá, proto jsme byla překvapená, že tohle vypadalo docela dobře :)

      Vymazat
    2. Mně se na mém obličeji moc nezamlouvá žádné hnědá. :)
      Nicméně jsem to musela zkusit. :D
      Nebylo to až tak zlé, ale že mám světlé oči, dost zanikají. S tmavě zelenou už to bylo lepší... :))

      Vymazat
  8. Byly doby, kdy jsem na sobě nosila černou rtěnku :))

    Máš naprosto dokonale čistou pleť, závidím! A k tomu ty rty, to se skvěle doplňuje, klidně tak běž ven :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Archivní foto by bylo? A jakou jsi měla tu černou rtěnku? Myslím značku :))
      No čistá moc není, těch černých teček na nose a okolo :D A jak jsem psala výš, fotila jsem, když mě netrápily žádné hormonální neduhy :) Nechci fotky na líčení retušovat a nechci, aby mi líčení hyzdil beďar uprostřed čela, tak fotím, když je pleť v klidu :)

      Vymazat
    2. Žiš, to snad ne :D Ale našla bych fotku s vyholenýma vlasama :D

      Ona to vlastně nebyla rtěnka, ale dětská barvička na karneval :D

      Vymazat
  9. Kdyby se takhle krásně uměly namalovat slečny-gothičky, které potkávám na metalovým koncertech, neměla bych pak nutkavou potřebu rozmlátit hlavou nejbližší zeď, co potkám. :-D Ohromně Ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pamatuju si, že na gymplu jsme s kámoškou nosily tmavě hnědou rtěnku a připadaly si děsně cool, ještě, že z té doby nemám fotky, páč jsme takhle úžasně určitě nevypadaly:-D
    Fakt ti to sekne;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já si děsně cool připada trapně s korálovou, co mi neslušela :D Škoda fotek, určitě by to vypadalo zajímavě :) Moc děkuju, Dejni :)))

      Vymazat
  11. Moc ti to sluší:) Asi bych si to normálně nedala na sebe, ale na focení to je určitě velmi dobré:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) A an fotograficíh to vypadá dobře, doporučuju :)

      Vymazat
  12. Tak to je trefa do černého, teda pardon, do hnědé!! Krásné rty v barvě očí, no to je nádhera... To se mi opravdu nemůže stát, protože zelenomodrá rtěnka, no, nevím nevím :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)
      Teď si mě pobavila :D Necheš zelenomodré ombré rty? :D Jinak mám hnědozelený oči, ale zelenou jsem tam už radši nedávala :D

      Vymazat
    2. Jj, hnědozelený, je to na fotkách vidět:o) Myslím, že zelenou není třeba, takto je to dokonalé:o))

      Vymazat
  13. prej dokonalou pleť tu nemám :)) tsss, já bych za takovou pleť snad vraždila :))
    i když je tento look odvážný, vážně ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dookonalá pleť - to se mi vždycky vybaví Lucka z Život podle Lucie :))
      A moc děkuju, jsme ráda, že se vám líčení líbí :)

      Vymazat
  14. Moc ti to sluší :) A chválím fotečky jsou parádní, čisté, ostré prostě krása a fotka s úsměvem nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Hani :)) Jen byla víc než půlka přesvícená, svítilo mi sluníčko do obličeje :D

      Vymazat
  15. Úplná femme fatale! Moc ti to sluší :o)

    OdpovědětVymazat
  16. Tobě snad sluší vážně všechno! Skvělý :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ale neboj, mám v plánu jedno líčení se zelenými stíny, musím S. ukázat, že mi zelená nesluší :D

      Vymazat
    2. Tak tomu nevěřím, na to si počkám!:o)

      Vymazat
  17. jaká krásná jsi...make-up se ti vážně povedl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)) Ale je to tím makeupem, bez něj to žádná pecka není ;)

      Vymazat
  18. Tenhle styl se mi líbí, ale bohužel si to nemůžu dovolit. S jakoukoliv tmavší barvou na rtech vypadám divně :( Na tobě se mi to v kombinaci s tmavými vlasy moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Takhle, akorát výraznější oči (ala panda), jsem viděla ráno nalíčenou paní (cca. 55 let) v tramvaji. Seděla naproti, jsem na sebe hrdá, že jsem se nerozesmála... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Já viděla jendu paní 70 let a výš se světle růžovými vlasy, křikalvými růžovými stíny, černou tlustou linkou okolo a červenou rtěnkou. Taky jsem se nerozesmála :D

      Vymazat
  20. Tyjo, vubec bych nepoznala ře je to nalíčené tužkou:) Vypadá to skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle ti vážně sluší, úplně bych tě viděla někde na luxusním večírku se sklenkou šáňa v ruce, žena vamp. :D A osmá fotka nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Romčo :)) A luxusní večírek bych si nechala líbit ;)

      Vymazat
  22. Tužkou už jsem si doma z nudy několikrát rty vykreslila, černě, tmavě hnědě nebo i zeleně :D. Hrozně se mi to líbí, ale určitě bych s tím nevyšla z domu, možná na nějakou kostýmovou párty, ale ty se u nás moc často nekonají :(.

    OdpovědětVymazat
  23. Mně to prostě přijde, jako by jsi zbaštila hodně čokolády a zapomněla si otřít pusu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D Jéé... to by bylo čokolády, mňam :D

      Vymazat
  24. Z nudy člověk dělá zvláštní věci s líčidly :D No a na kostýmovou party bych šla taky, pokud by se tam víc jak půlka lidí neopila hned při první hodině :/

    OdpovědětVymazat
  25. Wow, to je nádhera.. Já bych si rty ještě přemázla balzámem nebo leskem (vypadá to až moc suše) a klidně bych v tom i někam vyrazila.. Výrazné rty mám ráda a Tobě navíc tyhle barvičky strašně sluší. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý komentář :) Mám z nich radost - z chvály i kritiky :)

Mojí reklamou je jen má vlastní práce na blogu, ne vkládání odkazu mého blogu do každého příspěvku na jiném blogu. Neobtěžuji tím jiné. A vy, prosím, tím nebtěžujte mě a mé čtenáře. Odkazy na blogy (giveaway nebo články mimo téma) budou na blogu mazány. Prosím, zaplaťte si inzerát v novinách nebo na Facebooku a komentujte k tématu. Děkuji :)